مقایسه ۳ مدل دستگاه بستنی ساز موجود در بازار ایران

مقایسه ۳ مدل دستگاه بستنی ساز موجود در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    کمتر کسی پیدا می‌شود که به بستنی علاقه نداشته باشد. برخی از افراد، علاوه بر علاقه‌ای که به نوش جان کردن بستنی دارند به درست کردن آن هم عشق می‌ورزند. اگر شما هم اهل درست کردن انواع دسر در منزل هستید باید با مدل‌های مختلف دستگاه بستنی ساز هم آشنا شوید.

    برای شروع بهتر است درباره انواع مدل‌های بستنی‌ ساز و تفاوت هرکدام دقیق‌تر بدانید. پس خوب است مقاله‌ای که لینکش را در پایین گذاشته‌ایم بخوانید سپس برگردید و با مدل‌های مختلف بستنی‌ ساز بیشتر آشنا شوید.

    [related]7684[/related]

    دستگاه بستنی ساز

     

    ۱. دستگاه بستنی ساز یخ و نمکی مجیک مدل MA456

    دستگاه بستنی ساز

    دستگاه بستنی ساز یخ و نمکی از قدیمی‌ترین مدل‌های بستنی‌ ساز است که در سال‌های قدیم از آن برای تولید بستنی در تابستان‌ها استفاده می‌شده است. با رعایت همان ساختار و عملکرد، این روزها دستگاه‌ها و وسایل دیگری هم طراحی و تولید می‌شوند که مشابه نمونه‌های سنتی خود کار می‌کنند.
    برای مثال، برند مجیک مدل MA456، اقدام به تولید وسیله‌ای یک‌نفره کرده است که با ریختن یخ و نمک در آن  و شیر یا مواد دیگری که دوست دارید در عرض چند دقیقه به شما یک بستنی بسیار خوشمزه تقدیم می‌کند.
    شکل و شمایل طراحی این دستگاه بستنی ساز یخ و نمکی هم بسیار جالب و بامزه و در قالب یک بستنی است. اگر فرزندان کوچک در منزل دارید، این وسیله می‌تواند شور و شوق زیادی به عصرهای تابستانی‌شان ببخشد و دسرهایی سالم و بهداشتی در اختیارشان قرار بدهد.
    قیمت این وسیله چندان زیاد نیست و هر عدد از آن حدود ۲۰ هزار تومان قیمت دارد. با خرید چند عدد از این لیوان‌ها، به راحتی بستنی‌های ساده، شیرکاکائویی یا همراه با شربت‌های مختلف با طعم‌های گوناگون درست کنید.

    ۲. دستگاه بستنی ساز برقی بلانزو مدل BIM-1313

    بستنی ساز برقی

    بستنی ساز بلانزو هم در دسته بستنی‌ سازهای برقی قرار می‌گیرد. ظرفیت این وسیله طوری است که برای حدود چهار نفر، بستنی آماده می‌کند. پوشش بیرونی‌اش از جنس پلاستیک و مخزن بستنی ساز هم شیشه‌ای است. مجهز بودن به توقف اتوماتیک از ویژگی‌های مثبت این بستنی ساز برقی است.
    دفترچه راهنمایی کامل هم به همراه این محصول به خریداران ارائه می‌شود، طول سیم آن حدود یک متر است و کشور چین آن را روانه بازار کرده است. طیف قیمت این وسیله متنوع است و از حوالی ۶۰۰ هزار تومان تا حدود ۹۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

    ۳. دستگاه بستنی ساز دیجیتالی کورس مدل CIM 1662

    دستگاه بستنی ساز

    بستنی ساز کورس مدل CIM 1662 در دسته بستنی سازهای دیجیتالی قرار می‌گیرد. طراحی این محصول به شکلی بهینه صورت گرفته است. یعنی جای زیادی از آشپزخانه‌تان را به خود اختصاص نخواهد داد. با وجود این دستگاه بستنی ساز در منزل، می‌توانید بستنی‌هایی شبیه بستنی‌های حرفه‌ای کارخانه آماده کنید. جنس بدنه و مخزن تولید بستنی این وسیله از استیل است و به همین خاطر نظافت و شست و شوی آن آسان خواهد بود.

    درست کردن بستنی با دستگاه‌های دیجیتالی که مجهز به تایمر هستند و بعد از ریختن مواد بستنی، تقریبا همه فرایند را خود دستگاه انجام می‌دهد، اصلا سخت نیست.

    مخزن این دستگاه حدود ۱.۵ لیتر ظرفیت دارد و اگر دوست داشته باشید بیشتر از این مقدار بستنی درست کنید، امکان استفاده از دستگاه در چند دور برای‌تان وجود دارد. زیرا سرعت تولید بستنی با این وسیله، بالاست و برای استفاده از آن در دفعات، دچار مشکل نخواهید شد.

    اما موضوع این است که قیمت این دستگاه بستنی ساز و نمونه‌های دیگر هم‌تایان دیجیتالی‌اش گران است. یعنی برای خرید باید بودجه‌تان را از یک میلیون به بالاتر در نظر بگیرید. این مدل از بستنی ساز کورس هم حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان قیمت دارد. با داشتن این وسیله در آشپزخانه‌تان به حرفه‌ای‌ها شبیه می‌شوید.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    در آخر

    دستگاه بستنی ساز مدل‌های مختلف دستگاه بستنی ساز را مرور کردید؟ به نظرتان کدام گزینه برای شما مناسب‌تر است؟ اینکه کدام نوع و مدل بهتر است، حکمی قطعی و کلی ندارد. همه چیز وابسته به نیاز، خواسته و بودجه شماست. برای مثال، اگر هدف‌تان از خرید دستگاه بستنی ساز، سرگرمی چند روزه در تابستان و درست کردن بستنی‌های نیمه‌حرفه‌ای با همراهی فرزندان‌تان است باید به سراغ نمونه‌های یخ و نمکی بروید و از میان آنها چند لیوان بستنی ساز خریداری کنید. اما اگر به تهیه دسر و انواع بستنی‌ها علاقه‌مند هستند و برای‌تان مسأله‌ای کاملا جدی است باید به دنبال خرید نمونه‌های برقی و دیجیتالی باشید. دستگاه  بستنی ساز برقی در حد فاصل میان دستگاه‌های یخ و نمکی و دیجیتالی قرار دارد. یعنی با هزینه‌ای متوسط و رو به بالا می‌توانید صاحب دستگاهی شوید که دقیق و حرفه‌ای برایتان بستنی درست خواهد کرد. امیدواریم خواندن این مطلب کمکتان کند بستنی‌ساز مطلوبی انتخاب کنید. اگر درباره خرید بستنی ساز تجربه‌ای دارید، ممنون می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید. [see_also]6377[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید