راهنمای خرید بهترین قابلمه استیل کرکماز؛ بررسی ۵ مدل پرفروش

راهنمای خرید بهترین قابلمه استیل کرکماز؛ بررسی ۵ مدل پرفروش
راهنمای مطالعه

    بهترین قابلمه استیل کرکماز اصل کدام است؟ چگونه می‌توان انواع تقلبی و اصل آن را از هم تشخیص داد؟ در این راهنمای خرید پرفروش‌ترین سرویس قابلمه کرکماز را همراه با ویژگی‌ها و قیمت آن به شما معرفی می‌کنیم.

    ظروف آشپزخانه استیل به‌دلیل ماندگاری بالا، زیبایی و درخشش ظاهری، سادگی شست‌وشو و بهداشتی بودن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. کرکماز یکی از معتبرترین تولیدکنندگان ظروف پخت‌وپز استیل است و محصولات آن به اغلب کشورهای دنیا صادر می‌شوند. در این مطلب، قصد داریم روش‌های تشخیص بهترین قابلمه استیل کرکماز اصل از تقلبی را برایتان بگوییم و چند مدل از محبوب‌ترین تولیدات این شرکت را به شما معرفی کنیم. پیش از این راهنمای خرید قابلمه استیل را با شما به اشتراک گذاشته و همچنین، شما را با بهترین قابلمه استیل در بازار ایران آشنا کرده‌ایم.

    قابلمه استیل کرکماز

    قابلمه استیل کرکماز

    قابلمه استیل کرکماز اصل محصول ترکیه و از بهترین ظروف پخت‌وپز نچسب است که در بازار ایران و بازارهای جهانی طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصولات از مرغوب‌ترین ورق‌های استیل تولید می‌شوند و در برابر خراشیدگی، ضربه و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارند. با خرید سرویس قابلمه کرکماز نه تنها آشپزخانه خود را زیباتر می‌کنید، بلکه سلامت غذاها و طعم دلپذیر آن‌ها را هم تضمین خواهید کرد. قابلمه‌های استیل هیچ‌گونه باکتری و میکروبی را جذب نمی‌کنند و آلودگی‌ها را در سطح‌شان نگه نمی‌دارند. با مراجعه به فروشگاه‌ها و وب سایت‌های معتبر به‌راحتی می‌توانید قابلمه‌های تکی یا سرویس قابلمه کرکماز را خریداری کنید.

    قابلمه استیل کرکماز خوبه؟

    خرید سرویس قابلمه کرکماز از تصمیمات خوبی است که می‌توانید بگیرید. این محصولات به‌هیچ عنوان لک نمی‌شوند و در صورت شست‌وشوی دقیق و اصولی درخشندگی اولیه‌شان را مدت‌ها حفظ می‌کنند. به‌علاوه، مواد غذایی به آن‌ها نمی‌چسبد و تمیز کردن‌شان آسان است. استفاده از مواد اولیه باکیفیت، محصولات کرکماز را به گزینه سالمی برای پخت‌وپز تبدیل کرده است. در صورت تمایل، می‌توانید قابلمه استیل کرکماز خود را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و بدون کم‌ترین زحمتی شاهد پاکیزگی و درخشش آن باشید.

    قابلمه استیل کرکماز تقلبی را چطور تشخیص دهیم؟

    قابلمه استیل کرکماز تقلبی

    شما به آسانی و با استفاده از چند ترفند ساده می‌توانید قابلمه استیل کرکماز اصل را از انواع تقلبی تشخیص دهید. در ادامه، این روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

    از آهن‌ربا استفاده کنید

    برای اطمینان از اصل بودن سرویس قابلمه کرکماز، پیشنهاد می‌کنیم یک آهن‌ربا را به سطح خارجی آن نزدیک کنید. یادتان باشد، استیل هرگز جذب آهن‌ربا نمی‌شود. بنابراین، اگر محصول مورد نظرتان آهن‌ربا را نگهداشت باید به اصل بودن آن شک کنید. زیرا احتمالا با استفاده از ورق استیل ناخالص و حاوی ترکیباتی مانند آلومینیوم ساخته شده است.

    با اسید هیدرولیک آزمایش کنید

    استفاده از اسید هیدرولیک یکی از روش‌های تشخیص اصل بودن ورق استیل است. خوب است بدانید، این اسید یک ماده مخرب است که اثر خورندگی دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید این روش را امتحان کنید نقطه‌ای از محصول را انتخاب کنید که خارج از دید باشد. سپس، تنها یک قطره از اسید را روی قسمت مورد نظرتان بریزید و پس از گذشت 30 ثانیه با کمک یک قطعه پارچه یا دستمال پاکیزه آن را تمیز کنید. یادتان باشد، ورق استیل اصل در مجاورت اسید هیدرولیک دچار تغییر رنگ می‌شود. با توجه به احتمال آسیب‌دیدگی و تغییر رنگ، انجام این آزمایش تنها در شرایط خاص توصیه می‌شود.

    اسید نیتریک را امتحان کنید

    اسید نیتریک یک ماده سمی و بد بوست که از خاصیت خورندگی بالایی برخوردار است. خبر خوب این است که این اسید با استیل اصل واکنشی ندارد. با این حال، اگر قصد استفاده از این ترفند را دارید پیشنهاد می‌کنیم بخش کوچکی از قابلمه را انتخاب کنید که در معرض دید نباشد. در هنگام انجام این آزمایش حتما از دستکش و عینک محافظ استفاده کنید.

    به وزن محصول توجه کنید

    در نظر گرفتن وزن محصول از مناسب‌ترین راه‌های شناسایی بهترین قابلمه استیل کرکماز اصل است. یادتان باشد، استیل و آلومینیوم از نظر شکل ظاهری شباهت‌های زیادی دارند، هر دوی آن‌ها نقره‌ای و درخشان هستند و هر دو در ساخت قابلمه کاربرد دارند. اما استیل به‌مراتب سنگین‌تر از آلومینیوم است. بنابراین، کافی است قابلمه را در دست بگیرید تا از سنگینی و اصل بودن آن اطمینان پیدا کنید.

    سطح زیرین قابلمه‌ها را چک کنید

    در هنگام خرید بهترین قابلمه استیل کرکماز حتما کف محصول را بررسی کنید. در صورت اصل کالا، می‌توانید نام برند، کشور مبدا و گرید استیل را ببینید که در این قسمت حک شده‌اند.

    از فروشگاه‌ها و وب سایت‌های معتبر خرید کنید

    قبلا هم گفتیم که برای خرید سرویس قابلمه کرکماز اصل لازم است به فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبری مراجعه کنید که اصالت کالا را تضمین می‌کنند. به این ترتیب، می‌توانید از کیفیت بالای محصول خریداری شده مطمئن باشید. در صورت بروز هرگونه مشکل هم می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و در موارد خاص، کالای تقلبی را در بازه زمانی تعیین شده مرجوع کنید.

    نظرات خریداران در مورد قابلمه استیل کرکماز

    نظرات خریداران در مورد قابلمه استیل کرکماز

    در اینجا، چند نمونه از نظرات و دیدگاه‌های افرادی را بررسی می‌کنیم که قبلا خرید بهترین قابلمه استیل کرکماز را از وب سایت دیجی کالا تجربه کرده‌اند:

    یکی از خریداران قابلمه استیل کرکماز در این باره گفته است: «من این قابلمه رو به افرادی که قبلا محصولات کرکماز رو استفاده کردند پیشنهاد می‌کنم.»

    شخص دیگری چنین نوشته: «من بیش‌تر از هشت سال هست از این قابلمه‌ها استفاده می‌کنم و راضی هستم.»

    خریدار بعدی هم گفته: «خیلی قابلمه خوبیه. با ظاهر زیبا و جنس خوب. فقط نمی‌دونم چرا پشت‌اش به انگلیسی حک نشده ساخت ترکیه در حالی‌که توی عکس‌های سایت پشت‌اش این رو نوشته بود.»

    کاربر دیگری، تجربه خود را از خرید سرویس قابلمه کرکماز چنین بیان کرده: «با این که خیلی گران است ولی کیفیت بسیار بالایی داره.»

    قیمت قابلمه استیل کرکماز

    قیمت قابلمه استیل کرکماز

    قیمت قابلمه استیل کرکماز اصل بسته به جنس درپوش، مواد به‌کار رفته در کفی قابلمه، ابعاد و مدل ساخت متنوع است. برای مثال، قیمت قابلمه‌های تکی این برند از ۸۹۹ هزار تومان شروع می‌شود و با افزایش حجم و سایز و ارتقا مدل به ۲میلیون و ۹۰۰هزار تومان هم می‌رسد. این در حالی است که قیمت سرویس قابلمه کرکماز بسته به تعداد پارچه، ابعاد و مدل ساخت از حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و به بیش‌تر از ۱۱میلیون تومان هم می‌رسد. با توجه به این تنوع قیمت می‌توانید محصولی را انتخاب کنید که بیش از همه با نیازهای روزانه و بودجه تعیین‌شده شما مطابقت داشته باشد.

    بهترین قابلمه استیل کرکماز

    سرویس پخت و پز ۸ پارچه کرکماز مدل استارا 1969

    سرویس پخت و پز ۸ پارچه کرکماز مدل استارا 1969

    اگر دنبال بهترین قابلمه استیل کرکماز می‌گردید حتما مشخصات این محصول را بررسی کنید. این مدل قابلمه‌های کرکماز دارای صافی‌های مخصوصی هستند که برای بخارپز کردن مواد غذایی در نظر گرفته شده‌اند. کفی سه لایه این محصول مجهز به کپسول حرارتی ویژه‌ای است که به توزیع یکنواخت گرما و بهینه‌سازی روند پخت کمک می‌کند. این سرویس پخت‌وپز برای استفاده بر روی انواع اجاق گاز از جمله، اجاق‌های القایی طراحی شده و ساخت کفی آن به‌گونه‌ای است که حرارت را به بالاترین شکل ممکن به درون ظرف منتقل می‌کند. این ویژگی موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. دستگیره‌های قابلمه‌ها و تابه‌ها همگی از نوعی فولاد ضد زنگ ساخته شده که در مقابل گرما غیر رسانا هستند. بنابراین، به‌هیچ عنوان داغ نشده و دست‌تان را نمی‌سوزانند.

    ویژگی‌ها:

    • تعداد پارچه: ۸
    • جنس بدنه: استیل
    • جنس روکش: استیل

    سرویس قابلمه ۹ پارچه کرکماز مدل Alfa کد A1660

    سرویس قابلمه ۹ پارچه کرکماز مدل Alfa کد A1660

    ساختار بدنه و روکش این محصول باکیفیت تماما از جنس استیل ضد زنگ است و در مقابل خراشیدگی، ضربه، فشار و حرارت مقاومت بالایی دارد. یادتان باشد، پیش از استفاده حتما یک لیوان شیر و مقداری آب را در قابلمه‌ها و تابه‌ها بریزید و بجوشانید. سپس، این ترکیب را دور بریزید و روند شست‌وشو با مایع ظرفشویی و آب را ادامه دهید. به این ترتیب، اسیدکاری سطوح داخلی محصول از بین می‌رود و دیگر تحت هیچ شرایطی سیاه نمی‌شود. کفی قابلمه‌های این سرویس از جنس چدن است و علاوه بر دوام بالا از چسبیدن غذا جلوگیری می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • تعداد پارچه: ۹
    • جنس بدنه: استیل
    • جنس روکش: استیل

    سرویس پخت و پز ۲۳ پارچه کرکماز مدل MH-065

    سرویس پخت و پز ۲۳ پارچه کرکماز مدل MH-065

    این سرویس قابلمه کرکماز با درپوش پیرکس از سه عدد قابلمه با سایزهای ۲۴، ۲۰ و ۱۶، یک عدد تابه دو دسته با سایز ۲۴، یک عدد شیرجوش سه لیتری، یک عدد آبکش استیل با سایز ۲۰، یک سبد استیل برای سرخ‌کردن و یک کاسه استیل با درپوش پلاستیکی تشکیل شده است. علاوه بر همه این‌ها، دو عدد زیر قابلمه‌ای، دو عدد نمکدان، یک عدد ساکشن و یک سرویس ۳ پارچه کفگیر و ملاقه در بسته‌بندی این محصول وجود دارد. درپوش شیشه‌ای این قابلمه‌ها با غلاف استیل احاطه شده و دارای سوپاپ تخلیه بخار هستند. بر روی هر یک از این درپوش‌های مقاوم به حرارت یک دستگیره مدرج قرار گرفته که دمای داخلی قابلمه را نمایش می‌دهد. کفی قابلمه‌ها هم به‌صورت چند لایه طراحی شده تا حرارت را به بهترین شکل ممکن انتقال دهد.

    ویژگی‌ها:

    • تعداد پارچه: ۲۳
    • جنس بدنه: استیل
    • جنس روکش: استیل

    سرویس پخت و پز ۸ پارچه کرکماز مدل رزانا

    سرویس پخت و پز ۸ پارچه کرکماز مدل رزانا

    این سرویس برای افراد مشکل‌پسندی طراحی شده که بهترین قابلمه استیل کرکماز را می‌خواهند. کفی قابلمه‌ها و تابه‌های این سرویس به‌صورت سه لایه طراحی شده است. این ویژگی به توزیع یکنواخت حرارت در کل بخش‌های ظرف کمک می‌کند. به این ترتیب، غذا بهتر می‌پزد و به کف قابلمه نمی‌چسبد. دستگیره قابلمه‌ها با استفاده از استیل ضد زنگ با روکش مسی ساخته شده و از زیبایی قابل توجهی برخوردارند. از دیگر ویژگی‌های این سرویس می‌توان به سبدهای مخصوصی اشاره کرد که داخل قابلمه‌ها قرار گرفته و برای بخارپز کردن و آبکش کردن مواد غذایی طراحی شده‌اند.

    ویژگی‌ها:

    • تعداد پارچه: ۸
    • جنس بدنه: استیل
    • جنس روکش: استیل

    سرویس پخت و پز ۸ پارچه کرکماز مدل استیما کد 1999

    سرویس پخت و پز ۸ پارچه کرکماز مدل استیما کد 1999

    این محصول با ویژگی‌های قابل توجه‌اش می‌تواند عنوان بهترین قابلمه استیل کرکماز را به خودش اختصاص دهد. بدنه و روکش این محصول تماما از جنس استیل ضد زنگ است که در مقابل ضربه، خش و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارد. روی درپوش پیرکس هر یک از قابلمه‌های این سرویس نشانه‌هایی دیده می‌شود که به سوراخ‌های تعبیه شده در لبه درپوش اشاره می‌کنند. کافی است درب قابلمه را طوری تنظیم کنید که سوراخ‌های موجود در روی لبه در مقابل برجستگی منقار مانند قابلمه قرار بگیرند. به این ترتیب، بدون نیاز به آبکش می‌توانید مایعات و آب داخل قابلمه را خارج کنید و دیگر محتویات را در درون ظرف نگهدارید. کفی این محصول به‌صورت سه لایه طراحی شده و بر روی انواع اجاق گازهای برقی، القایی و شعله‌ای قابل استفاده است.

    ویژگی‌ها:

    • تعداد پارچه: ۸
    • جنس بدنه: استیل
    • جنس روکش: استیل

    سخن آخر

    در این مطلب، بهترین قابلمه استیل کرکماز را به شما معرفی کردیم و برایتان از روش‌هایی گفتیم به تشخیص قابلمه استیل اصل از تقلبی کمک می‌کنند. نظر شما چیست؟ آیا تا به‌حال از محصولات کرکماز استفاده کرده‌اید؟ آیا از آن‌ها راضی بوده‌اید؟ شما کدام یک از سرویس‌های پخت‌وپز این برند را ترجیح می‌دهید؟ لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    [see_also]60300[/see_also]

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید