بهترین هود مخفی ایرانی و خارجی؛ ۱۰ هود توکار پرفروش و با کیفیت

بهترین هود مخفی ایرانی و خارجی؛  ۱۰ هود توکار پرفروش و با کیفیت
راهنمای مطالعه

    بهترین هود مخفی و توکار کدام است؟ در این مطلب، بهترین مارک هود توکار ایرانی و خارجی را معرفی کرده و شما را با ۱۰ مدل پرفروش در بازار آشنا می‌کنیم.

    بسیاری از افراد علاوه بر کارایی به زیبایی ظاهری و نحوه قرارگیری تجهیزات آشپزخانه هم توجه می‌کنند. به همین دلیل، خرید هود مخفی (Built-In Hood) نظر اغلب خریداران را جلب می‌کنند. در ادامه، بهترین هود مخفی از برندهای تولید داخل و خارج را به‌همراه برخی از پرفروش‌ترین محصولات هر یک به شما معرفی می‌کنیم.

    بهترین مارک هود مخفی ایرانی

    بهترین هود مخفی ایرانی کدام است؟

    اخوان

    برند اخوان با بیش از نیم قرن تجربه و کسب جوایز گوناگون و گواهینامه‌های معتبر جهانی و داخلی یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه است. محصولات مختلف این برند شناخته شده از قبیل، انواع هود، اجاق گاز رومیزی، فر، سینک و شیرآلات در بسیاری از آشپزخانه‌های مدرن دیده می‌شود. کیفیت عالی، خدمات مستمر پس از فروش و همچنین، طراحی مینیمال و ارگونومیک از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند است. در ادامه، بهترین هود توکار اخوان را به شما معرفی می‌کنیم.

    بهترین هود مخفی اخوان مدل H64-TCS

    هود مخفی مدل H64-TCS

    بهترین هود آشپزخانه توکار اخوان بدنه استیل و مستحکمی دارد و یک کنترل پنل لمسی از جنس شیشه مشکی آن را زیباتر می‌کند. قدرت مکش این هود ۷۰۰ متر مکعب در ساعت است و به‌خوبی می‌تواند هوای آشپزخانه را عاری از دود، بو و گرد و غبار کند. فیلتر آلومینیوم چند لایه آن با استفاده از مایع ظرفشویی، انواع اسپری‌های پاک‌کننده یا قرار دادن در ماشین ظرفشویی به‌راحتی تمیز می‌شود و نیازی به تعویض دوره‌ای ندارد.

     بهترین هود مخفی اخوان دارای سنسورهای حرارتی، صوتی و حس‌گرهای تشخیص بوست. بنابراین، در صورت بروز هرگونه مشکلی با به صدا درآوردن زنگ خطر شما را در جریان قرار می‌دهد. هود مخفی مدل H64-TCS مجهز به سیستم کنترل از راه دور است. به این ترتیب، با کمک ریموت دستگاه می‌توانید عملکرد آن را از فاصله دور مدیریت کنید. سیستم روشنایی این هود از نوع پیشرفته SMD است. یعنی، لامپ‌های آن از اجزای پیش‌ساخته‌ای تشکیل شده که روی یک مدار چاپی لحیم شده‌اند و از کم‌ترین میزان مصرف و بیش‌ترین کارایی ممکن برخوردارند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس بدنه: استیل
    • تعداد موتور: توربو ۴ موتوره
    • نوع فیلتر: آلومینیوم چند لایه
    • محدوده سایز: ۶۱ تا ۸۵

    داتیس

    داتیس یکی از تولیدکنندگان بهترین هود توکار است که فعالیت‌اش را از سال ۱۳۸۵ به‌صورت حرفه‌ای شروع کرده و در مدت زمان نسبتا کوتاهی به یکی از برندهای مطرح بازار تبدیل شده است. این شرکت بیش از ۱۲۰ نوع محصول از قبیل اجاق گاز رومیزی، فر توکار، هود، سینک، مایکروویو و بسیاری دیگر از تجهیزات آشپزخانه را تولید می‌کند. مشتری‌مداری، نوآوری و تشخیص نیازهای بازار از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که محبوبیت این برند را نزد مصرف‌کنندگان افزایش داده‌اند. در ادامه، بهترین هود توکار داتیس را به شما معرفی می‌کنیم.

    بهترین هود مخفی داتیس مدل آرو (Arrow)

    هود داتیس مدل آرو (Arrow)

    آرو بهترین هود مخفی داتیس و یکی از مجهزترین تولیدات این کارخانه است. درب این محصول دارای جک برقی است و یک پنل لمسی بر روی آن نصب شده است. کاربرانی که این هود توکار را خریداری کرده‌اند معتقدند که علاوه بر زیبایی از کارایی بسیار بالایی برخوردار است. به‌کار بردن ورق گالوانیزه خودرویی در ساخت بدنه این محصول به استحکام بیش‌تر آن کمک می‌کند.

    در عین حال، شیشه سکوریت مشکی رنگی هم سطح آن را پوشانده و زیبایی این هود را دوچندان کرده است. این شیشه در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارد. سیستم روشنایی هود داتیس مدل آرو از نوع LED است که فرآیند نورافشانی را به کارآمدترین و مقرون به‌صرفه‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد. پنل لمسی این مدل از بهترین هود توکار مجهز به سیستم کنترل از راه دور با ریموت یا اشاره دست است و شش دکمه دارد. یک نمایشگر دیجیتال هم بر روی آن دیده می‌شود. این هود مخفی کم‌صدا مجهز به سیستم ایمنی ترموگارد است. یعنی، در صورت بالا رفتن چشمگیر دمای موتور به‌طور خودکار خاموش می‌شود و به این ترتیب از بروز آتش‌سوزی جلوگیری می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس بدنه: ورق گالوانیزه خودرویی با پوشش شیشه سکوریت
    • تعداد موتور: یک موتور ۶ سرعته
    • نوع فیلتر: آلومینیومی
    • محدوده سایز: ۶۱ تا ۸۵ سانتی‌متر

    بیمکث

    حالا که از بهترین هود مخفی صحبت می‌کنیم، باید از برند بیمکث هم یاد کنیم. این نام تجاری که در سال ۱۳۶۰ تحت عنوان شرکت ستاره طلایی صنعت ثبت شده یکی از پیشگامان تولید و ارائه تجهیزات آشپزخانه از جمله، انواع هود، اجاق رومیزی، اجاق برقی، فر و مایکروفر است. در این میان، هودهای بیمکث از شهرت و محبوبیت بیش‌تری برخورداردند. از ویژگی‌های محصولات بیمکث می‌توان به بهره‌گیری از تازه‌ترین فناوری‌های روز جهان، استفاده از نیروی متخصص، طراحی چشمگیر و مدرن، کیفیت بالا، نوآوری و پاسخگویی به نیازهای مشتریان اشاره کرد. در ادامه، بهترین هود توکار بیمکث را به شما معرفی می‌کنیم.

    بهترین هود آشپزخانه توکار بیمکث مدل B2068U

    هود مخفی بیمکث مدل B2068U

    این هود مخفی پرفروش از بهترین تولیدات بیمکث است که به زیبایی درون کابینت قرار می‌گیرد و کم‌ترین صدای ممکن را تولید می‌کند. سیستم روشنایی این هود مخفی از نوع SMD است و نور یکنواخت، بدون سایه و کافی را بر روی اجاق گاز تولید می‌کند. از مزایای این سیستم روشنایی می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف انرژی، دوام بالا و کاهش حرارت تولید شده توسط لامپ اشاره کرد. فیلتر آلومینیومی این محصول به‌سادگی قابل شست‌وشو است و نیازی به تعویض مداوم ندارد.

    بهترین هود آشپزخانه توکار بیمکث مدل B2068U دارای صفحه کلید لمسی و دربی است که به‌صورت دستی باز می‌شود. این محصول مجهز به سیستم کنترل از راه دور است و با استفاده از ریموت به راحتی می‌توانید آن را روشن/خاموش کرده یا دور موتورش را تا ۴ درجه کم و زیاد کنید. هود مخفی بیمکث مدل B2068U با قدرت مکش ۷۰۰ متر مکعب در ساعت به تهویه و بهبود کیفیت هوای آشپزخانه شما کمک می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس بدنه: فلز
    • تعداد موتور: یک موتوره ۴ سرعته
    • نوع فیلتر: آلومینیومی
    • محدوده سایز: ۶۱ تا ۸۵

    کن (CAN)

    برند کن یکی از معتبرترین تولیدکنندگان انواع هود و تجهیزات آشپزخانه در کشور است که کار خود را از سال ۱۳۸۷ شروع کرده و کالاهای باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر هود، سینک‌ها، شیرآلات و اجاق گازهای این نام تجاری هم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. هلدینگ کن با بهره‌برداری از تازه‌ترین فناوری‌های روز جهان و با استفاده از دانش نیروی متخصص محصولات لوکس‌اش را در اختیار افراد مشکل‌پسندی قرار می‌دهند که دوست دارند بهترین‌ها را در دسترس داشته باشند. در ادامه، بهترین هود مخفی کن را به شما معرفی می‌کنیم.

    بهترین مدل هود مخفی کن 1450

    هود کن مدل 1450سایز ۹۰

    این محصول یکی از پرفروش ترین هودهای توکار برند کن است که هوا را با قدرت ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت به درون می‌کشد و آن را پاکیزه و تازه می‌کند. صفحه نمایش و پنل لمسی این دستگاه در جلوی آن قرار دارد و مجهز به ساعت و دماسنج است. سیستم کنترل از راه دور این هود توکار را می‌توان توسط یک ریموت مدیریت کرد.

    از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از سیستم روشنایی SMD اشاره کرد که نور را به بهترین شکل ممکن و به‌صورت کاملا یکنواخت پخش می‌کند. فیلتر آلومینیومی هود کن مدل ۱۴۵۰ دارای ۵ لایه الیاف نسوز و مواد پروپیلنی است که علاوه بر مقاومت در برابر حرارت بالا به راحتی تمیز می‌شوند و قابل شست‌وشو هستند. پروانه و موتور این هود مخفی کم صدا گرما را تا ۱۵۵ درجه سانتی‌گراد تحمل می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس بدنه: استیل
    • تعداد موتور: ۳ موتوره توربو با تکنولوژی ایتالیا
    • نوع فیلتر: آلومینیومی ۵ لایه
    • محدوده سایز: ۸۵ و بزرگ‌تر از ۸۵

    آلتون

    آلتون یک نام تجاری شناخته‌شده متعلق به شرکت تولیدی-صنعتی آلباگاز است. این شرکت علاوه بر ساخت بهترین هود مخفی در زمینه تولید انواع اجاق گازهای مبله و رومیزی، فر توکار برقی و گازی فعالیت می‌کند. تمرکز آلتون بر ارائه محصولات مدرن، شیک، کارا و باکیفیت آن را به یکی از برندهای محبوب تجهیزات آشپزخانه تبدیل کرده است. کافی است دیدگاه‌ها و نظرات خریداران محصولات آلتون را بخوانید تا از مرغوبیت آن‌ها مطمئن شوید. در ادامه، بهترین هود توکار آلتون را به شما معرفی می‌کنیم.

    بهترین هود توکار آلتون مدل H900B

    هود مخفی آلتون مدل H900B سایز ۹۰

    این محصول یکی از پرفروش‌ترین‌ها و بهترین هود مخفی آلتون است که با ایجاد صدای کم، قدرت مکش ۷۵۰ متر مکعب بر ساعت و طراحی زیبا نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خودش جلب کرده است. فیلتر آلومینیومی و ۳ لایه این هود توکار به‌سادگی ذرات چربی معلق در هوا، بو، دود و گرد و غبار را جذب کرده و هوای تازه و تمیز را در فضای آشپزخانه‌تان پراکنده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول پرطرفدار می‌توان به برخورداری از پنل لمسی، سنسور دود، بو، حرارت و گاز و همچنین، سیستم روشنایی SMD اشاره کرد.

    درب این هود توکار پرفروش مجهز به یک جک گازی است که باز و بسته کردن آن را آسان‌تر می‌کند. نمای خارجی هود با شیشه سکوریت مشکی پوشانده شده و کنترل پنل آن مجهز به سیستم motion detector است. بنابراین، با حرکت دست می‌توانید فرمان‌های خود را به این دستگاه ابلاغ کنید. وجود سیستم کنترل از راه دوری که با ریموت کار می‌کند یکی از مزایای دیگری است که استفاده از این هود توکار را آسان‌تر و دلپذیرتر می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس بدنه: آلومینیوم با نمایی از جنس شیشه سکوریت مشکی
    • تعداد موتور: یک موتوره ۵ سرعته
    • نوع فیلتر: آلومینیومی ۳ لایه
    • محدوده سایز: ۹۰ سانتی‌متر

    استیل البرز

    استیل البرز یکی از تولیدکنندگان پیشگام تجهیزات آشپزخانه است که فعالیت‌اش را از سال ۱۳۷۱ شروع کرده و از همان زمان تا امروز به یکی از برندهای معتبر در بازارهای داخلی و خارجی تبدیل شده است. محصولات این شرکت سهم بزرگی از بازار مصرف داخلی را به خودشان اختصاص داده‌اند. محصولات این نام تجاری با ایده‌های خلاقانه و هوشمندانه و با طراحی زیبا و متنوع آشپزخانه شما را به مکانی جذاب با کارایی بالا تبدیل می‌کنند. از مشهورترین تولیدات استیل البرز می‌توان به انواع هود، شیرآلات، سینک و اجاق گاز رومیزی اشاره کرد. در ادامه، بهترین هود مخفی استیل البرز را به شما معرفی می‌کنیم.

    بهترین هود مخفی استیل البرز مدل SA504 سایز ۷۰

    هود مخفی استیل البرز مدل SA504 سایز ۷۰

    این محصول یکی از پرفروش‌ترین تولیدات استیل البرز است که بدنه فلزی با نمای شیشه سکوریت دارد. درب این هود مخفی پرفروش به‌صورت دستی باز می‌شود و موتور قدرتمند و ۶ سرعته آن در هر ساعت ۸۰۰ متر مکعب هوا را تصفیه می‌کند. کنترل پنل لمسی این هود دارای یک صفحه نمایش است که کلیه اطلاعات مورد نیاز را به شما نشان می‌دهد. فیلتر آلومینیومی این هود کم صدا به راحتی شسته می‌شود و قابلیت قرارگیری در ماشین ظرفشویی را دارد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس بدنه: استیل با نمای شیشه سکوریت
    • تعداد موتور: یک موتوره ۶ سرعته
    • نوع فیلتر: آلومینیومی
    • محدوده سایز: ۶۱ تا ۸۵ سانتی‌متر

    مسترپلاس

    مسترپلاس یکی از معتبرترین برندهای ایرانی است که در زمینه تولید تجهیزات لوکس و توکار آشپزخانه فعالیت می‌کند. محصولات این نام تجاری با الهام از طرح‌ها و استانداردهای کشور سوئیس ساخته می‌شوند. این برند که کارش را از سال ۲۰۰۴ میلادی شروع کرده با همکاری شرکای صاحب‌نام اروپایی‌اش توانسته بخش قابل توجهی از بازار داخلی را به خودش اختصاص دهد. از محبوب‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به انواع هود، اجاق گاز رومیزی، فر توکار و مایکروویو اشاره کرد. محصولات مسترپلاس در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی مانند بژ، سفید، فیلی، نقره‌ای مات، مشکی و مشکی استیل در اختیار علاقه‌مندان قرار دارند. 

    بهترین هود آشپزخانه توکار مسترپلاس مدل H912B

    هود مخفی مسترپلاس مدل H912B

    این محصول یکی از پرفروش‌ترین‌ها و بهترین مدل هود توکار مسترپلاس است که با موتور توربوی قدرتمندش در هر ساعت ۹۰۰ متر مکعب هوا را به داخل می‌کشد و پاکیزه می‌کند. فن فلزی این هود توکار با لایه تفلون پوشانده شده است. به این ترتیب، ذرات چربی و گرد و غبار را به سادگی می‌توان از روی آن پاک کرد. درب شیشه‌ای این محصول مجهز به یک جک برقی تمام اتوماتیک است و به راحتی باز و بسته می‌شود. فیلتر آلومینیومی ۳ لایه آن هم بالاترین کارایی ممکن را دارد، به آسانی قابل شست‌وشوست و نیازی به تعویض ندارد. برخورداری از مخزن جمع‌آوری روغن، سیستم روشنایی LED، صدای کم، صفحه کلید لمسی با قابلیت کنترل از راه دور، نمایشگر LCD و کاور دو قطعه‌ای از دیگر ویژگی‌های این محصول دوست‌داشنتی است.

    ویژگی‌ها:

    • جنس بدنه: استیل
    • تعداد موتور: یک موتوره ۴ سرعته
    • نوع فیلتر: آلومینیومی
    • محدوده سایز: ۷۰ تا ۷۵ سانتی‌متر

    بهترین هود مخفی خارجی کدام است؟

    بهترین هود مخفی خارجی کدام است؟

    بوش (Bosch)

    برند آلمانی بوش یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی، تجهیزات الکتریکی و لوازم خانگی است. این شرکت در سال ۱۸۸۶ راه‌اندازی شده و از همان زمان تا امروز با بهره‌برداری از مدرن‌ترین فناوری‌ها بهترین محصولات را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند. این برند از محبوبیت جهانی برخوردار است و محصولات ممتاز آن در اغلب کشورها به فروش می‌رسد. برند بوش به‌واسطه ارائه خدمات پس از فروش عالی در سرتاسر دنیا معروف است. در حال حاضر، محصولات این شرکت با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی ساخته می‌شوند. در ادامه، بهترین هود مخفی بوش را به شما معرفی می‌کنیم.

    بهترین هود دو موتوره مدل DHL885C سایز ۸۵

    هود مخفی بوش مدل DHL885C سایز ۸۵

    بهترین هود دو موتوره بوش با برخورداری از دور موتور فوق سریع قدرت مکشی معادل ۷۵۰ متر مکعب بر ساعت ارائه می‌کند. سیستم روشنایی این محصول از نوع LED بوده و نورافشانی آن عالی، بدون سایه و یکنواخت است. این محصول آلمانی مجهز به پنلی با کلیدهای فشاری و چراغ نشانگر است که هیچ دربی آن را نمی‌پوشاند. استیل بودن بدنه از مزایای مهمی است که به ماندگاری بیش‌تر و تمیز کردن آسان‌تر این محصول کمک می‌کند.

    از ویژگی‌های منحصر به فرد این هود توکار دو موتوره بوش می‌توان به سیستم تهویه هوای RimVentilation آن اشاره کرد که با برخورداری از ۱۲ لایه به‌سادگی می‌تواند بیش از ۹۲ درصد چربی‌های موجود در هوا را جذب کند. این دستگاه کم صدا بعد از ۶ دقیقه استفاده مداوم در حالت مکش فوق سریع به‌صورت کاملا خودکار در وضعیت مکش معمولی قرار می‌گیرد. در این حالت، ۶۵۰ متر مکعب هوا را در هر ساعت به درون می‌کشد و پاکیزه و تازه می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
    • تعداد موتور: ۴ سرعته (۳ سرعت عادی و یک فوق سریع)
    • نوع فیلتر: استیل دائمی
    • محدوده سایز: ۸۵ و بزرگ‌تر از ۸۵ سانتی‌متر

    سارگاتی (SARGATTI)

    شرکت سارگاتی یک کمپانی ایتالیایی است که برخی از باکیفیت‌ترین تجهیزات و لوازم آشپزخانه را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. از موفق‌ترین تولیدات این شرکت می‌توان به انواع اجاق گاز مبله و رومیزی، سینک و هود اشاره کرد. محصولات سارگاتی با مواد اولیه عالی، طراحی مدرن، بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و استفاده از توان علمی برجسته‌ترین متخصصان نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان مشکل‌پسند را در سراسر جهان جلب کرده‌اند. در ادامه بهترین هود مخفی سارگاتی را به شما معرفی می‌کنیم.

    هود مخفی سارگاتی مدل 317S

    هود مخفی سارگاتی مدل 317S

    این هود مخفی دارای ۲ پروانه قوی است. موتور به‌کار رفته در ساخت آن از نسل جدید موتورهای سوپر توربوپلاس است و بدنه آن با فلز آلومینیوم پوشیده شده و از دوام بالایی برخوردار است. موتور این دستگاه به سیستم‌های اینورتر، محافظ حرارتی، آکوستیک و بای پس (Bypass) مجهز است. بنابراین، هم طول عمر قابل توجهی دارد و هم صدای کمی تولید می‌کند بنابراین برای کسانی مناسب است که دنبال بهترین هود آشپزخانه بی صدا هستند. 

    نمای هود با شیشه حرارت‌دیده مخصوصی پوشیده شده که در برابر ضربه و گرما مقاوم است. فیلتر ۳ لایه این محصول از نوع آلومینیومی است و قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی را دارد. این مدل هود توکار سارگاتی دارای کنترل پنل لمسی بسیار حساس و فرمان‌پذیری است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به سیستم تمام اتوماتیک اسمارت آن اشاره کرد. عملکرد این سیستم به‌گونه‌ای است که به‌محض آغاز فرآیند آشپزی به‌طور خودکار روشن می‌شود و با افزایش بو، دود و ذرات چربی سرعت می‌گیرد. با به پایان رسیدن آشپزی و پاکیزگی کامل هوای اطراف، هود مخفی سارگاتی خود به‌خود خاموش می‌شود.

    ویژگی‌ها:

    • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
    • تعداد موتور: یک موتور سوپر توربوپلاس
    • نوع فیلتر: آلومینیومی ۳ لایه
    • محدوده سایز: ۷۰ سانتی‌متر

    سامسونگ (Samsung)

    سامسونگ زیرمجموعه‌های متعددی دارد که هر یک از آن‌ها در صنایع گوناگون فعالیت می‌کنند. از این جمله، می‌توان سامسونگ الکترونیکس، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی را نام برد. نام این شرکت در زبان کره‌ای به‌معنای سه ستاره است. برند سامسونگ در سال ۱۹۳۸ میلادی و پس از به پایان رسیدن جنگ کره فعالیت‌اش را در زمینه تولید منسوجات شروع کرد و خیلی زود به یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات پشم‌ریسی تبدیل شد. سپس، در طی سال‌ها و در انتهای دهه هفتاد میلادی این شرکت به حوزه صنایع سنگین، پتروشیمی و کشتی‌سازی هم وارد شد و چندی نگذشت که در دنیای الکترونیک هم برای خودش اسم و رسمی ایجاد کرد. این روزها، محصولات متنوع این برند از تلفن‌های همراه گرفته تا انواع ملزومات خانگی در بازارهای جهانی طرفداران بی‌شماری دارد. در ادامه، بهترین هود مخفی سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم.

    بهترین هود سامسونگ مدل C90 سایز ۹۰

    هود سامسونگ مدل C90 سایز ۹۰

    این محصول سامسونگ را می‌توان در رده بهترین هود توکار خارجی قرار داد و در هر ساعت ۴۷۰ مترمکعب از هوای اطراف‌اش را تصفیه می‌کند. تایمر نصب شده روی آن از نوع اتوماتیک است. به این ترتیب، با تمام شدن روند پخت غذا و از بین رفتن بو و دود به‌طور خودکار خاموش می‌شود. دکمه‌های تعبیه شده بر روی کنترل پنل این هود از نوع فشاری هستند. بنابراین، این محصول فاقد سیستم کنترل از راه دور و ریموت است. فیلتر آلومینیومی نسوز این هود توکار به‌سادگی شسته و تمیز می‌شود و نیازی به تعویض مداوم ندارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از سیستم روشنایی LED اشاره کرد که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، نوردهی عالی و یکنواختی دارد و دید بهتری را ایجاد می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس بدنه: استیل
    • تعداد موتور: یک موتوره
    • نوع فیلتر: آلومینیومی نسوز
    • محدوده سایزک ۸۵ و بزرگ‌تر از ۸۵

    جمع بندی

    در این مطلب، برایتان از بهترین هود مخفی مارک‌های ایرانی و خارجی گفتیم و هر یک از برندها را به‌طور مختصر به شما معرفی کردیم. نظر شما چیست؟ کدام برند را برای خرید هود توکار ترجیح می‌دهید؟ لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    سوالات متداول

    بهترین هود مخفی از نظر کاربران چیست؟

    با نگاهی به دیدگاه‌های کاربران می‌بینید آن‌ها از هود مخفی بوش مدل DHL885C، هود مخفی سارگاتی مدل 317S، هود مخفی داتیس مدل امیلو، هود توکار کن (CAN) مدل آرتیما و هود مخفی درسا مدل آرام رضایت داشته‌اند.

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید