به جای کاغذ دیواری از چه استفاده کنیم؟ معرفی جدیدترین جایگزین‌های کاغذ دیواری

به جای کاغذ دیواری از چه استفاده کنیم؟ معرفی جدیدترین جایگزین‌های کاغذ دیواری
راهنمای مطالعه

    در این مقاله می‌خواهیم شما را با جدید ترین جایگزین کاغذ دیواری آشنا کنیم. به‌جای کاغذ دیواری، به‌سراغ چه موارد دیگری می‌توان رفت؟ با بهترین جایگزین های کاغذ دیواری آشنا خواهید شد.

    کاغذ دیواری یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای تزئین و محافظت از دیوارها در اختیار داشته باشید اما جایگزین‌های جدیدتر و انواع متنوع‌تری از آن هم د بازار موجود هستند که هم کارتان در نصب و اجرا را راحت‌تر می‌کنند و هم زیبایی و جلوه ویژه‌ای دارند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم شما را با جدید ترین جایگزین کاغذ دیواری آشنا کنیم. به‌جای این عنصر طراحی داخلی، به‌سراغ چه موارد دیگری می‌توان رفت؟ کدام محصول است که هم مانند کاغذ دیواری جنس متنوع و مطلوبی دارد و هم طرح و رنگ زیبا و جذابی؟ با بهترین و جدید ترین جایگزین کاغذ دیواری آشنا خواهید شد.

    پوستر دیواری به جای کاغذ دیواری

    پوسترهای دیواری مشابه کاغذ دیواری هستند اما نصب و اجرای بسیار راحت‌تری دارند. در واقع، شما با پوسترهایی روبه‌رو هستید که طرح‌هایی از پیش‌آماده دارند یا امکان ارائه طرح دلخواهتان روی آنها موجود است. پوستر دیواری بسیار متنوع‌اند و سریع‌تر و ساده‌تر از نمونه‌های دیگر کاغذ دیواری بر سینه دیوار می‌نشینند. فرقی نمی‌کند که قرار است، دیوارهای کدام بخش از خانه، اداره یا دفتر کار خصوصی‌تان را با آنها بپوشانید، در هر حال، پوستر دیواری با طرح دلخواه و جنس مناسب را پیدا خواهید کرد.

    پوستر دیواری با طرح دلخواه

    هر طرحی امکان چاپ ‌شدن روی پوستر دیواری را دارد. برای همین است که دنیای پوسترهای دیواری بسیار متنوع‌تر از کاغذهای دیواری است و می‌توانند از بهترین انتخاب‌ها برای جایگزین کاغذ دیواری باشند. برای هر سلیقه‌ای، امکان چاپ پوستر دیواری با طرح های عکس خودتان، عکس شخصی، طرح و رنگ های متنوع وجود دارد. از جمله طرح‌های رایج و جذابی که در سایت و فروشگاه کاغذ دیواری موجود است هم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم؛

    • پوستر دیواری سه بعدی طبیعت؛

    • پوستر دیواری یا کاغذ دیواری طرح چوب؛

    • کاغذ دیواری طرح آجر؛

    • پوستر دیواری اتاق کودک یا شخصیت کارتونی

    • پوستر دیواری یا کاغذ دیواری هندسی

    پوستر دیواری طبیعت

    طرح پوستر طبیعت از آن انتخاب‌های پرطرفدار است. تنوع بالایی هم دارد و می‌توانید بنا به سلیقه و علایقی که دارید از میان طرح‌های موجود انتخاب کنید. انواع پوستر دیواری طبیعت از جنگل و دریا تا دشت و کوه را روی دیوار خانه بنشانید و از هم‌نشینی صوری با طبیعت دلربا لذت ببرید. چنین نقشی می‌تواند باعث ایجاد طراوت و نشاط در هر فضایی شود و آرامش طبیعت را هم به مکان موردنظرتان منتقل کند.

    کاغذ دیواری طرح کاشی

    یکی از طرح‌های کاربردی پوسترهای دیواری هم طرح مشابه کاشی است. کاشی‌هایی در نقش‌ها و رنگ‌های مختلف هم می‌توانند طرح و نقش پوسترها باشند. این مدل از پوستر دیواری برای فضاهایی مناسب است که می‌خواهند جو و استایل خاصی از دکوراسیون را بازتاب بدهند. برای مثال، انتخاب طرحی از کاغذ دیواری که کاشی‌هایی سنتی روی آن کار شده به ایجاد فضایی کلاسیک و سنتی کمک زیادی می‌کند.

    کاغذ دیواری طرح چوب

    طرح‌های که انعکاسی از طبیعت هستند هم برای پوستردیواری مناسب به‌نظر می‌رسند. ایجاد فضایی طبیعی و کلاسیک در اتاق‌های مختلف هر مکان با کاغذ دیواری طرح چوب مقدور می‌شود. امکان ست‌کردن چوب با انواع مختلفی از رنگ‌ها و مدل‌های دکوراسیون وجود دارد. باید ببینید که خواهان ایجاد چه فضایی هستید و عناصر دیگر دکوراسیون را مبتنی بر همین خواسته در تناسب با پوستر طرح چوبتان انتخاب کنید.

    کاغذ دیواری طرح آجر

    طرح آجر برای پوستر دیواری هم انتخاب جذاب و محافظه‌کارانه‌ای است. چرا؟ چون ضمن اینکه طرح قشنگی است و فضا را منسجم و مرتب نشان می‌دهد، ریسک بالایی ندارد و برای هر مکانی مناسب به‌نظر می‌رسد. ضمن اینکه امکان ست‌کردن آن با انواع طراحی داخلی هم وجود دارد. الگوی تکرارشونده آجرهای دیوار روی طرح پوستر دیواری، به ایجاد فضایی کمک می‌کند که نظم کافی دارد.

    پوستر دیواری کودکانه یا کارتونی

    برای اتاق‌های کودک یا فضای رستوران و فروشگاه و مغازه‌های مختلف هم می‌توانید پوستر را جایگزین کاغذدیواری انتخاب کنید. طرح‌های بسیار متنوعی از انیمیشن‌ها، نقوش گل و سبزه، اشکال و احجام هندسی و موارد دیگر وجود دارد. برای خلق فضایی فانتزی در یک فروشگاه یا اتاق کودک به‌سراغ طرح‌های کارتنی بروید. برای مثال، تصویری از شخصیت‌های متنوع انیمیشنی هم روی پوسترهای دیواری بزرگ چاپ می‌شود.

    کاغذ دیواری طرح سنگ یا سنگ مرمر

    برای ایجاد فضایی شیک و لوکس به‌سراغ طرح سنگ روی پوسترهای دیواری بروید. با خرید گزینه‌ای مناسب از فروشگاهی معتبر، خیالتان از بابت جنس محصول راحت خواهد بود و دیگر تنها دغدغه‌تان معطوف به انتخاب مدل و نقش می‌شود. کاغذ دیواری طرح سنگ هم از آن گزینه‌هایی است که تنوع زیادی در نقش و رنگ دارد. بنا به استایل چیدمان و سبک دکوراسیون و البته رنگ دلخواهی که در فضا به کار گرفته‌اید، مدل‌ها و طرح‌های بسیار رنگارنگی از سنگ وجود دارند. به‌طور کلی هم ایجاد فضایی برای انعکاس عناصر طبیعی در هر دکوراسیونی جذاب از کار درمی‌آید. طرح سنگ هم یکی از همین موارد است.

    کاغذ دیواری سه ‌بعدی

    کاغذ دیواری سه ‌بعدی هم می‌تواند جایگزین کاغذدیواری شود. پوسترهای سه ‌بعدی که نوعی از کاغذدیواری هستند هم با نقوش و طرح‌هایی خاص و با نصب و اجرای آسان روی دیوار گزینه‌های محبوبی به‌شمار می‌روند. اگر دوست دارید که فضایی خاص رقم بزنید و به مکان موردنظرتان عمق و بُعد ببخشید، حتما به خرید و قیمت کاغذ دیواری سه ‌بعدی فکر کنید. این کاغذها در طرح‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. از جمله آنها باید به طرح‌های زیر اشاره کرد:

    • کاغذ دیواری سه بعدی منظره و طبیعت؛

    • کاغذ دیواری سه بعدی اشکال و احجام؛

    • کاغذ دیواری سه بعدی هندسی؛

    • کاغذ دیواری سه بعدی عمق دار و تونل.

    کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت و منظره

    طرح‌ هایی از جنگل و دریای سه ‌بعدی یا گل و موارد دیگر هم درمیان کاغذ دیواری ‌ها و پوستر های جایگزین کاغذدیواری معمولی وجود دارند. انتخاب چنین طرح‌هایی می‌تواند فضای هر مکانی را به‌شدت متنوع و خاص کند خطای دیدی که با طرح‌های سه‌بعدی ایجاد می‌شود، این فکر را به ذهن متبادر می‌کند که تصویر روی کاغذ واقعی است. انتخاب پوستری با طرح طبیعت در حالت سه‌بعدی باعث می‌شود که خود را در فضایی مجازی و نزدیک به تصویر ببینید.

    اشکال و احجام

    انواع اشکال و احجام هندسی هم روی پوسترهای کاغذ دیواری وجود دارند. این مدل از پوسترها و کاغذها هم به هر مکانی بعد و عمق زیادی می‌دهند. اگر خواهان ایجاد دکوراسیونی عجیب و متفاوت از مدل‌های متعارف هستید، حتما به خرید چنین سبکی از کاغذدیواری‌های مدرن و پوسترهای خلاقانه هم دقت داشته باشید. شکل‌ها و حجم‌های هندسی هم خطای دیدی برای جلوه سه‌بعدی طرح کاغذ و پوستر به وجود می‌آورند و هم فضا را مدرن و دیدنی می‌کنند. حضور هندسی نقوش روی دیوار منزل یا دفترکار و هر مکان دیگری دستتان را باز می‌گذارد تا اسباب و وسایلی به محیط اضافه کنید که امروزی‌اند و ساختاری مدرن دارند.

    کاغذ دیواری سه بعدی هندسی

    الگوها و طرح‌هایی از کاغذ دیواری هم وجود دارد که ترکیبی از احجام هندسی و نقوشی هستند که طراحان از خلاقیت ذهنی خود ترسیم کرده‌اند. چنین گزینه‌هایی برای طراحی داخلی فضاهایی مدرن بسیار کاربرد دارد. فضای دفتر کار یا سالن‌های آرایش و موارد دیگر هم با چنین طرحی از جایگزین کاغذدیواری بسیار شیک و دیدنی می‌شود. برای داشتن دیوارهایی خاص و مدرن می‌توانید از این مدل‌ها بهره ببرید. بزرگ‌ترشدن فضا هم با چنین نقشه و طرحی مقدورتر است.

    کاغذ دیواری سه بعدی عمق دار و تونل

    پوستر سه بعدی تونل از معروف‌ترین گزینه‌ها برای پوسترها و کاغذدیواری‌های سه‌بعدی است. تونل شما را به عمقی مجازی از یک تصویر غیرواقعی دعوت می‌کند. این موضوع هم طراحی داخلی فضا را عجیب و جالب‌توجه می‌کند و هم به بزرگ‌ترشدن آن کمک بسیار بزرگی می‌کند. طرح تونل کمی فانتزی است و شاید برای دیوار مکانی مانند اتاق پذیرایی یک منزل مناسب نباشد. اما برای دفترکار یا محیط‌هایی با طراحی و تِم دکوراسیون مدرن بسیار زیبا و خاص و البته مناسب از کار درمی‌آید. برخی معتقدند که طرح تونل توأم با نوعی پویایی و دینامیک است. در واقع، حرکت مجازی و صوری خطوط و نقوش تونل روی پوستر دیواری یادآور حرکت است و زیبا به‌نظر می‌رسد.

    در آخر

    برای جایگزین کاغذ دیواری می‌توانید به سایت منزل (www.manzel.ir) بروید و محصولاتی مثل پوستر دیواری، پوستر دیواری با طرح دلخواه، کاغذ دیواری سه بعدی را انتخاب و خریداری کنید. این انتخاب‌ها کمی نیاز به دقت و صرف وقت و زمان برای خرید دارند. چرا؟ چون مدل‌ها و طرح‌هایشان بسیار متنوع است و رسیدن به گزینه‌ای که بتواند شما را راضی کند، سخت نیست اما کمی زمان می‌خواهد. بنا به اینکه قرار است از این موارد در فضای چه بخشی از یک ساختمان استفاده کنید، تصمیم‌گیری‌تان متفاوت خواهد بود. ضمن توجه به جنس و کیفیت هر محصول، استایل و سبک دکوراسیون هر مکان را هم در ذهن داشته باشید. در این صورت است که خروجی کارتان مطلوب می‌شود و از خریدتان راضی خواهید بود.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید