میسلار واتر نیوساد؛ یک محلول آرایش پاک‌کن خوب ایرانی

میسلار واتر نیوساد؛ یک محلول آرایش پاک‌کن خوب ایرانی
راهنمای مطالعه

    چندی است میسلار واترها به محبوب‌ترین آرایش پاک‌کن بازار تبدیل شده‌اند. اگر شما هم به صف مشتریان این نوع آرایش پاک‌کن‌ها پیوسته‌اید، پس مطلب امروز «درجه» می‌تواند برایتان خواندنی باشد. در مطلب پیش رو میسلار واتر نیوساد را باهم بررسی می‌کنیم.

    میسلار واتر یا آب پاک‌کننده نوعی پاک‌کننده صورتِ بدون نیاز به آبکشی است. این محصول با بهره‌گیری از ذراتی که میسِلی گفته می‌شوند آرایش و آلودگی‌ها را بدون ایجاد خشکی از روی پوست پاک می‌کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید میسلار واتر اول در فرانسه فراگیر شد. چون آب شهری پاریس از نوعی بود که خشکی و تحریکات پوستی ایجاد می‌کرد، فرانسوی‌ها در پی تولید محصولی برآمدند که نیازی به آبکشی نداشته باشد. حالا چند سالی است میسلار واتر در سایر کشورها هم بازار خوبی پیدا کرده است.

    اگر علاقه‌مندید درمورد سازوکار میسلار واترها بیشتر بدانید، نکات اضافه‌تری را در مطلب «میسلار واتر چیست؟» توضیح داده‌ایم و در این مطلب عجالتا از تکرار صرف‌نظر می‌کنیم تا به اصل مطلب امروزمان برسیم. گفتیم قصد داریم از میسلار واتر نیوساد برایتان بگوییم و ببینیم که آیا به امتحان‌کردنش می‌ارزد یا نه.

    بگذارید با مروری کوتاه بر برند نیوساد شروع کنیم:

    نیوساد را بهتر بشناسیم

    میسلار واتر نیوساد - محصولات نیوساد

    نیوساد نام تجاری شرکت صامت تک خزر است. این شرکت، واقع در شهر صنعتی رشت، درزمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. اغلب‌مان نیوساد را با پدهای لاک پاک‌کن این برند می‌شناسیم. اما نیوساد علاوه‌بر پدهای لاک پاک‌کن محصولات بهداشتی دیگری هم دارد:

    • پد الکلی؛
    • دستمال پاک‌کننده آرایش؛
    • دستمال پاک‌کننده کودک؛
    • دستمال آنتی‌باکتریال؛
    • دستمال تمیزکننده عینک؛
    • محلول لاک پاک‌کن؛
    • محلول آرایش پاک‌کن.

    اما محصولی که در این مطلب بررسی خواهیم کرد محلول آرایش پاک‌کن نیوساد یا همان میسلار واتر این برند است. درضمن جا دارد اضافه کنیم که نیوساد در لغت به معنی بی‌زوال و فناناپذیر است.

    مشاهده میسلار واتر نیوساد

    میسلار واتر نیوساد چه ویژگی‌هایی دارد؟

    خرید میسلار واتر نیوساد

    مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول را با رجوع به توضیحات منتشرشده از سوی خود شرکت سازنده باهم مرور می‌کنیم:

    • برای پاک‌کردن آرایشِ هم صورت و هم چشم قابل‌استفاده است. خود تولیدکننده حتی ادعا دارد که این محصول برای پاک‌کردن آرایش ضدآب هم جواب می‌دهد.
    • بدون نیاز به آبکشی است. بنابراین پس از استفاده ضرورتی برای شست‌وشو وجود ندارد.
    • همین یک محصول به‌گونه‌ای فرمولاسیون شده است که برای انواع پوست، از نرمال گرفته تا خشک یا چرب، قابل‌استفاده باشد. به این معنی که میسلار واتر نیوساد برای انواع پوست محصول جداگانه ندارد. پس در حال حاضر تنها میسلار واتر نیوساد همین محصولی است که در تصویر می‌بینید.
    • حاوی موادی است که، به‌گفته خود تولیدکننده، موجب افزایش رشد باکتری‌های مفید سطح پوست و کمک به حفظ و ترمیم فلور نرمال پوست می‌شوند. فلور نرمال پوست هم یعنی جمعیت میکروارگانیسم‌هایی که به‌طور طبیعی روی پوست زندگی می‌کنند.
    • به‌دلیل برخورداری از عصاره خیار موجب رطوبت‌رسانی و همچنین نرم‌کنندگی و شادابی پوست می‌شود.
    • درضمن حاوی مواد دیگری است که نیوساد ادعا دارد موجب بازسازی غشای هیدرولیپیدی پوست می‌شوند.
    • در فرمولاسیون این محصول از پارابن، عطر و اسانس، مواد صابونی و الکل استفاده نشده است. ضمن اینکه، براساس توضیحات مندرج در وب‌سایت تولیدکننده، میسلار واتر نیوساد را می‌توان محصولی غیرآلرژی‌زا و دارای فرمول غیرچرب دانست.
    • این محصول در بطری‌های شفاف ۲۵۰ میلی‌لیتری با درپوش صورتی عرضه می‌شود.

    تجربه خودم از مصرف این محصول

    بگذارید تجربه خودم را از مصرف این محصول با شما در میان بگذارم.

    چند سالی است میسلار واتر نیوساد را می‌شناسم. پیش از اولین باری که محلول آرایش پاک‌کن نیوساد را امتحان کنم، از مشتریان پروپاقرص میسلار واتر بایودرما بودم. منظورم محلول سِنسی‌بیو H2O بایودرماست که مخصوص پوست‌های خشک و حساس فرمولاسیون شده است. من هم که پوست بسیار خشک و حساسی دارم از این محصول، در مقایسه با سایر برندهایی که تا آن زمان امتحان کرده بودم، رضایت بیشتری داشتم. اما قیمت دلار که بالا گرفت محصولات بایودرما هم همین‌طور پلکانی گران شدند. درنتیجه تصمیم گرفتم برخلاف علاقه به محصولات بایودرما دنبال جایگزین اقتصادی‌تری باشم.

    برای مدتی میسلار واتر ۳ در ۱ نیوآ را امتحان کردم. ولی خب در حد بایودرما رضایت‌ام را جلب نکرد. سراغ گارنیه هم رفتم و حسابی توی ذوق‌ام زد. البته نارضایتی بنده صرفا یک تجربه شخصی است. شاید کس دیگری اتفاقا از نیوآ یا گارنیه خیلی هم راضی باشد. اما حداقل برای من که استفاده از میسلار واترهای این دو برند تجربه چندان رضایت‌بخشی نبود. برای مثال میسلار واتر گارنیه چشم‌ام را می‌سوزاند و نیوآ هم بوی ناخوشایندی برایم داشت. 

    تااینکه خیلی اتفاقی موقع خرید در یک هایپرمارکت میسلار واتر نیوساد را دیدم و خواستم این یکی را هم امتحان کنم. جالب اینکه پس از اتمام اولین بطری به‌قدری رضایت‌ام جلب شد که حالا مدت‌هاست از همین برند استفاده می‌کنم. اگرچه قیمت نیوساد هم هر بار که جدید می‌خرم گران‌تر شده است! اما قبلا به‌نسبت برندهای خارجی قیمت مناسب‌تری داشت.

    این محصول در حال حاضر در خود وب‌سایت نیوساد با قیمت حدود ۵۴ هزار تومان به فروش می‌رسد. 

    چرا از میسلار واتر نیوساد استفاده می‌کنم؟

    چرا از میسلار واتر نیوساد استفاده می‌کنم؟

    • هنگام استفاده بوی ناخوشایندی برایم ندارد.
    • چشم‌ام را نمی‌سوزاند. البته اینکه برای شما هم همین‌طور خواهد بود یا نه نمی‌دانم.
    • پس از استفاده احساس چسبندگی روی پوست‌ام ندارم.
    • پوست‌ام، بااینکه بسیار خشک و حساس است، براثر استفاده از این محصول تحریک نمی‌شود.
    • به‌نظرم برای آرایش‌های سبک و روزمره از قدرت پاک‌کنندگی خوبی برخوردار است. اما معتقدم برای وقتی آرایش چشم غلیظ و پررنگ باشد آرایش پاک‌کن‌های دور چشم دوفاز بهترند. احساس می‌کنم وقتی آرایش از یک حدی سنگین‌تر باشد برای پاک‌کردنش با میسلار واتر نیوساد به حرکات رفت‌وبرگشتی بیشتری روی پوست نیاز است.
    • قیمت مشخص‌تری دارد. اما برای مثال بایودرما توسط فروشندگان مختلف با تفاوت قیمتی بالاتری فروخته می‌شود.

    درمجموع معتقدم میسلار واتر نیوساد به امتحان‌کردنش می‌ارزد.

    سایر مصرف‌کنندگان این محصول چه نظری دارند؟

    برای بررسی نظرات سایر مصرف‌کنندگان این محصول سَری به وب‌سایت‌های فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی زدم. در دیجی‌کالا به نظرات ثبت‌شده بیشتری برای این محصول دست یافتم و چکیده نظرات سایر مصرف‌کنندگان را با شما مطرح می‌کنم.

    عمده خریداران این محصول، آن‌طور که محتوای نظرات نشان می‌دهد، از خریدشان رضایت داشتند. ازجمله نقاط قوتی که مکررا اشاره شده بودند می‌توان به قدرت پاک‌کنندگی قابل‌قبول و سوزش نیاوردن چشم اشاره کرد. عده‌ای هم بر این باور بودند که میسلار واتر نیوساد ازلحاظ کیفیت بالا به‌نظرشان حتی با بایودرما قابل‌مقایسه است. 

    اما تنها نقطه‌ضعفی که در نظرات تکرار شده بود به نارضایتی درخصوص قیمت این محصول برمی‌گردد. اغلب خریداران علی‌رغم رضایت از کیفیت میسلار واتر نیوساد طالب قیمت پایین‌تری بودند. چند نفری هم به سختی پاک‌کردن آرایش چشم درصورت غلیظ‌بودن اشاره داشتند.

    از کجا بخریم؟

    در وب‌سایت نیوساد که آمده است که این برند در همه استان‌ها نماینده و عامل توزیع فعال دارد. اما اگر احیانا این محصول را در داروخانه‌ها یا فروشگاه‌های شهر محل سکونت‌تان پیدا نکردید، می‌توانید میسلار واتر نیوساد را درصورت موجودبودن در دیجی‌کالا سفارش دهید:

    مشاهده میسلارواتر نیوساد

    هروقت مشتری میسلار واتر نیوساد شدید، منتظریم که نظر شما را هم درخصوص کیفیت این محصول بشنویم.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید