خرید حلوا به صورت آنلاین در فروشگاه نقل قاسمی!

خرید حلوا به صورت آنلاین در فروشگاه نقل قاسمی!
راهنمای مطالعه

    امروزه خریدهای اینترنتی بیش از پیش نزد مصرف کنندگان طرفدار پیدا کرده است، حلوای ارومیه یکی از پر طرفدارترین سوغات این شهر می باشد که شما می توانید برای خرید اینترنتی و آنلاین حلوا، از فروشگاه اینترنتی نقل و حلوای قاسمی استفاده کنید.

    معرفی انواع حلواهای فروشگاه قاسمی

    حلواهای تازه و با کیفیت نقل قاسمی در بسته بندی های بهداشتی با انواع طعم های خوشمزه و بی نظیر قابل خریداری می باشند. در این قسمت به معرفی انواع حلوای تازه ارومیه در فروشگاه نقل و حلوای قاسمی خواهیم پرداخت:

    حلوای پسته

    این حلوا یکی از محبوب ترین و مقوی ترین حلواهای مجموعه نقل قاسمی است. حلوای پسته به دلیل ترکیبات مغذی خود مانند پسته، شیره انگور و ... در بسته بندی های نیم کیلویی و یک کیلویی قابل سفارش می باشد. این محصول با داشتن املاح معدنی مانند کلسیم و آهن در تقویت سیستم عصبی و تامین انرژی لازم، یک گذینه ایده آل برای مصرف می باشد.

    حلوای گردویی

    این حلوا یکی دیگر از حلواهای سنتی و از سوغاتی های محبوب شهر ارومیه می باشد. حلوای گردویی به عنوان یک خوراکی مفید و مقوی مورد استفاده قرار گرفته و از ترکیباتی مانند گردو، شیره انگور، زنجبیل و هل تشکیل شده است. استفاده از این محصول در طول روز می تواند باعث تامین انرژی در افراد شود. فقط باید به این نکته توجه داشت که میزان مصرف حلوا ها در حد اعتدال باشد، تا باعث چاقی نشود.

    حلوای هویج

    از این حلوا برای تنظیم قند خون در کنار چای می توان استفاده کرد. حلوای هویج یکی دیگر از سوغاتی های خوشمزه و بی نظیر شهر ارومیه می باشد که به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد، بیشتر در وعده غذایی صبحانه مصرف می شود. ترکیبات این حلوا شامل، آرد، هویج، گردو و شکر است. خرید حلوا به صورت آنلاین از سایت نقل قاسمی www,Nogleghasemi.com می تواند یکی از به یادماندنی ترین و خوشمزه ترین خریدهای آنلاین شما باشد.

    حلوای شیره انگور

    اگر بخواهیم یکی از سنتی ترین و خوشمزه ترین حلواهای شهر ارومیه را معرفی کنیم، بی شک حلوای شیره انگور یکی از این محصولات خواهد بود. این حلوا از ترکیباتی مانند مغز گردو، شیره انگور(دوشاب سنتی) و سایر ادویه جات تشکیل شده است. از خواص حلوای شیره انگور می توان به بهبود استحکام استخوان، تامین انرژی و تقویت اعصاب اشاره کرد.

    حلوای زعفرانی

    یکی از محصولات ویژه و خوشمزه فروشگاه نقل و حلوای قاسمی می باشد که با داشتن زعفران، از عطر و طعم بسیار خوبی برخوردار است. در تهیه حلوای زعفرانی از مواد مرغوبی استفاده شده و گذینه مناسبی برای مراسمات عزاداری می باشد.

    حلوای دو میکس و سه میکس

    این حلوا از دو محصول خوشمزه حلوای گردویی و هویج تشکیل شده است. خرید حلوای دو میکس بهترین گذینه برای پذیرایی و برای سوغاتی دادن به دوستانتان، پیشنهاد می شود. با استفاده از این محصول، می توانید دو طعم از حلوای گردویی و هویج را امتحان کنید. حلوای سه میکس به عنوان یکی از پر فروش ترین حلواهای فروشگاه نقل و حلوای قاسمی محسوب می شود. در بسته بندی حلوای سه میکس از سه نوع محصول متفاوت و خوشمزه استفاده شده است. این محصولات شامل حلوای گردویی، هویج و پسته ای می باشد. شما می توانید این محصول را در پذیرایی مراسمات خود و به عنوان هدیه به دوستانتان، تهیه کنید. خرید سوغات ارومیه به صورت آنلاین و اینترنتی و دریافت درب منزل، یکی از خدمات جدید مجموعه نقل قاسمی می باشد. شما عزیزان می توانید هر کدام از محصولات بالا را به صورت تکی و یا چند میکس از فروشگاه آنلاین نقل و حلوای قاسمی خرید کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید