معرفی و بررسی ۵ مدل کولر گازی موجود در بازار ایران

معرفی و بررسی ۵ مدل کولر گازی موجود در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    اگر برای خرید کولر گازی بین چند برند بازار به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اید، این مطلب برای شماست. اینجا برایتان ۵ مدل کولرگازی موجود در بازار ایران را بررسی کرده‌ایم.

    خرید کار ساده‌ای نیست، به‌ویژه اگر قرار باشد پول زیادی پرداخت کنید. قبل از خرید کولر گازی برندها را بررسی کنید، خدمات پس از فروش، قیمت و کیفیت را ببینید و یکی را انتخاب کنید. از این‌جا دیگر کارتان ساد‌ه‌تر می‌شود، چراکه باتوجه به وسعت اتاق موردنظرتان و مشورت با کارشناس آن شرکت، یکی از مدل‌ها را درنظر می‌گیرید.

    در این مطلب پنج مدل و برند مختلف را انتخاب کرده‌ایم تا ایده بگیرید و تصمیم‌گیری برای‌تان ساده‌تر شود. قیمت‌ها مربوط به پاییز ۱۳۹۸ و فروشگاه دیجی‌کالا هستند.

    ۵- جنرال مکس مدل Gm- S12000

    کولر گازی جنرال مکس مدل Gm- S12000

    ارزان‌ترین و احتمالا به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کولر گازی، جنرال مکس است. این کولر از کاربران امتیاز ۳ از ۱۰ را گرفته و سیستم سرمایش و گرمایش دارد.

    کولر گازی جنرال مکس کمپرسور روتاری دارد و فاصله پرتاب باد آن هشت متر است. در این محصول اینورتر درنظر گرفته نشده است. کاربرانی که این کولر را خریده‌اند، از سرمایش خوب، کم‌صدا بودن و قیمت ارزان آن به‌عنوان مزیت این محصول حرف زده‌اند.

    بسته‌بندی بی‌کیفیت و پرتاب باد محدود از موارد منفی این کولر است. اما از این‌ها مهم‌تر، کیفیت پایین خدمات پس از فروش است که خریداران زیادی به آن اشاره کرده‌اند.

    نصب این کولر رایگان نیست و احتمالا بخشی از ارزانی کولر با هزینه‌های نصب جبران می‌شود. بنابراین پیش از خرید، قیمت نصب را از شرکت فروشنده بپرسید و به قیمت کولر اضافه کنید. ضمن این‌که بسته به شرکت فروشنده، شرایط گارانتی آن متفاوت است. قیمت این کولر گازی ۲ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان است.

    کولر گازی جنرال مکس

    ۴- کولر گازی سامسونگ مدل Good -12000 C

    کولر گازی سامسونگ مدل Good -12000 C

    بعضی‌ها باور دارند کولر گازی سامسونگ به‌اندازه محصولات صوتی و تصویری این شرکت اهل کره جنوبی، کیفیت ندارد؛ با این همه کیفیت اسپلیت‌ها قابل‌دفاع است. این مدل کولر سامسونگ فقط برای سرمایش طراحی شده و ظرفیت آن ۱۲ هزار است.

    کمپرسور روتاری آن تا دمای ۵۴ درجه سانتیگراد قابلیت کارکرد دارد. تایمر ۲۴ ساعته و سیستم خواب راحت هم از ویژگی‌های این دستگاه است. این مدل سامسونگ می‌تواند باد خنک را تا ۱۴ متر انتقال دهد که عدد قابل‌قبولی‌ است.

    یونیت داخلی کولر سفید است و طراحی ساده و قشنگی دارد. گارانتی ۲۴ ماهه سام سرویس خیال شما را از نصب کولر و خدمات پس از فروش این دستگاه راحت می‌کند.

    کاربرانی که این کولر گازی را خریده‌اند، تا ۸۰ درصد از خریدشان رضایت داشته‌اند و نمره ۲ و نیم از ۵ به آن داده‌اند. طراحی شیک، سرمایش مناسب، کم‌صدا بودن، نصب رایگان و خدمات پشتیبانی خوب از موارد مثبتی‌ است که مصرف‌کنندگان به آن اشاره کرده‌اند.

    مصرف‌کنندگان به چند نکته‌ منفی هم اشاره کرده‌اند، برای مثال تنظیم باد به راست و چپ، دستی انجام می‌شود و خودکار نیست. ضمن این‌که روی پنل صفحه نمایش وجود ندارد و باید از ریموت کنترل استفاده کنید. کیفیت بدنه پنل هم درمقایسه با برندهای دیگر چندان بالا نیست.

    برای خرید کولر گازی سامسونگ ۱۲ هزار می‌بایست ۵ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان بپردازید.

    کولر گازی سامسونگ

    [related]14854[/related]

    ۳- کولر گازی توشیبا مدل RAS-32N3A-AR

    کولر گازی توشیبا RAS-32N3A-AR

    توشیبا برند قدیمی ژاپنی و معتبری‌ است که طرفداران خودش را دارد. این کولر که فقط برای سرمایش طراحی شده، ۸۰ درصد رضایت مصرف‌کنندگان را به‌دست آورده. ظرفیت این مدل ۳۲ هزار است، اینورتر ندارد و با هوای شرجی سازگار است، بنابراین برای مناطق گرمسیری گزینه‌ پرتوان و مناسبی به‌نظر می‌رسد. البته باوجود برچسب انرژی B باید توقع مصرف برق بالا را داشته باشید.

    اگر این کولر را به قیمت ۱۵ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان بخرید، گارانتی ۲۴ ماهه بدر را هم دریافت می‌کنید.

    کولر گازی توشیبا

    ۲- کولر گازی هایسنس مدل HRH-24TQ

    کولر گازی هایسنس مدل HRH-24TQ

    هایسنس برند چینی به‌حساب می‌آید که بیشتر خریداران را راضی نگه داشته است. با خرید این کولر گازی ۲۴ هزار، زمستان‌ها هم سیستم گرمایش خواهید داشت. اینورتر ندارد و صدای آن چندان زیاد نیست.

    جهت پرتاب باد افقی و عمودی را می‌توانید به‌صورت اتوماتیک تنظیم کنید. ضمن این که حالت خواب دارد و شب‌ها می‌توانید نور نمایشگر پنل را خاموش کنید و با خیال آسوده بخوابید.

    کاربران از قدرت پرتاب باد، یعنی فاصله‌ای که باد کولر خنک می‌کند،‌ میزان سرمایش و طراحی پنل داخلی تعریف کرده‌اند و درنهایت امتیاز ۳ از ۵ را به این مدل داده‌اند. این محصول تا ۱۸ ماهه گارانتی نمای کاسپین را دارد و قیمتش ۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان است.

    کولر گازی هایسنس

    ۱-کولر گازی ال جی مدل Next Fighting2 NF249SQ1

    کولر گازی ال جی Next Fighting2 NF249SQ1

    ال جی شرکتی کره‌ای (جنوبی)  که طرفداران محصولاتش در ایران کم نیستند. این مدل کولر ال جی ۲۴ هزار است و از کاربران نمره ۵ از ۵ را گرفته. این اسپلیت هم به‌درد تابستان می‌خورد و هم زمستان، چراکه سیستم سرمایش و گرمایش دارد.

    کولر ال جی اینورتر دارد و رده انرژی آن +A است. فاصله پرتاب باد آن حدود ۱۳ متر است و قابلیت خنک‌کنندگی سریع و خواب عمیق دارد. گلدیران تا ۱۸ ماه قطعات کولر و تا ۱۲۰ ماه کمپرسور را گارانتی می‌کند.

    مصرف‌کنندگانی که این مدل اسپلیت ال جی را خریده‌اند، از سرمایش عالی، صدای کم، مصرف کم انرژی، خدمات پشتیبانی باکیفیت، ظاهر شیک و قشنگ و پرتاب باد قابل‌قبول، تعریف کرده‌اند. برای خرید کولر گازی ۱۸ هزار ال جی، ۹ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان می‌پردازید.

    کولر گازی ال جی

    حرف پایانی

    در خرید کولر گازی بودجه شما حرف اول را می‌زند. اگر محدودیتی در تامین بودجه ندارید، مستقیم سراغ مدل‌های مختلف ال جی بروید. با حداقل بودجه به جنرال مکس فکر کنید، اما پیش از خرید هزینه نصب آن‌را از فروشنده بپرسید. توشیبا گران اما باکیفیت است. سامسونگ و هایسنس کیفیت قابل‌قبولی دارند. برای انتخاب ظرفیت کولر یا این‌که به اصطلاح خریداران «چند هزار» است، با توجه به اندازه‌های اتاق و نورگیر بودنش، با فروشنده مشورت کنید. [see_also]15262[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید