ارزان ترین یخچال اسنوا در بازار؛ ۵ یخچال فریزر با کیفیت و قیمت مناسب

ارزان ترین یخچال اسنوا در بازار؛ ۵ یخچال فریزر با کیفیت و قیمت مناسب
راهنمای مطالعه

    ارزان ترین یخچال اسنوا در کنار قیمت مناسب امکانات قابل قبولی را هم در اختیارتان می‌گذارد. در ادامه ۵ یخچال فریزر ارزان اسنوا را معرفی خواهیم کرد.

    ارزان ترین یخچال اسنوا در بازار

    اسنوا از برندهای معروف ایرانی در حوزه لوازم خانگی است. این برند در تولید یخچال و فریزر هم فعالیت می‌کند و در میان محصولاتش، مواردی با قیمت‌های مناسب‌ هم وجود دارد. این روزها که نوسان قیمت‌ها بسیار زیاد شده، آشنایی با فهرست ارزان ترین یخچال اسنوا خالی از لطف نخواهد بود. پیش از این بهترین یخچال اسنوا و بهترین یخچال فریزر دو قلو را به شما معرفی کرده بودیم.

    یخچال و فریزر ۲۷ فوت اسنوا مدل SN3-0276 Ti

    ارزان ترین یخچال اسنوا

    رده صرف انرژی: A+

    گنجایش یخچال: ۴۰۰ لیتر

    گنجایش فریزر: ۱۷۱ لیتر

    امکانات: نوفراست، دارای نمایشگر، مجهز به آبسردکن، دارای حس‌گر هوشمند و فیلتر ضدبو

    این محصول که در فهرست ارزان ترین یخچال اسنوا جای خوبی برای خود پیدا می‌کند، ظرفیت زیاد و طراحی جذابی دارد. مصرف انرژی‌اش هم اندک است و برفک نمی‌زند. یخچال ۲۷ فوت اسنوا کمپرسور پربازدهی دارد که عملیات گردش هوای سه‌بعدی را در وسیله انجام می‌دهد. وجود امکاناتی مانند هشدار بازماندن در وسیله هم از ریزه‌کاری‌های جذاب در طراحی آن است. قیمت این یخچال در تیرماه ۱۴۰۲ در حدود ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

    نظرات کاربران

    خریداران قبلی یخچال مذکور از سرمایش آن رضایت داشته‌اند و معتقدند که طراحی کاربردی و زیبایی هم دارد. بنا به قیمت‌های گزاف محصولات خارجی در بازار، خرید محصولی داخلی با قیمت مناسب‌تر و امکانات مطلوب توصیه می‌شود. نوسانات ارز و بالارفتن قیمت محصولاتی مانند یخچال‌های خارجی، استقبال از هم‌تایان داخلی آنها را گسترش داده است. در سال‌های اخیر، شمار مشتریان برندهای داخلی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

     

    یخچال ۲۷ فوت اسنوا مدل SN3-2027TI

    ارزان ترین یخچال اسنوا

    رده صرف انرژی: A+

    گنجایش یخچال: ۴۰۰ لیتر

    گنجایش فریزر: ۱۷۱ لیتر

    امکانات: مجهز به سامانه گردش هوای چندگانه، دارای صفحه نمایش LED، فیلتر ضدبو، مجهز به قفل صفحه نمایش

    سرمایش سریع این یخچال از ویژگی‌های مثبت و شاخص آن است. مصرف انرژی‌اش هم زیاد نیست و طراحی خوبی برای جادادن انواع مواد غذایی و خوراکی‌ها دارد. یخچال ۲۷ فوتی اسنوا برفک نمی‌زند و هوا به خوبی در آن گردش پیدا می‌کند. از همین روی، مواد را تازه و باطراوت نگه می‌دارد. قیمت این محصول در حوالی تابستان ۱۴۰۲ در حدود ۲۴ میلیون اعلام شده است.

    نظرات کاربران

    خریداران قبلی این محصول از قدرت موتورش رضایت داشته‌اند. آنها می‌گویند که این محصول هم در عملکرد سرمایشی قوی است و هم سروصدای اندکی دارد. طراحی ظاهری‌اش هم شکیل است و جای فراوانی برای قراردادن انواع خوراکی‌ها در خود دارد. این امتیازات باعث شده که محصول مذکور در نظر خریداران قبلی‌اش مطلوب باشد و رضایت‌بخش.

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

     

    مدل SN4-2023؛ ارزان ترین یخچال اسنوا

    یخچال ارزان اسنوا

    رده صرف انرژی: A+

    گنجایش یخچال: ۲۶۷ لیتر

    گنجایش فریزر: ۱۰۰ لیتر

    امکانات: مجهز به صفحه نمایشگر، دارای دیسپانسر آب، فریزر با سیستم نوفراست

    برای خرید ارزان ترین یخچال اسنوا می‌توانید به این محصول هم نگاهی داشته باشید. یخچال و فریزر ۲۴فوتی اسنوا در تیرماه ۱۴۰۲ با قیمت تقریبی ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. این یخچال کمپرسور پربازدهی دارد که مصرف انرژی را تا ۲۰درصد پایین می‌آورد. سیستم سرمایش سریعش هم به حفظ مواد غذایی مختلف کمک شایانی می‌کند.

    [related]59641[/related]

    نظرات کاربران

    کسانی که پیش‌تر این محصول را خریده‌اند از کیفیت سرمایش آن رضایت داشته‌اند. ظرفیت و گنجایش محصول را هم مناسب اعلام کرده‌اند. این را هم بدانید که به‌زعم برخی از خریداران قبلی این یخچال و فریزر اسنوا، محصول مذکور کمی پرسروصدا است. اگر روی چنین موضوعی حساس هستید، بهتر است که در زمان خرید به آن دقت کنید.

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

     

    اسنوا مدل SN3-2027SW

    یخچال و فریزر اسنوا ارزان

    رده صرف انرژی: A+

    گنجایش یخچال: ۴۰۰

    گنجایش فریزر: ۱۷۱

    امکانات: بدون برفک، مجهز به آب‌سردکن، دارای یخ‌ساز پرتابل دستی،  با صفحه نمایش دیجیتال

    کمپرسور این محصول اسنوا هم بسیار پربازده و قوی عمل می‌کند. مصرف این دستگاه ۲۰درصد نسبت به موارد معمولی دیگر کمتر است. سیستم بدون برفک این یخچال هم به حفظ بهتر مواد غذایی کمک می‌کند. در آن، سیستمی موسوم به متال کولینگ (Metal Cooling) وجود دارد که با بازتابش دوباره سرما به داخل وسیله به ایجاد فضایی باطراوت و توأم با هوایی تازه کمک زیادی می‌کند. قیمت این محصول در تیرماه ۱۴۰۲ معادل است با حدود ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان.

    نظرات کاربران

    این محصول طراحی و گنجایش مطلوبی دارد و برای کسانی که به‌دنبال خرید یخچالی با قیمت مناسب‌اند، گزینه خوب و راضی‌کننده‌ای است. وجود امکانات جانبی مانند یخ‌ساز و آبریز هم باعث رضایت بیشتر خریداران قبلی محصول می‌شود. این یخچال نسبت به بسیاری از گزینه‌های موجود در بازار، عملکرد مناسب‌تر و قیمت معقولی دارد.

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

     

    اسنوا مدل SN4-2026SW

    ارزان ترین یخچال فریزر اسنوا

    رده صرف انرژی: A+

    گنجایش یخچال: ۳۴۸ لیتر

    گنجایش فریزر: ۱۲۵ لیتر

    امکانات: دارای سیستم گردش هوای سه‌بعدی، مجهز به آبسردکن مخزنی و یخ‌ساز مکانیکی، دارای حس‌گر هوشمند دما

    در این محصول از کمپرسورهای نسل جدید پربازدهی استفاده شده که مصرف انرژی اندکی دارند. سیستم سرمایش سریع موجود در یخچال هم به حفظ کیفیت مواد غذایی موجود در آن کمک قابل‌ملاحظه‌ای می‌کند. وجود آبریز و محفظه بزرگ یخ‌سازی در وسیله هم برای مشتریان جذاب است. اگر قصد خرید یخچال ۲۶ فوتی اسنوا را دارید، باید در حوالی تیرماه ۱۴۰۲، مبلغی معادل تقریبا ۲۶ میلیون تومان بپردازید.

    نظرات کاربران

    گنجایش و ظرفیت یخچال و فریزر ۲۶ فوتی اسنوا مطلوب است و برای خانواده‌ای متوسط تا بزرگ جواب‌گو خواهد بود. حس‌گرهای هوشمند تشخیص دمای خارجی و داخلی هم باعث عملکرد بهینه دستگاه و ایجاد رضایت برای کاربران می‌شود.

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

     

    جمع بندی

    سعی کردیم در این مقاله، گزینه‌هایی برای معرفی ارزان ترین یخچال اسنوا را برایتان بیاوریم. این روزها که قیمت محصولات و لوازم خانگی بسیار زیاد است، آگاهی از محصولات و گزینه‌های مختلف و در دسترس به انتخاب در فرایند خرید کمک شایانی می‌کند. برند اسنوا هم از شرکت‌های وطنی فعالی است که به‌خوبی در عرصه تولید لوازم خانگی متنوع مشغول به کار است.  از میان محصولاتی که گفتیم، کدام مورد نظرتان را جلب کرد؟ اگر قصد خرید داشته باشید، به‌سراغ کدام محصول می‌روید؟

    سوالات متداول در مورد ارزان ترین یخچال فریزر اسنوا

    ارزان ترین یخچال اسنوا کدام است؟

    یخچال ۲۴ فوت و فریزر اسنوا مدل SN4-2023 مجهز به صفحه نمایشگر، دارای دیسپانسر آب، فریزر با سیستم نوفراست ارزان ترین یخچال فریزر اسنوا است.

    یخچال اسنوا ساخت کجاست؟

    اسنوا برندی ایرانی و از زیر مچموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است. یخچال فریزر اسنوا هم در ایران تولید و مونتاژ می‌شوند.[see_also]30776[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید