بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ بازار؛ ۱۲ تلویزیون ایرانی و خارجی پرفروش و با کیفیت

بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ بازار؛ ۱۲ تلویزیون ایرانی و خارجی پرفروش و با کیفیت
راهنمای مطالعه

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ ایرانی و خارجی بازار ایران کدام است؟ در این راهنمای خرید بهترین تلویزیون های ۷۵ اینچ اسنوا، سونی، سامسونگ، جی پلاس و شیائومی را معرفی می‌کنیم.

    بهترین تلویزیون‌ ۷۵ اینچ با صفحه نمایش بزرگ، گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال تجربه‌ای فوق‌العاده از تماشای فیلم‌ یا اجرای بازی  هستند. این تلویزیون‌ها به قدری بزرگ هستند که می‌توانند تصاویر را با جزئیات دقیق و رنگ‌های زنده به نمایش بگذارند. به همین دلیل، تماشای فیلم و سریال در این بهترین تلویزیون های ۷۵ اینچ بسیار لذت‌بخش است. همچنین، بازی‌های ویدیویی در این تلویزیون‌ها با کیفیتی بالا و حسی واقعی‌تر تجربه می‌شوند. پیش از این شما را با بهترین تلویزیون ایرانی 4K، بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ و بهترین تلویزیون شیائومی آشنا کردیم.

    تا چند سال پیش تلویزیون های ۷۵ اینچ به دلیل قیمت بالایشان، برای بسیاری از افراد دست‌نیافتنی بودند. اما امروزه، با ورود برندهای جدید و متنوع به بازار و رقابت شدید بین آن‌ها، قیمت تلویزیون‌های ۷۵ اینچ کاهش یافته و این تلویزیون‌ها در دسترس طیف وسیع‌تری از افراد قرار گرفته‌اند. در ادامه نوبت به معرفی بهترین تلویزیون های ۷۵ اینچ بازار از برندهای دوو، شیائومی، تی‌سی‌ال و اسنوا و ایکس‌ویژن می‌رسد.

     

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ ایرانی جی پلاس

    قیمت: از حدود ‍۶۹ میلیون تومان

    تلویزیون ۷۵ اینچ جی پلاس مدل GTV-75PQM922S از تکنولوژی صفحه QMLED با پنل مقاوم در برابر ضربه IPS استفاده می‌کند. فناوری QMLED در این تلویزیون به افزایش کنتراست، شفافیت تصویر و زاویه دید نسبت به پنل‌های دیگر کمک زیادی می‌کند.

    تلویزیون جی پلاس GTV-75PQM922S از خروجی صدای دیجیتال، تیونر DVB-T2 و صدای فراگیر در سیستم صوتی ۱۶ واتی بهره‌مند است و یک تجربه صوتی استاندارد و با کیفیت را به مخاطب خود ارائه می‌دهد.

    از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا می‌توان به گیرنده دیجیتال داخلی اشاره کرد که شما را از خرید ست تاپ باکس بی‌نیاز می‌کند. پشتیبانی از حالت صرفه‌جویی انرژی، ماشین زمان، سه ورودی HDMI و دو ورودی USB و پردازنده ۴ هسته‌ای در کنار فضای ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ ایرانی است. سیستم عامل اندروید 11 نیز امکان دسترسی به تمام برنامه‌ها و بازی‌های روز را برایتان میسر می‌کند.

    • مشخصات نمایشگر: QMLED
    • پنل: IPS
    • خروجی صدا: ۱۶ وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: HDR

     

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ مدل 75Q7770

     قیمت: از حدود ۵۲ میلیون تومان

    سامسونگ همیشه با محصولات دیجیتالی با کیفیت خود معروف بوده و تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ مدل 75Q7770 که از پنل IPS و تکنولوژی صفحه LED استفاده می‌کند، یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین محصولات این کمپانی به حساب می‌آید. این تلویزیون از وضوح 4K و تکنولوژی صفحه QLED بهره‌مند است.

    این تلویزیون که از سیستم صوتی 4.2 کاناله با توان خروجی ۴۰ وات استفاده می‌کند، می‌‌تواند تجربه صوتی به شدت مطلوبی را برایتان به ارمغان بیاورد.

    از دیگر امکانات تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ مدل 75Q7770 می‌توان به وجود درگاه‌های USB و HDMI، درگاه LAN، قابلیت اتصال به دیوار، کنترلر هوشمند، گیرنده داخلی قدرتمندDVBT ، پشتیبانی از DTS، دالبی پلاس دیجیتال و بلوتوث داخلی اشاره کرد.

    • مشخصات نمایشگر: QLED
    • پنل: IPS
    • خروجی صدا: ۴۰ وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: HDR

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ اسنوا هوشمند مدل SSD-75SK15100U

    قیمت: از حدود ۴۹ میلیون تومان

    تلویزیون‌ ۷۵ اینچ اسنوا مدل SSD-75SK15100U توانسته با ارائه قیمت مناسب، از محبوبیت خوبی در میان مصرف‌کنندگان بهره‌مند شود. این تلویزیون که با وضوح 4K به بازار عرضه شده است، از قابلیت‌های HDR10 و ورودی USB 3.0 استفاده می‌کند. همچنین پنل این تلویزیون IPS بوده و از صفحه نمایش LED بهره‌مند است.

    سیستم صوتی این تلویزیون از بهترین‌های بازار است و از استانداردهای صوتی دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، دالبی، دالبی پالس و دالبی ساروند پشتیبانی می‌کند. تلویزیون 75 اینچی اسنوا مدل SSD-75SK15100U به دو بلندگو ۲ کاناله مجهز است که با توان خروجی ۳۰ واتی خود، توانایی پخش صداهای گسترده و با کیفیتی را در اختیار دارند.

    از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR، ماشین زمان و ارتباط بی‌سیم AirPlay اشاره کرد. همچنین پردازنده ۴ هسته‌ای و سیستم عامل اندروید، دامنه وسیعی از برنامه‌های کاربردی را در دسترستان قرار می‌دهند. از جمله راه‌های ارتباطی برای اتصال لوازم جانبی به تلویزیون هوشمند 75 اینچی اسنوا، دو درگاه USB و سه درگاه HDMI است. بنابراین شما می‌توانید فلش مموری، هارد اکسترنال و سایر پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری را به این تلویزیون متصل کنید.

    • مشخصات نمایشگر: LED
    • پنل: IPS
    • خروجی صدا: 30 وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: HDR و HDR10

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ سونی مدل 75X8500J

    قیمت: از حدود ۷۶ میلیون تومان

    در ساخت تلویزیون‌های سونی به کیفیت تصویر توجه زیادی می‌شود، چون تمام قابلیت‌ها برای رسیدن به این هدف طراحی شده‌اند. بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ سونی مدل 75X8500J با پنل IPS، فناوری صفحه LED و وضوح 4K UHD، کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را به ارمغان می‌آورد. تکنولوژی رنگ XR Triluminos Pro و کنتراست Contrast Enhancer در بهبود غنای رنگ و روشنایی صفحه موثر هستند.

    این تلویزیون هوشمند از پردازنده چهار هسته‌ای 4K HDR Processor X1 و سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. تلویزیون ۷۵ اینچ سونی مدل 75X8500J به بلندگوهای دو کاناله با توان خروجی ۲۰ وات مجهز است. این بلندگوها از ویژگی‌های صوتی چون ارتقا صدا، دالبی اتموس و X-Balanced Speaker بهره می‌برند.

    از امکانات دیگر این تلویزیون می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث، درگاه‌های HDMI و USB، ریموت کنترلر هوشمند، پشتیبانی از کامپوزیت و گیرنده‌های دیجیتال، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و استفاده از قابلیت VRR اشاره کرد که این دو مورد آخر، برای استفاده تمام و کمال از قابلیت‌های گرافیکی و تصویری کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس کاملا مناسب است.

    • مشخصات نمایشگر: LED
    • پنل: IPS
    • خروجی صدا: 20 وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: +HDR و HDR10

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ سونی ارزان مدل 75X80J

    قیمت: از حدود ۶۳ میلیون تومان

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ سونی ارزان مدل X80J یا X8000J یکی از تلویزیون‌های اقتصادی این کمپانی و محصول سال ۲۰۲۱ است. این تلویزیون در واقع مدل جدیدتر X8000H است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود. این تلویزیون LED از پنل جلویی IPS، رزولوشن 4K و ویژگی دالبی ویژن برخوردار است. همچنین تکنولوژی‌های Live Colour و TRILUMINOS باعث بهبود عمق رنگ و کنتراست در خروجی‌های این تلویزیون می‌شوند.

    وجود پردازنده چهار هسته‌ای 4K HDR Processor X1 در کنار سیستم عامل اندروید برای نصب اپلکیشن‌های گوناگون، اجازه می‌دهد تا بدون هیچ دردسری از برنامه‌های مختلف استفاده کنید. این تلویزیون بلندگوهای دو کاناله با توان خروجی ۲۰ واتی در اختیار دارد.

    از دیگر امکانات این تلویزیون ۷۵ اینچی سونی می‌توان به فناوری‌های صوتی دالبی اتموس، کامپوزیت، دو پورت USB و چهار پورت HDMI، پشتیبانی از بلوتوث و وای فای، ریموت کنترل هوشمند، سیستم ارتباطی Airplay2 و پشتیبانی از دالبی ویژن دارک اشاره کرد.

    • مشخصات نمایشگر: LED
    • پنل: IPS
    • خروجی صدا: ۲۰ وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: HLG و HDR10

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ

    تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچ شیائومی Mi TV Q1

    قیمت: از حدود ۵۸ میلیون تومان

    یکی از بهترین محصولات شرکت شیائومی، تلویزیون ۷۵ اینچ مدل Mi TV Q1 است. این تلویزیون با امکانات بی‎‌نظیر و طراحی زیبا خود توانسته با شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ال جی به رقابت بپردازد. این تلویزیون دارای یک پنل VA بسیار با کیفیت است که از گرید انرژی A++ در اختیار دارد. به خاطر وجود فناوری‌هایی مانند HDR، ما تصاویری شفاف، با رنگ‌بندی‌های عالی و پرجزئیاتی را در خروجی‌ها مشاهده می‌کنیم.

    سیستم صوتی این تلویزیون از بلندگوهای ۲ کاناله و ۱۵ واتی استفاده می‌کند. این سیستم همچنین از تکنولوژی دالبی آدیو پشتیبانی می‌کند و دستیارهای صوتی Alexa و Google Assistant هم کاملا با این سیستم صوتی منطبق هستند.

    بهترین مدل تلویزیون ۷۵ اینچ شیائومی Mi TV Q1 از پردازنده چهار هسته‌ای برخوردار است و به همین دلیل هم می‌توانیم از سیستم عامل اندروید آن برای نصب اپلیکیشن‌های گوناگون استفاده کنیم. قابلیت‌هایی مانند بلوتوث، وای‌ فای، درگاه‌های HDMI و USB، VRR، ALLM و HLG از جمله ویژگی‌های این گوشی هستند.

    • مشخصات نمایشگر: QLED
    • پنل: VA
    • خروجی صدا: ۳۰ وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: HLG، HDR10 و HDR10+

    تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچ ایرانی دوو DSL-75S8000EU

    قیمت: از حدود ۵۴ میلیون تومان

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ ایرانی دوو مدل DSL-75S8000EU از محصولات با کیفیت و پرفروش شرکت دوو است. پنل IPS با رده انرژی A، به کمک صفحه نمایش 4K و بهره‌‌گیری از تکنولوژی HDR، تصاویری با کیفیت و دیدنی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

    این تلویزیون از پردازنده چهار هسته‌ای، حافظه داخلی هشت گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 9 استفاده می‌کند و می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلف و کاربردی را روی تلویزیون خود نصب کنید. سیستم صوتی این دستگاه به خروجی صدای کواکسیال مجهز است که به لطف بلندگوهای ۱۵ واتی، دو کاناله و مجهز به استاندارد صوتی دالبی، تجربه صوتی بی‌نطیری را تجربه خواهید کرد.

    از سایر قابلیت‌های این تلویزیون ۷۵ اینچی دوو می‌توان به ارتباط بدون سیم AirPlay، ارتباط بدون سیم DLNA، پشتیبانی از ماوس، ماشین زمان و مگاکنترل اشاره کرد.

    • مشخصات نمایشگر: LED
    • پنل: IPS
    • خروجی صدا: ۳۰ وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: HDR

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ

    تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچ تی سی ال مدل 75P735

    قیمت: از حدود ۵۳ میلیون تومان

    یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ۷۵ اینچ تی سی ال 75P735 است. این تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ و رزولوشن 4K، پنل VA و استفاده از فناوری HDR10، تجربه شگفت انگیزی از تماشای فیلم، سریال و انجام بازی‌های ویدیویی را به ارمغان می‌آورد.

    تلویزیون ۷۵ اینچ هوشمند تی سی ال از پردازنده چهار هسته‌ای و رابط هوشمند اندروید ۱۱ استفاده می‌کند که می‌تواند امکانات مختلفی را برای استفاده‌کنندگان فراهم کند. این دستگاه از دو بلندگو استفاده می‌کند که هرکدام از آن‌ها ۱۵ وات توان در اختیار دارند. سیستم صوتی این تلویزیون از خروجی صوتی اپتیکال بهره‌مند است و از تکنولوژی دالبی اتموس هم پشتیبانی می‌کند.

    وجود انبوهی از درگاه‌های HDM و USB در کنار پشتیبانی از وای‌ فای و بلوتوث، پشتیبانی از کنترل هوشمند RCU و سطح روشنایی ۳۳۰ نیتی، تلویزیون هوشمند تی سی ال را به یک خرید به صرفه و با ارزش تبدیل می‌کند.

    • مشخصات نمایشگر: LED
    • پنل: VA
    • خروجی صدا: 30 وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: HDR10

    تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچ تی سی ال مدل 75C635

    قیمت: از حدود ۵۸ میلیون تومان

    تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچ تی سی ال مدل 75C635 یکی از بهترین محصولات هوشمند این کمپانی به حساب می‌آید. این مدل دارای وضوح تصویر 4K، فناوری HDR10 و پنل فوق‌العاده و استاندارد QLED است. استفاده از تکنولوژی HDR10+ و دالبی ویژن برای نمایش بهتر کنتراست تصویر، کمک زیادی به بهبود کیفیت خروجی‌های این تلویزیون می‌‌کند.

    این تلویزیون به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، رم ۲ گیگابایتی و پردازنده G31 MP2 مجهز است. اسپیکر با قدرت خروجی ۳۰ وات و پشتیبانی از فناوری دالبی آدیو، صدایی با کیفیت بالا و فراگیر تولید می‌کند. در پنل پشتی درگاه‌های متنوعی شامل سه پورت HDMI، دو پورت USB، ورودی کامپوزیت، کامپوننت و خروجی صدا قرار دارد.

    از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به تكنولوژی MEMC، قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی (PVR)، ماشین زمان و صدای استریو دالبی اشاره کرد.

    • مشخصات نمایشگر: QLED
    • پنل: VA
    • خروجی صدا: ۳۰ وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: HDR10، HDR10+ و HDR

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ

    تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچ هوشمند آیوا مدل M8

    قیمت: از حدود ۶۷ میلیون تومان

    در حال حاضر برند ژاپنی آیوا با به‌کارگیری فناوری روز و مهندسی ژاپنی، محصولات جذاب و سطح بالایی مانند هدفون و لوازم صوتی را تولید می‌نماید. تلویزیون‌های هوشمند، یکی از این محصولات هستند. این تلویزیون به واسطه استفاده از پنل IPS، تکنولوژی صفحه LED و سیستم اصلاح رنگ، از فناوری‌های پیشرفته‌ای برای بهبود خروجی تصویر بهره می‌برد. لازم به ذکر است که این تلویزیون تا رزولوشن 4K را پشتیبانی می‌کند.

    سونی در این تلویزیون از پردازنده چهار هسته‌ای استفاده کرده تا تصاویر به شدت با کیفیتی را به مخاطب خود ارائه دهد. همچنین استفاده از فناوری دالبی دیجیتال، سیستم عامل اندروید 9، خروجی صدای دیجیتال و موتور پردازشگر تصویر از دیگر ویژگی‌های مدرن این تلویزیون است.

    • مشخصات نمایشگر: QLED
    • پنل: IPS
    • خروجی صدا: ۳۰ وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: HDR

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ

    تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچ ایرانی جی پلاس

    قیمت: از حدود ۵۷ میلیون تومان

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ ایرانی جی پلاس مدل GTV-75PU822S یک تلویزیون هوشمند و مجهز به پورت HDMI 2.1 است. این تلویزیون دارای گرید A است و با بهره‌مندی از تیونر DVBT2، میلیاردها رنگ غنی، قابلیت Digital Recording و حالت صرفه‌جویی انرژی، یک تلویزیون به شدت کم مصرف و استاندارد است که تجربه صوتی و تصویری بی‌نظیری را به شما ارائه می‌کند.

    تلویزیون از پردازنده چهار هسته‌ای استفاده می‌کند که در کنار سیستم عامل اندروید 11، می‌تواند موجب اجرا شدن تمام برنامه‌ها و بازی‌ها شود. با این حال، سیستم صوتی این تلویزیون بی‌نقص نیست. تلویزیون ۷۵ اینچ ایرانی جی پلاس هوشمند از خروجی صدا دیجیتال اپتیکال پشتیبانی می‌کند؛ قابلیت ضبط دارد و از بلندگوهای دو کاناله بهره‌مند است. با این وجود، توان خروجی بلندگوهای این تلویزیون تنها ۱۶ وات است که نسبت به دیگر عناوین این لیست، کمی پایین به نظر می‌رسد.

    از دیگر امکانات این محصول می‌توان به ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اشاره کرد که در کنار سیستم عامل اندروید، امکان نصب اپلیکیشن‌های مختلف و استفاده از قابلیت‌های هوشمند را فراهم می‌سازد. این تلویزیون همچنین قابلیت‌های دیگری مانند قابلیت Mobile Connection، پشتیبانی از بلوتوث و وای فای، ماشین زمان و مرورگر اینترنت در اختیار دارد.

    • مشخصات نمایشگر: LED
    • پنل: VA
    • خروجی صدا: ۱۶ وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: HDR10

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ

    تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچ اسنوا مدل SSD-75SK700UD

    قیمت: از حدود ۵۳ میلیون تومان

    تعداد محصولات با کیفیت اسنوا بیشتر از آن چیزی است که به این زودی‌ها معرفی آن‎‌ها تمام شود. تلویزیون ۷۵ اینچ هوشمند اسنوا مدل SSD-75SK700UD یکی از این محصولات است. این دستگاه از پنل IPS با وضوح 4K و کیفیت A+ استفاده می‌کند و پشتیبانی کاملی از فناوری HDR دارد. نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و زمان‌ پاسخ‌گویی ۵ میلی‌ثانیه در کنار عمق نوری 10 بیتی، کیفیت تصویر بسیار خوبی را متناسب با هزینه‌ای که می‌کنید، به شما ارائه می‌دهد.

    وجود پردازنده چهار هسته‌ای و سیستم عامل اندروید 9 موجب شده که با استفاده از آن، انواع برنامه‌های کاربردی را روی این تلویزیون نصب کنید. تلویزیون اسنوا مدل SSD-75SK700UD دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱.۵ گیگابایت رم است. مانند دیگر تلویزیون‌های این لیست، دستگاه مذکور از دو بلندگو با توان خروجی ۱۵ وات استفاده می‌کند و در عین حال، از فناوری حرفه‌ای DBX نیز بهره‌مند است.

    وجود درگاه‌های HDMI و USB، پشتیبانی از قابلیت‌های دالبی دیجیتال و دالبی دیجیتال پلاس، استفاده از یک رابط کامپوزیت، ورودی آنتن RF و خروجی صدای اپتیکال از دیگر امکانات این تلویزیون محسوب می‌شوند.

    • مشخصات نمایشگر: LED
    • پنل: IPS
    • خروجی صدا: ۳۰ وات
    • سیستم عامل: اندروید
    • فناوری اچ‌دی‌آر: HDR، HDR10 و HLG

     

    راهنمای خرید تلویزیون ۷۵ اینچ

    در ادامه به برخی از مهمترین سوالات در مورد خرید بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ پاسخ می‌دهیم.

    بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ ایرانی کدام است؟

    هنگام خرید تلویزیون ۷۵ اینچی ایرانی باید به چند فاکتور مهم مثل نوع پنل، وضوح و کیفیت تصویر و برند سازنده دقت کنید. 

    • نوع پنل: تلویزیون‌های LED، OLED، و QLED انواع محبوب تلویزیون‌های 75 اینچی هستند. تلویزیون‌های LED مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند، تلویزیون‌های OLED بهترین کیفیت تصویر را دارند، و تلویزیون‌های QLED عمر طولانی‌تری دارند.
    • وضوح و کیفیت تصویر: تلویزیون‌های 75 اینچی معمولاً وضوح 4K یا 8K دارند. وضوح 4K برای تماشای فیلم و سریال عالی است، و وضوح 8K برای تماشای محتوای HDR مناسب است.

    برای انتخاب بهترین تلویزیون 75 اینچ ایرانی، باید نیازها و بودجه خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال تلویزیونی مقرون‌به‌صرفه با کیفیت تصویر خوب هستید، تلویزیون LED گزینه مناسبی است. اگر به دنبال بهترین کیفیت تصویر ممکن هستید، تلویزیون OLED گزینه بهتری است. و اگر به دنبال تلویزیونی با عمر طولانی هستید، تلویزیون QLED گزینه مناسبی است.

    بهترین مارک تلویزیون ۷۵ اینچ کدام است؟

    برخی از برندهای محبوب تلویزیون ۷۵ اینچی عبارتند از:

    • سامسونگ
    • ال جی
    • سونی
    • پاناسونیک
    • TCL
    • دوو
    • اسنوا
    • ایکس ویژن

    قیمت تلویزیون ۷۵ اینچ چقدر است؟

    قیمت تلویزیون 75 اینچ بسته به نوع پنل، وضوح و کیفیت تصویر متفاوت است. تلویزیون‌های 75 اینچ معمولاً مقرون‌به‌صرفه هستند و قیمت آنها در بازه 49 تا 76 میلیون تومان است. تلویزیون‌های OLED گران‌ترین گزینه هستند و قیمت آنها از 70 میلیون تومان شروع می‌شود. تلویزیون‌های QLED قیمتی بین تلویزیون‌های LED و OLED دارند.

    سوالات متداول

    آیا تلویزیون ۷۵ اینچی برای بازی های ویدیویی مناسب است؟

    تلویزیون ۷۵ اینچی انتخاب مناسبی برای بازی ویدیویی است چون جزئیات تصویر را به خوبی دیده و با تاخیر پایین بازی می‌کنید. البته تلویزیون‌های 55 و 65 اینچی نیز می‌توانند کار شما را برای بازی کردن راه بیندازند.

    تلویزیون ۷۵ اینچی برای تماشای فیلم مناسب است؟

    تلویزیون ۷۵ اینچی LED یا QLED با استاندارد دالبی ویژن یا HDR وضوح و کنتراست تصویر بالایی دارد. از سوی دیگر زاویه دید گسترده‌ آن به شما امکان می‌دهد با دیگران از دیدن فیلم لذت ببرید. در نتیجه، این تلویزیون‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماشای فیلم و سریال هستند.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید