خرید سنگ پای برقی؛ بررسی چهار مدل موجود در بازار ایران

خرید سنگ پای برقی؛ بررسی چهار مدل موجود در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    با خرید سنگ پای برقی می‌توانید پوست خشک و پینه‌بسته پاهای‌تان را راحت‌تر و سریع‌تر بهبود ببخشید. مدل‌های مختلف و قیمت‌های متنوعی از این محصول در بازار وجود دارد. در این مقاله از مدل‌های محبوب و پرفروش بازار ایران گفته‌ایم. مدل‌هایی که به زعم خریداران ایرانی و خارجی در وبسایت‌هایی مانند دیجی‌کالا و آمازون، نقدهایی مثبت داشته اند و تمجیدهای زیادی درباره آنها شده است. در فهرست پیش روی‌تان، این محصولات بررسی شده‌اند و در شماره یک به محبوب‌ترین گزینه رسیده‌ایم. نظرات خریداران قبلی و ویژگی‌های سنگ پاهای برقی، علت این اولویت‌بندی بوده است.

    ۴. سنگ پا برقی آ ا گ

    خرید سنگ پای برقی

    سنگ پای برقی آ اگ از محصولات محبوب بازار ایران است که خریداران زیادی به سراغش می‌روند. این مدل از سنگ پا دارای دو سَری است و این خود یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. چون با وجود چند سری، چند نفر می‌توانند از وسیله استفاده کنند و مشکلی از نظر بهداشت رخ نمی‌دهد. سنگ پای آ اگ(AEG) دو باتری ۱.۵ ولتی نیاز دارد و باتری‌هایش قابل شارژ کردن نیستند.

    دسته این سنگ پا براساس اصول ارگونومیک طراحی شده است و کار کردن با آن دشوار نیست. سری دستگاه را هم می‌توانید به راحتی از آن جدا و وسیله را تمیز کنید. یک بُرس تمیزکننده هم در جعبه این محصول وجود دارد و سرعت آن فقط روی یک درجه قابل تنظیم است.

    نظرات کاربران و ویژگی‌های دیگر

    چیزی که با مرور نظرات کاربران دیجی‌کالا و وبسایتی مانند آمازون متوجه شده‌ایم، این است که سنگ پای برقی آ ا گ، دستگاهی ظریف است و برای پاهایی که به شدت پینه بسته‌اند و پوسته پوسته شده‌اند و ترک‌های مختلف روی کف‌شان جا خوش کرده است، چندان گزینه مناسبی نیست.

    در واقع، به نظر می‌رسد که با خرید سنگ پای برقی آ ا گ با دستگاهی ظریف سر و کار دارید. این وسیله به رفع تَرَک‌های سطحی کمک می‌کند و اگر می‌خواهید که پوسته‌ها و پینه‌های خیلی عمیق را با آن از بین ببرید باید به طور منظم در بلندمدت از آن استفاده کنید تا نتیجه بگیرید. قیمت این سنگ پا، ۱۵۰ هزار تومان است.

    سنگ پای برقی آ ا گ

    ۳. سنگ پا برقی رمینگتون

    خرید سنگ پای برقی

    خرید سنگ پای برقی رمینگتون هم گزینه دیگری است که می‌توانید به آن فکر کنید. این سنگ پا با یک برس تمیزکننده و دو سری غلتان زبر و خیلی زبر عرضه می‌شود. اندازه دستگاه مذکور کوچک است و اگر بخواهید آن را در سفر استفاده کنید هم به راحتی در کیف‌تان جای خواهد گرفت. یادتان باشد که این وسایل فقط برای زدودن پوسته‌ها و پینه‌های پا طراحی می‌شوند و اگر پوست کف پای‌تان دچار ترک‌های بسیار عمیق است نباید انتظار داشته باشید که با خرید سنگ پای برقی به سرعت مشکل‌تان حل شود.

    نظرات کاربران و ویژگی‌های دیگر

    اگر نظرات کاربران را در وبسایتی مانند دیجی‌کالا یا آمازون درباره این سنگ پا مرور کنید به این نتیجه می‌رسید که کاربرد آن برای از بین بردن لایه سطحی مرده روی پوست است. پس اگر توقع محصولی را داشته باشید که پای خشک و زیرتان با ترک‌های عمیق چندساله را در طی چند روز خوب کند، کمی در اشتباهید. اما اگر می‌خواهید که از این دستگاه به عنوان یک روتین و برنامه منظم رسیدگی به سلامت و زیبایی پاها استفاده کنید، احتمالا مانند کاربران پرتعداد راضی آمازون، شما هم رضایت خواهید داشت. برای خرید سنگ پای برقی رمینگتون باید حدود ۱۷۰ هزار تومان هزینه کنید.

    سنگ‌پای برقی ریمینگتون

    [related]15886[/related]

    ۲.سنگ پا برقی بانومد

    خرید سنگ پای برقی

    سنگ پای بانومد، سنگ پای برقی دیگری است که در بازار ایران طرفدار دارد. این محصول چینی است و امکان استفاده از آن زیر آب و در حمام وجود دارد. به همراه دستگاه اصلی، یک غلتک اضافی هم عرضه می‌شود. سنگ پای بانومد قابلیت شارژ کردن دارد و طراحی و ظاهر آن هم زیباست. برای کسانی که دوست دارند در زیر دوش و حمام به نظافت پاهای‌شان رسیدگی کنند، بانومد گزینه خوبی خواهد بود.

    نظرات کاربران و ویژگی‌های دیگر

    بسیاری از کاربران و خریداران قبلی این محصول که در دیجی‌کالا نظر خود را به ثبت رسانده‌اند از کارایی این محصول رضایت داشته‌اند. این محصول هم مانند بیشتر سنگ پاهای برقی برای از بین بردن مشکلات جدی پوست کف پا مانند ترک‌ها و پینه‌های ضخیم کاربرد زیادی ندارد. اما اگر برای نظافت، زیبایی و صاف نگه داشتن کف پا دنبال یک محصول هستید حتما می‌توانید روی این گزینه حساب کنید.

    بیشتر کاربران و خریداران قبلی سنگ پای بانومد به راحتی و سهولت کار با آن اشاره کرده‌اند و اینکه طراحی آن از اصول ارگونومی پیروی کرده است. به کمک این سنگ پا می‌توانید پوست‌های خشک پا را بتراشید و پودر کنید. البته اگر در آن دکمه و نشان‌گری وجود داشت که میزان تکمیل و تخلیه شارژ را نشان می‌داد، رضایت مشتریان از آن بیشتر می‌شد. برای خرید سنگ پای برقی بانومد باید ۷۷ هزار تومان بپردازید که قیمت مناسبی در بازار این روز محصولات مختلف است. به این گزینه در خرید سنگ پای برقی فکر کنید.

    سنگ‌پای پانومد

    ۱. سنگ پا برقی هومدیکس

    خرید سنگ پای برقی

    گزینه نهایی که برای خرید سنگ پای برقی به شما پیشنهاد می‌شود، سنگ پای هومدیکس است. موارد دیگری که در این فهرست پیشنهاد شدند از محصولات خوب و پرطرفدار بازار بودند که خریداران داخلی و خارجی به گواه نظرات‌شان در وبسایت‌های دیجی‌کالا و آمازون از استفاده از آنها ابراز رضایت کرده بودند اما هیچ‌یک توانایی از بین بردن پوسته‌ها و پینه‌های ضخیم را نداشتند.

    سنگ پای برقی هومدیکس برای پاهایی که به شدت زبر شده‌اند هم کاربرد دارند. غلتک‌‌های این وسیله کریستالی الماسی هستند و سرعت آن را می‌توانید در دو درجه بنا به میل و نیازتان تنظیم کنید. در دست گرفتن این وسیله آسان است و طراحی مطلوبی دارد. هومدیکس با باتری کار می‌کند.

    نظرات کاربران و ویژگی‌های دیگر

    خریداران قبلی این محصول از کارایی آن در رفع ترک‌های پوست کف پا و پینه‌های ضخیم زیاد تعریف کرده‌اند. تنها موضوعی که تاحدی برای خریداران قبلی سنگ پای برقی هومدیکس مطلوب نبوده است، مصرف زیاد باتری است. البته کسانی که از باتری‌های باکیفیت استفاده کرده‌اند از زود تمام شدن باتری شکایتی نداشته‌اند. غلتک‌های به کار رفته در ساخت این سنگ پا هم کیفیت راضی‌کننده و مطلوبی دارد. برای خرید این محصول باید حدود ۲۰۰ هزار تومان خرج کنید.

    سنگ‌پای هومدیکس

    در آخر

    برای خرید سنگ پای برقی به مدل‌هایی که معرفی شد هم دقت کنید. این موارد از کیفیت خوبی برخوردار هستند و خریداران قبلی‌شان در داخل و خارج از کشور از آنها رضایت زیادی داشته‌اند. اگر به دنبال رفع مشکلات جدی پوست کف پا هستید و پینه‌‌های زیادی روی پوست‌تان شکل گرفته است باید به فکر خرید یک محصول قدرتمند باشید. سنگ پایی با موتوری قوی و سری غلتانی هنگامی به شما کمک خواهد کرد که به اندازه کافی زبر باشد. طبیعی است که برای خرید محصولی قوی‌تر نیاز به خرج کردن پول بیشتری هم دارید. رسیدگی به پوست پا برای سلامت و زیبایی بیشتر ضروری است. پس آن را دست‌کم نگیرید. [see_also]11646[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید