محبوب‌ترین برندهای پستانک ایرانی را بشناسید

محبوب‌ترین برندهای پستانک ایرانی را بشناسید
راهنمای مطالعه

    مصرف پستانک تا یک سالگی می‌تواند روشی مناسب برای آرام‌ کردن  کودک و جلوگیری از مکیدن انگشت توسط کودکان شود. اگر می‌خواهید با محبوب‌ترین برندهای پستانک ایرانی آشنا شوید، در این مقاله با «درجه» همراه شوید.

    در مقاله نکات مهم قبل از خرید پستانک، به بررسی و معرفی مرغوب‌ترین مدل‌های پستانک‌ در سراسر جهان پرداختیم. پستانک‌هایی که ساخت مطرح‌ترین شرکت‌های خارجی است و می‌توانید با بررسی هر کدام از آن‌ها انتخاب راحت‌تری برای خرید پستانک کودکتان داشته باشید.

    ولی اگر شما علاقه‌مندید محصولی ایرانی برای فرزندتان تهیه کنید، این مقاله برای شماست.

    ۱- پستانک ایرانی بی بی لند (baby land)

    پستانک ارتودنسی بی بی لند

    بی بی لند، بیش از ۲۰ سال است در تولید محصولات کمک تغذیه‌ای، مراقبتی و بهداشتی کودک فعالیت می‌کند. هم‌اکنون نیز با صادرات محصولات خود به بیش از ۱۰ کشور جهان، توانسته کیفیت و مرغوبیت محصولات تولیدی خود را به اثبات برساند.

    پستانک یکی از محصولات تولیدی بی بی لند است که می‌توان تنوع جالب و قابل توجهی از این برند ایرانی را در بین دیگر محصولات کودک مشاهده کرد.

    پستانک‌های تولید شده توسط شرکت بی بی لند، در مدل‌های فندقی، ارتودنسی و عصاره‌خوری است.

    پستانک ایرانی فندقی بی بی لند

    تولیدکنندگان پستانک‌ فندقی بی بی لند، این محصول را در دو سایز ۱ که مناسب برای کودکان ۰ تا ۶ ماه و سایز ۲ که مناسب برای کودکان ۶ تا ۱۸ ماهه است، تولید کرده‌اند.

    همه پستانک‌های فندقی از جنس سیلیکون نرم و شفاف و بدون مواد مضر PBA ساخته شده است. از ویژگی‌های قابل توجه پستانک فندقی بی بی لند می‌توان به نوک گرد و نرم سرپستانک اشاره کرد که کاملا متناسب با فرم دهان و زبان کودک طراحی شده است تا هنگام مکیدن آن شیردهی طبیعی مادر برای او تداعی شود. این عمل سیستم مکیدن کودک را تقویت می‌کند.

    از دیگر ویژگی‌های پستانک فندقی بی بی لند، صفحه محافظ آن است که تشابه بسیاری با خطوط دهان و صورت کودک دارد. این ویژگی عمل مکیدن را برای او آسان‌تر کرده و از تغییر شکل بینی کودک هنگام استفاده از آن جلوگیری می‌کند.

    پستانک‌های فندقی بی بی لند در مدل‌های النا شفاف، النا مات، پانی، پروانه‌ای شفاف، فندوقی تمام سیلیکونی و فندوقی زنجیردار وارد بازار شده است.

    پستانک ارتودنسی بی بی لند

    پستانک عصاره خوری بی بی لند

    پستانک های ارتودنسی بی بی لند، به دلیل طراحی خاصی که دارد کمک بزرگی به فرایند رشد طبیعی دهان و دندان کودکان می‌کند. درواقع نوک پستانک‌ ارتودنسی به صورت سطح شیبدار طراحی شده است که با فرم زبان و دهان کودک مطابقت دارد. این امر سبب می‌شود هنگام مکیدن پستانک، کام و لثه کودک فشار کمتری را حس کند.

    همچنین سیستم هوای پستانک ارتودنسی به صورتی طراحی شده که کودک هنگام مکیدن آن می‌تواند به راحتی نفس هم بکشد.

    همچنین درپوش محافظی برای این مدل پستانک ساخته شده است که استفاده از آن هم به حفظ بیشتر بهداشت پستانک کمک می‌کند و هم حمل آن را راحت‌تر کرده است.

    پستانک ارتودنسی النا شفاف، النا مات، پروانه‌ای شفاف، پروانه‌ای مات، ارتودنسی تمام سیلیکونی و ارتودنسی زنجیردار، مدل‌های پستانک‌‌های ارتودنسی بی بی لند است.

    پستانک عصاره‌ خوری بی بی لند

    با توجه به توصیه پزشکان، معمولا از ۴ تا ۶ ماهگی به بعد (با درنظر گرفتن شرایط فیزیکی و تغذیه‌ای کودک است)، مادران غذا دادن به کودکان خود را آغاز می‌کنند. همیشه ترس از خفگی و پریدن تکه‌های غذا داخل دهان کودکان، مادران را از شروع کردن این مرحله جدید بازمی‌دارد.

    خوشبختانه پستانک‌های عصاره‌خوری یا غذاخوری برای کودکان تولید شده تا به کمک آن‌ها بتوانند در کنار شیر مادر، از دیگر خوراکی‌های مفید هم تغذیه کنند.

    یکی دیگر از محصولات این شرکت ایرانی است که با کمک آن تمایل کودکان به کاوش در خوراکی‌ها بیشتر می‌شود.

    در زمان استفاده از پستانک عصار‌ه‌خوری بی بی لند، عضلات فک و صورت تقویت می‌شود و به دلیل نکات ایمنی که در تولید این مدل پستانک رعایت شده است، والدین دیگر نگران خفگی کودک خود نمی‌شوند.

    پستانک‌های عصاره‌خوری بی بی لند دارای نوک سیلیکونی نرم و لطیف است و از مواد بهداشتی، منافذ کاملا استاندارد و بدون مواد مضر PBA ساخته شده است.

    این مدل از پستانک‌های بی بی لند درپوش مخصوص دارد که علاوه بر تامین بهداشت پستانک، مانع از خروج مواد غذایی از نوک آن و ایمنی بیشتر می‌شود.

    در بازار ایران می‌توانید پستانک‌های بی بی لند را با شروع قیمت ۹ هزارتومان خریداری کنید.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    [related]10398[/related]

    ۲- پستانک ایرانی مایا (Maya)

    پستانک مایا

    مایا از دیگر تولیدکنندگان محصولات مادر و کودک در کشور است. این شرکت از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای تهیه و تولید محصولات خود استفاده می‌کند. استفاده از مواد اولیه بدون مواد مضر BPA، سرب و پی‌وی‌سی در محصولات تولیدی مایا، یکی از ویژگی‌های مهم و ارزشمند این تولیدکننده ایرانی محسوب می‌شود.

    انواع شیشه‌شیر، پستانک و سرشیشه توسط مایا تولید و برای استفاده کودکان در دسترس است. البته مایا انواع محصولات بهداشتی، پوشاک، مراقبتی و تغذیه نوزاد را هم تولید می‌کند.

    پستانک‌ قابدار نوک گرد، پستانک دندانگیر دوکاره، پستانک تغذیه (غذاخوری)، و پستانک قابدار ارتودنسی، چهار مدل پستانک تولید شده مایا است.

    پستانک قابدار نوک گرد مایا

    یکی از رایج‌ترین پستانک‌هایی که توسط والدین برای کودکان تهیه می‌شود، پستانک‌های نوک گرد (سرگرد)، است. این نوع پستانک‌ها معمولا مناسب کودکانی است که از شیر مادر تغذیه می‌کنند یا به راحتی استفاده از پستانک را نمی‌پذیرند.

    جنس سری پستانک‌های نوک گرد مایا از سیلیکون نرم است و این امر سبب می‌شود تا هنگام مکیدن آن توسط کودک، آسیب و صدمه‌ای به لثه او وارد نشود.

    از ویژگی‌های پستانک نوک گرد مایا، سیلیکون و رنگ‌های استفاده شده در تولید آن است که با گرید غذایی و استانداردهای جهانی مطابقت دارد.

    این مدل پستانک در رنگ‌های مختلف و در سه سایز متناسب با سن کودک، تولید شده است.

    از دیگر نکات مثبت پستانک نوک گرد مایا وجود شکاف‌های متعدد روی صفحه آن است تا تبادل هوا به خوبی صورت گیرد و از تحریک پوست کودک که بسیار حساس است، جلوگیری شود.

    این مدل پستانک دارای درپوش است و این امر به بهداشت بهتر پستانک و حمل آسان‌تر آن کمک می‌کند.

    پستانک دندانگیر دو کاره مایا

    پستانک دندانگیر دوکاره مایا تمام سیلیکونی است. سری این پستانک ارتودنسی است و دستگیره‌ آن به شکل دندانگیر طراحی شده است. جالب است بدانید که دستگیره دندانگیر پستانک مایا برای نخستین بار توسط این برند ایرانی طراحی و ساخته شده است.

    دستگیره دندانگیر می‌تواند به خوبی روی دندان‌های پشتی و لثه کناری قرار گرفته درد و خارش لثه کودک را تسکین دهد. همچنین این خصوصیت پستانک مایا باعث می‌شود دندان‌های کودک به صورت یکنواخت رشد کند.

    مواد و رنگ‌هایی که در تولید پستانک دندانگیر مایا استفاده شده، کاملا بهداشتی و با پایه خوراکی است. می‌توان پستانک را با استفاده از ماشین ظرفشویی شستشو داد. این پستانک بدون مواد مضر بی فنوال آ یا همان مواد مضر BPA است.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    پستانک قابدار ارتودنسی مایا

    نوع دیگری از پستانک توسط مایا تولید و روانه بازار شده است که به پستانک‌های ارتودنسی شناخته می‌شود. این مدل پستانک مطابق با آخرین استانداردهای روز جهان و در رنگ‌های متنوع تولید شده است.

    تولید در دو سایز مختلف ۰ تا ۶ ماه و ۶ تا ۱۲ ماه باعث شده تا کودکان در سنین مختلف بتوانند از این پستانک استفاده کنند.

    از ویژگی‌های پستانک ارتودنسی مایا می‌توان به سری ارتودنسی و سیلکونی آن اشاره کرد که مطابق با فرم دهان و زبان کودک طراحی و ساخته شده و با ایجاد فضای مناسب برای رشد دندان‌ها، باعث رشد طبیعی و منظم آن‌ها می‌شود.

    در انتهای قسمت سیلیکونی پستانک‌های ارتودنسی مایا، منفذی برای ورود و خروج هوا تعبیه شده است. این منفذ کمک می‌کند حالت ارتجاعی و نرمی در پستانک ایجاد شود و نوزاد راحت‌تر خوردن آن را بپذیرد.

    تمامی پستانک‌های ارتودنسی مایا مجهز به در مخصوص است که به راحتی باز و بسته می‌شود و از پستانک در برابر گرد و غبار محافظت می‌کند.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    پستانک غذاخوری مایا

    پستانک میوه خوری مایا

    مایا نیز همانند بسیاری از برندهای تولیدکننده پستانک، شروع غذادادن به کودک را مهم و ضروری می‌داند. از این رو برای راحتی مادران در اجرای این بخش مهم زندگی کودکانشان، پستانک‌های مخصوص تغذیه را تولید کرده است.

    در قسمت نوک پستانک منافذی وجود دارد تا کودک بتواند با مکیدن آن، برش‌هایی از میوه یا تکه‌هایی از غذا را که در آن قرار داده شده است، به صورت عصاره‌ تازه دریافت کند.

    از ویژگی‌های تقویت و کاهش خارش لثه‌ها، امکان شستشو با ماشین ظرفشویی و رشد منظم و یکدست دندان‌ها است.

    همچنین پلاستیک و رنگ‌هایی که در تولید پستانک استفاده شده بدون ماده مضر BPA و کاملا با گرید غذایی و مطابق با استانداردهای جهانی است.

    پستانک‌های مایا را می‌توانید با شروع قیمت۱۰ هزارتومان در بازار ایران خریداری کنید.

    مشاهده پستانک غذاخوری مایا

    ۳- پستانک ایرانی کیتو (kito)

    پستانک کیتو

    برند کیتو، یکی دیگر از برندهای محبوب ایرانی است که در زمینه تولید لوازم کودک و نوزاد فعالیت می‌کند. کیتو هم برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان، از مواد اولیه باکیفیت و بدون ضرر استفاده می‌کند.

    مدل‌های مختلفی از پستانک‌های کیتو در طرح، رنگ و کاربردهای متنوع در بازار وجود دارد که والدین می‌توانند با توجه به سن و نیاز کودکشان، یکی از این محصولات را خریداری کنند.

    در کنار پستانک‌های کیتو، شیشه‌شیرهای کیتو هم در بین خانواده‌های ایرانی شناخته شده است و با درنظر گرفتن کیفیت و قیمت مناسب، توانسته نظر بسیاری از والدین را به خود جلب کند.

    پستانک ارتودنسی کیتو

    پستانک ارتودنسی کیتو

    پستانک‌های ارتودنسی کیتو، در دو سایز ۰ تا ۴ ماهگی و ۴ ماهگی به بالا برای کودکان تولید شده است.

    از ویژگی‌های پستانک ارتودنسی کیتو، سری سیلیکونی نرم و منعطف آن است که کاملا با فرم دهان و زبان کودک مطابقت دارد و به دلیل شکل ظاهری پستانک، فشار یا آسیبی به دندان‌ها و لثه کودک وارد نمی‌کند.

    مواد استفاده شده در پستانک مضر نیست و کیتو توانسته نشان استاندارد و بهداشت را دریافت کند.

    پستانک تمام سیلیکونی کیتو مدل سری بادامی

    یکی دیگر از محصولات تولیدی کیتو، پستانک‌های تمام سیلیکونی کیتو مدل سری بادامی است. سیلیکون استفاده شده در پستانک کیتو و طرح ارتودنسی آن، یکی از ویژگی‌های این پستانک است که به دلیل نرمی و انعطاف استاندارد و فرم سری پستانک، نه‌تنها به نحوه رشد و قرارگیری دندان‌ها آسیبی نمی‌رساند، بلکه در رویش منظم دندان‌های کودک موثر است.

    مواد استفاده شده در این مدل پستانک، کاملا استاندارد و بدون مواد مضر است. می‌توانید پستانک‌های کیتو را در بازار با شروع قیمت ۱۰ هزارتومان تهیه کنید.

    ۴- پستانک پنبه ریز (Panberes)

    پستانک پنبه ریز

    پنبه‌ریز نام یکی دیگر از برندهای محبوب و مطرح ایرانی و از تولیدکنندگان محصولات بهداشتی کودکان و بانوان است.

    تمامی تولیدات پنبه‌ریز، دارای علامت استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران است و مواد به‌کار برده در محصولات پنبه‌ریز، بدون مواد مضر BPA است.

    ، یکی از محصولات مطرح در گروه تولیدی مخصوص کودکان است که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید شده است.

    پستانک سَر گرد پنبه‌ ریز

    سری پستانک‌های نوک گرد پنبه‌ریز، گرد معمولی و تمام سیلیکونی است. به این مدل پستانک، حلقه‌ای از جنس سیلیکون متصل است تا کودک هنگام استفاده، آن را به راحتی در دست بگیرد، بدون اینکه نگران آسیب زدن حلقه به لثه‌های کودک باشید.

    این مدل پستانک مناسب کودکان ۰ تا ۶ ماهه است و توصیه می‌شود برای حفظ بیشتر سلامت دهان و دندان کودکتان، هر دو ماه یک‌بار، پستانک را تعویض کنید.

    پستانک ارتودنسی قابدار پنبه‌ ریز مدل 4006E

    پستانک ارتودنسی پنبه‌ریز، مناسب ۰ تا ۶ ماهگی است که با سیلیکون نرم ساخته شده و در فرم فک و دهان کودک، تغییری ایجاد نمی‌کند.

    شکل سری پستانک با فرم دهان کودک مطابقت دارد و زمانی که کودک از آن استفاده می‌کند، آسیبی به لثه‌ و نظم رویش دندان‌های او نمی‌رسد.

    ماده استفاده شده در پستانک ارتودنسی پنبه‌ریز، بهداشتی و بدون ماده مضر BPA است. شست‌وشوی پستانک‌های ارتودنسی پنبه‌ریز به دلیل سیلیکونی بودن آن، بسیار راحت است و توصیه می‌شود پیش از نخستین‌ استفاده، آن را به مدت ۵ دقیقه در آب بجوشانید و پس از سرد شدن استفاده کنید.

    درپوشی برای پستانک تولید شده است تا بتوان از آلودگی احتمالی سری سیلکونی پستانک، جلوگیری کرد.

    پستانک ایرانی پنبه‌ ریز مدل 4007b

    پستانک مدل 4007b سایز ۱، مناسب سن ۰ تا ۶ ماهگی در کودکان است. این مدل پستانک ارتودنسی است و جنس سری آن از سیلیکون با کیفیت استاندارد تولید شده است. پستانک ارتودنسی 4007b پنبه‌ریز، دارای درپوش است تا از آلوده‌شدن سری سیلیکونی آن جلوگیری شود. توصیه می‌شود برای سلامت بیشتر کودکان هر دو ماه یکبار پستانک کودک را تعویض کنید. قیمت‌ پستانک‌های پنبه‌ریز در بازار از ۹ هزارتومان شروع می‌شود و با توجه به نوع و سایز پستانک متغیر است. علاوه بر برندهای پستانک که در این مقاله گفته شد، برندهای دیگری مانند آیلین، فیروز و o2 از دیگر برندهای ایرانی در تولید پستانک است. امیدواریم خواندن این مقاله کمکتان کرده باشد بهترین پستانک را برای فرزندتان تهیه کنید. اگر تجربه‌ای از خرید پستانک ایرانی دارید که به درد پدر و مادرهای دیگر هم می‌خورد، ممنون می‌شویم در بخش نظرات کاربران برایمان بنویسید. [see_also]741[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید