بهترین قابلمه استیل در بازار ایران؛ این برندها را بشناسید

بهترین قابلمه استیل در بازار ایران؛ این برندها را بشناسید
راهنمای مطالعه

    بهترین قابلمه استیل در بازار ایران کدام است؟ در این راهنمای خرید پرفروش‌ترین قابلمه استیل و برخی از پرطرفدارترین برندهای تولیدکننده آن را به شما معرفی می‌کنیم.

    قابلمه استیل یکی از بهداشتی‌ترین و بادوام‌ترین انواع ظروف پخت‌وپز است. این محصول طرفداران زیادی دارد و در اغلب آشپزخانه‌های امروزی دیده می‌شود. از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به شست‌وشوی آسان، امکان زدودن تمامی لکه‌ها و باکتری‌ها از روی آن، تغییر ندادن طعم غذا و ماندگاری بالا اشاره کرد. پیش از این راهنمای خرید قابلمه استیل را با شما به اشتراک گذاشته بودیم. در ادامه، بهترین قابلمه استیل ایرانی، ترکیه‌ای و آلمانی را به شما معرفی می‌کنیم

    آشنایی با بهترین سرویس قابلمه استیل اصل

    کرکماز (Korkmaz)

    کرکماز یک برند ترکیه‌ای است که بهترین قابلمه استیل نچسب را تولید می‌کند. محصولات باکیفیت و مدرن این برند به بیش از ۱۲۰ کشور دنیا صادر می‌شوند و نظر بسیاری از سرآشپزهای حرفه‌ای در سرتاسر جهان را به خود جلب کرده‌اند. تا جایی که این روزها انواع ظروف آشپزخانه کرکماز در قفسه‌های بسیاری از فروشگاه‌های معتبر دنیا دیده می‌شوند. این برند در سال ۱۹۷۲ میلادی تاسیس شد و کارش را در یک کارگاه کوچک آغاز کرد. اما با گذشت زمان به‌طور چشمگیری توسعه یافت و حالا به یکی از چرخ‌دنده‌های مهم اقتصاد ترکیه تبدیل شده است. در ادامه، بهترین سرویس قابلمه استیل کرکماز اصل را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرویس قابلمه ۹ پارچه کرکماز مدل Astra

    سرویس قابلمه ۹ پارچه کرکماز مدل Astra

    این محصول با استفاده از مرغوب‌ترین انواع ورق استیل ساخته شده که ترکیبی از کروم، نیکل و فولاد است. این ویژگی به ماندگاری بالاتر، افزایش مقاومت در برابر ضربه و خوردگی و همچنین، زیبایی و درخشندگی بیش‌تر محصول کمک می‌کند. قابلمه‌ها و تابه‌های استیل کرکماز از کفه سه لایه چدنی برخوردارند که کپسول‌های ویژه‌ای را در خود جا داده و حرارت را به‌طور یکنواخت در سطح زیرین قابلمه توزیع می‌کنند. جالب است بدانید، دسته قابلمه‌ها به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که گرما را جذب نکرده و در هنگام پخت غذا خنک باقی می‌مانند. کرکماز یکی از معتبرترین تولیدکنندگان بهترین قابلمه استیل نسوز و نچسب است.

    پارس استیل (Pars Steel)

    اگر دنبال بهترین قابلمه استیل ایرانی می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات پارس استیل را بررسی کنید. این برند در سال ۱۳۶۳ به‌عنوان نخستین تولیدکننده زودپز و ظروف پخت‌وپز تمام استیل در ایران کارش را آغاز کرد. محصولات پارس استیل با بهره‌گیری از تازه‌ترین فناوری روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک ساخته می‌شوند. ظروف استیل این برند دارای لایه محافظ مخصوصی هستند که از چسبیدن غذا جلوگیری کرده و هیچ نوع باکتری یا میکروبی را جذب نمی‌کنند. قابلمه‌های پارس استیل در برابر ضربه و خش مقاومت بالایی دارند و از طراحی و درخشندگی عالی برخوردارند. شست‌وشوی آسان و قیمت منطقی، از دیگر مزایای این محصولات به حساب می‌آید. در ادامه، بهترین سرویس قابلمه استیل نچسب این برند را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرویس پخت و پز ۹ پارچه پارس استیل مدل 09

    سرویس پخت و پز ۹ پارچه پارس استیل مدل 09

    این محصول با برخورداری از کفه دو جداره، درب پیرکس و سوپاپ تخلیه بخار عنوان بهترین قابلمه استیل ایرانی را یدک می‌کشد. ساختار این قابلمه‌ها از جنس استیل ضد زنگ است که دوام بسیار بالایی دارد. برای محافظت از درخشندگی سطوح داخلی، پیشنهاد می‌کنیم پیش از آن‌که برای اولین بار از این محصول استفاده کنید یک لیوان شیر و دو لیوان آب را داخل قابلمه‌ها ریخته و بجوشانید. سپس، این ترکیب را دور بریزید و ظروف استیل جدیدتان را با استفاده از آب و مایع ظرفشویی به‌خوبی شست‌وشو دهید. برای تمیز کردن سطوح خارجی و داخلی بهتر است از ابزارهای نرم استفاده کنید. در هنگام پخت غذا شعله را به اندازه‌ای زیاد کنید که به بدنه برخورد نکند و رنگ آن را تغییر ندهد.

    یونیک (Unique)

    یونیک یکی از تولیدکنندگان بهترین قابلمه استیل نچسب است که محصولات‌اش تحت لیسانس آلمان و انگلستان در کشورهای ترکیه و چین ساخته می‌شوند. برای تشخیص قابلمه‌های یونیک اصل لازم است مواردی مانند وزن محصول، حکاکی نام برند، املای صحیح آن (UNIQUE) و وجود کد چهار رقمی با پیشوند un را در نظر بگیرید که روی محصول و روی جعبه به‌طور یکسان درج می‌شوند. یادتان باشد، قابلمه استیل اصل از ورق‌های مرغوبی ساخته شده و از وزن نسبتا بالایی برخوردار است. در ادامه، بهترین سرویس قابلمه استیل یونیک را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرویس قابلمه استیل یونیک ۸ پارچه UN-9900

    سرویس قابلمه استیل یونیک ۸ پارچه UN-9900

    سرویس قابلمه استیل یونیک دارای درب پیرکس، سوپاپ تخلیه بخار و دستگیره‌های ظریفی از جنس استیل است. بدنه این محصول تماما از استیل ضد زنگ ساخته شده و با همین فلز روکش شده است. شست‌وشو و نگهداری از این محصول بسیار آسان است و مواد غذایی به آن نمی‌چسبد. پیشنهاد می‌کنیم هر چند وقت یک‌بار یک فنجان سرکه سفید را با یک فنجان آب ترکیب کنید و قابلمه‌های استیل مورد علاقه‌تان را با آن بشویید. با انجام این کار، به ساده‌ترین روش ممکن درخشش و زیبایی اولیه‌ به ظروف استیل برمی‌گردد. این سرویس شامل سه قابلمه در سایزهای ۲۰، ۲۴ و ۲۸ و همچنین، یک تابه سایز ۲۴ است.

    عرشیا (Arshiya)

    احتمالا تا به‌حال اسم برند عرشیا به گوش‌تان خورده است. بسیاری از افراد با استناد به نام این برند تصور می‌کنند یک مارک ایرانی است؛ در صورتی که چنین نیست. عرشیا در اصل یک اسم عربی است که روی یک‌سری محصولات مخصوص خانه و آشپزخانه گذاشته شده است. این برند تجاری در سال ۲۰۰۰ میلادی در کشور آلمان به ثبت رسیده و اغلب محصولات‌اش را به کشورهای خاورمیانه از جمله ایران صادر کرده است. خوب است بدانید، عرشیا به‌خودی خود دارای خط تولید نبوده و ساخت محصولات‌اش را به تولیدکنندگان معروف در سرتاسر جهان سفارش می‌دهد. در ادامه، بهترین قابلمه استیل نچسب عرشیا را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرویس قابلمه استیل ۸ پارچه عرشیا مدل 2156

    سرویس قابلمه استیل ۸ پارچه عرشیا مدل 2156

    این محصول با برخورداری از بدنه و روکش استیل ضد زنگ با گرید ۱۸.۱۰ پرفروش‌ترین قابلمه استیل چند لایه به حساب می‌آید. کفی این قابلمه‌ها از چدن چند لایه با روکش استیل تشکیل شده است. بنابراین، حرارت را به‌طور یکنواخت در تمام قسمت‌های زیرین قابلمه توزیع کرده و روند پخت غذا را بهبود می‌بخشد. دستگیره‌های این سرویس تماما از استیل ضد زنگ با روکش مس ساخته شده و در چندین نقطه پرچ شده‌اند تا از استحکام بالایی برخوردار باشند. این سرویس پرطرفدار شامل سه قابلمه با سایزهای ۲۰، ۲۴ و ۲۸ و همچنین، یک تابه ۲۸ سانتی است.

    زوپینی (Zopini)

    زوپینی یکی از برندهای معروف ترکیه‌ای است که برخی از مدل‌های بهترین قابلمه استیل نچسب، کتری و قوری، زودپز و ظروف پخت‌وپز گرانیتی را تولید می‌کند. محصولات زوپینی از کیفیت بالا و ماندگاری قابل توجهی برخوردارند. استفاده از مواد اولیه مرغوب از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که تولیدات این برند را به گزینه‌هایی سالم و بهداشتی تبدیل کرده است.

    قابلمه‌های این برند از نظر شکل ظاهری و ساختار بدنه از تنوع بالایی برخوردارند. بسیاری از محصولات این نام تجاری معتبر به اغلب کشورهای جهان صادر می‌شوند. برای افزایش طول عمر قابلمه‌ها، توصیه می‌کنیم ابتدا روغن یا مواد غذایی دیگر را درون آن‌ها ریخته و سپس روی حرارت قرار دهید. در ضمن، شعله را تا جایی زیاد کنید که به بدنه نرسد و به آن صدمه نزند. در ادامه، پرفروش‌ترین سرویس قابلمه استیل زوپینی اصل را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرویس قابلمه ۱۰ پارچه زوپینی طرح دنیز

    سرویس قابلمه ۱۰ پارچه زوپینی طرح دنیز

    اگر دنبال بهترین قابلمه استیل اصل هستید، خوب است به سرویس پخت‌وپز زوپینی طرح دنیز نگاهی بیندازید. بدنه این محصول به‌طور کامل با ورق استیل ۱۸.۱۰ ساخته شده و در مقابل خراشیدگی، ضربه، حرارت و فشار مقاومت بالایی دارد. دستگیره‌های آن همگی از جنس سیلیکون باکیفیت بوده به سختی داغ می‌شوند. این سرویس قابلمه استیل دارای درب پیرکس است، طراحی زیبایی دارد و از چهار قابلمه ۲۴، ۲۲، ۲۰ و ۱۸ سانتی و یک تابه دو دسته با سایز ۲۶ سانتی‌متری تشکیل شده است.

    ام جی اس (MGS)

    محصولات ام جی اس با بهره‌گیری از تازه‌ترین فناوری روز جهان توسط گروه صنعتی مهرجام سدید در ایران تولید می‌شوند. این گروه صنعتی در حال حاضر بزرگ‌ترین خط تولید ظروف آشپزخانه را در خاورمیانه دارد و روزانه هزاران محصول متنوع را به بازار عرضه می‌کند. تنوع بالا در طرح و رنگ و کیفیت قابل توجه از مهم‌ترین مزایای محصولات ام جی اس به حساب می‌آید. این برند علاوه بر بهترین قابلمه استیل ایرانی به ساخت سرویس کارد و قاشق و چنگال، کتری و قوری، فلاسک، بند رخت و طیف گسترده‌ای از ملزومات خانه و آشپزخانه می‌پردازد. در ادامه، بهترین سرویس قابلمه استیل ام جی اس را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرویس قابلمه استیل ۶ پارچه ام جی اس مدل STL-2428TD28

    سرویس قابلمه استیل ۶ پارچه ام جی اس مدل STL-2428TD28

    این سرویس پخت‌وپز شامل دو عدد قابلمه با سایزهای ۲۴ و ۲۸ و یک تابه دو دسته و درب‌دار ۲۸ سانتی است. بدنه و پوشش داخلی این قابلمه‌ها از جنس استیل ضد زنگ با گرید ۱۸.۱۰ است. این نوع ورق استیل از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای ساخت سرویس آشپزخانه به حساب می‌آید. دلیل‌اش هم این است که در برابر خراشیدگی، ضربه، حرارت و آسیب‌های فیزیکی مقاومت بالایی دارد. در ضمن، کفی قابلمه‌ها مجهز به کپسول حرارتی ویژه‌ای هستند که به توزیع یکنواخت گرما و بهبود فرآیند پخت کمک می‌کنند.

    کروپ ست (Crop Set)

    کروپ ست یک برند ایرانی و زیرمجموعه شرکت پاکشوماست که برخی از پرفروش‌ترین سرویس‌های پخت‌وپز کشور را تولید می‌کند. این برند در ابتدا با نام عروس (Aroos) و به‌عنوان واردکننده لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کرد. اما بعدها نام‌اش را به کروپ ست تغییر داد و در زمینه تولید مشغول به‌کار شد. سرویس قابلمه و تابه استیل، کتری و قوری و دیگر تجهیزات آشپزخانه از عمده‌ترین محصولات این گروه صنعتی به حساب می‌آیند. طراحی عالی، کیفیت بالا و ماندگاری قابل توجه از مهم‌ترین مزایای تولیدات این برند است. در ادامه، بهترین قابلمه استیل نسوز از برند کروپ ست را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرویس قابلمه ۸ پارچه کروپ ست کد 5002_GOLD

    سرویس قابلمه ۸ پارچه کروپ ست کد 5002_GOLD

    ساختار بدنه و روکش سطوح داخلی و خارجی این محصول تماما از جنس استیل ضد زنگ است. اگر دنبال سرویس قابلمه استیلی می‌گردید که علاوه بر کارایی از زیبایی قابل توجهی هم برخوردار بوده و قیمت مقرون به‌صرفه‌ای داشته باشد این محصول مناسب شماست. این سرویس از سه عدد قابلمه با سایزهای ۲۰، ۲۴ و ۲۸ و همچنین، یک عدد تابه دو دسته ۲۸ سانتی تشکیل شده است. کفی این قابلمه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده که غذا به آن نمی‌چسبد و طعم‌اش تغییر نمی‌کند. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام استفاده از انواع ظروف پخت‌وپز از جمله قابلمه‌های استیل حتما از شعله پخش‌کن استفاده کرده و حرارت را تا جایی زیاد کنید که به بدنه محصول آسیب نزند.

    تفال (TEFAL)

    تفال یک برند فرانسوی است که در سال ۱۹۵۰ تاسیس شد. بنیان‌گذار این نام تجاری شخصی به اسم مارک گروگوایر بود که با تماشای آشپزی همسرش متوجه شد مواد غذایی مانند تخم‌مرغ به کف تابه‌ها و قابلمه‌ها می‌چسبند و به دشواری جدا می‌شوند. این موضوع او را به فکر ساختن ظروف نچسب انداخت. اکنون این برند از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان ظروف آشپزی و تجهیزات آشپزخانه در کل جهان به حساب می‌آید. محصولات متنوع این برند از طراحی کاربردی، مواد باکیفیت و دوام بالایی برخوردارند. در ادامه، بهترین قابلمه استیل تفال اصل را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرویس پخت و پز ۷ پارچه تفال مدل Intuition

    سرویس پخت و پز ۷ پارچه تفال مدل Intuition

    روکش داخلی و بدنه این محصول کاملا از جنس استیل صیقلی و ضد زنگ است. بنابراین، به آسانی تمیز می‌شود، میکروب‌ها و باکتری‌ها را جذب نمی‌کند، ماندگاری بالایی دارد و با گذشت زمان زیبایی و درخشش اولیه‌اش را از دست نمی‌دهد. مجموعه این عوامل، قابلمه‌های تفال را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای آشپزی تبدیل کرده است. کفی این قابلمه‌ها کاملا ضخیم و سه لایه است. بنابراین، به‌سادگی می‌تواند حرارت یکنواخت را به مواد غذایی برساند و روند پخت آن‌ها را بهبود بخشد. این سرویس از سه عدد قابلمه با سایزهای ۲۴، ۲۰ و ۱۶ سانتی و یک عدد تابه ۱۶ سانتی‌متری تشکیل شده است. خوب است بدانید، داخل این محصولات درجه‌بندی شده و درپوش پیرکس آن‌ها مجهز به سوپاپ تخلیه بخار است.

    بهترین قابلمه استیل آلمانی چیست؟

    کشور آلمان از نظر مهندسی و صنعت در جهان حرف اول را می‌زند. طبیعتا ظروف مخصوص پخت‌وپز و تجهیزات آشپزخانه آلمانی هم یک سر و گردن از تولیدات کشورهای دیگر بالاتر هستند. محصولات این کشور با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه ساخته می‌شوند و ماندگاری آن‌ها هم به مراتب بیش‌تر از تولیدات دیگر نقاط دنیاست. به‌همین دلیل هم قیمت بالاتری دارند. در ادامه، برخی از مشهورترین برندهای سازنده بهترین قابلمه استیل آلمانی را به شما معرفی می‌کنیم:

    دبلیو ام اف (WMF)

    دبلیو ام اف (WMF) تولیدکننده بهترین سرویس قابلمه استیل آلمانی است که فعالیت‌اش را از سال ۱۸۵۳ میلادی آغاز کرده است. این برند تا امروز برخی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده ملزومات آشپزخانه را خریداری و به زیر مجموعه‌اش اضافه کرده است. محصولات دبلیو ام اف به اغلب کشورهای دنیا صادر شده و بخش قابل توجهی از بازار جهانی ظروف آشپزخانه را به خودشان اختصاص داده‌اند. این شرکت در زمینه طراحی محصولات جوایز بین‌المللی گوناگونی را به‌دست آورده است. بهره‌گیری از فناوری‌های منحصر به‌فرد و خلاقانه از جمله اقداماتی است که محبوبیت این شرکت را نزد کاربران افزایش داده است. از این جمله می‌توان به تولید و به‌کارگیری نوعی آلیاژ انحصاری اشاره کرد که کرومارگان نام دارد و از ترکیب فلزاتی مانن کروم، نیکل و فولاد به‌دست آمده است. استفاده از این آلیاژ به افزایش دوام، مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و خراشیدگی و محافظت از شکل ظاهری و درخشش محصول کمک می‌کند. در ادامه، بهترین قابلمه استیل دبلیو ام اف را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرویس قابلمه ۸ پارچه دبلیو ام اف مدل Topf-Set

    سرویس قابلمه ۸ پارچه دبلیو ام اف مدل Topf-Set

    قابلمه‌های دبلیو ام اف مدل Topf-Set با استفاده از مرغوب‌ترین ورق استیل ساخته و روکش شده‌اند. دستگیره‌های این محصول هم استیل بوده و درپوش پیرکس قابلمه‌ها با غلافی از جنس همین فلز احاطه شده‌اند. جزئیات به‌کار رفته در ساخت و طراحی این سرویس کاملا منحصر به‌فرد است. روی درپوش‌ها علائمی وجود دارد که به کاربردهای مختلف آن اشاره می‌کند. برای مثال، دایره‌های ریز نشان‌دهنده وجود سوراخ‌های کوچک‌تر و دایره‌های بزرگ علامت سوراخ‌های بزرگ‌تری است که در لبه درپوش تعبیه شده‌اند. بر روی لبه قابلمه هم برآمدگی مخصوصی ایجاد شده است.

    اگر درپوش را طوری بچرخانید که سوراخ‌ها در مقابل این برآمدگی قرار بگیرند به‌سادگی می‌توانید بدون احتمال بیرون ریختن مواد غذایی و بدون نیاز به آبکش، آب قابلمه را خالی کنید. علامت فلش هم روی قسمتی طراحی شده که فاقد سوراخ است و به خالی شدن یک‌باره مایعات درون قابلمه کمک می‌کند. در حالی‌که، علامت مربع برای مسدود کردن محل برآمدگی و جلوگیری از خروج مایعات و مواد غذایی ایجاد شده است.

    زولینگ (Zwilling)

    زولینگ یک برند آلمانی است که مجموعه‌ای از ظروف آشپزخانه و لوازم خانگی باکیفیت و لوکس را تولید می‌کند. از محبوب‌ترین محصولات این برند می‌توان به چاقوها و کاردهای آشپزخانه اشاره کرد. این شرکت که در سال ۱۷۳۱ تاسیس شده با گذشت زمان با دیگر کمپانی‌های مهم همکاری کرد و از این طریق، تنوع محصولات خود را افزایش داد. برای مثال، همکاری Zwilling آلمان با شرکت بلژیکی Demeyere به ساخت و ارائه مجموعه‌ای از بهترین قابلمه استیل آلمانی منجر شد. در ادامه، بهترین سرویس قابلمه استیل زولینگ را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرویس پخت و پز ۹ پارچه زولینگ مدل Flow

    سرویس پخت و پز ۹ پارچه زولینگ مدل Flow

    این سرویس ۹ پارچه از محصولات محبوب و باکیفیت برند زولینگ است که به‌واسطه عملکرد عالی و مقاومت بالا نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان مشکل‌پسند در سرتاسر جهان را به خودش جلب کرده است. این مجموعه شامل سه عدد قابلمه با سایزهای ۲۴، ۲۰ و ۱۶ (۱.۸ لیتری)، یک عدد شیرجوش ۳ لیتری و یک عدد قابلمه ۱۶ سانتی با حجم ۱.۵ لیتر است. کفی این قابلمه‌ها از نوع کلاسیک سیگماست که برای استفاده بر روی انواع اجاق‌گاز از جمله اجاق‌های القایی طراحی شده است. قابلمه‌های مدرج زولینگ ضد خش بوده و می‌توان آن‌ها را با کمک ماشین ظرفشویی شست‌وشو داد.

    فیسلر (Fissler)

    فیسلر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ظروف آشپزخانه و لوازم منزل است این شرکت در سال ۱۸۴۵ در آلمان تاسیس شده و تا همین امروز به ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک مشغول بوده است. تولیدات فیسلر به بیش از ۷۰ کشور در سرتاسر جهان صادر می‌شوند. اگر قصد خرید بهترین قابلمه استیل آلمانی را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما محصولات این برند را هم بررسی کنید. قابلمه‌ها و تابه‌های این برند با استفاده از مرغوب‌ترین انواع استیل ضد زنگ ساخته شده و از نظر بهداشتی کاملا ایمن هستند. کفی ستاره‌ای شکل این محصولات از ترکیب چدن و آلومینیوم ساخته شده و به‌دلیل نوع طراحی درست مانند شعله پخش‌کن عمل می‌کنند. یعنی، حرارت را به‌صورت یکنواخت به تمام قسمت‌های قابلمه منتقل کرده و کیفیت پخت را بهبود می‌بخشند. در ادامه، بهترین سرویس قابلمه استیل فیسلر را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرویس قابلمه ۸ پارچه فیسلر مدل مجیک

    سرویس قابلمه ۸ پارچه فیسلر مدل مجیک

    بدنه این محصول از جنس استیل ضد زنگ بوده و سطوح داخلی آن هم با همین فلز روکش شده است. ضخامت بالای کفی این محصول موجب می‌شود که حرارت را سریع‌تر جذب کند و در مدت زمان طولانی‌تری خنک شود. این ویژگی به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. بنابراین، در هنگام پخت لازم است حتما شعله را کم کنید.

    درپوش سنگین این محصول از نوع چفت‌شونده بوده و برای اطمینان از پخت کامل غذا و جلوگیری از تبخیر بیش از اندازه آب درون قابلمه به این شکل طراحی شده است. سطح داخلی قابلمه‌ها تماما مدرج شده و کار اندازه‌گیری مایعات را برایتان ساده‌تر می‌کند. برای افزایش طول عمر قابلمه‌های فیسلر، توصیه می‌کنیم ابتدا آب، روغن یا هر ماده غذایی دیگری را درون آن‌ها ریخته و سپس، روی شعله قرار دهید.

    سخن آخر

    در این مطلب، علاوه بر بررسی تاریخچه برخی از معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی بهترین قابلمه استیل نچسب هر کدام را به شما معرفی کردیم. نظر شما چیست؟ آیا محصولات این برندها را خریداری کرده‌اید؟ از آن‌ها رضایت داشته‌اید؟ قابلمه‌های استیل کدام یک از آن‌ها را ترجیح می‌دهید؟ لطفا تجربیات و دیدگاه‌های خود را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    سوالات متداول

    بهترین مارک قابلمه استیل چیست؟

    برندهای کرکماز، فیسلر، تفال، دبلیو ام اف، پارس استیل و زولینگ تنها چند نمونه از بهترین تولیدکنندگانی هستند که پرفروش‌ترین قابلمه‌های استیل را تولید می‌کنند.

    قابلمه استیل کرکماز خوبه؟

    بله. برند کرکماز یکی از تولیدکنندگان شناخته‌شده در سرتاسر جهان است که برخی از انواع بهترین قابلمه استیل نچسب را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

    [see_also]41055[/see_also]

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید