بهترین اسپرسو ساز مباشی ؛ ۹ قهوه ساز پرفروش با مزایا و معایب

بهترین اسپرسو ساز مباشی ؛ ۹ قهوه ساز پرفروش با مزایا و معایب
راهنمای مطالعه

    بهترین اسپرسو ساز مباشی کدام است؟ در این راهنمای خرید مزایا و معایب اسپرسوساز مباشی را بررسی می‌کنیم و می‌بینیم قهوه ساز مباشی ساخت کجاست؟

    اسپرسو یکی از محبوب‌ترین انواع قهوه و یکی از مناسب‌ترین نوشیدنی‌هایی است که پس از یک روز شلوغ و پرکار می‌تواند خستگی‌تان را برطرف کرده و حال‌تان را بهتر کند. بسیاری از افراد، روزشان را با نوشیدن یک فنجان اسپرسوی دم‌کشیده و خوش‌عطر آغاز می‌کنند.

    برای آن‌که قهوه‌ای باکیفیت و عالی را نوش جان کنید باید بهترین اسپرسو ساز را داشته باشید. در این مطلب، قصد داریم بهترین اسپرسو ساز مباشی را به شما معرفی کنیم. پیش از این راهنمای خرید اسپرسو ساز دستی، نکات خرید اسپرسو ساز و بهترین موکاپات را برای شما معرفی کرده بودیم.

    بهترین اسپرسوساز مباشی

    مباشی (Mebashi) یک برند ژاپنی با بیش از ۴۰ سال سابقه است که دفتر اصلی آن در دبی مستقر بوده و در زمینه تولید لوازم خانگی و الکترونیکی فعالیت می‌کند.

    کیفیت بالا، کاربری آسان، قدرت خوب، قیمت منطقی، تنوع در مدل‌ها و توجه به سلایق گروه‌های مختلف مصرف‌کنندگان از ویژگی‌هایی است که سهم بزرگی از بازار امروز را به این نام تجاری اختصاص داده است.

    بهترین اسپرسو ساز مباشی: مدل ۲۰۵۱

    ption id="attachment_59852" align="aligncenter" width="760"]بهترین اسپرسو ساز مباشی 2051 این دستگاه با دو نازل بخار و دو نازل قهوه کار تهیه تعداد بیش‌تری نوشیدنی را در زمان کم‌تر امکان‌پذیر کرده است.

    بهترین اسپرسو ساز مباشی در ایران مدل 2051 است که ظرفیت بسیار بالایی برای تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم و مبتنی بر قهوه دارد. این دستگاه نیمه صنعتی دو عدد نازل قهوه دارد. بنابراین، با استفاده از آن می‌توانید دو فنجان نوشیدنی را به‌طور هم‌زمان تهیه کنید.

    بدنه این اسپرسوساز از جنس استیل است. بنابراین، نه تنها دوام بالایی دارد بلکه تمیز کردن آن هم بسیار ساده است. از دیگر مشخصات قابل توجه این محصول می‌توان به برخورداری از سیستم هوشمند کنترل و تنظیم دما (PID) اشاره کرد.

    بهترین قهوه ساز مباشی دارای امکاناتی مثل سیستم کاپوچینو ساز، پرتافیلتر صنعتی، طراحی ارگونومیک، سینی چکه‌گیر، حالت آماده به‌کار و صفحه گرم‌کن اشاره کرد.

    قطعات این مدل قهوه‌ساز مباشی به‌سادگی از بدنه آن جدا می‌شوند. این امر روند نظافت دستگاه را آسان می‌کند. داشتن یک نازل آب‌جوش مجزا از جمله ویژگی‌هایی است که تهیه انواع دمنوش‌ها را امکان‌پذیر کرده و کاربری دستگاه را متنوع‌تر می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • توان: ۱۳۵۰

    • ظرفیت: ۲.۷ لیتر

    • قابلیت‌ها: ظرفیت بسیار بالا، طراحی جذاب، تولید فوم شیر با غلظت‌های مختلف، امکان استفاده از پودر قهوه برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و موکا و  تهیه آب جوش و شیر گرم

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    پرفروش ترین اسپرسو ساز مباشی: مدل ۲۰۳۱

    بهترین اسپرسو ساز مباشی 2031

     

    پرفروش ترین اسپرسو ساز مباشی در ایران مدل ۲۰۳۱ است که کاربری آسان و ظاهری زیبا دارد. طراحی محصولات مباشی به‌اندازه‌ای زیباست که می‌تواند زینت‌بخش آشپزخانه شما باشد. این قهوه ساز مباشی پیچ تنظیم فشار بخار دارد که تهیه فوم شیر با غلظت‌های گوناگون را امکان‌پذیر می‌کند. بدنه این اسپرسوساز از ترکیب پلاستیک فشرده و استیل ضد زنگ ساخته شده و نظافت و شست‌وشوی قطعات آن بسیار آسان است.

    وجود دو عدد نازل قهوه از جمله مزایا قهوه ساز مباشی است که تهیه هم‌زمان دو فنجان نوشیدنی گرم و گوارا را به‌سادگی ممکن می‌کند. این دستگاه مجهز به سینی چکه‌گیر، صفحه گرم نگه‌دارنده فنجان، سیستم کاپوچینوساز و سیستم قطع خودکار است. شما به‌راحتی می‌توانید دانه قهوه یا پودر قهوه را در دستگاه ریخته و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. از آن‌جا که قطعات این محصول به‌راحتی جدا می‌شوند و قابلیت قرارگیری در ماشین ظرفشویی را دارند، شستشو آن بسیار آسان است.

    ویژگی‌ها:

    • توان: ۱۱۰۰ وات

    • ظرفیت: ۱.۵ لیتر

    • قابلیت‌ها: تولید فوم شیر با غلظت‌های مختلف، امکان استفاده از پودر و دانه قهوه برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو، موکا

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    اسپرسو ساز مباشی ۲۰۳۴

    ption id="attachment_59845" align="aligncenter" width="760"]بهترین اسپرسو ساز مباشی اسپرسوساز مباشی علاوه بر عملکرد بالا از زیبایی قابل توجهی هم برخوردار است.

    بهترین اسپرسو ساز مباشی ۲۰۳۴ یک دستگاه باکیفیت با طراحی زیباست که پمپ قدرتمندی دارد. نازل بخار و آب جوش این قهوه‌ساز، بخار آبی با فشار ۱۹ بار ایجاد می‌کند. به این ترتیب، شما به‌راحتی می‌توانید یک فنجان قهوه عالی با طعم و عطری مطلوب را تهیه کنید. همچنین، با کمک این قهوه‌ساز درست کردن فوم غلیظ و منسجم بر روی نوشیدنی‌های متنوع امکان‌پذیر است. یادتان باشد، پیش از جاگذاری محفظه پودر قهوه، لبه‌های آن را پاکیزه کرده و با انجام این کار به بهبود عملکرد دستگاه کمک کنید.

    از دیگر نکات قابل توجه این است که هرگز مخزن آب دستگاه را بیش از اندازه تعیین شده پر نکرده و پس از اتمام کار و خنک شدن قهوه‌ساز حتما قطعات آن را با دقت تمیز کنید. توجه به این جزئیات، علاوه بر بهبود کیفیت نوشیدنی دلخواه‌تان می‌تواند عمر دستگاه را افزایش دهد. این قهوه‌ساز مجهز به صفحه‌ای است که برای گرم نگهداشتن فنجان نوشیدنی طراحی شده است.

    ویژگی‌ها:

    • توان: ۱۳۵۰ وات

    • ظرفیت: ۱.۵ لیتر

    • قابلیت‌ها: تولید فوم شیر با غلظت‌های مختلف، امکان استفاده از پودر قهوه برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و موکا و تهیه آب جوش و شیر گرم

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    قهوه ساز مباشی ۲۰۱۶

    ption id="attachment_59846" align="aligncenter" width="760"]اسپرسوساز مباشی 2016 بدنه و قطعات این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده که کار فوم گیری و همچنین، نظافت آن برای کاربر ساده باشد.

    اسپرسوساز مباشی ۲۰۱۶ یک دستگاه کاملا کاربردی است که با طراحی زیبا و ویژگی‌های قابل توجه‌اش روند تهیه قهوه را برایتان ساده‌تر و دلپذیرتر از همیشه می‌کند. بهترین قهوه ساز مباشی ۲۰۱۶ دارای صفحه گرم‌کن فنجان است و می‌تواند نوشیدنی شما را برای مدتی نسبتا طولانی گرم و گوارا نگهدارد. داشتن سینی چکه‌گیر هم از دیگر مزایایی است که کار با این دستگاه را مطلوب‌تر می‌کند.

    این مدل اسپرسو ساز مباشی دارای سیستم شست‌وشوی خودکار است و به‌گونه‌ای طراحی شده که تمیز کردن آن برایتان آسان باشد. ایجاد بخار آبی با فشار 20 بار یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجهی است که درست کردن فوم غلیظ و ماندگار را امکان‌پذیر کرده و لذت نوشیدن فنجانی قهوه را بیش‌تر می‌کند. در هنگام ریختن آب در مخزن، حتما به نشانگر موجود توجه کرده و آن را بیش از اندازه پر نکنید.

    ویژگی‌ها:

    • توان: 1350 وات

    • ظرفیت: 1.25 لیتر

    • قابلیت‌ها: تولید فوم شیر با غلظت‌های مختلف، امکان استفاده از پودر قهوه برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و موکا و  تهیه آب جوش و شیر گرم

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    قهوه ساز مباشی ۲۰۲۰

    ption id="attachment_59848" align="aligncenter" width="760"]بهترین اسپرسوساز مباشی 2020 این محصول با طراحی نوستالژیک و کلیدهای مکانیکال خود نظر هر کاربر خوش‌سلیقه‌ای را به خودش جلب می‌کند.

    اگر به‌دنبال قهوه‌سازی با طراحی نوستالژیک و قدرت بالا می‌گردید، خرید بهترین اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ را در نظر داشته باشید. این دستگاه با موتوری قوی ساخت ایتالیا در مدت اندکی می‌تواند بخار آبی با فشار ۲۰ بار ایجاد کند. به این ترتیب، روند عصاره‌گیری از پودر سریع‌تر و تهیه تعداد بیش‌تری قهوه در مدت زمان کم‌تر امکان‌پذیر می‌شود. پنل این دستگاه مجهز به کلیدهای فلزی زیبایی است که از عملکرد مکانیکی برخوردارند. به‌علاوه، تعبیه کردن یک نمایشگر عقربه‌ای برای نشان دادن میزان فشار از دیگر ترفندهایی است که شکل ظاهری دستگاه را دلپذیرتر کرده است.

    سینی چکه‌گیر بهترین قهوه ساز مباشی به‌سادگی جدا شده و تمیز کردن آن را آسان‌تر می‌کند. این اسپرسو ساز یک پیچ تنظیم بخار دارد. به این ترتیب، بسته به میل‌تان می‌توانید فشار بخار آب خروجی دستگاه را تنظیم کرده و روند فوم‌گیری را به دلخواه تغییر دهید. برخورداری از فیلتر استیل و سیستم کنترل فشار و محافظ حرارتی از دیگر مزایایی است که نظر کاربران حرفه‌ای را جلب می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • توان: ۱۳۵۰ وات

    • ظرفیت: ۱.۵ لیتر

    • قابلیت‌ها: تولید فوم شیر با غلظت‌های مختلف، امکان استفاده از پودر قهوه برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و موکا و همچنین، امکان تهیه آب جوش و شیر گرم

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    اسپرسوساز مباشی ۲۰۱۵

    ption id="attachment_59849" align="aligncenter" width="760"]اسپرسوساز مباشی 2015 این محصول با عملکرد بالا، کیفیت عالی، رنگ‌بندی متنوع، کاربری آسان و طراحی بی‌نظیر یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید.

    بهترین اسپرسو ساز مباشی ۲۰۱۵ یکی دیگر از محصولات کاربردی این برند است که با طراحی زیبای‌اش به آشپزخانه شما جلوه تازه‌ای می‌بخشد. این دستگاه با رنگ‌بندی متنوع برای کاربران خوش‌سلیقه‌ای ساخته شده که به‌گونه خوش‌آیندی می‌خواهند متفاوت باشند. در صورت تمایل، به‌سادگی می‌توانید این قهوه‌ساز را در دفتر کار، منزل یا کافی‌شاپ‌تان قرار دهید و نوشیدنی‌های دلچسبی را تهیه کنید. تعبیه کردن پیچ تنظیم بخار بر روی این دستگاه از جمله ویژگی‌هایی است که تهیه فوم شیر با غلظت‌های متفاوت را امکان‌پذیر می‌کند.

    قهوه ساز مباشی ۲۰۱۵ مجهز به صفحه گرم‌کن است و فنجان نوشیدنی شما را برای مدت زمان قابل توجهی گرم نگه می‌دارد. بویلر این اسپرسوساز از جنس آلومینیوم و نازل بخار آب آن دارای قابلیت چرخشی است. سر نازل به آسانی جدا شده و به سادگی شسته می‌شود. قهوه ساز مباشی ۲۰۱۵ دارای سیستم قطع خودکار است. بنابراین، لازم نیست نگران روشن گذاشتن آن باشید. چراکه اگر به‌مدت ۲۹ دقیقه از آن استفاده نکنید خودبه‌خود خاموش می‌شود.

    ویژگی‌ها:

    • توان: ۱۴۵۰ وات

    • ظرفیت: ۱.۲۵ لیتر

    • قابلیت‌ها: تولید فوم شیر با غلظت‌های مختلف، امکان استفاده از پودر قهوه برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و موکا و تهیه آب جوش و شیر گرم

    [related]22505[/related]

    اسپرسوساز مباشی ۲۰۳۸

    ption id="attachment_59850" align="aligncenter" width="760"]بهترین قهوه ساز مباشی 2038 بدنه این اسپرسوساز از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک فشرده است و قطعات آن از قابلیت جداپذیری برخوردارند.

    اسپرسوساز مباشی ۲۰۳۸ با بدنه‌ای از جنس استیل و پلاستیک فشرده و برخورداری از سیستم قطع خودکار یکی دیگر از تولیدات زیبا و کاربردی این برند است. بهترین قهوه ساز مباشی با ایجاد فشاری معادل ۱۹ بار می‌تواند فوم شیر را با غلظت‌های متفاوت تولید کند. داشتن سینی چکه‌گیر و صفحه گرم‌کن از مزایای مهمی است که کار با این قهوه‌ساز را دلپذیرتر می‌کند. با استفاده از این دستگاه قدرتمند می‌توانید یک اسپرسوی باکیفیت و خوش‌عطر و طعم را نوش جان کنید.

    به‌کار بردن متریال درجه یک، داشتن پرتافیلتر باکیفیت و غیر تحت فشار و همچنین، برخورداری از نازل بخار صنعتی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه به حساب می‌آید. یادتان باشد، تمیز کردن به‌موقع دستگاه و توجه به نشانگر موجود در مخزن آب می‌تواند به افزایش طول عمر این اسپرسو ساز مباشی پرفروش کمک کند. این قهوه‌ساز برای استفاده در منزل، محل کار، سوپرمارکت‌ها، کافی‌‌شاپ‌ها و مراکز کوچک و نسبتا کم‌جمعیت طراحی شده است.

    ویژگی‌ها:

    • توان: ۱۳۵۰ وات

    • ظرفیت: ۱.۵ لیتر

    • قابلیت‌ها: تولید فوم شیر با غلظت‌های مختلف، امکان استفاده از پودر قهوه برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و موکا و  تهیه آب جوش و شیر گرم

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    قهوه ساز مباشی ۲۰۱۰

    ption id="attachment_59851" align="aligncenter" width="760"]اسپرسوساز مباشی 2010 وجود پیچ تنظیم بخار بر روی این دستگاه از مزایایی است که فوم‌گیری با غلظت‌های متفاوت را امکان‌پذیر می‌کند.

    قهوه ساز مباشی ۲۰۱۰ با طراحی بسیار زیبا و قدرت بالا در رنگ‌بندی متنوع برای کاربران مشکل‌پسند ساخته شده است. این محصول با ایجاد بخار آبی با فشار ۲۰ بار به افزایش غلظت قهوه کمک می‌کند. وجود پیچ تنظیم بخار بر روی دستگاه هم از جمله ویژگی‌هایی است که تهیه فوم شیر با غلظت گوناگون را امکان‌پذیر می‌کند.  روی بدنه این مدل از بهترین اسپرسوساز مباشی یک نشانگر عقربه‌ای نصب شده که هم جلوه زیباتری به آن می‌بخشد و هم دمای آب را نشان می‌دهد.

    این دستگاه دارای دو فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ، پرتافیلتر باکیفیت برای عصاره‌گیری کامل، صفحه گرم‌کن و سینی چکه‌گیر است. برای بالا بردن کیفیت قهوه و بهبود روند دم‌کشی پیشنهاد می‌کنیم از آب تصفیه شده با کم‌ترین میزان املاح استفاده کنید. در غیر این صورت، منافذ قهوه‌سازتان خیلی زود رسوب می‌گیرد. این امر موجب پایین آمدن فشار بخار و کاهش کیفیت قهوه می‌شود. این دستگاه دارای سیستم قطع خودکار است و اگر برای مدت ۲۹ دقیقه استفاده از آن را متوقف کنید تا خودبه‌خود خاموش شود.

    ویژگی‌ها:

    • توان: ۱۱۰۰ وات

    • ظرفیت: ۱.۵ لیتر

    • قابلیت‌ها: تولید فوم شیر با غلظت‌های مختلف، امکان استفاده از پودر قهوه برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و موکا و تهیه آب جوش و شیر گرم

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    اسپرسوساز مباشی ۲۰۰۹

    ption id="attachment_59856" align="aligncenter" width="760"]بهترین قهوه ساز مباشی 2009 اگر به‌دنبال یک قهوه‌ساز عالی با طراحی چشمگیر هستید، خرید اسپرسوسازهای مباشی را از دست ندهید.

    اسپرسوساز مباشی ۲۰۰۹ یکی از مدل‌های نیمه صنعتی است که در خانه و محل کار هم کاربرد دارد. در ساخت این محصول، طراحی فانتزی با فناوری روز دنیا ترکیب شده و نتیجه‌ای عالی را به‌دنبال داشته است. بهترین قهوه ساز مباشی ۲۰۰۹ دارای رنگ‌بندی متنوعی است و نظر هر فرد مشکل‌پسندی با هر سلیقه‌ای را به خودش جلب می‌کند. وجود پیچ تنظیم بخار، نشانگر دما، سیستم قطع خوردکار، نازل تولید بخار، صفحه گرم‌کن و سینی چکه‌گیر از دیگر مزایایی است که کاربری آسان را امکان‌پذیر می‌کند. برای دستیابی به بهترین کیفیت قهوه لازم است از پودر قهوه بسیار نرمی استفاده کنید که دو بار آسیاب شده باشد.

    در ساخت این مدل بهترین اسپرسو ساز مباشی از یک بویلر قوی و یک پمپ آب قدرتمند استفاده شده. بنابراین، خروجی آن به‌مراتب عالی‌تر از مدل‌های دیگر خواهد بود. این دستگاه دارای سیستم محافظت و کنترل فشار و جلوگیری از ایجاد حرارت بیش از حد است که معمولا در دستگاه‌های نیمه صنعتی با فشار بخار قوی دیده می‌شود.

    ویژگی‌ها:

    • توان: ۱۱۰۰ وات

    • ظرفیت: ۱.۵ لیتر

    • قابلیت‌ها: تولید فوم شیر با غلظت‌های مختلف، امکان استفاده از پودر قهوه برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو، موکا

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    معایب اسپرسوساز مباشی

    • نمایشگر لمسی ندارد.
    • به وای فای متصل نمی‌شود.
    • دستور تهیه پیش‌فرض ندارد.
    • مخزن شیر و آسیاب قهوه ندارد.

    طرز کار قهوه ساز مباشی

    ption id="attachment_59859" align="aligncenter" width="760"]طرز کار اسپرسو ساز مباشی برای آن‌که بتوانید یک فنجان اسپرسوی عالی درست کنید، ابتدا باید روش کار دستگاه را یاد بگیرید.

    • در مخزن دستگاه به‌اندازه‌ای آب بریزید که هم‌سطح نشانگر باشد.
    • مخزن آب را در مکان درست قرار دهید و از جا افتادن آن اطمینان یابید.
    • کلید روشن کردن دستگاه را بزنید.
    • منتظر باشید تا چراغ‌ها از حالت چشمک‌زن خارج شده و ثابت شوند (در این مدت، هیچ دکمه دیگری را فشار ندهید).
    • در صورتی که قهوه‌سازتان دو بسکت داشته باشد، یکی از بسکت‌های تک یا دوبل را انتخاب کنید و درون دسته پرتافیلتر قرار دهید.
    • پودر قهوه را به میزان لازم در دسته پرتافیلتر بریزید و سپس، آن را به دستگاه وصل کنید.
    • با توجه به انتخاب بسکت تک یا دوبل، دکمه تک شات یا دبل شات را فشار دهید.
    • برای تنظیم زمان عصاره‌گیری، کافی است ابتدا کلید تک کاپ دستگاه را برای مدت زمان دلخواه نگه دارید. سپس، دست‌تان را بردارید. در این مرحله، چراغ کلید شروع به چشمک زدن می‌کند.
    • یک‌بار کلید را فشار دهید تا ثابت شود. به این ترتیب، تنظیمات مورد نظرتان اعمال می‌شود.
    • بعد از تنظیم تک کاپ به‌همین روش می‌توانید دو کاپ را هم روی زمان دلخواه تنظیم کنید.
    • برای استفاده از نازل بخار و تهیه فوم شیر، ابتدا لازم است دکمه مربوط به بخار را فشار دهید.
    • منتظر بمانید تا چراغ دکمه از حالت چشمک‌زن خارج شده و ثابت شود.
    • سپس، پیچ تنظیم بخار را بسته به میل خود بچرخانید و شدت بخار خارج شده از نازل را کنترل کنید.
    • دقت کنید، اگر دکمه بخار را نزنید و پیچ را بچرخانید خروجی نازل بخار فقط آب خواهد بود.

    اسپرسو ساز مباشی تقلبی نخرید

    تشخیص اسپرسو ساز مباشی تقلبی آسان نیست اما برای اطمینان از فروشگاه معتبر خرید کنید، نام مدل را در سایت سازنده جستجو کنید، تقاضای گارانتی معتبر داشته باشید و در نهایت ظاهر دستگاه و بسته‌بندی را با تصاویر محصول اصلی مقایسه کنید.

    سوالات متداول در مورد بهترین اسپرسو ساز مباشی

    در این راهنمای خرید تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های بهترین اسپرسو ساز مباشی را معرفی کردیم. با شناخت مدل‌های مختلف، مزایا و معایب و طرز کار قهوه ساز مباشی گزینه مناسب را بهتر انتخاب می‌‌کنید. شما کدام‌یک از قهوه‌سازهای این برند را بیش‌تر دوست دارید؟ هیچکدام را امتحان کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    قهوه ساز مباشی ساخت کجاست؟

    در پاسخ به این سوال که قهوه ساز مباشی ساخت کجاست باید گفت اکثر محصولات مباشی برای کاهش هزینه در کشور چین تولید می‌شود.

    قیمت اسپرسو ساز مباشی چقدر است؟

    قیمت اسپرسو ساز مباشی بسته به مدل و نوع عملکرد آن متفاوت بوده و از حدود ۴ میلیون تومان تا بیش‌تر از ۱۴ میلیون تومان متغیر است.

    قهوه ساز مباشی خوبه؟

    قهوه‌ساز مباشی مدل‌های مختلفی دارد که اکثر آنها از نظر کارایی و کیفیت رضایت خریداران را جلب کرده‌اند.[see_also]22353[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید