۱۸ مدل از بهترین جارو شارژی ایستاده و دستی

۱۸ مدل از بهترین جارو شارژی ایستاده و دستی
راهنمای مطالعه

    بهترین جارو شارژی چه ویژگی‌هایی دارد؟ پرفروش‌ترین مارک جارو شارژی ماشین و عصایی کدام‌ها هستند؟  در این راهنمیا خرید نکات مهم در خرید این محصول را معرفی کرده و به تمامی این پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم.

    حتی اگر بهترین مدل جارو برقی را هم در منزل داشته باشید، بی‌تردید به جارو شارژی نیاز خواهید داشت. امروزه، انواع مختلفی از جارو شارژی ماشین و جارو شارژی عصایی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که هر یک برای مصارف خاصی طراحی شده و زندگی را برایتان راحت‌تر می‌کنند. در این مطلب، ضمن ارائه راهنمای خرید جارو شارژی تلاش می‌کنیم برخی از مدل‌های بهترین جارو شارژی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. پیش از این بهترین جارو برقی بدون کیسه و بهترین جارو شارژی بوش را هم به شما معرفی کرده‌ایم. 

    راهنمای خرید بهترین جارو شارژی

    این روزها، جارو برقی در هر خانه و محل کاری پیدا می‌شود. اما بالا بودن وزن و بزرگی ابعاد این محصولات در بسیاری از مواقع استفاده از آن‌ها را دشوار می‌کند. در اغلب موارد، شما به یک جاروی سبک، کم حجم و قابل حمل نیاز دارید که مکش فوق‌العاده‌ای داشته باشد و بتواند کارتان را در کوتاه‌ترین زمان و با صرف کم‌ترین تلاش ممکن راه بیندازد. این‌جاست که انتخاب بهترین جارو شارژی متناسب با نیازهایتان اهمیت پیدا می‌کند.

    خوب است بدانید، جارو شارژی‌های کنونی در مدل‌های متنوع و با قابلیت‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شوند. در این راهنمای خرید جارو شارژی تلاش می‌کنیم مهم‌ترین ویژگی‌هایی را با شما به اشتراک بگذاریم که انتخاب مناسب‌ترین مدل را برایتان امکان‌پذیر کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

    انواع جارو شارژی

    در بررسی بهترین جارو شارژی و پیش از آشنایی با انواع گوناگون این محصول بیش از هر چیز باید روی نحوه طراحی این دستگاه تمرکز داشته باشید. انواع جارو شارژی‌های موجود در بازار را می‌توان چنین برشمرد:

    جارو شارژی ایستاده یا پارویی (Upright vacuum cleaner)

    جارو شارژی ایستاده که به آن پارویی هم می‌گویند از رایج‌ترین و پرفروش‌ترین جارو شارژی‌های موجود در بازار است. این محصول دارای یک دسته‌ بلند است که استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. موتور این دستگاه معمولا از قدرت بالایی برخوردار است و مکش قدرتمندی را ایجاد می‌کند. بنابراین، از این محصول می‌توانید برای تمیز کردن فرش و دیگر سطوح استفاده کنید. جارو شارژی‌ ایستاده یا پارویی درست مانند جارو برقی دارای تنظیمات متفاوتی است که برای تمیز کردن انواع سطوح در نظر گرفته شده است.

    جارو شارژی عصایی (Stick vacuum cleaner)

    جارو شارژی عصایی معمولا بسیار سبک و کم حجم است و برای سرعت بخشیدن به روند پاکسازی به‌کار می‌رود. طراحی اولیه‌ این محصول ساده و مشابه جاروهای معمولی است. موتور این دستگاه بر روی بدنه‌ آن قرار دارد و با ایجاد یک مکش سبک به تمیزکاری غیر عمقی مبلمان و بخش‌های غیر قابل دسترس کمک می‌کند. بسیاری از کاربران از این دستگاه برای تمیز کردن آشپزخانه و حمام استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید، طول عمر باتری این نوع جارو شارژی احتمالا کم‌تر از انواع دیگر است.

    جارو شارژی دستی (Handheld vacuum cleaner)

    اگر به دنبال یک محصول مطمئن و پر بازده برای تمیز کردن ماشین می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم جارو شارژی‌ دستی را امتحان کنید. این محصول کوچک، قابل حمل و سبک با طرح‌ها و مدل‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شود.. برخی از مدل‌های این دستگاه بی‌سیم و بعضی از انواع آن با سیم هستند. به‌علاوه، تعدادی از این محصولات دارای یک برس چرخان هستند که برای مصارف مختلف در نظر گرفته شده‌اند.

    عمر باتری و شارژدهی

    بسته به نوع باتری و ولتاژ آن مدت زمان لازم برای شارژ کامل مدل‌های مختلف جارو شارژی از ۲ تا ۱۰ ساعت طول می‌کشد. میزان شارژدهی مدل‌های مختلف این محصول بسته به نوع باتری از ۱۰ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در هنگام خرید جارو شارژی باید در نظر داشته باشید. برای خرید جارویی که بیش‌ترین شارژدهی ممکن را داشته باشد لازم است بودجه بالاتری را در نظر بگیرید تا محصول قدرتمندتری را خریداری کنید. یادتان باشد، با گذشت زمان و افزایش سن محصول، باتری جاروهای شارژي هم درست مانند هر وسیله مشابه دیگری توانایی خود را برای نگه داشتن شارژ از دست می‌دهد.

    نوع باتری

    اگر قصد خرید بهترین جارو شارژی موجود در بازار را دارید، توصیه می‌کنیم مدلی را انتخاب کنید که باتری لیتیوم یونی داشته باشد. خوب است بدانید، لیتیوم سبک‌ترین فلزی است که بیش‌ترین پتانسیل الکتروشیمیایی را دارد و بالاترین چگالی انرژی را فراهم می‌کند. باتری لیتیوم یونی در مقایسه با دیگر انواع از قابلیت شارژ و کیفیت بالاتری برخوردارند.

    وزن مطلوب و استفاده آسان

    در هنگام خرید جارو شارژی حتما به وزن محصول و آسان بودن استفاده از آن توجه کنید. برای مثال، فرض کنید یک جارو شارژی عصایی خریداری کرده‌اید که سنگین است؛ مخزن کوچکی دارد و دکمه‌های آن در مکان مناسبی جاگذاری نشده‌اند. طبیعتا این دستگاه نمی‌تواند انتظارات شما را برآورده کرده و نیازهایتان را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

    نکات مهم در خرید جارو شارژی

    • بودجه مورد نظرتان را تعیین کنید.
    • براساس نیازتان جارو شارژی عصایی یا دستی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید، بعضی از مدل‌های جارو شارژی عصایی به‌صورت دستی هم قابل استفاده هستند. این مدل‌ها در مقایسه با مدل‌های دستی معمولی از میزان شارژدهی بالاتری برخوردارند.
    • براساس نیازتان به تک منظوره یا دو منظوره بودن جارو شارژی توجه کنید. جاروشارژی‌های تک منظوره فقط برای جمع‌آوری گرد و خاک طراحی شده‌اند. این در حالی است که جاروهای دو کاره از قابلیت مکش آب و مایعات هم برخوردارند. یادتان باشد، اگر به‌طور اتفاقی از جاروهای تک کاره برای جمع‌آوری مایعات استفاده کنید موتور دستگاه می‌سوزد. درضمن، خوب است بدانید قیمت جاروشارژی‌های دو کاره بیش‌تر از انواع تک منظوره است.
    • حتما درباره عمر و قدرت باتری و میزان شارژدهی دستگاه مورد نظرتان تحقیق کرده و مدلی را انتخاب کنید که از باتری قدرتمندتر و زمان شارژدهی بیش‌تری برخوردار باشد. این موضوع، خصوصا برای افرادی اهمیت دارد که این دستگاه را برای جارو کردن فضاهای بزرگ‌تری خریداری می‌کنند.
    • در هنگام خرید جارو شارژی، قدرت مکش آن را در نظر بگیرید و محصولی را انتخاب کنید که برای جمع‌آوری گرد و غبار از عملکرد موثرتری برخوردار باشد.
    • گنجایش مخزن جارو شارژی را در نظر بگیرید و دستگاهی را انتخاب کنید که ظرفیت مخزن آن قابل قبول باشد.
    • به جنس بدنه و اتصالات محصول دقت کرده و دستگاهی را خریداری کنید که از طراحی عالی و استحکام کافی برخوردار باشد. در غیر این صورت، ممکن است بدنه محصول پس از چند بار استفاده و تخلیه مخزن آسیب ببیند. جنس بدنه تمام جاروهای شارژی دستی از پلاستیک فشرده است که وزن بسیار کمی دارد و در هنگام استفاده به‌هیچ عنوان شما را خسته نمی‌کند. با این حال، ممکن است نوع اتصالات برخی از مدل‌ها ضعیف و شکننده باشد. پس حتما در هنگام خرید بهترین جارو شارژی این موضوع را در نظر بگیرید.
    • درباره فیلترهای ورودی و خروجی موجود بر روی دستگاه به دقت تحقیق کرده و مدلی را انتخاب کنید که کم‌ترین میزان گرد و غبار را در محیط باقی گذاشته یا در هوای اطراف پراکنده می‌کند. این امر به‌ویژه برای افراد مبتلا به آسم یا آلرژی و همچنین، خانواده‌هایی اهمیت دارد که دارای فرزندان خردسال هستند.
    • توان مصرفی دستگاه از دیگر نکات مهمی است که در هنگام خرید جارو شارژی باید در نظر داشته باشید. در حالت استاندارد، اغلب مدل‌های جارو شارژی توانی برابر با ۱۲ ولت دارند که معمولا ظرف حدود ۱۵ دقیقه شارژ می‌‌شوند.
    • پرفروش ترین جارو شارژی  از وزن کم و ابعاد جمع‌وجوری برخوردار است. این ویژگی‌ها از مهم‌ترین عواملی هستند که افراد را به استفاده از جارو شارژی به‌جای جاروبرقی ترغیب می‌کنند.
    • جارو شارژی خوب باید لوازم جانبی متنوعی مانند انواع برس‌ها را به‌همراه داشته باشد. بنابراین، در هنگام خرید به این نکته هم توجه کنید.
    • یادتان باشد، بالا بودن قیمت همیشه به معنای خوب بودن محصول نیست. با توجه به تنوع قیمت کالاهای موجود در بازار، پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید جارو شارژی حتما بودجه مورد نظرتان را تعیین کرده و دستگاه مقرون به‌صرفه‌ای را خریداری کنید که از عملکرد مطلوبی برخوردار باشد.

    بهترین جاور شارژی عصایی و ایستاده

    در ادامه نوبت به معرفی بهترین مدل جاور شارژی عصایی و ایستاده می‌رسد که بر اساس نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های آنلاین مثل دیجی کالا انتخاب شده‌اند. 

    جارو شارژی بوش

    جارو شارژی بوش مدل BCH86SIL1

    اگر قصد خرید بهترین جارو شارژی عصایی را دارید پیشنهاد ما مدل BCH86SIL1 است که در لیست بهترین جارو برقی بوش قرار دارد. باتری لیتیوم یونی این دستگاه با توان ۲۸ ولت در طول ۶ ساعت کاملا شارژ می‌شود و می‌تواند به‌مدت یک ساعت به‌طور مداوم کار کند. از فناوری‌های به‌کار رفته در ساخت این جارو شارژی می‌توان به سیستم اختصاصی برای جمع کردن مو (PROANIMAL) و جداسازی ساده قطعات برای نظافت دستگاه (EASY CLEAN) اشاره کرد. فیلتر بهداشتی این جارو شارژی قابل شست‌وشو است و هوای خروجی را به بهترین شکل ممکن تصفیه می‌کند. این موضوع، به‌ویژه برای افراد مبتلا به آسم، آلرژی و خانواده‌هایی اهمیت دارد که دارای فرزندان خردسال هستند.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: یک ساعت مداوم
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: برس AllFloor HighPower و دکمه توربو

     

    بهترین جارو شارژی بلک اند دکر

    بهترین جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B

    جارو شارژی عصایی SVA420B با داشتن موتور قدرتمند و باتری قوی با طول عمر بالا از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. این دستگاه مجهز به فن خنک کننده و فیوز حرارتی دقیقی است که برای جلوگیری از داغ شدن موتور در نظر گرفته شده‌اند. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به برخورداری از فیلتر قدرتمند و قابل شست‌وشویی اشاره کرد که هوای خروجی را تقریبا به‌طور کامل از ذرات گرد و غبار عاری می‌کند. توجه داشته باشید، یک جاروی شارژی دستی هم روی بدنه این دستگاه نصب شده که می‌تواند برای تمیز کردن خودرو یا سطوح محدودتر منزل مورد استفاده قرار بگیرد. طراحی ارگونومیک و وزن اندک این محصول به‌کارگیری آن را بسیار ساده کرده است.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۱۵ تا ۲۰ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، پایه شارژ، نازل برس‌دار و درزگیر

     

    جارو شارژی عصایی تفال

    جارو شارژی عصایی تفال مدل TY2079HO

    اگر قصد خرید بهترین جارو شارژی از برندی معتبر را دارید، تفال مدل TY2079HO را در نظر داشته باشید. طراحی ارگونومیک، وزن کم، قدرت چشمگیر، زیبایی ظاهری و مکش عالی این دستگاه از همان ابتدا نظر بیننده را به خودش جلب می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به امکان تنظیم سرعت موتور آن در دو حالت مختلف اشاره کرد. جالب است بدانید، برای تخلیه مخزن این جارو شارژی نیازی نیست هر بار آن را از بدنه جدا کنید. یعنی، بدون جدا کردن ماژول دستی هم امکان تخلیه مخزن وجود دارد. در ضمن، همه قسمت‌های مخزن را می‌توانید زیر آب بگیرید و به سادگی شست‌وشو دهید. داشتن فیلتر قابل شست‌وشو با فیلتراسیون بسیار قدرتمند، برخورداری از قابلیت تمیز کردن هوشمند با تنظیم مکش خودکار براساس نوع کف و همچنین، سیستم لوله انعطاف‌پذیر برای تمیز کردن بدون دردسر و بدون نیاز به خم شدن از دیگر مزایای این محصول به حساب می‌آیند.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۴۵ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، نمایش‌گر کنترل هوشمند بی‌درنگ، تنظیم خودکار قدرت مکش بر اساس نوع کف

     

    جارو شارژی ایستاده کنوود

    جارو شارژی ایستاده کنوود مدل SVM12

    بهترین جارو شارژی کنوود در بازار ایران مدل SVM12 است که با برخورداری از یک موتور قدرتمند و مکش عالی ذرات گرد و غبار را به موثرترین شکل ممکن از سطوح گوناگون تمیز می‌کند. این محصول دارای مجموعه قابل توجهی از لوازم جانبی است که پاکسازی هر گوشه و کناری را برایتان امکان‌پذیر می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین جارو برقی شارژی کنوود می‌توان به سیستم فیلتراسیون پیشرفته آن اشاره کرد. در ساخت این محصول از یک فیلتر HEPA استفاده شده که گرد و غبار، مواد آلرژی‌زا و سایر ذرات آلاینده را کاملا جذب خود کرده و هوای خروجی را به تمیزترین و سالم‌ترین شکل ممکن در فضای اطراف پراکنده می‌کند. این ویژگی، خصوصا برای افراد مبتلا به آسم، آلرژی و بیماری‌های تنفسی بسیار اهمیت دارد. این مدل جارو شارژی کنوود علاوه بر مکش قدرتمند و سیستم فیلتراسیون پیشرفته، برای راحتی و سهولت استفاده طراحی شده است. این دستگاه سبک و جمع‌وجور، تحرک‌پذیری شما را در اطراف منزل آسان کرده و دسترسی به نقاط گوناگون را برایتان ممکن می‌کند. با توجه به امکان اتصال دستگاه به پریز برق و برخورداری از عملکرد سیمی دیگر لازم نیست نگران تمام شدن شارژ باتری در اواسط تمیزکاری باشید.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۴۵ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: تنظیم دو سرعته، سری قابل تعویض، فیلتر هپا، امکان اتصال دستگاه به پریز برق و برخورداری از عملکرد سیمی

     

    جارو شارژی عصایی شیائومی مدل G11

    جارو شارژی عصایی شیائومی مدل G11

    این محصول را می‌توان به‌عنوان بهترین جارو شارژی عصایی موجود در بازار ایران معرفی کرد. جارو شارژی ایستاده شیائومی مدل G11 یکی از قدرتمندترین گزینه‌هایی است که توان موتور آن در مقایسه با مدل پیش از خود ۲۳ درصد افزایش یافته است. برس چرخان این دستگاه هم نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته و مشکل درهم پیچیدن و گیر کردن موهای بلند در اطراف برس را برطرف کرده است. این امر با تعبیه تیغه‌های مخصوصی ممکن شده که به‌طور خودکار موهای در هم تنیده را برش می‌دهند. باتری این محصول به راحتی قابل تعویض است؛ تا جایی که در صورت لزوم حتی در حین کار با دستگاه هم می‌توانید باتری آن را تعویض کنید. این جارو مجهز به یک صفحه نمایش LCD است که میزان شارژ باتری، حالت انتخابی و خطاهای مختلف را برایتان نمایش می‌دهد. این محصول مجهز به یک براکت دیواری است که علاوه بر ثابت نگهداشتن جارو، وظیفه شارژ کردن باتری را هم بر عهده دارد. طراحی این جارو شارژی به‌گونه‌ای است که می‌تواند ذرات ریز را از هوا جدا کند. این امر موجب کاهش میزان گرد و غبار ورودی به فیلتر HEPA و افزایش طول عمر و کارایی آن می‌شود. فیلترهای نصب شده بر روی این جارو شارژی قابل شست‌وشو هستند و نیازی به تعویض مکرر ندارند. موتور این محصول با برخورداری از حس‌گر مادون قرمز می‌تواند میزان گرد و غبار موجود بر روی سطوح را تشخیص دهد و قدرت مکش خود را بر همین اساس تنظیم کند.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: بیش از ۲۰ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: تنظیم سرعت و مکش، قابلیت اتصال به دیوار، سری قابل تعویض، نمایش‌گر LCD، فیلتر هپا، دارای داک شارژ

     

    بهترین جاور شارژی خودرو

    جارو شارژی بوش مدل BHN14N

    جارو شارژی بوش مدل BHN14N

    این محصول جزو پرفروش ترین جارو شارژی ماشین برای تمیز کردن خودرو است. طراحی جمع‌وجور، وزن کم و قدرت مکش بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه به حساب می‌آیند. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که به راحتی در دست جا می‌گیرد و بدون ایجاد احساس خستگی به شما کمک می‌کند فضای مورد نظرتان را پاکیزه کنید. باتری لیتیوم یونی این محصول از طول عمر بالا، قابلیت شارژ سریع و قدرت قابل توجهی برخوردار است. از دیگر مزایای این جارو شارژی می‌توان به سر و صدای کم، برخورداری از مخزن قابل شست‌وشو و فیلتر هپا اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۱۲ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، فیلتر هپا با قابلیت تصفیه هوای خروجی

     

    جارو شارژی کنوود مدل HVP19

    جارو شارژی کنوود مدل HVP19

    اگر قصد خرید جارو شارژی ماشین را دارید، توصیه می‌کنیم مشخصات این محصول از برند کنوود را بررسی کنید. این دستگاه با قابلیت مکش مایعات و خاک یکی از بهترین گزینه‌هایی است که روند تمیزکاری کلیه سطوح را برایتان ساده‌تر می‌کند. فیلتر این جارو شارژی قابل شست‌وشو بوده و به راحتی پاکیزه می‌شود. باتری لیتیومی این محصول با قدرت مکش ۱۴.۸ ولت از توانایی بالایی برای جمع‌آوری گرد و غبار و مایعات برخوردار است. خوب است بدانید، مخزن گرد و غبار این محصول ۵۰۰ میلی‌لیتر و مخزن مایعات آن ۱۲۰ میلی‌لیتر گنجایش دارد.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۱۵ تا ۲۰ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، قابلیت نصب بر روی دیوار

    لیست قیمت جارو خودرو کنوود را ببینید

     

    جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

    جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

    این مدل جارو شارژی بلک اند دکر با موتور قدرتمند، مکش بالا و برخورداری از دسته تاشو بهترین جارو شارژی ماشین به حساب می‌آید. طراحی عالی و وزن پایین از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که استفاده و جابه‌جایی این محصول را برایتان آسان می‌کند. باتری لیتیومی این محصول ظرف ۵ تا ۱۰ دقیقه کاملا شارژ می‌شود و برای مدت ۱۰ دقیقه به‌طور مداوم کار می‌کند. قدرت موتور این جارو شارژی ۲۷.۵ وات است. روی بدنه این دستگاه نشانگری برای نمایش میزان شارژ باتری نصب شده و گنجایش مخزن آن ۰.۴۴ لیتر است.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۵ تا ۱۰ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، برخورداری از پایه شارژ، سر و صدای کم

     

    جارو شارژی دستی تفال مدل 88

    جارو شارژی دستی تفال مدل 88

    این محصول هم با همه قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند عنوان بهترین جارو شارژی خودرو را به خودش اختصاص دهد. این جاروی کم سر و صدا دارای داک شارژ است و در حالت عادی روی یک پایه یا استند قرار می‌گیرد؛ با این حال، قابلیت اتصال به دیوار را هم دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دو منظوره بودن آن اشاره کرد. یعنی، علاوه بر تمیز کردن گرد و غبار از روی سطوح گوناگون می‌تواند آب و مایعات را هم جمع‌آوری کند. باتری ۱۲ ولتی این دستگاه ظرف ۴۵ دقیقه کاملا شارژ می‌شود و محدوده شارژدهی آن بین ۵ تا ۱۰ دقیقه است.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۵ تا ۱۰ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، جذب مایعات، برخورداری از پایه شارژ، سر و صدای کم، قابلیت نصب بر روی دیوار

     

    جارو شارژی خودرو رونیکس مدل 1203

    جارو شارژی خودرو رونیکس مدل 1203

    وقتی صحبت از بهترین جارو شارژی برای خودرو به میان می‌آید قطعا بررسی این محصول ضرورت پیدا می‌کند. این محصول با طراحی زیبا، وزن کم، مخزن مستحکم با تخلیه آسان و باتری نیکل منیزیومی با ولتاژ ۱۵.۶ ولت از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این جارو شارژی یک محصول دو منظوره است که علاوه بر گرد و غبار توانایی مکش مایعات را هم دارد. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به قدرت مکش یکنواخت و همچنین، برخورداری از فیلتر نانو و قابل شست‌وشو اشاره کرد. فیلترهای نانو به شکل موثری از پراکنده شدن گرد و غبار جلوگیری می‌کنند و علاوه بر عملکرد عالی، طول عمر بالایی هم دارند.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۱۵ تا ۲۰ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: باتری نیکل منیزیومی قوی با طول عمر، مکش یکنواخت، عملکرد دوگانه، فیلتر نانوی قابل شست‌وشو، سیستم تخلیه آسان، پایه شارژر با قابلیت شارژ سریع، نوع اتصال به منبع تغذیه باسیم

     

    جارو شارژی خودرو شیائومی مدل mini

    جارو شارژی خودرو شیائومی مدل mini

    اگر شما هم دنبال بهترین جارو شارژی ماشین می‌گردید که وزن بسیار کم و ابعاد کوچکی داشته باشد، این محصول را انتخاب کنید. این مدل جارو شارژی شیائومی فقط ۵۰۰ گرم وزن دارد و اندازه هم کاملا جمع‌وجور است. بنابراین، به راحتی می‌توانید این محصول را داخل داشبورد ماشین‌تان قرار دهید و همیشه به همراه داشته باشید. قدرت مکش این دستگاه ۱۳۰۰۰ پاسکال است و تقریبا ۹۶ درصد ذرات را جارو می‌کند. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به برخورداری از دو حالت مکش، دو فیلتر، چند سری قابل تعویض و باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع اشاره کرد. فیلتر اصلی این محصول از جنس استیل است و برای جذب ذرات بزرگ‌تر طراحی شده؛ در زیر این فیلتر استیل یک فیلتر هپا هم جاگذاری شده که ذرات ریزتر را تا ۹۹.۵ درصد جذب می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۹ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، دو سرعته، دارای دو فیلتر استیل و هپا

    بهترین جارو شارژی ایرانی

    بهترین جارو شارژی ایرانی باید از نظر قیمت و کارایی در سطح ایده‌آلی قرار داشته باشد و در ادامه مدل‌هایی را معرفی می‌کنیم که نظر خریداران ایرانی را به خود جلب کرده‌اند. بهترین مارک جارو برقی ایرانی در این مورد شامل برندهای سایا، پارس خزر و جی پلاس است. 

    جارو شارژی عصایی سایا مدل مارول

    جارو شارژی عصایی سایا مدل مارول

    این محصول با مشخصاتی که دارد می‌تواند عنوان بهترین جارو شارژی ایرانی را به خودش اختصاص دهد. این جارو شارژی علاوه بر حالت ایستاده به‌صورت دستی هم قابل استفاده است. برخورداری از موتور دارای فیوز حرارتی، باتری قوی با طول عمر بالا، فیلتر هپای چند لایه و قابل شست‌وشو، صدای کم، طراحی ارگونومیک و ساختار مستحکم از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند. فیوز حرارتی برای جلوگیری از داغ شدن موتور و به حداقل رساندن احتمال آسیب به آن در نظر گرفته شده است. فیلتر قدرتمند و قابل شست‌وشوی این محصول هوای خروجی را تقریبا به‌طور کامل از ذرات گرد و غبار عاری می‌کند. این ویژگی، خصوصا برای افراد مبتلا به آسم، آلرژی و خانواده‌هایی اهمیت دارد که کودک خردسال دارند. همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، روی بدنه این دستگاه یک جاروی شارژی دستی هم نصب شده که می‌تواند برای تمیز کردن خودرو یا دیگر سطوح منزل مورد استفاده قرار بگیرد.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: یک ساعت
    • طول سیم: ۵ متر
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، موتور دارای فیوز حرارتی، مخزن زباله شفاف، قابل استفاده به‌صورت دستی، فیلتر هپا قابل شست‌وشو

    لیست قیمت جارو شارژی سایا را ببینید

    جارو شارژی عصایی پارس خزر مدل Merlin

    جارو شارژی عصایی پارس خزر مدل Merlin

    جارو شارژی عصایی پارس خزر مدل Merlin علاوه بر طراحی زیبا و کارایی بالا از وزن کم و قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار است. مجموع این عوامل، استفاده از این محصول را به تجربه دلپذیری تبدیل می‌کند. این محصول دارای فیلتر هپاست و هوای خروجی را به بهترین شکل ممکن تصفیه می‌کند. به این ترتیب، دیگر لازم نیست نگران وارد شدن ذرات گرد و غبار به سیستم تنفسی خود و فرزندان‌تان باشید. این جارو شارژی دارای طراحی ارگونومیک و مخزن شفافی است. بدنه آن هم با استفاده از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده و استحکام بالایی دارد. از مهم‌ترین مزایای این محصول می‌توان به امکان جدا شدن دسته و استفاده دستی از آن اشاره کرد. بنابراین، با خرید این مدل با یک تیر دو نشان می‌زنید و علاوه بر یک جارو شارژی عصایی، یک جارو شارژی دستی هم تهیه می‌کنید.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: یک ساعت
    • طول سیم: ۶ متر
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، مخزن زباله شفاف، قابل استفاده به‌صورت دستی، فیلتر چند لایه هپا، مکش قوی، وزن کم

    جارو شارژی جی پلاس مدل GVC-T45

    جارو شارژی جی پلاس مدل GVC-T45

    این محصول جی پلاس به جرات می‌تواند یکی از بهترین جارو شارژی‌های ایرانی باشد. این محصول منحصر به‌فرد از طراحی بسیار زیبا، استحکام بالا، موتور قدرتمند و مکش بسیار خوبی برخوردار است. این جارو شارژی دارای ۴ عملکرد مختلف است و هم به‌صورت ایستاده و هم به‌صورت دستی می‌توان از آن استفاده کرد. از مزایای این دستگاه می‌توان به برخورداری از حس‌گر مادون قرمز اشاره کرد که برای تشخیص خاک و ذرات گرد و غبار و تنظیم قدرت مکش به‌طور اتوماتیک در نظر گرفته شده است. برس پارویی این محصول دارای چراغ LED است که برای آسان کردن روند تمیزکاری مکان‌ها و نقاط تاریک منزل تعبیه شده است.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: یک ساعت و ربع
    • طول سیم: -
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: موتور BLDC، صفحه نمایش LCD برای نشان دادن وضعیت شارژ و حالت‌های مختلف دستگاه، مجهز به سیستم فیلتر چندگانه با قابلیت شست‌وشو، دارای ۴ حالت مختلف عملکرد، برس مجهز شده با موتور و شستشوی آسان غلتک برس، نور LED برای تمیز کردن راحت فضاهای تاریک، دارای سه برس مختلف برای استفاده به‌صورت دستی، پایه نگهدارنده دستگاه بدون نیاز به نصب دیواری

     

    بهترین جارو شارژی دستی و کوچک

    جارو شارژی سایا مدل Turbo

    جارو شارژی سایا مدل Turbo

    برخلاف تصور بسیاری از افراد، بهترین جارو شارژی دستی می‌تواند از میان برندهای ایرانی انتخاب شود. برای مثال، این مدل جارو شارژی از برند سایا با قیمت مقرون به‌صرفه، وزن کم، مکش قوی و قابلیت مکش ذرات گرد و غبار و مایعات از مناسب‌ترین گزینه‌های موجود در بازار ایران است. بدنه پلاستیکی این دستگاه با استفاده از مواد اولیه سبک و باکیفیت ساخته شده و از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. طراحی جمع‌وجور و وزن اندک از جمله ویژگی‌هایی است که استفاده از این محصول را برایتان آسان‌تر می‌کند. باتری این جارو شارژی از نوع متال هایدراید است. این نوع باتری برای شارژ شدن به زمان کوتاهی نیاز دارد و مدت شارژدهی آن هم نسبتا بالاست.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۱۰ تا ۱۵ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، جذب مایعات، قابلیت اتصال به دیوار، باتری نیکل منیزیومی، آداپتور سوئیچینگ

    جارو شارژی پارس خزر مدل Shark

    جارو شارژی پارس خزر مدل Shark

    این محصول کم سر و صدا و سبک یکی از کارآمدترین و بهترین جارو شارژی‌های شرکت پارس خزر است که طراحی ساده‌ای دارد. برخورداری از سری‌های مختلف، باتری ۶۰ وات و امکان مکش مایعات از مزایای این جارو شارژی دستی به حساب می‌آیند. توجه داشته باشید، پیش از جمع‌آوری مایعات حتما محفظه‌ زباله را خالی کنید. مخزن شفاف این محصول به راحتی و تنها با فشار یک دکمه باز می‌شود. به این ترتیب، در بهداشتی‌ترین حالت ممکن می‌توانید آن را تخلیه کنید و بشویید.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۱۰ تا ۱۵ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، جذب مایعات، قابلیت اتصال به دیوار، دارای آداپتور شارژ

    جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVA320J

    جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVA320J

    این مدل جارو شارژی بلک اند دکر با قیمت مقرون به‌صرفه و محدوده شارژدهی به مراتب بالاتر از دیگر محصولات مشابه‌اش می‌تواند عنوان بهترین جارو شارژی دستی خارجی را به خودش اختصاص دهد. بدنه این محصول از استحکام بالا و طراحی زیبایی برخوردار است. باتری لیتیومی و موتور آن هم قدرتمند است و مکش و شارژدهی مطلوبی را ایجاد می‌کند. رو یاین دستگاه نشان‌گری تعبیه شده که میزان شارژ باتری را نمایش می‌دهد. از دیگر مزایای این جارو شارژی می‌توان به فیلتر قابل شست‌وشو، وزن اندک و سر و صدای کم اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: بیش از ۲۰ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: باتری لیتیومی، قابلیت اتصال به دیوار، مکش عالی، وزن کم

     

    جارو شارژی کنوود مدل HV190

    جارو شارژی کنوود مدل HV190

    این محصول را می‌توان با فندکی خودرو هم شارژ کرد. به همین دلیل، می‌توان آن را در گروه بهترین جارو شارژی‌های ماشین دسته‌بندی کرد. بدنه سبک و مستحکم این مدل جارو شارژی کنوود به یک موتور قدرتمند و باتری قوی مجهز شده است. با استفاده از این محصول، علاوه بر ذرات گرد و غبار می‌توانید آب و مایعات را هم جمع‌آوری کنید. از مزایای این دستگاه می‌توان به داشتن نشان‌گر شارژ باتری اشاره کرد. به این ترتیب، تنها با بررسی این نشان‌گر می‌توانید از میزان شارژ باتری آگاهی یافته و در صورت لزوم، آن را دوباره شارژ کنید.

    ویژگی‌ها:

    • میزان شارژدهی: ۱۵ تا ۲۰ دقیقه
    • فیلتر قابل شست‌و‌شو: دارد
    • امکانات: سری قابل تعویض، باتری لیتیومی، نشان‌گر باتری، قابلیت اتصال به دیوار، امکان شارژ با فندکی خودرو، مکش عالی، وزن کم، دارای داک شارژ، قابلیت جذب مایعات

    سخن آخر

    در این راهنمای خرید بهترین جارو شارژی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کردیم و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های‌شان را برایتان برشمردیم. نظر شما چیست؟ شما کدام مدل را انتخاب می‌کنید؟ به نظرتان جارو شارژی عصایی کارایی بیش‌تری دارد یا جارو شارژی ماشین و دستی؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

     

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید