راهنمای ست کردن گوشواره طلا

راهنمای ست کردن گوشواره طلا
راهنمای مطالعه

    خانم‌ها در تمام دوران زندگی خود از کودکی تا میان‌سالی و پیری از گوشواره طلا به عنوان یک وسیله زینتی استفاده می‌کنند و کمتر کسی را می‌توان دید که در جعبه جواهرات خود یک جفت گوشواره طلا نداشته باشد.

    در دنیای امروزی که مد و فشن جایگاه خاصی در زندگی مردم پیدا کرده است، استفاده از این اکسسوری زیبا می‌تواند تکمیل کننده استایل و پوشش شما باشد. عوامل مختلفی برای ایجاد هارمونی مناسب بین گوشواره و استایل شما دخیل هستند که از آن جمله می‌توان به فرم صورت و چهره، مکان و استایل، زیورآلات و لباس‌هایتان اشاره کرد. فارغ از این که از بین لیست گوشواره طلا جعبه جواهرات تان مانند: گوشواره حلقه‌ای طلا، گوشواره میخی طلا یا طرح‌های دیگر، کدام را انتخاب می‌کنید، باید بدانید که بدون شک این زیور زیبا باعث خوش تیپ‌تر شدن و زیبایی استایل شما می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید.

    ست کردن گوشواره طلا با لباس

    برای این که گوشواره طلا شما دیده شود، پیشنهاد می‌کنیم حتما لباس‌هایی بپوشید که طرح و رنگ‌های خنثی دارند. بطور مثال یک لباس کلاسیک ساده و مشکی یا یک پیراهن شیک و سفید را می‌توانید با یک جفت گوشواره میخی طلا ست کنید و از زیبایی تیپ خود لذت ببرید. البته رنگ سنگ‌های قیمتی هم برای ست کردن با طلای زرد گزینه خوبی هستند. به طور مثال، رنگ هایی مثل یاقوتی، زمردی، آبی تیره، یا بنفش از جمله رنگ‌هایی هستند که می‌توانید برای لباس خود انتخاب کرده و مطمئن باشید که با گوشواره کلیپسی طلا که استفاده کردید، همخوانی دارند.

    ست کردن گوشواره با توجه به مکان و نوع استایل

    مکان و نوع استایل شما در انتخاب نوع گوشواره تاثیر می‌گذارد. اگر به مراسم‌های رسمی می‌روید، حتما باید از میان لیست گوشواره طلا موجود در جعبه جواهرات خود، گوشواره‌های رسمی و کلاسیک مانند گوشواره کلیپسی، یا گوشواره حلقه‌ای طلا را انتخاب کنید. اما اگر به یک مهمانی دوستانه می‌روید به شما پیشنهاد می‌کنیم از گوشواره‌های فانتزی و غیررسمی مانند گوشواره‌های پیرسینگ و گوشواره بخیه ‌ای طلا ارزان غافل نشوید.

    ست کردن گوشواره با سایر زیورآلات

    وقتی گوشواره طلا زرد می‌پوشید باید به بقیه زیورآلات خود نیز دقت کرده و آن‌ها را هم از طلای زرد انتخاب کنید. هرگز سراغ فلزات دیگر نروید. طلای سفید، رزگلد، نقره یا مس برای ست شدن با گوشواره طلا زرد به هیچ عنوان مناسب نیستند. اخیرا مد شده است که طلاهای رنگی را با هم ست می‌کنند. اگر قصد انجام این کار را دارید یادتان باشد، این سبک فقط برای موقیعت‌های غیر رسمی کاربرد دارد. برای لباس‌های رسمی باید اصول کلاسیک را رعایت نمائید.

    انتخاب گوشواره متناسب با فرم چهره و صورت

    برای ست کردن گوشواره با فرم صورت خود باید مدلی را انتخاب کنید، که ظاهری آراسته و زیباتر، برای شما به ارمغان آورد. در به بررسی انواع گوشواره متناسب با انواع فرم صورت می‌پردازیم.

    گوشواره متناسب با صورت گرد

    افرادی که صورت گرد دارند باید از گوشواره‌های آویز بلند استفاده کنند تا صورت‌شان را کشیده‌تر نشان دهد. انتخاب گوشواره میخی طلا یا گوشواره دایره‌ای صورت شما را گردتر و از حالت عادی خارج می‌کند.

    گوشواره مناسب صورت بیضی شکل

    این مدل صورت‌ها، با هر مدل گوشواره سازگاری دارند، شما می‌توانید با خیال راحت از انواع گوشواره میخی طلا، گوشواره بخیه‌ای طلا، گوشواره کلیپسی یا حتی پیرسینگ استفاده نمائید. اما پیشنهاد ویژه ما برای شما گوشواره مثلثی و یا گوشواره ساده میخی می‌باشد.

    فرم صورت مربع

    اگر عرض پیشانی و عرض فک شما با هم یکی است، یعنی صورت مربع شکل دارید. بنابراین باید بهسراغ گوشواره‌های حلقه‌ای طلا بروید و از گوشواره‌های میخی، گوشواره کلیپسی و مدل‌های مربعی بپرهیزید.

    گوشواره صورت مثلثی

    اگر شما دارای پیشانی بلند و چانه‌ای باریک هستید، یعنی صورت مثلثی شکل دارید. برای شما گوشواره آویز نسبتا بلند یا مدل اشکی و مخروطی مناسب است، چرا که کمک می‌کنند گستردگی پیشانی شما کمتر نمایان شود.

    کلام آخر

    ظاهر زیبا به تنهایی خلق نمی‌شود، بلکه باید با استفاده از اکسسوری‎های مختلف و کمی خلاقیت آنرا بسازید. زیورآلاتی مانند گوشواره طلا، نقش موثری در زیبایی استایل شما دارند و حتی می‌توان ادعا کرد در تکمیل لباس‌هایتان هم موثر هستند. با کمی دقت و استفاده از نکاتی که در بالا گفته شد، می‎توانید یک تیپ و استایل عالی و بی‌نظیر برای خود رقم بزنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید