بهترین صندلی غذاخوری کودک همراه با مقایسه ۴ مدل موجود در بازار ایران

بهترین صندلی غذاخوری کودک همراه با مقایسه ۴ مدل موجود در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک هم مانند هر وسیله مربوط به کودک، به دقت و بررسی کامل نیاز دارد. بخشی از سلامت، ایمنی و رشد کودکان در گروی وسایلی است که برای آنها تهیه می‌کنیم. پس دقت و حوصله به خرج دادن برای تهیه وسایل را دست‌کم نگیرید. در این مقاله می‌خواهیم از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک برای‌تان بگوییم. انتخاب مردم و آرای مثبت‌شان در وبسایت دیجی‌کالا نشان از کیفیت و مطلوبیت کالاهایی دارد که در زیر خواهید خواند.

    ۱. صندلی غذاخوری دلیجان مدل Cute

    خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک

    خرید وسایلی مانند صندلی غذاخوری یا کالسکه که بارها و بارها استفاده می‌شوند به دقت نیاز دارد. باید به دنبال کالایی باشید که دوام زیادی داشته باشد و بعد از مدتی، مجبور به خرید یک وسیله دیگر نشوید. صندلی غذاخوری دلیجان مدل کیوت یا cute برای گروه سنی شش تا ۳۶ ماهه مناسب است. دقت کنید که این صندلی از روزهای نخست نشستن کودک روی کمر تا حوالی سه سالگی با شما همراه است. خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک باعث می‌شود تا مدت‌ها از یک وسیله مطلوب و کارامد در منزل استفاده کنید.

    ویژگی‌های صندلی

    صندلی غذاخوری کیوت به یک عدد سینی مجهز است که به راحتی از وسیله جدا می‌شود پس برای شست و شوی آن دچار مشکل نخواهید شد. پایه‌های آن تاشو هستند و اگر با مشکل جا رو به رو هستید، به راحتی می‌توانید آن را تا کنید و در کناری از آشپزخانه یا هر نقطه دیگری از منزل قرار بدهید. این صندلی می‌تواند تا وزن ۱۸ کیلوگرم را تحمل کند و صندلی پرطاقت و تحملی است.

    نشیمنگاه صندلی نرم است و کمربندی دارد که از افتادن و پرتاب شدن کودک جلوگیری می‌کند. یک زیرپایی هم به صندلی متصل است که می‌توانید آن را متناسب با قد و اندازه کودک‌تان تنظیم کنید تا دلبندتان راحت‌تر روی تخت فرماندهی خود بنشیند. درجه وظیفه دارد به شما در یک خرید خوب کمک کند پس اگر از مزایای این صندلی گفتیم، بر خودمان واجب می‌بینیم که ضعف‌ها را هم بازگو کنیم.

    واقعیت این است که صندلی دلیجان مدل کیوت، فاقد چرخ در قسمت پایه‌هاست. به همین خاطر، جا به جا کردن آن کمی دشوار می‌شود. یعنی زمانی که آن را در گوشه‌ای از منزل یا کنار میز غذاخوری می‌گذارید برای جابجایی باید وسیله را بلند کنید و به نقطه دیگری انتقال دهید. این کار با توجه به سبک بودن صندلی و اینکه  فقط حدود چهار و نیم کیلوگرم وزن دارد، زیاد دشوار نیست اما وجود چرخ می‌توانست رفاه بیشتری برای‌تان به همراه بیاورد. البته اگر وجود چرخ در خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک برای‌تان مهم نیست با گزینه خوبی رو به رو هستید.

    نظرات کاربران و قیمت

    صندلی غذاخوری دلیجان مدل کیوت یا cute را بیش از ۱۳۰ نفر از خریداران آن در وبسایت دیجی‌کالا به دیگران توصیه کرده‌اند. این بهترین نوع توصیه است؛ یعنی توصیه خریدی که از سوی مشتریان قبلی و راضی عنوان می‌شود.

    تنوع رنگ در خرید این محصول از جمله نکاتی است که کاربران در نظرات خود به آن اشاره داشته‌اند. خیلی خوب است که یک محصول، سلیقه‌های مختلف مشتریان را در طراحی و تولید در نظر گرفته باشد. این صندلی غذاخوری هم در چند رنگ عرضه می‌شود. کاربران دیجی‌کالا که این محصول را خریداری کرده‌اند از مونتاژ و نصب آسان آن هم زیاد تعریف کرده‌اند. استحکام و ایمنی وسیله هم از جمله مزایای آن است.

    قیمت صندلی غذاخوری دلیجان، حدود ۲۷۰ هزار تومان است. این قیمت با کیفیتی که درباره آن صحبت شد، بسیاری از خانواده‌ها را که فرزند کوچک دارند، راضی کرده است. خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک به خصوص زمانی که محصولی ایرانی باشد، قطعا شما را راضی و شاد خواهد کرد.

    صندلی غذاخوری دلیجان مدل cute

    ۲. صندلی غذاخوری سان بیبی مدل MP-941

    خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک

    اگر متولدین دهه شصت و هفتاد باشید به احتمال زیاد چیزی با عنوان صندلی غذاخوری کودک نداشته‌اید. اما در سال‌ها و دهه‌های اخیر، وجود این وسیله در سیسمونی‌ها تقریبا ضروری شده است. صندلی غذاخوری باعث می‌شود در هنگام غذا خوردن، کودک هم در کنار اعضای دیگر باشد. پس هم جمع خانواده دور هم کامل می‌شود و هم دیگر لازم نیست نگران کودک باشید که در زمانی که می‌خواهید غذا میل کنید به چه کاری مشغول خواهد شد. اگر به دنبال خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک هستید به صندلی سان بیبی هم نگاهی داشته باشید.

    ویژگی‌های صندلی

    صندلی سان بیبی برای کودکان شش تا ۳۶ ماهه کاربرد دارد. وزن آن تقریبا هفت کیلوگرم است و تا ۱۵ کیلوگرم را هم تحمل می‌کند. به راحتی می‌توانید این صندلی را هم تا و سینی متصل به آن را برای شست و شو جدا کنید. این صندلی، امکانات زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد. مثلا می‌توانید ارتفاع صندلی را به راحتی در پنج حالت تنظیم کنید. حداقل ارتفاع صندلی، ۸۰ و حداکثر آن ۱۰۰ سانتی‌متر است.

    پایه‌های جلویی آن، مجهز به چرخ است و همین باعث می‌شود تا جابجایی آن برای‌تان بسیار راحت باشد. فاصله صندلی تا سینی هم قابلیت تنظیم دارد. علاوه بر این‌ها، جاپایی کودک را هم می‌توانید به اندازه و ارتفاع دلخواه‌تان تغییر بدهید. کمربند ایمنی هم که از کوچولو محافظت کافی به عمل می‌آورد. یکی از درخشان‌ترین ویژگی‌های صندلی سان بیبی، داشتن روکشی از جنس پلی‌استر است. این روکش را می‌توانید به سادگی از صندلی جدا کنید و بشویید. این کالا در چند رنگ ارائه می‌شود. پس اگر از خریدارانی هستید که در خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک به تنوع رنگ هم دقت دارید از این نظر باید خیال‌تان راحت باشد.

    نظرات کاربران و قیمت

    برخی از کاربران معتقدند اگر تمام پایه‌های این صندلی غذاخوری مجهز به چرخ بود، بسیار بهتر می‌شد. اما واقعیت این است که شاید در آن صورت، ثابت ماندن صندلی روی سطوح مختلف چندان آسان نبود. حدود ۴۳ نفر از خریداران این کالا از وبسایت دیجی‌کالا از خرید خود راضی بوده‌اند. ولی برخی هم به گود بودن صندلی آن اشاراتی داشته‌اند.

    به زعم این دسته از کاربران، صندلی گود است و کودک در آن فرو می‌رود. اگر قصد خرید این مدل را دارید، تصاویر آن را قبل از خرید به دقت نگاه کنید تا ببینید که این نقطه نظر از نگاه شما هم منطقی است یا خیر. دقت زیادی به خرج بدهید چون قیمت این صندلی در حدود ۸۰۰ هزار تومان است. یعنی با یک صندلی گران رو به رو هستید. پس باید قبل از خرید، ابعاد مختلف را بررسی کنید.

    صندلی غذاخوری سان بیبی

    [related]1257[/related]

    ۳. صندلی غذاخوری کودک نگاتیو مدل B155

    خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک

    هر چند که والدین معمولا در خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک به داشتن چرخ زیر پایه‌ها برای جابجایی راحت‌تر وسیله توجه دارند اما گاهی‌اوقات، وجود چرخ، آن هم در قسمت هر چهار پایه صندلی باعث می‌شود که ایمنی پایین بیاید و وسیله به راحتی لیز بخورد. صندلی کودک نگاتیو از آن مدل‌های ساده‌ای است که چرخ ندارند. تنوع رنگ‌های شاد در این صندلی زیاد است و می‌توانید رنگ مناسب و موردعلاقه‌تان را خریداری کنید و آن را در کنار صندلی‌های میز غذاخوری‌تان بگذارید.

    ویژگی‌های صندلی

    صندلی نگاتیو برای نوزادان تا کودکان پنج ساله قابل استفاده است. وزن آن سه کیلوگرم عنوان می‌شود و تا ۲۰ کیلوگرم هم تاب و توان تحمل وزن را دارد. این صندلی را نمی‌توانید تا کنید. پس اگر مشکل مکان و فضا دارید حتما به ابعاد آن دقت داشته باشید. ابعاد این صندلی، ۷۰ در ۴۸ در ۴۲ سانتی‌متر است. سینی صندلی نگاتیو را هم می‌توانید جدا کنید و به راحتی آن را بشویید. این صندلی، طراحی بسیار ساده‌ای دارد.

    نظرات کاربران و قیمت

    کاربران راضی از خرید این صندلی، حدود ۳۰ نفر هستند. آنها در بخش نظرات کاربران هم به موضوع سبک بودن و قابلیت شست و شوی آن اشاره کرده‌اند. نداشتن تشک در صندلی برای بعضی از خریداران بسیار مهم است. اما این صندلی فاقد تشک است. قیمت آن هم حدود ۲۷۰ هزار تومان اعلام می‌شود. اگر به دنبال خرید بهترین صندلی کودک هستید باید به دقت گزینه‌های مطلوب و پرفروش بازار را بررسی کنید.

    صندلی غذاخوری نگاتیو

    ۴. صندلی غذاخوری دلیجان مدل Stripe

    خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک

    اگر دقت کرده باشید، بیشتر کودکان دوست دارند که خودشان غذا بخورند و با آن بازی کنند. اگر بتوانید به کمک یک وسیله مناسب مانند صندلی غذاخوری، آنها را در هنگام غذاخوردن کنترل کنید، فرایند غذا دادن به کودک را راحت‌تر خواهید کرد. صندلی غذاخوری دلیجان مدل استریپ هم با توجه به رنگ و طرح جالب توجهی که دارد، علاقه کودکان را به نشستن روی آن بیشتر می‌کند. اینجا هم با یک صندلی رو به رو هستید که تا می‌شود، برای بچه‌ها از سنین نوزادی تا پنج سالگی کاربرد دارد و سینی آن را می‌توانید بشویید.

    ویژگی‌های صندلی

    وزن صندلی دلیجان مدل استریپ هم تقریبا چهار و نیم کیلوگرم است و می‌تواند حدود ۱۸ کیلوگرم را تحمل کند. این وسیله به کمربندی ایمنی با اتصال از پنج نقطه مجهز است. یعنی کودک از طریق کمربندهایی که در صندلی تعبیه شده است به خوبی محافظت می‌شود. زیرپایی آن قابل تنظیم است و نشیمنگاه نرم و راحتی هم دارد.

    نظرات کاربران و قیمت

    حدود ۱۶ نفر از خریداران این صندلی از وبسایت دیجی‌کالا درباره آن نظر مساعد داشته‌اند. کاربران راضی معتقدند که در ساخت این وسیله کیفیت لازم به کار گرفته شده است. اما نکته مهمی که باید در خرید به آن دقت کنید، تکان نخوردن وسیله است. اگر کودک‌تان کمی سنگین باشد، به دلیل اینکه این صندلی سبک است، امکان تکان خوردن و جابجایی آن وجود خواهد داشت. پس حتما قبل از خرید به موضوع ثابت ماندن صندلی هنگامی که کودک در آن قرار دارد به شدت توجه کنید. قیمت این صندلی، حدود ۲۷۰ هزار تومان است.

    صندلی غذاخوری stripe

    در آخر

    خرید کردن تا حد زیادی به سلیقه و میل‌تان در انتخاب مدل‌های مختلف کالاها هم بستگی دارد. پس ببینید که کدام مدل ضمن مناسب بودن از لحاظ کیفی، بیشتر به دل‌تان می‌نشیند و البته با جیب‌تان هم هماهنگ است. در جدول زیر به طور اجمالی، صندلی‌ها برای خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک را مقایسه و معرفی کرده‌ایم: [table id=195 /] [see_also]1064[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید