راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ایمیکی

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ایمیکی
راهنمای مطالعه

    در راهنمای خرید ساعت ایمیکی ۵ مدل پرفروش و محبوب از بهترین ساعت هوشمند ایمیکی را معرفی می‌‌کنیم که نظر کاربران را به خود جلب کرده‌اند. اگر می‌خواهید بدانید ایمیکی ساخت کجاست این مطلب را از دست ندهید.

    ساعت‌های هوشمند به ابزاری ضروری برای بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. این گجت‌های دوست داشتنی نه تنها به عنوان یک ساعت عمل می‌کنند، بلکه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را هم ارائه می‌دهند که می‌توانند زندگی را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند. در لیست بهترین ساعت هوشمند بازار ایران، خرید ساعت‌ ایمیکی IMIKI به دلیل طراحی شیک، عملکرد قابل اعتماد و قیمت مناسب خود، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند.

    راهنمای خرید ساعت ایمیکی

    در  راهنمای خرید ساعت ایمیکی می‌بینیم با اسمارت واچ IMIKI آشنا شده و پس از آن نوبت به معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند این شرکت می‌رسد؛ پس با ما همراه باشید. پیش از بهترین ساعت هوشمند هایلو را هم به عنوان یکی از رقبای هم سطح ایمیکی معرفی کرده بودیم.

    ویژگی‌های ساعت ایمیکی چیست؟

    مارک ایمیکی با تمرکز بر ارائه گجت‌های پوشیدنی باکیفیت و مقرون به صرفه، طیف وسیعی از ساعت‌های هوشمند با ویژگی‌های متنوع  را ارائه می‌دهد.هر کدام از ساعت‌های هوشمند ایمیکی قابلیت‌های منحصر به فرد و زیادی دارند که اگر بخواهیم به هر کدام از آن‌ها اشاره کنیم، باید مقاله‌ای جداگانه برای‌شان بنویسیم.

    به صورت کلی می‌توان گفت که ساعت‌های هوشمند این شرکت از بازه قیمتی ۱.۵ میلیون تومان به بالا همگی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند و از طرفی دیگر هم اکثر‌شان به نمایشگر‌های اولد مجهز شده‌اند. همچنین به سنسورهای کارآمد و زیادی برای نظارت بر سلامت، اعلان‌های هوشمند، GPS، پرداخت بدون تماس، کنترل موسیقی و پشتیبانی از برنامه‌های شخص ثالث مجهز شده‌اند. 

    بهترین ساعت هوشمند ایمیکی در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و رنگ‌ها موجود هستند و از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند. این ساعت‌ها در برابر آب و گرد و غبار مقاومت خوبی دارند و با قیمتی به مراتب ارزان‌تر از سایر برندهای پیشرو در بازار، ارائه می‌شوند.

    ایمیکی ساخت کجاست؟

    ایمیکی، یک شرکت نوظهور چینی است که در سال 2015 تاسیس شد. این شرکت با تمرکز بر ارائه گجت‌های پوشیدنی باکیفیت و مقرون به صرفه، به سرعت به یکی از بازیگران اصلی در بازار ساعت‌های هوشمند تبدیل شده است. آیمیکی در طول این سال‌ها، طیف گسترده‌ای از ساعت‌های هوشمند را با ویژگی‌های نوآورانه و طراحی‌های شیک به بازار عرضه کرده است؛ به گونه‌ای که شما هم‌اکنون می‌توانید با گشت و گذاری در بازار یا سایت‌های فروشگاهی، با هر میزان بودجه‌ای، یک ساعت از بین محصولات شرکت ایمیکی انتخاب کنید.

     

    امروزه، ایمیکی به عنوان یکی از برندهای پیشرو در بازار ساعت‌های هوشمند شناخته می‌شود و محصولات آن در سراسر جهان به فروش می‌رسد. این شرکت به نوآوری در فناوری ساعت‌های هوشمند و ارائه بهترین تجربه ممکن به مشتریان خود متعهد است.

     

     

    بهترین ساعت هوشمند ایمیکی

    ساعت هوشمند ایمیکی مدل IMIKI SF1

    imiki watch sf1

    ترکیبی عالی از امکانات خوب، پشتیبانی از زبان فارسی و قیمت مناسب باعث شده تا خرید ساعت ایمیکی مدل IMIKI SF1 یکی از بهترین گزینه‌های برای افرادی باشد که به دنبال یک ساعت هوشمند در بازه قیمتی ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان می‌گردند.

    این ساعت هوشمند اقتصادی برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شد و از همان روزهای اول عرضه، شباهت ظاهری آن با اپل واچ اولترا مشخص بود. ایمیکی با کپی‌برداری از طراحی اپل واچ اولترا، کار خود را آسان کرده و بیشتر تمرکز خود را به سمت قسمت‌های مهم‌تری مانند سنسورها، باتری و به خصوص نمایشگر برده است.

    ساعت هوشمند ایمیکی مدل IMIKI SF1 به یک نمایشگر ۲.۱ اینچی از نوع سوپر امولد مجهز شده که روشنایی شگفت‌انگیز ۱۰۰۰ نیتی را به خریداران خود ارائه می‌دهد. ما در گذشته چنین میزان از روشنایی را تنها در ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار بازار دیده بودیم و حالا پای آن‌ها به ساعت‌های هوشمند مقرون به صرفه هم باز شده است. از آنجایی که این نمایشگر کیفیت بسیار خوبی را هم به شما ارائه می‌دهد، جای هیچ نگرانی در مورد کار کردن با آن در زیر نور شدید، مانند آفتاب، وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. البته، در پرانتز هم باید به این موضوع اشاره کنیم که این ساعت از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند.

    باتری ساعت هوشمند ایمیکی مدل IMIKI SF1 هم یکی دیگر از قسمت‌هایی است که به میدان آمده تا شما را برای خرید این مدل راضی کند. باتری ۲۸۰ میلی‌آمپرساعتی به کار رفته در این ساعت در مدت زمان ۲ ساعت شارژ خواهد شد و این توانایی را دارد که برای شما تا ۳۰ روز در حالت استند‌بای و تا ۷ روز به صورت استفاده روزمره، شارژدهی داشته باشد. مکمل این پکیج جذاب هم سنسورهای سنجش میزان اکسیژن خون و میزان ضربان قلب هستند.

     

    • جنس بدنه: آلومینیوم
    • ابعاد: ۴۵.۸ در ۳۷ در ۱۰.۲ میلی‌متر
    • شارژدهی: ۳۰ روز در حالت استند‌بای و ۷ روز در حالت استفاده روزمره
    • GPS داخلی: خیر
    • مناسب برای شنا: بله

    ساعت هوشمند ایمیکی SF1E

    imiki watch sf1se

    ساعت هوشمند SF1E یکی از بهترین و ساعت‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت ایمیکی است که توانسته توجه بسیاری از خریداران را به سمت خودش جلب کند. این ساعت هوشمند با امکانات بسیار خوب خود نظیر نمایش پیام و اعلان فارسی، سنسورهای مختلف، باتری با شارژدهی بالا، نمایشگر باکیفیت و طراحی آشنای خود (شبیه به اپل واچ اولترا) باعث شده‌اند تا شما با اطمینان بیشتری برای خرید آن اقدام کنید.

    از مهم‌ترین و بهترین سنسورهای به کار رفته در این ساعت هوشمند می‌توان به تشخیص تعداد ضربان قلب، تعیین میزان اکسیژن خون،‌ تشخیص استرس، پایش خواب و میزان خون اشاره کرد. مکمل این بخش هم یک نمایشگر ۲.۱ اینچی سوپر امولد با وضوح ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل است که در بیشترین حالت ممکن، می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی را به خریداران خود ارائه دهد.

    در کنار تمام قابلیت‌های گفته شده، پشتیبانی از زبان فارسی هم باعث خواهد شد تا اگر اعلان‌های ارسال شده به ساعت از طرف گوشی هوشمند فارسی باشند، بدون هیچ مشکلی نمایش داده شوند. در آخر هم باتری ۲۸۰ میلی‌آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند ایمیکی SF1E را برعهده دارد که تا ۳۰ روز در حالت استندبای و تا ۷ روز در حالت عادی شارژدهی خواهد داشت.

     قیمت روز و تصاویر این مدل را ببینید

    • جنس بدنه: آلومینیوم
    • ابعاد: ۴۵.۸ در ۳۷ در ۱۰.۲ میلی‌متر
    • شارژدهی: ۳۰ روز در حالت استند‌بای و ۷ روز در حالت استفاده روزمره
    • GPS داخلی: خیر
    • مناسب برای شنا: بله

    ساعت هوشمند ایمیکی TG1

    imiki watch tg1

    شما هم از ساعت‌های هوشمند با نمایشگر گرد لذت می‌برید و ترجیح می‌دهید یکی از آن‌ها را خریداری کنید؟ پیشنهاد ما خرید ساعت هوشمند ایمیکی TG1 است. این ساعت هوشمند با وزن عالی ۴۶.۷ گرمی، نمایشگر دایره‌ای امولد با وضوح ۴۴۶ در ۴۴۶ پیکسل و روشنایی ۱۰۰۰ نیتی و انبوهی از سنسورها به میدان آمده تا شما بتوانید در بازه قیمت ۱.۵ تا ۱.۶ میلیون تومان صاحب یکی از بهترین گجت‌های هوشمند بازار شوید.

    در کنار تمام این قابلیت‌ها، ایمیکی توانسته برای ساعت هوشمند TG1، گواهی IP68 را هم دریافت کند تا شما با خیالی راحت بتوانید از آن در داخل آب و حتی محیط‌هایی که گرد و غبار زیادی وجود دارند هم استفاده کنید. در بررسی‌هایی که روی این ساعت انجام دادیم هم متوجه شدیم که میکروفون‌های این ساعت کیفیت بسیار خوبی دارند و به راحتی می‌توانید از آن برای انجام مکالمه‌های خود استفاده کنید.

    وظیفه تامین انرژی تمام سنسورها، نمایشگر و پردازنده این ساعت هم بر عهده یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی قرار داده شده که تا ۱۵ روز در حالت استندبای و تا ۷ روز در حالت استفاده ممتد می‌تواند برای شما شارژدهی داشته باشد. از طرفی دیگر هم شارژ شدن آن در مدت زمان ۲ ساعت انجام خواهد شد.

     قیمت روز و تصاویر این مدل را ببینید

    • جنس بدنه: پلاستیک
    • ابعاد: ۲۵۶ در ۴۵.۳ در ۱۰.۶ میلی‌متر
    • شارژدهی: ۱۵ روز در حالت استند‌بای و ۷ روز در حالت استفاده روزمره
    • GPS داخلی: خیر
    • مناسب برای شنا: بله

    ساعت ایمیکی SE1

    imiki watch se1

    یکی دیگر از جذاب‌ترین و بهترین ساعت هوشمند ایمیکی در بازه قیمت بیت ۱.۶ تا ۱.۷ میلیون تومان، ساعت ایمیکی SE1 است. در قسمت قبلی یک ساعت هوشمند در همین بازه قیمتی به شما معرفی کردیم که نمایشگری دایره‌ای داشت، اما این امکان وجود دارد تا خریداران در همان بازه قیمتی، به دنبال یک ساعت هوشمند با نمایشگری مستطیلی باشند؛ بهترین انتخاب ممکن برای آن‌ها، خرید ساعت ایمیکی SE1 است.

    ایمیکی در طراحی این ساعت هوشمند از به‌روزترین و بهترین مواد موجود در بازار استفاده کرده و با ترکیب‌ آن با طراحی بسیار خوب و کارآمد، توانسته گواهی IP67 را برای آن دریافت کند. براساس این گواهی، ساعت ایمیکی SE1 مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و گرد و غبار از خودش نشان می‌دهد و به راحتی می‌توانید از آن در چنین محیط‌هایی استفاده کنید.

    مکمل تمام این قابلیت‌ها هم سنسورهای تشخیص میزان اکسیژن خون، ضربان قلب، پشتیبانی از زبان و منوی فارسی، باتری ۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژدهی ۱۵ ساعتی در حالت استندبای و تا ۵ روز در حالت عادی و مواردی از این دست هستند.

     قیمت روز و تصاویر این مدل را ببینید

    • جنس بدنه: پلاستیک
    • ابعاد: ۴۸.۳ در ۳۹.۰۵ در ۱۰.۸ میلی‌متر
    • شارژدهی: ۱۵ روز در حالت استند‌بای و ۵ روز در حالت استفاده روزمره
    • GPS داخلی: خیر
    • مناسب برای شنا: بله

    ساعت ایمیکی ST1

    imiki watch st1

    بعضی از ساعت‌های هوشمند نمایشگرهای بزرگی دارند و بعضا روی دست بسیاری از افراد به خوبی قرار نمی‌گیرند؛ به همین جهت‌، شرکت‌هایی مانند ایمیکی سراغ تولید ساعت‌هایی مثل ST1 می‌روند که در عین کارآمد بودن و زیبایی، روی دست خریداران هم به خوبی قرار بگیرند.

    ساعت ایمیکی ST1 به یک نمایشگر ۱.۷۸ اینچی امولد با وضوح ۳۶۸ در ۴۴۸ پیکسل و روشنایی ۵۰۰ نیتی مجهز شده تا شما به راحتی بتوانید از این ساعت در محیط‌های باز با نور زیاد هم استفاده کنید. در کنار این نمایشگر هم سنسورهای متنوعی مانند سنجش میزان اکسیژن خون و تشخیص تعداد ضربان قلب هم قرار دارند تا شما بتوانید وضعیت جسمانی خودتان را به بهترین شکل ممکن رصد کنید.

    بیشتر ساعت‌های ایمیکی در دسته ساعت‌های مناسب برای شنا قرار می‌گیرند و ساعت ایمیکی ST1 هم از این قاعده مستثنی نیست. این ساعت دارای گواهی IP68 است و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از آن‌ها، در محیط‌های پر گرد و غبار و حتی در زیر آب از ساعت‌تان استفاده کنید.

    • جنس بدنه: پلاستیک
    • ابعاد: ۲۴۶ در ۳۹ در ۱۲ میلی‌متر
    • شارژدهی: ۳۰ روز در حالت استند‌بای و ۷ روز در حالت استفاده روزمره
    • GPS داخلی: خیر
    • مناسب برای شنا: بله

    جمع‌بندی

    ساعت‌های هوشمند ایمیکی با قیمت خوب و امکانات فراتر از انتظار به بازار آمده‌اند تا شما به راحتی بتوانید از میان آن‌ها، بهترین گزینه را براساس بودجه و نیازهای خود انتخاب کنید. در تعداد زیادی از این ساعت‌ها، فناوری‌هایی به کار رفته که تا چند سال پیش تنها در ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار پیدا می‌شد؛ اما ایمیکی آن‌ها را به ساعت‌های هوشمند خود اضافه کرده تا شما را از خرید ساعت‌های هوشمند گران‌قیمت بی‌نیاز کند. نظر شما در مورد خرید ساعت ایمیکی چیست؟

     

    سوالات متداول درباره خرید ساعت ایمیکی

    ساعت ایمیکی خوبه بخرم؟

    ایمیکی در هر بازه قیمتی، یک پیشنهاد عالی از نظر فنی، کیفیت ساخت دارد که شما می‌توانید براساس بودجه خود سراغ یکی از آن‌ها بروید.

    قیمت ساعت ایمیکی چقدر است؟

    بازه قیمتی ساعت‌های هوشمند ایمیکی از ۱ میلیون تومان آغاز می‌شوند و تا ۵ میلیون تومان هم ادامه دارد.

    منبع:
    علیرضا  محمدپور
    مدت زمان نسبتا زیادی را صرف یادگیری مهارت های مختلف از جمله برنامه نویسی و تولید محتوا کردم و تجربه خوب و غنی در زمینه‌هایی مانند تولید محتوای ویدیویی و متنی در مورد بررسی گوشی موبایل، لپتاپ و گجت‌های تکنولوژی دارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید