بهترین شامپو ضد ریزش خارجی زنانه و مردانه

بهترین شامپو ضد ریزش خارجی زنانه و مردانه
راهنمای مطالعه

    در این راهنمای خرید فهرست بهترین شامپو ضدریزش مو خارجی را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید با استفاده از نوع مناسب خودتان، ریزش موهایتان را مهار کنید. این مدل‌ها شامل شامپو ایو روشه، آلپسین، بایو آکوا، ژاک اندرل و مدل‌های دیگری است که بیشترین کارایی را در جلوگیری از ریزش مو دارند.

    بهترین شامپو‌ ضد ریزش خارجی 

    • شامپو ضد ریزش خارجی ایو روشه مدل Anti-Hair Loss Stimulating
    • شامپو ضد ریزش خارجی آلپسین مدل Caffeine C1
    • شامپو ضد ریزش بایو آکوا مدل رزماری
    • شامپو مو بیوکسین مدل فورته
    • شامپو مو ضد ریزش بایوفول مدل ایج‌دیفنس
    • شامپو تقویت و ترمیم‌کننده مو لایتنس مدل روغن آرگان (همراه با ماسک مو لایتنس)
    • شامپو ضد ریزش مو ژاک آندرل پاریس مدل STILACTIF
    • شامپو موی میس ادن مدل Lavander And Rosemary
    • شامپو مو گلیس
    • شامپو تقویت‌کننده مو شاوما مدل 7Herbs
    • شامپو ضد ریزش مو درموبای مدل ANTI CHUTE
    • شامپو شوآرزکوف سری بی سی بناکور مدل رویش مجدد

    شامپو ضد ریزش خارجی ایو روشه مدل Anti-Hair Loss Stimulating

    ایو روشه

    شامپو ضد ریزش خارجی ایو روشه (Yves Rocher) محصول فرانسه است. این مدل حاوی عصاره لوپین (لوبیا سفید) است که پروتئین بالایی دارد در کاهش ریزش مو تاثیر بسیاری می‌گذارد. این شامپو گردش خون مویرگی در کف سر را افزایش می‌دهد و بدین‌ترتیب پیاز مو تغذیه و تقویت شده و در نهایت موجب استحکام آن و توقف ریزش مو می‌شود.

    شامپو ایو روشه موهای را با ملایمت تمیز می‌کند و قابلیت استفاده مداوم در طول سال دارد. از ویژگی‌های خوب این شامپو، دوستدار محیط‌زیست بودن آن است. فرمولاسیون این شامپو، در عین‌حال که پاک‌کننده قوی موهاست، در طبیعت هم به‌سرعت تجزیه می‌شود.

    مزایا و معایب شامپو ایو روشه از نظر کاربران

    مزایا معایب   
    افزایش ضخامت و مقاومت مو  رایحه نه‌چندان دلچسب  

    نرم و لطیف‌کننده مو

    خشک شدن ساقه مو (در برخی از مصرف‌کنندگان) 
    کنترل ریزش موی هورمونی
      غلظت مناسب             
    حجم‌ و حالت دهی خوب
    حذف چربی پوست سر

    کاهش خارش پوست سر

    این شامپو محصول کشور فرانسه و سازگار با انواع موی بانوان و آقایان،‌ به‌ویژه موهای نازک، است. همچنین شامپو ایو روشه از خریداران خود از ۵، ۳٫۹ امتیاز دریافت کرده است.

    شامپو مو آلپسین مدل Caffeine C1

    آلپسین

    این مدل از شامپوهای آلپسین حاوی کافئین است که با افزایش گردش خون مویرگی در کف سر و اطراف ریشه مو، اکسیژن و مواد غذایی بیشتری به پیاز مو می‌رساند و درنتیجه موجب تقویت موها و رشد بیشتر آنها می‌شود. درضمن کافئین با کنترل مقدار ترشح هورمون تستوسترون، سرعت ریزش موی الگوی مردانه را می‌گیرد و باعث رویش مجدد موها ابتدا به صورت کرکی و در صورت ادامه شستشوی سر با این شامپو، تقویت و ضخیم‌تر شده و مانند موهای معمولی می‌شود.

    از طرفی استفاده از این شامپو فاز رشد موها را تا اندازه‌ای بیشتر از فاز استراحت آن می‌کند. بدین‌معنا که مدت زمانی که موها روی سر باقی می‌مانند در مقایسه با زمانی که می‌ریزند و دوباره رشد می‌کنند، بیشتر می‌شود.

    این شامپو حاوی ترکیبی از عصاره‌های کافئین و نعناع است و در حفظ رطوبت و درخشندگی مو موثر است. کراتین موجود در آن هم موها را تغذیه و تقویت می‌کند.

    مزایا و معایب شامپو مو آلپسین مدل Caffeine C1 از نظر کاربران

    مزایا معایب
    درخشان شدن موها   قیمت خیلی بالا  
    رشد مجدد موهافاقد برچسب اصالت کالا  
    حجم‌ و حالت‌دهنده موها   
     مناسب برای استفاده روزانه                    
    مناسب برای  توقف ریزش موی ارثی

    شامپو مو آلپسین مدل Caffeine C1 محصول کشور آلمان و مناسب انواع موها و البته آقایان است. درضمن این شامپو از خریداران خود از ۵، ۳٫۹ امتیاز گرفته است.

    شامپو ضد ریزش خارجی بایو آکوا مدل رزماری

    بایو آکوا

    شامپو تقویت‌کننده و ضد ریزش مو بایو آکوا مدل رزماری حاوی ترکیبات کاملا گیاهی است و موها را با ملایمت کاملا تمیز می‌کند. همچنین ترکیبات این شامپو با تقویت فولیکول‌های مو، جلوی ریزش مو را می‌گیرد. این شامپو که بدون سولفات است،‌ بدون اینکه صدمه‌ای به موها بزند و موجب خشکی مو یا شوره سر شود، موها را به‌خوبی تمیز می‌کند. وجود رزماری در این شامپو می‌تواند مقدار ترشح چربی در پوست سر را کنترل کرده و جلوی کثیف شدن سریع موها را بگیرد. عصاره‌های دیگر گیاهی موجود در این شامپو مانند زنجبیل و اسطوخودوس سرعت گردش خونرسانی در کف سر را افزایش داده و موجب تغذیه فولیکول و پیاز مو می‌شود و درنتیجه فرد شاهد رویش مجدد موهای خود می‌شود.

    مزایا و معایب شامپو مو بایو آکوا مدل رزماری از نظر کاربران

    مزایا        معایب      
    تنظیم مقدار چربی مو و پوست سر   قیمت نسبتا بالا   
    مناسب برای استفاده روزانه
    تقویت‌کننده مو
     آبرسان و مرطوب‌کننده عالی           
    ضدخارش
    بهبود حالت‌پذیری مو

    این شامپو سازگار با انواع مو و برای بانوان و آقایان مناسب است. شامپو مو بایو آکوا مدل رزماری محصول کشور چین است و از خریداران ایرانی خود از ۵، ۳٫۸ امتیاز گرفته است.

    شامپو تقویت کننده بیوکسین مدل فورته

    بیوکسین

    شامپو ضد ریزش مو بیوکسین مدل فورته دارای فرمولاسیون تقویت‌شده است که آن را برای افراد مبتلا به ریزش موی شدید مناسب می‌کند. عصاره گیاهی Biocomplex B11 موجود در این شامپو، از ریزش موها جلوگیری کرده و سلامت آنها را حفظ می‌کند.

    شامپو موی بیوکسین فورته حاوی فناوری لیپوزوم ضد ریزش مو است که می‌تواند در برابر ریزش مو، سرعت عمل بالایی نشان دهد و جلوی ریزش سریع موها را بگیرد. ترکیبات این شامپو ضد حساسیت است و برای افرادی که پوست سر حساسی دارند مناسب است. درضمن pH این شامپو به‌گونه‌ای تنظیم شده است تا با pH مو و کف سر سازگار باشد.

    شامپو بیوکسین فورته بدون پاربن است و بهترین شامپو برای استفاده بعد از کاشت مو است.

    مزایا و معایب شامپو بیوکسین فورته از نظر کاربران

    مزایا     معایب    
    فاقد مواد حساسیت‌زا   رایحه نه‌چندان خوب   
    سرعت بالا در توقف ریزش مو   خشک شدن موی برخی از مصرف‌کنندگان  
    درخشان شدن موها
         

    شامپو بیوکسین مدل فورته که محصول کشور ترکیه است با موهای نازک و کم‌حجم سازگاری دارد و مناسب موی بانوان و آقایان است. این شامپو از خریداران خود از ۵، ۴٫۱ امتیاز گرفته است.

    شامپو تقویت کننده بایوفول مدل ایج‌دیفنس

    بایوفول

    شامپو بایوفول مخصوص درمان انواع الگوهای ریزش مو تهیه شده و علاوه بر تقویت فولیکول و پیاز مو، موجب رویش مجدد موها می‌شود. این شامپو ضدپیری مو هم هست و جلوی کرکی شدن و ریزش موها را می‌گیرد.

    از مواد مغذی موجودر این شامپو باید به پلاسنتای گیاهی اشاره کرد. پلاسنتای گیاهی در واقع همان جَفت میوه بلوط است. جَفت به پوسته نازک و قهوه‌ای رنگ روی میوه بلوط گفته می‌شود که برای تقویت موها عالی است.

    ب‌ کمپلکس و پروکپیل کمپلکس هم از مواد مغذی موجود در این شامپو هستند که موجب تقویت موها می‌شوند. پروکپیل، نوعی کمپلکس پپتیدی-ویتامینه است که با افزایش انرژی پوست سر، موجب تحریک رشد مو می‌شود.

    یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این شامپو ضد ریزش، ارگانیک بودن آن است. این شامپو درمان‌کننده شوره سر و کنترل‌کننده خشکی و چربی موست.

    اگر به ماده شیمیایی ضد ریزش ماینوکسیدیل حساسیت دارید، این شامپو فاقد این ماده و البته پارابن و سیلیکون است.

    مزایا و معایب شامپو بایوفول ایج‌دیفنس از نظر کاربران

    مزایا    معایب    
    ضخیم کردن موهای نازک   قیمت بسیار بالا    

    مرطوب و درخشان کردن موها     

    تاثیر نداشتن روی رویش مجدد موها   
    اثرگذاری سریع در درمان ریزش مو          
    غلظت بالا
    رایحه خوش
    خوش‌حالت کردن موها
    ضدخارش پوست سر
    ضدشوره

    این شامپو ساخت کاناداست و با انواع مو و همچنین موی بانوان و آقایان سازگاری دارد. درضمن مصرف روزانه آن مشکلی ایجاد نمی‌کند. شامپوی بایوفل مدل ایج‌دیفنس از خریداران خود از ۵، ۴ امتیاز گرفته است.

    شامپو تقویت و ترمیم‌کننده مو لایتنس مدل روغن آرگان (همراه با ماسک مو لایتنس)

    لایتنس

    این مدل از شامپوهای تقویت‌کننده و ضد ریزش لایتنس (Lightness)، یکی از بهترین شامپوهاست که توجه بسیاری‌ را به خود جلب کرده است. این محصول حاوی پروتئین است و موجب تغذیه و تقویت مو می‌شود و نه‌تنها از ریزش مو پیشگیری می‌کند، موجب رویش مجدد موها نیز می‌شود.

    از آنجایی‌که این شامپو سولفات، پارابن و نمک ندارد، بهترین گزینه برای افرادی است که موهایشان را کراتینه کرده‌ند.

    شامپو لایتنس حاوی روغن آرگان خالص است که خشکی و وزی موها را برطرف می‌کند. این شامپو موها را خوش‌حالت کرده و جلوی ایجاد موخوره را می‌گیرد.

    ماسک موی لایتنس که همراه با این شامپو عرضه می‌شود حاوی روغن آرگان و ویتامین E است که این مواد موجب درخشندگی و شفافیت موها می‌شوند و آنها را از حالت مات و کدر بودن درمی‌آورند. این شامپو و ماسک همراه آن از موها در برابر رنگ‌های مکرر و همچنین آلودگی محیطی محافظت می‌کند. همچنین موهای آسیب‌دیده را ترمیم و ساختار آن را بازسازی می‌کند.

    مزایا و معایب شامپو لایتنس مدل روغن آرگان از نظر کاربران

    مزایا         معایب 
    حجم‌دهنده مو     خشکی اندک مو پس از استفاده (در برخی از مصرف‌کننده‌ها)  
    خوش‌حالت‌کننده مو   کیفیت نامطلوب ماسک

    نرم و شاداب‌کننده

    ناسازگار با موی برخی از خریداران
    بدون سولفات                  
    ضدالتهاب
    ضدشوره

    این شامپو محصول کشور اسلوونی است و سازگار با انواع مو (خشک، معمولی، چرب، وزدار، فر، آسیب‌دیده و شکننده) است و بانوان و آقایان می‌توانند از این شامپو استفاده کنند. شامپوی لایتنس، از خریداران خود از ۵، ۴٫۳ امتیاز گرفته است.

    شامپو ضد ریزش خارجی ژاک آندرل پاریس مدل STILACTIF

    ژاک

    این مدل از شامپوهای ضد ریزش ژاک آندرل پاریس حاوی ترکیب ۹ عصاره کاملا گیاهی با نام کمپلکس پرودی اکتیف (Prodhy Actif) است که توانایی پیشگیری از ریزش مو و بیماری‌هایی چون عفونت‌های قارچی، باکتریایی،‌ چربی و تورم دارند. از این گیاهان می‌توان به سیر، رزماری، آرنیکا، گزنه سفید،‌پیچک و شاهی اشاره کرد. درضمن در این شامپو بیش از بیست نوع ترکیب موثر برای تقویت و استحکام فولیکول و ساقه مو وجود دارد.

    گیاهانی چون آرنیکا و رزماری گردش خون مویرگی در پوست سر را افزایش داده و اکسیژن‌رسانی به ریشه مو را بهبود می‌بخشند. گیاه گزنه، چربی کف سر را کنترل کرده و از ریزش مو می‌کاهد. هرکدام از گیاهان استفاده شده در این شامپو ویژگی درمانی و پاک‌کنندگی خوبی دارند.

    مزایا و معایب شامپو ژاک آندرل پاریس مدل STILACTIF از نظر کاربران

      مزایا          معایب   
    مناسب موهای کاشت‌شده   بوی تند و ناخوشایند   
    غلظت خوبخشک شدن مو (در برخی از مصرف‌کنندگان)   
    ضد التهابقیمت بالا با توجه به حجم کم (۲۰۰‌میلی‌لیتر)
     ضد حساسیت        

    این شامپو محصول کشور فرانسه و سازگار با انواع مو، به‌ویژه موهای چرب بانوان و آقایان است و از خریداران خود از ۵، ۳٫۹ امتیاز گرفته است.

    شامپو میس ادن مدل Lavander And Rosemary

    میس ادن

    این مدل از شامپوهای ضد ریزش حاوی عصاره دو گیاه اسطوخودوس و رزماری است که با افزایش جریان خون در پوست سر موجب تقویت فولیکول‌ و پیاز مو می‌شود و نه‌تنها از ریزش موها پیشگیری می‌کند، بلکه موجب رویش مجدد و تسریع رشد موها می‌شود.

    ترکیبات موجود در این شامپو مشکل نازکی تارهای مو را برطرف کرده و به ضخامت آنها می‌افزاید و پس از مدتی استفاده موهایتان پرپشت می‌شود. این شامپو فاقد پارابن و هرگونه مواد شیمیایی مضر برای موهاست.

    مزایا و معایب شامپو موی میس ادن از نظر کاربران

    مزایا   معایب 
    تقویت مو     بوی تند   
    افزایش ضخامت مو    قیمت بالا  
    کندشدن روند پیری زودرس مو    خشک شدن مو (در برخی از مصرف‌کنندگان)   
     درمان ریزش مو          

    این شامپو محصول کشور فرانسه و سازگار با انواع مو است و تنها برای مصرف بانوان تولید شده است. درضمن استفاده روزانه از این شامپو مانعی ندارد. این مدل از شامپوهای میس ادن از خریداران خود از ۵، ۳٫۸ امتیاز گرفته‌اند.

    شامپو گلیس

    گلیس

    انواع شامپوهای ضد ریزش و تقویت‌کننده در بازار وجود دارد که با توجه به نوع مناسب موهایتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

    این مدل از شامپوهای گلیس، دارای فرمولاسیونی ایده‌آل برای تقویت فولیکول‌‌ها و ساقه مو است و با حفظ تعادل فلور پوست سر، جلوی ریزش موها را می‌گیرد. این شامپو حاوی مواد مغذی پری‌بایوتیک و عصاره ریشه ماکا است.

    ترکیبات موجود در شامپو گلیس، عملکردی چندجانبه برای توقف ریزش مو و رویش مجدد آن دارد. عصاره ریشه ماکا در افزایش گردش خون و اکسیژن‌رسانی به پوست سر بسیار موثر است و بدین‌ترتیب با تقویت فولیکول‌ها و استحکام ساقه مو جلوی ریزش مو را می‌گیرد.

    از مهم‌ترین ویژگی این شامپو مهار آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز که یکی از دلایل ریزش مو است.

    مزایا و معایب شامپو گلیس از نظر کاربران

    مزایا معایب 
    تنظیم مقدار ترشح چربی پوست سر  قیمت بالا    
    تقویت‌ و فعال‌کننده فولیکول موپاک‌کنندگی ضعیف (از نظر برخی مصرف‌کنندگان)  
    خوش‌رایحه
    حجم‌دهی خوب         
    نرم‌کننده مو
    ترمیم‌کننده مو

    این شامپو محصول ترکیه است اما کشور مبداء آن آلمان است. شامپو گلیس با موهای خشک، آسیب‌دیده و شکننده سازگاری دارد و مناسب بانوان و آقایان است. این شامپو از خریداران خود از ۵، ۴٫۲ امتیاز گرفته است.

    شامپو شاوما مدل 7Herbs

    شاوما

    این مدل از شامپوهای شاوما یکی از بهترین شامپوهای گیاهی است که می‌تواند موها را تقویت کرده و حجم طبیعی مو را حفظ کند. از گیاهانی که در تولید این شامپو استفاده شده‌اند، باید به بابونه، مریم‌گلی، نعناع، گزنه، دم‌اسبی، رزماری و رازک اشاره کرد. این گیاهان نه‌تنها گردش خون و اکسیژن‌رسانی در کف سر و فولیکول‌های مو را بهبود می‌بخشند، بلکه با ترمیم موهای آسیب‌دیده و از بین بردن عفونت‌های احتمالی قارچی و باکتریایی شادابی و طراوت موها را حفظ می‌کنند.

    درضمن شامپو شاوما مدل ۷ گیاه، چربی سر و مو را کنترل می‌کند. این شامپو فاقد ترکیبات شیمیایی پارابن و سیلیکون است و از این نظر به موها صدمه‌ای نمی زند.

    مزایا و معایب شامپو شاوما ۷گیاه از نظر کاربران

    مزایا     معایب   
    براق‌کننده     خشک شدن موهای برخی از مصرف‌کنندگان  
    نرم‌کننده
    خوش‌حالت شدن موها   
    افزایش ضخامت تارهای مو      
    با کیفیت بالا
    خوش‌رایحه
    اثرگذاری سریع

    اگرچه این شامپو در ایران تولید می‌شود اما فرمولاسیون آن از کشور آلمان است و این برند از شامپو با انواع مو (به‌ویژه موهای چرب) سازگاری دارد و بانوان و آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. این شامپو از خریداران خود از ۵، ۴٫۱ امیتاز دریافت کرده است.

    شامپو ضد ریزش مو درموبای مدل ANTI CHUTE

    درموبای

    این مدل شامپو ضد ریزش مناسب افرادی است که دچار ریزش شدید مو و تحت درمان هستند. فرمولاسیون این شامپو به‌گونه‌ای طراحی شده است که گردش خون مویرگی در کف سر را افزایش دهد و مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به ریشه موها برسد.

    وجود ویتامین ب۶ و پروتئین هیدرولیز شده سویا در این شامپو، موها را تغذیه، ترمیم و تقویت می‌کند و موجب رویش مجدد موها و بالا رفتن سرعت رشد آنها می‌شود. درضمن با این شامپو می‌توانید موهای ضعیف، نازک و شکننده‌تان را بهبود بخشید.

    همچنین وجود ماده کراتین هیدرولیزشده در این شامپو موها را ترمیم و محکم کرده و خاصیت کشسانی آنها را افزایش می‌دهد.

    مزایا و معایب شامپو درموبای مدل ANTI CHUTE از نظر کاربران

    مزایا  معایب  
    نرم‌کننده    قیمت بالا   
    کاهش ریزش مو   
       

    این شامپو در منطقه آزاد قشم تولید می‌شود اما فرمولاسیون و ترکیبات سازنده آن از کشور فرانسه است. شامپو درموبای با انواع مو سازگاری دارد و علاوه‌بر بانوان و آقایان، مناسب خردسالان هم هست. شامپو درموبای از خریداران خود از ۵، ۴٫۳ امتیاز گرفته است.  

     شوآرزکوف مدل رویش مجدد مو

    شوآرزکوف

    این نوع از شامپوهای شوآرزکوف می‌تواند هر نوع ریزش (وراثتی یا مقطعی به‌دلیل تغییرات هورمونی یا محیطی) را درمان کند. ترکیبات موجود در آن، مانند سرامید و کیتوکیل، موجب افزایش سلامت، استحکام و ضخامت تارهای مو می‌شوند.

    کلاژن و اسیدهای آمینه‌ای که در فرمولاسیون این شامپو وجود دارد، ساختار داخلی مو و ریشه آن را ترمیم و احیا می‌کند. پس از مدتی استفاده از این شامپو، موهایتان قوی و باطراوت می‌شود. درضمن پروتئین‌های موجود در این شامپو مانند سیستئین، موها را تقویت کرده و لطافت آنها را افزایش می‌دهد.

    فاکتورهای کاتیونی و پلیمرهای ویژه‌ای که به ترکیبات این شامپو اضافه شده است، از کدری و وز بودن موها می‌کاهد و آنها را خوش‌حالت می‌کند.

    این شامپو برای سرعت بخشیدن به رشد موها از موادی چون تورین، کارنیتین، تارترات، کاتاژن و اکیناسه استفاده کرده است.

    این شامپو حاوی انواع ویتامین آ، ب، ب۳، ب۵، دی‌ و ایی است.

    مزایا و معایب شامپو شوآرزکوف سری بی سی بناکور مدل رویش مجدد از نظر کاربران

    مزایا    معایب   
    ضدچربی   بی‌اثر روی شوره و خارش سر  
    مناسب استفاده روزانه   قیمت بالا
    مناسب موهای رنگ‌شده
    شویندگی عالی             
    بدون ایجاد حساسیت

    این شامپو محصول کشور آلمان و مناسب استفاده بانوان و آقایان است. درضمن این شامپو با انواع موهای چرب، شکننده، آسیب‌دیده، نازک و همچنین موهای معمولی و خشک سازگار است.

     شامپو شوآرزکوف سری بی سی بناکور از خریداران خود از ۵، ۴ امتیاز گرفته است.

    کلام آخر شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو خارجی

    برای حفظ شادابی و طراوت موهایتان و پیشگیری از ریزش آنها از بهترین شامپوها استفاده کنید. شامپوهای این مقاله می‌توانند در این امر به شما کمک کنند. با بررسی آنها می‌توانید نوع مناسب خود را انتخاب کنید.

    اگر شامپوی تقویت کننده و ضد ریزش خارجی دیگری می‌شناسید که خوب است اما در این فهرست وجود ندارد، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید.

    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید