نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد

نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد
راهنمای مطالعه

    کولر گازی جنرال گلد (General Gold) یکی از محصولات سرمایشی و گرمایشی در بازار تهویه مطبوع می‌باشد که در مدل های سوپر، پلاتینیوم و مگا طراحی و تولید می‌گردد.

    کولر گازی های جنرال گلد ساخت کشور چین است و از معروف ترین مدل های آن می‌توان به کولر گازی جنرال گلد مدل پلاتینیوم اشاره نمود. برای نقد و بررسی دقیق تر این دستگاه با ما همراه باشید:

    کولر گازی جنرال گلد (General Gold Split) با قابلیت سرمایش و گرمایش در انواع ظرفیت های 9000 الی 36000 بی تی یو و مدل های ویتالی، پلاتینیونم، سوپر و اولترا طراحی و تولید می‌شوند. اسپلیت جنرال گلد مجهز به کمپرسور روتاری می‌باشد که به علت آن دستگاه با عملکرد قوی تری کار می‌کند. از دیگر ویژگی های کولر اسپلیت جنرال گلد می‌توان به برچسب انرژی گرید A، فیلتر های تصفیه هوا در ساختار داخلی اسپلیت جنرال گلد که سبب خنک کردن و پاکسازی محیط می‌شوند

     

    ویژگی های کولر گازی جنرال گلد

    اسپلیت جنرال گلد دارای ویژگی های متحصر به فردی می‌باشد که می‌تواند بسیاری از مصرف کنندگان را به خریدن این محصول ترغیب نماید. یکی از این ویژگی‌ها این است که با وجود کیفیت هم رده با برند های سامسونگ و ال جی از قیمت پایینی بهره مند است. علاوه بر آن این کولر اسپلیت قادر است تا با کمترین میزان سر و صدا هوای مطبوعی را تولید نماید.

    تنوع مدل در محصولات جنرال گلد سبب شده تا دست مشتریان برای انتخاب کولر گازی باز باشد و پس از انجام ظرفیت سنجی و در نظر گرفتن شرایطتان می‌توانید بهترین مدل کولر گازی جنرال گلد را برای منزل یا محیط کارتان انتخاب نمایید. ظاهر زیبا و دکوراتیو اسپلیت جنرال گلد امکان استفاده دستگاه برای انواع کاربری‌ها را فراهم آورده است.

    این سیستم به فناوری و تجهیزات پیشرفته ای هم مجهز شده که شامل امکان رطوبت زدایی، فیلتر آنتی باکتریال، تایمر خودکار، قابلیت تنظیم از راه دور و مجهز بودن به نمایشگر دیجیتال اشاره نمود. علاوه بر آن کولر گازی جنرال گلد مجهز به کمپرسور روتاری، قابلیت پرتاب باد با قدرت بالا، رده انرژی کم مصرف A، گاز مبرد R410A، قابلیت حالت خواب، ایجاد سرمایش در فصل گرما و ایجاد سرما در فصل سرما می‌باشد.

     

    مزایای کولر گازی جنرال گلد

    اسپلیت جنرال گلد دارای مزایای بسیاری می‌باشد که در ادامه به آن اشاره شده است:

    • دارای قیمت مناسب نسبت به برندهای خارجی
    • سطح صدای پایین و آرام
    • تنوع در مدل های محصول
    • بهره مندی از فناوری های پیشرفته
    • دارای تعمیر و نگهداری آسان
    • مجهز به فیلتر های پیشرفته پاک کننده هوا
    • دارای امکان رطوبت زدایی بالا در محیط
    • مجهز به کمپرسور روتاری و استفاده در انواع مناطق جغرافیایی
    • دارای قابلیت دو حالته سرمایش و گرمایش در فصول مختلف
    • امکان تنظیم سرعت فن به صورت 3 حالته

     

    معایب کولر گازی جنرال گلد

    این دستگاه علاوه بر اینکه از مزایا و ویژگی های زیادی بهره مند شده است مانند هر کولر گازی دارای معایبی نیز می‌باشد:

    • در برخی از مواقع کولر گازی جنرال هنگام کار کردن ممکن است که دچار خطا شود و ارور دهد. در این حالت می‌توانید به کمک دفترچه راهنما و یا یک تکنسین کاربلد این مشکل را حل نمایید.
    • در برخی از مدل های این محصول تکنولوژی اینورتر تعبیه نشده است که تهیه دستگاهی که اینورتر باشد. به شما توصیه می‌شود زیرا کمک زیادی در صرفه جویی در مصرف برق و کاهش هزینه‌ها خواهد داشت.
    • امروزه در بازار تهویه مطبوع فروش کولر گازی های تقلبی بسیار زیاد شده و افراد سودجو کولر گازی جنرال گلد تقلبی را به جای اصلی به مشتریان می‌فروشند. که این امر به ضرر خریدار بوده زیرا هزینه خرید یک کالای اصل را پرداخت کرده اما به دلیل تقلب بودن آن نمی توانند از کیفیتی که باید بهره ببرند.

    تشخیص کولر گازی جنرال گلد تقلبی از اصلی

    همانطور که گفته شد فروش کولر گازی جنرال گلد تقلبی به جای اصلی در بازار تهویه بسیار زیاد می‌باشد و هنگام خرید باید به این موضوع توجه نمایید. از طریق روش های زیر می‌توانید کولر گازی جنرال گلد تقلب از اصلی را مشخص کنید:

    1. با چک کردن سریال و کد کولر گازی می‌توانید از اصل بودن کولر گازی جنرال گلد اظمینان یابید.
    2. در برخی مواقع برای سود بیشتر ممکن است که کولر گازی 24000 را با تغییر برچسب به جای 30000 بفروشند که باید این مسئله را چک نمایید.
    3. حتی ممکن است به دلیل اطلاعات کافی نداشتن کولر گازی معمولی را به جای کولر گازی اینورتر به شما بفروشند.
    4. اگر کولر گازی جنرال گلد تقلبی باشد پس از مدتی کار کردن راندمان آن پایین می‌آید.
    5. با بررسی گارانتی کولر گازی جنرال گلد و اطمینان از اصالت داشتن آن می‌توانید به اصل بودن آن پی ببرید.
    6. کلام آخر

      وبسایت تخصصی تهویه مطبوع مهاجر یکی از فروشگاه های آنلاین و حضوری انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع از جمله چیلر، کولر گازی، سیستم اسپلیت مرکزی، داکت اسپلیت، رادیاتور، پکیج در انواع مدل و ظرفیت‌ها است که در استان تهران، شهر تهران، خیابان طالقانی، پلاک 15 واقع می‌باشد. شما می‌توانید علاوه بر مراجعه حضوری از طریق شماره تماس های 77532537-77653562 و یا ایمیل info@mohajer-co.com با کارشناسان با تجربه سایت مهاجر در تماس بوده و از آنها برای انتخاب مناسب ترین دستگاه کمک بگیرید.

      تهیه شده در: درجه
      {{totalCount}} دیدگاه‌
      {{name.error}}
      {{email.error}}
      {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
      {{commentMessage.error}}

      ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید