۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید هواوی واچ جی تی اکتیو

۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید هواوی واچ جی تی اکتیو
راهنمای مطالعه

    در این مطلب از درجه ۳ دلیلی را بازگو می‌کنیم که شما را به خرید هواوی واچ جی تی اکتیو ترغیب می‌کند. با درجه همراه باشید تا ببینم ویژگی‌های این ساعت هوشمند چیست.

    هواوی ساعت‌های جدید خود را با اضافه کردن یک سری قابلیت بیشتر روانه بازار کرد تا روند موفقیت آمیز سری Watch GT را ادامه دهد. اگرچه تفاوت زیادی بین این ساعت‌های جدید و نسل قبلی مشاهده نمی‌شود اما ساعت‌های جدید از عمر بیشتر باتری، قابلیت Triathlon و طراحی نسبتا متفاوت برخوردارند.

    در این مقاله تصمیم گرفتیم سه تا از نقاط قوت ساعت هوشمند هواوی Watch GT اکتیو (Huawei Watch GT Active) را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم آیا تغییرات جدیدی که هواوی به ساعت خود اضافه کرده ارزش پرداخت حدودا ۲ میلیون تومان را دارد یا خیر.

    توجه داشته باشید که نکات مثبت ذکر شده با توجه به بازخورد کاربران این ساعت به ثبت رسیده و لذا در استفاده عادی متوجه آن‌ها خواهید شد.

    عملکرد فوق‌العاده باتری

    باتری ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی اکتیو

    یکی از بارزترین نکاتی که تقریبا همه کاربران بعد از خرید هواوی واچ جی تی اکتیو از بابت آن بسیار راضی بودند، عملکرد باتری آن است. این ساعت می‌تواند با یک بار شارژ در استفاده عادی حدودا ۱۴ روز دوام بیاورد که رقم فوق‌العاده بالایی است.

    البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اگر بخواهید تا این مدت از ساعت خود استفاده کنید، باید ویژگی شمارنده ضربان قلب را در هفته به ۹۰ دقیقه محدود کنید. در غیر این صورت باتری یاد شده تا یک هفته بدون مشکل شما را همراهی خواهد کرد.

    [related]8732[/related]

    نمایشگر بزرگ و با کیفیت

    نمایشگر ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی اکتیو

    اگرچه ساعت هوشمند بزرگ برای دست‌های کوچک مناسب نیست، اما برای کسانی که مشکلی از این بابت ندارند، بزرگی نمایشگر یکی از بهترین ویژگی‌ها خواهد بود. هواوی ساعت واچ جی تی  اکتیو را با کیس ۴۶ میلی‌متری و اندازه نمایشگر ۱.۳۹ اینچ روانه بازار کرد که اگرچه از برخی ساعت‌های هوشمند نمایشگر کوچک‌تری دارد، اما کیفیت آن مثال‌زدنی است.

    نمایشگر هواوی Watch GT اکتیو از نوع AMOLED بوده و از وضوح تصویر ۴۵۴ در ۴۵۴ برخوردار است. پویایی و درخشندگی این نمایشگر بسیار عالی است و به عبارتی باید گفت هواوی در بخش نمایشگر برای ساعت خود سنگ تمام گذاشت.

    اگرچه از نظر نرم‌افزاری یک سری قابلیت‌ها از قبیل نمایشگر همیشه روشن یا Tap to Wake (ضربه زدن برای روشن شدن ساعت) وجود ندارد، اما از نظر کیفیت هیچ کم و کاستی در آن دیده نمی‌شود.

    نرم‌افزارهای کاربردی

    ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی اکتیو

    در مقاله‌ای که نقاط ضعف این ساعت را بررسی کردیم، به این نکته اشاره شد که یکی از نقاط ضعف بزرگ Watch GT اکتیو سیستم‌عامل آن است. چرا که امکان دانلود برنامه‌های دیگر را نمی‌دهد و لذا هرآنچه که در ساعت نصب شده، تمام آنچیزی است که باید از آن بهره ببرد.

    اما اگر به هواوی واچ جی تی  اکتیو تنها به عنوان یک گجت تناسب اندام معمولی نگاه کنیم، می‌بینیم که به تعداد کافی نرم‌افزارهای کاربردی در آن وجود دارد که پاسخگوی نیاز افراد با نیازهای معمولی باشد.

    فشار سنج، قطب‌نما، ساعت زنگ‌دار (Alarm)، ثبت‌کننده فعالیت‌های ورزشی، سنسور بررسی وضعیت خواب، نرم‌افزار Workout برای فعالیت‌های ورزشی و شمارنده ضربان قلب که سنسوری بسیار دقیق است مهم‌ترین برنامه‌ها و قابلیت‌هایی هستند که در این ساعت وجود دارد.

    علاوه‌بر این‌ها، حالت جدیدی تحت عنوان Triathlon به این ساعت‌ها اضافه شده که از فعالیت‌های ورزشی سه‌گانه یعنی شنا، دو و میدانی و دوچرخه سواری پشتیبانی می‌کند. این ساعت همچنین اطلاعات و دستاورد‌ها‌ی کاربر را در هر یک از این فعالیت‌ها به دقت ثبت کرده و با تحلیل آن‌ها، به او کمک می‌کند هدف‌مندتر و موثرتر ورزش کند.

    جمع‌بندی خرید هواوی واچ جی تی اکتیو

    به طور کلی هواوی Watch GT اکتیو را باید در دسته گجت‌هایی قرار دهیم که ارزش خرید بالایی ندارد اما برای افرادی که به دوام بالای باتری اهمیت زیادی می‌دهند و برنامه‌های محدود این ساعت برای رفع نیازشان کفایت می‌کند، می‌تواند انتخاب نسبتا خوبی باشد. البته برای ساعتی که در محدوده قیمتی ۲ میلیون تومان قرار می‌گیرد، برخورداری از چنین قابلیت‌هایی کافی به نظر می‌رسد؛ هرچند دست هواوی برای مجهزتر کردن این ساعت کاملا باز بود. [see_also]8320[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید