معرفی ۵ نمونه از مدل‌های پرفروش موس و کیبورد بی سیم

معرفی ۵ نمونه از مدل‌های پرفروش موس و کیبورد بی سیم
راهنمای مطالعه

    اگر می‌خواهید در استفاده از موس و کیبورد سیستم کامپیوتری خود، آزادی عمل زیادی داشته باشد؛ بهتر است به جای مدل‌های با سیم، به سراغ موس و کیبوردهای بی سیم موجود در بازار بروید. به این شکل بدون وابستگی و محدودیت سیمی، راحت می‌توانید در شعاع تعریف شده عملکرد موس و کیبوردهای بی‌سیم، کارکرد عالی را تجربه کنید. در این مطلب با ما همراه شوید تا نگاهی به تعدادی از بهترین موس و کیبورد بی سیم موجود در بازار بیندازیم.

    لیستی از مدل‌های برتر موس و کیبوردهای بی سیم موجود در بازار

    در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین مدل های ماوس و کیبورد بی سیم پرفروش و پرطرفدار در بازار، خواهیم پرداخت:

    کیبورد و ماوس بی سیم TKM 7019W

    کیبورد و ماوس بی سیم TKM 7019W، یک ست عالی از برند تسکو است که محدوده دقت موس آن به 1200 DPI می‌رسد. این کیبورد و ماوس، می‌تواند یک انتخاب عالی برای کاربرد عمومی و اداری باشد. حسگر ماوس آن از نوع اپتیکال است و کیبورد آن نیز به طور دقیق ۱۱۶ کلید دارد که شامل کلیدهای مالتی مدیا و همین طور نام لاک می‌شوند.

    این موس و کیبورد بی سیم برند تسکو، از طریق دانگل USB به سیستم کامپیوتری وصل شده و عملکرد بدون اختلالی دارد. ابعاد کیبورد TKM 7019W، به ترتیب ۲۸.۴ در ۱۳۸.۸ در ۴۴۷ میلی متر است و وزن آن نیز به ۴۵۶ گرم می‌رسد. شما به راحتی می‌توانید از این کیبورد برای هر یک از نوع سیستم عامل‌های لینوکس، ویندوز و مک، استفاده کنید.

     

    برد صفحه کلید یا همان کیبورد این ست برند تسکو نیز به 10 متر می‌رسد. همین طور برد موس نیز در همین محدوده ۱۰ متری است. ماوس TKM 7019W، 3 عدد کلید دارد و حسگر آن از نوع اپیتکال با عملکرد قوی است.

    کیبورد و موس بی سیم لاجیتک مدل MK270

    کیبورد بی سیم لاجیتک مدل ست MK270، ابعادی معادل ۱۸ در ۴۴۱ در ۱۴۹ دارد و وزن کیبورد آن، به ۴۹۸ گرم می‌رسد. اتصال این کیبورد و البته موس آن به سیستم کامپیوتری، مطابق انتظار از طریق دانگل USB است و کیبورد به طور جداگانه، ۲ عدد باتری نیاز دارد. برد صفحه کلید این ست کیبورد و موس در حدود 10 متر است و با سیستم‌های عامل ویندوز، لینوکس، مک و کروم سازگاری دارد.

    تعداد ضربه پذیری کلیدهای کیبورد MK270، تا ۱۰ میلیون بار است و در ضمن شما می‌توانید با استفاده از پایه‌های آن، تا یک حدود معین زاویه و ارتفاع قرار گرفتن کیبورد روی سطح صاف را تنظیم کنید.

    موس این ست نیز وزن ۷۵ گرمی دارد و طراحی ارگونومیک آن، باعث می‌شود تا در طول کارکرد با این موس، دست شما احساس خستگی نکند. ماوس MK270، سه عدد کلید دارد و مدیریت نشانگر آن در صفحه و همین طور کلیک‌های چپ و راست، به راحتی انجام می‌شود.

    کیبورد و موس بی سیم لاجیتک مدل MK540

    یکی دیگر از ست بهترین کیبورد و موس بی سیم موجود در بازار را باید به نام کیبورد و موس بی سیم لاجیتک مدل MK540 بدانیم. کیبورد این ست، ۱۱۳ عدد کلید دارد و از طریق دانگل USB، به سیستم کامپیوتری وصل می‌شود. وزن کیبورد ۸۰۵ گرم است و با ۲ عدد باطری کار می‌کند.

    ست کیبورد و موس لاجیتک مدل MK540، با هر یک از سیستم عامل‌های کروم، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 و بالاتر، سازگاری دارد. به علاوه این کیبورد نیز مشابه محصول قبلی از برند لاجیتک، در برابر پاشیده شدن مایعات، مقاومت خوبی داشت و مشکلی برای عملکرد آن به وجود نخواهد آمد.

    موس MK540، نیز با محدوده عملکرد ۱۰ متری و ۳ عدد کلید؛ یک محصول میان رده باکیفیت است که هم برای کارکرد عمومی و هم اداری، کاملا مناسب است. فرکانس عملکردی این ماوس ۲.۴ گیگاهرتز بوده و حسگر اپیتکال آن نیز بدون اختلال و با طول عمر بالا، کار می‌کند. به علاوه لازم به ذکر است که ماوس این ست برند لاجیتک، دقتی معادل 1000 DPI دارد که برای سطح عملکرد عمومی، کاملا مناسب و ایده آل به نظر می‌رسد.

    کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM-7106

    کیبورد و ماوس بدون سیم برند تسکو مدل، TKM-7106، یک محصول مناسب و بهترین موس و کیبورد بی سیم، با دقت موس 800 تا 1600 DPI است که قابلیت تنظیم و تغییر نیز دارد. در این ست، کیبورد حرفه‌ای داریم که ۱۰ کلید میانبر آن، برای سرعت بخشیدن به امور متناظر عمکلرد کلیدها، بسیار کاربردی به نظر می‌رسند.

    ابعاد کیبورد ست TKM-7106 برند تسکو، به ترتیب ۴۴۵ در ۱۴۵ در ۱۵ میلی متر هستند و وزن این کیبورد نیز به ۴۷۴ گرم می‌رسد. لازم به ذکر است که ست کیبورد و موس بی سیم تسکو مدل TKM-7106، تنها با سیستم عامل ویندوز، سازگاری و تطابق دارد. روی کلیدهای این کیبورد، حروف فارسی حک شده و برای تایپ فارسی، هیچ مشکلی نخواهید داشت و البته میزان ضربه پذیری آن‌ها نیز به ۱۰ میلیون بار می‌رسد.

    ماوس این ست برند تسکو نیز 5 عدد کلید دارد و ابعاد آن به ترتیب، ۱۰۳ در ۵۵ در ۲۹ میلی متر هستند.

    کیبورد و ماوس بی سیم لنوو مدل 100

    یکی دیگر از بهترین برند موس و کیبورد بی سیم را باید برند لنوو بدانیم. به ویژه ست مدل ۱۰۰ این برند، در این گروه شاید بهترین ماوس و کیبورد بی سیم باشد که برای کاربرد حرفه‌ای، مناسب است. تا جایی که میزان ضربه پذیری کلیدهای کیبورد مدل ۱۰۰ لنوو، به ۳ میلیون کلیک می‌رسد. ابعاد این کیبورد، ۴۵۰ در ۱۲۰ در ۲۰ میلی متر است و برد آن به ۱۵ متر می‌رسد که در مقایسه با نمونه‌های قبلی، عدد برتری به حساب می‌آید. این کیبورد ۱۰۵ کلید دارد و از طریق دانگل USB، ارتباط آن با سیستم کامپیوتری برقرار می‌شود.

    موس این ست برند لنوو نیز با وزن ۵۳ گرمی خود، یک محصول سبک و خوش دست است که ۳ کلید دارد و در محدوده ۱۰ متری، عملکرد بدون سیم خود را به خوبی حفظ خواهد کرد.

    جمع بندی

    در این مطلب به معرفی بهترین موس و کیبورد بی سیم از برندهای مختلف پرداختیم. قطعا در میان محصولات این گروه کالایی، هنوز بهترین ماوس و کیبورد بی سیم برای معرفی وجود دارند که در لیست ما، از قلم افتاده باشند. در صورتی که شما چنین محصولاتی را شناخته یا استفاده از آن‌ها را تجربه کرده‌اید، حتما در بخش نظرات این موارد را به راهنمای خرید موس و کیبورد بی سیم، اضافه کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید