۴ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید شیائومی Mi9 SE

۴ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید شیائومی Mi9 SE
راهنمای مطالعه

    با وجود همه ویژگی‌های کلیدی این محصول که آن را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازه ق

    با وجود همه ویژگی‌های کلیدی این محصول که آن را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازه قیمتی حدود ۴ میلیون تومان می‌کند، شیائومی MI9 SE ضعف‌هایی نیز دارد که نمی‌شود آن‌ها را نادیده گرفت.

    در این مقاله به مهم‌ترین مشکلات این گوشی اشاره‌ کردیم که ممکن است شما را از خرید آن منصرف کند. با «درجه» همراه باشید.

    ۱. شارژدهی متوسط باتری

    شیائومی می ۹ اس ای دارای یک باتری نسبتا کوچک با ظرفیت ۳۰۷۰ میلی‌آمپر است. در شرایطی که میان‌رده‌های جدید سامسونگ و هواوی با باتری‌های حجیم، شارژدهی فوق‌العاده‌ای دارند، طول عمر باتری می ۹ اس ای متوسط به نظر می‌رسد.

    اگر خیلی اهل بازی کردن و تماشای زیاد ویدئو با گوشی نیستید، میان‌رده جدید شیائومی در کاربری‌های روزمره و متوسط می‌تواند تا یک روز نیز شما را همراهی کند؛ در غیر این صورت باید به فکر تهیه یک پاوربانک برای آن باشید.

    البته MI9 SE با فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 کوالکام و استاندارد Power Delivery سازگاری دارد و به لطف شارژر ۱۸ واتی پیش‌فرض خود، در مدت ۳۰ دقیقه به‌میزان ۴۷ درصد و در مدت ۹۳ دقیقه کامل شارژ می‌شود.

    ۲. فقدان درگاه کارت حافظه

    شیائومی MI9 SEمتاسفانه شیائومی Mi9 SE از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند. این مورد برای کسانی که می خواهند حجم زیادی از اطلاعات را در گوشی خود ذخیره کنند ممکن است ناامید کننده باشد؛ بنابراین هنگام خرید باید حواستان به این موضوع باشد و در انتخاب مدل مناسب بیشتر دقت کنید.

    شیائومی این محصول را در دو نسخه با حافظه ذخیره سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار کرده است.

    [related]9694[/related]

    ۳. رابط کاربری MIUI خسته‌کننده از دید برخی کاربران

    شیائومی، می ۹ اس‌ ای را درست‌ مانند برادر پرچمدار خود به‌صورت پیش‌فرض با اندوید پای و  نسخه‌ی ۱۰.۲ از رابط کاربری MIUI عرضه کرده است. این رابط کاربری اگرچه ویژگی‌های متنوعی را در اختیار شما می‌گذارد، اما ممکن است از نگاه برخی کاربران خسته کننده باشد.

    از نظر ظاهری MIUI شباهت زیادی به نسخه‌ خالص اندروید ندارد؛ نوار اعلان‌های کاملا متفاوت، نبود صفحه‌ اپلیکیشن‌ها، منوی متفاوت اپلیکیشن‌های اخیر و انیمیشن‌های آیکون‌ها تنها برخی از تفاوت‌های این رابط کاربری با نسخه‌ اصلی اندروید است. هم چنین با هربار اقدام برای نصب اپلیکیشن، شما به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که برنامه‌های دستگاه از لحاظ آلودگی به ویروس بررسی می‌شوند. به نمایش درآمدن تبلیغات آزاردهنده در این صفحه ممکن است این ویژگی به ظاهر خوب را برای شما تبدبل به تجربه‌ای ناخوشایند کند.

    ۴. فقدان جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون

    در گوشی جدید شیائومی مانند خیلی دیگر از گوشی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ از جک هدفون خبری نیست؛ با‌ این حال، چینی‌ها تبدیل USB-C به جک ۳.۵ میلی‌متری را همراه دستگاه ارائه می‌دهند.

    خبر خوب این است که با اتصال هدفون از کیفیت و بلندی صدای می ۹ اس‌ ای شگفت‌زده خواهید شد؛ چراکه ازنظر حجم و شفافیت و سطح نویز، بهتر از رقبا عمل می‌کند.

    جمع‌بندی خرید شیائومی Mi9 SE

    طراحی شیائومی MI9 SEاگر به دنبال خرید یک گوشی با بهترین مشخصات ممکن در این بازه قیمتی هستید، بدون شک با خرید شیائومی MI9 SE یکی از بهترین گزینه‌های ممکن در اختیار شما خواهد بود. میان رده جدید شیائومی از لحاظ کیفیت دوربین و قدرت پردازنده، به راحتی از رقبای مطرحی مانند سامسونگ گلکسی A50 و هواوی پی ۳۰ لایت بهتر عمل می‌کند، اما نقاط ضعفی نیز دارد که باید قبل از خرید در نظر گرفته شوند. آیا شما تمایلی به خرید شیائومی Mi9 SE دارید؟ [see_also]9400[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید