خرید ضدآفتاب ایرانی؛ از کدام برندها با خیال راحت خرید کنیم؟

خرید ضدآفتاب ایرانی؛ از کدام برندها با خیال راحت خرید کنیم؟
راهنمای مطالعه

    برای خرید ضدآفتاب ایرانی نیاز به راهنمایی دارید؟ نگران نباشید! این بار «درجه» با بررسی برندهای ضدآفتاب ایرانی در خدمت شماست.

    افزایش قیمت برندهای خارجی در پی گرانی دلار مشتریان زیادی را به‌سمت خرید از تولیدات داخل سوق داد. اما شماهایی که تابه‌حال از مشتریان ضدآفتاب‌های خارجی بودید، می‌توان حدس زد با برندهای ایرانی آشنایی چندانی ندارید. اگر برای ضدآفتاب‌های خارجی دنبال برندهای ایرانی جایگزین می‌گردید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا با برندهای ضدآفتاب ایرانی بیشتر آشنا شوید. می‌خواهیم برندهای ایرانی را ازلحاظ تنوع ضدآفتاب‌ها، قیمت و بازخورد مشتریان در این مطلب بررسی کنیم.

    این شما و این ۱۰ برند ضدآفتاب ایرانی:

    * برای راحتی شما ترتیب معرفی زیر الفبایی است تا اگر به قصد آشنایی با برند خاصی به این صفحه وارد شده‌اید، برند مدنظر را سریع‌تر در لیست پیدا کنید.

    ۱. آردن؛ راز جوانی همه خانواده

    ption id="attachment_16937" align="aligncenter" width="850"]خرید ضدآفتاب ایرانی - آردن کرم ضدآفتاب SPF 90 آردن مناسب برای پوست‌های معمولی و خشک

    محصولات آردن در لابراتورهای پیشرفته پارس حیان تولید می‌شوند. آغاز این برند به سال ۱۳۷۰ برمی‌گردد. در آن زمان آردن نخستین خط تولید محصولات تخصصی پوست در ایران بود و از پیشگامان تولید کرم ضدآفتاب ایرانی است.

    ضدآفتاب‌ها

    [table id=262 /]

    همان طور که می‌بینید، تنوع ضدآفتاب‌های آردن بالاست و هر دو جنسیت و همه گروه‌های سنی را شامل می‌شود. چراکه آردن در تلاش است تا برندی قابل‌استفاده برای همه اعضای خانواده باشد. ضدآفتاب‌های آردن عمدتا طیف‌گسترده‌اند. به این معنی که از پوست در برابر هم پرتوهای UVB و هم پرتوهای UVA محافظت می‌کنند. آردن علاوه‌بر ضدآفتاب درزمینه سایر کرم‌های مراقبتی پوست هم برند پرمحصولی است.

    البته آردن یک لاین تخصصی هم به‌اسم اَتوپیا برای بیماران اگزمایی دارد. برای پوست‌های خشک تا خیلی خشک شاید بد نباشد کرم ضدآفتاب رطوبت‌رسان SPF 50 اتوپیای آردن را امتحان کنید.

    بازه قیمتی و بازخورد مشتریان

    • بازه قیمتی: در خود وب‌سایت رسمی آردن هیچ قیمتی درج نشده است. اما در زمان تهیه این مطلب بازه قیمتی ضدآفتاب‌های آردن در دیجی‌کالا پیش از کسر تخفیف بین حدود ۱۳ تا ۴۳ هزار تومان بود که بازه قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ای است.
    • بازخورد مشتریان: درمورد برای مثال کرم ضدآفتاب SPF 50 آردن (مناسب برای پوست چرب / نوع بی‌رنگ) برخی خریداران قبلی این محصول در دیجی‌کالا به قابلیت جذب سریع اشاره داشتند. اما برخی هم معتقد بودند پوست را سفید یا اصطلاحا ماست می‌کند. این انتقاد را کم‌وبیش درمورد سایر ضدآفتاب‌های بی‌رنگ آردن هم دیدیم.

    ۲. پریم؛ محصول لابراتوار دکتر اخوی

    ption id="attachment_16943" align="aligncenter" width="850"]خرید ضدآفتاب ایرانی - پریم ژل ضدآفتاب SPF 50 پریم

    پریم تنها یکی از برندهای محبوب لابراتوار دکتر اخوی است. لابراتوار دکتر اخوی در سال ۱۳۶۹ تأسیس شد و با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی سی‌گل آغاز به کار کرد. این شرکت علاوه‌بر سی‌گل و پریم دو برند فریس و فارمِد را هم در کارنامه دارد.

    ضدآفتاب‌ها

    [table id=270 /]

    ضدآفتاب‌های پریم ازلحاظ تنوع SPF در مقایسه با آردن محدودترند. شرکت لابراتوار دکتر اخوی مدعی است محصولات پریم بااستفاده از تخصصی‌ترین و باکیفیت‌ترین ترکیبات به‌دست‌آمده از بهترین لابراتورارهای دنیا فرموله شده‌اند.

    بازه قیمتی و بازخورد مشتریان

    • بازه قیمتی: در زمان تهیه این مطلب بازه قیمتی ضدآفتاب‌های پریم در فروشگاه‌های اینترنتی بین حول‌وحوش ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان بود. پریم با ضدآفتاب‌های سینره تقریبا هم‌قیمت است.
    • بازخورد مشتریان: برای مثال درمورد کرم ضدآفتاب جوان‌کننده پریم برایند نظرات را می‌توان مثبت و ترغیب‌کننده ارزیابی کرد. صدها نفر در دیجی‌کالا خرید ضدآفتاب ایرانی پریم را به دیگران پیشنهاد داده‌اند. آن‌طور که از میانگین نظرات خریداران قبلی ضدآفتاب‌های این برند در دیجی‌کالا و همین‌طور فروشگاه اینترنتی خانومی برمی‌آید، پریم از وجهه خوبی در بازار برخوردار است.

    ۳. دکتر ژیلا؛ باسابقه و خوشنام

    ption id="attachment_16947" align="aligncenter" width="850"]خرید ضدآفتاب ایرانی - دکتر ژیلا کرم ضدآفتاب SPF 35 دکتر ژیلا مناسب برای پوست‌های معمولی تا خشک

    محصولات دکتر ژیلا در لابراتورهای بهداشتی شرکت ایران آوندفر تولید می‌شوند. شاید تابه‌حال اسم این شرکت به گوش‌تان نخورده باشد. اما ایران آوندفر همان شرکت تولیدکننده محصولات نام‌آشنای بس و ایروکس است.

    ضدآفتاب‌ها

    [table id=268 /]

    این برند، باتوجه‌به محصولات مندرج در وب‌سایت رسمی دکتر ژیلا، دارای ضدآفتاب‌های تخصصی برای آقایان و کودکان نیست.

    بازه قیمتی و بازخوردهای مشتریان

    • بازه قیمتی: در زمان تهیه این مطلب بازه قیمتی ضدآفتاب‌های دکتر ژیلا در دیجی‌کالا بین حدود ۱۸ تا ۶۶ هزار تومان بود. منتها به حجم کرم‌ها هم دقت کنید. در مرور بازخوردها دیدیم که کاربران از حجم کم برخی تیوپ‌ها شکایت داشتند. احتمالا هم منظورشان کرم‌های ۳۰ میلی‌لیتری دکتر ژیلاست.
    • بازخوردهای مشتریان: درمورد برای مثال کرم ضدآفتاب SPF 30 دکتر ژیلا باتوجه‌به بازخوردهای خریداران قبلی این محصول در دیجی‌کالا می‌توان گفت نظر اکثریت جلب شده است. درمورد سایر ضدآفتاب‌های دکتر ژیلا هم به بازخوردهای مثبت زیادی برخوردیم. البته عده‌ای هم از خرید ضدآفتاب ایرانی دکتر ژیلا چندان راضی به نظر نمی‌رسیدند و گویا با پوست‌شان سازگار نبود.

    ۴. سان سِیف؛ ضدآفتاب‌های چندکاره

    ption id="attachment_16951" align="aligncenter" width="850"]خرید ضدآفتاب ایرانی - سان سیف کرم ضدآفتاب +SPF 50 ضدچروک سان سیف مناسب برای انواع پوست

    سان سیف نسل جدید ضدآفتاب‌های تخصصی لابراتوارهای پارس حیان است که از سال ۱۳۹۰ به برندهای زیرمجموعه این شرکت اضافه شد. پارس حیان ضدآفتاب‌های سان‌سیف را با همکاری لابراتوار آلمانی دکتر اِستریتمَنز تولید می‌کند.

    ضدآفتاب‌ها

    [table id=273 /]

    ضدآفتاب‌های سان سیف علاوه‌بر محافظت کامل از پوست در برابر آفتاب به‌طور هم‌زمان از چندین عملکرد مراقبتی و درمانی نظیر ضدچین‌وچروک و روشن‌کنندگی برخوردارند. سان سیف مدعی است به‌دلیل خلوص بالای ترکیبات به‌کاررفته در فرمولاسیون ضدآفتاب‌های این برند می‌توانید با حداقل استفاده از فرآورده انتظار حداکثر کارایی را داشته باشید.

    بازه قیمتی و بازخورد مشتریان

    • بازه قیمتی: در زمان تهیه این مطلب قیمت ضدآفتاب‌های سان سیف در دیجی‌کالا بالای ۵۰ هزار تومان بود. ضدآفتاب‌های سان سیف را می‌توان ازلحاظ قیمت در مقایسه با سایر برندهای ایرانی نسبتا گران توصیف کرد.
    • بازخورد مشتریان: درمورد برای مثال کرم ضدآفتاب +SPF 50 ضدچروک سان سیف تفرجی در بازخوردهای کاربران دیجی‌کالا داشتیم و به مخلوطی از بازخوردهای مثبت و منفی برخوردیم. ناراضی‌ها عمدتا از افزایش قیمت و کیفیت معمولی شکایت داشتند. اما عده‌ای هم به‌گفته خودشان مشتری چندساله این برندند و سان سیف را برند فوق‌العاده باکیفیتی می‌دانند.

    ۵. سی گل؛ قدیمی و پرآوازه

    ption id="attachment_16957" align="aligncenter" width="850"]خرید ضدآفتاب ایرانی - سی گل کرم ضدآفتاب آقایان SPF 55 سی گل

    سی گل هم، همان طور که در معرفی برند پریم گفتیم، از محصولات لابراتوار دکتر اخوی است. دست‌اندرکاران این لابراتوار در تلاش‌اند با تکیه بر تجربه چندین ساله و تولید محصولات سلامت‌محور سهمی در ارتقای سلامت جامعه داشته باشند.

    ضدآفتاب‌ها

    [table id=272 /]

    ضدآفتاب‌های سی گل ازلحاظ تنوع به پای برندهای پرمحصولی چون مای و آردن نمی‌رسند. اما سی گل در گستره محصولاتش به تولید ضدآفتاب‌های تخصصی برای آقایان و کودکان هم بی‌توجه نبوده است.

    بازه قیمتی و بازخورد مشتریان

    • بازه قیمتی: در خود وب‌سایت رسمی شرکت لابراتوار دکتر اخوی هیچ قیمتی برای محصولات سی گل درج نشده است. اما در زمان تهیه این مطلب بازه قیمتی ضدآفتاب‌های موجود سی گل در دیجی‌کالا بین ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان بود که در مقایسه با سایر برندهای ایرانی قیمت متوسط و مقرون‌به‌صرفه‌ای است.
    • بازخورد مشتریان: درمورد برای مثال کرم ضدآفتاب مردانه سی گل اکثریت قابل‌توجهی از کاربران دیجی‌کالا ابراز رضایت داشتند و بیش از ۱۰۰ نفر خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد داده بودند. البته در تعداد معدودی از بازخوردها هم به چربی نسبتا زیاد اشاره شده بود. یا برای مثال درمورد کرم ضدآفتاب فاقد چربی رنگی SPF 60 سی گل برخی کاربران به نکات مثبتی چون بافت سبک و جذب سریع و نقاط ضعفی چون پوشش‌دهی متوسط اشاره داشتند.

    ۶. سینره؛ علم طبیعت

    ption id="attachment_16961" align="aligncenter" width="850"]خرید ضدآفتاب ایرانی - سینره کرم ضدآفتاب +SPF60 سینره مناسب برای پوست‌های معمولی تا خشک

    برند سینره به شرکت دانش‌بنیان طبیعت زنده تعلق دارد که در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات گیاهی تأسیس شد. مواد اولیه این برند، طبق توضیحات مندرج در وب‌سایت رسمی سینره، از اروپا تأمین می‌شوند و فرمولاسیون محصولات هم حاصل تحقیقات متخصصان در لابراتورهای ایران و خارج از کشور است.

    ضدآفتاب‌ها و قیمت

    [table id=269 /]

    ضدآفتاب‌های سینره در مقایسه با سایر برندهای ایرانی نسبتا قیمت‌بالاترند. قیمت‌هایی که می‌بینید در خود وب‌سایت سینره درج شده بودند و برای تیوپ‌های ۵۰ میلی‌لیتری‌اند.

    درضمن سینره برخلاف بسیاری از برندهای ایرانی دارای وب‌سایت به‌روز و کاربرپسندی است. همه محصولات این برند در فروشگاه اینترنتی طبیعت شاپ با قیمت‌های تخفیفی قابل‌سفارش‌اند. توضیحات کامل ضدآفتاب‌ها هم به‌صورت بروشور قابل‌دانلودند.

    بازخوردهای مشتریان

    درمورد برای مثال کرم ضد آفتاب +SPF 50 سینره اغلب کاربران دیجی‌کالا از خرید این محصول ابراز رضایت داشتند. در وب‌سایت خانومی هم همین‌طور بود (خانومی را، اگر یادتان باشد، قبلا به‌عنوان یکی از بهترین وب‌سایت‌های خرید لوازم آرایشی معرفی کردیم.). ازجمله نقاط قوت پرتکرار در بازخوردها می‌توان به سبکی و زودجذبی اشاره کرد.

    کرم ضدآفتاب مردانه سینره هم گویا در جلب رضایت آقایان موفق بوده است.

    ۷. شون؛ طبیعت شروع زیبایی

    ption id="attachment_16966" align="aligncenter" width="850"]خرید ضدآفتاب ایرانی - شون ضدآفتاب SPF 50 شون مناسب برای پوست‌های چرب

    شون محصول مشترک ایران و آلمان است. طبق توضیحات مندرج در وب‌سایت رسمی شون، ارائه فرمولاسیون و تهیه مواد اولیه توسط شرکت آلمانی و تولید و عرضه محصولات در بازار ایران توسط شرکت آریان کیمیا تِک صورت می‌گیرد.

    ضدآفتاب‌ها و قیمت

    [table id=274 /]

    ضدآفتاب‌های شون محدود و هم‌قیمت‌اند. قیمت‌هایی را که می‌بینید به‌استناد وب‌سایت بیوتی کُد درج کردیم. منتها اینها همگی قیمت‌های پیش از کسر تخفیف‌اند. می‌توانید برندهای زیرمجموعه آریان کیمیا تک را از بیوتی کد با قیمت‌های تخفیفی دریافت کنید.

    این را هم بگوییم که محصولات شون، اعم از لوازم آرایشی و بهداشتی، با بهره‌گیری از عصاره‌های گیاهی فرمولاسیون و تولید می‌شوند.

    بازخورد مشتریان

    درمورد برای مثال کرم ضدآفتاب مخصوص پوست چرب شون با مروری بر بازخوردهای کاربران دیجی‌کالا دریافتیم استفاده از این محصول برای برخی‌ها رضایت‌بخش و برای برخی دیگر همراه با نارضایتی‌ بوده است. برخی کاربران ناراضی از چربی زیاد و برق‌انداختن روی پوست شکایت داشتند. اما عده‌ای هم برخلاف ناراضی‌ها از خرید ضدآفتاب‌ ایرانی مخصوص پوست چرب شون کاملا راضی به نظر می‌رسیدند.

    ۸. مای؛ مختص بانوان ایران‌زمین

    ption id="attachment_16971" align="aligncenter" width="850"]خرید ضدآفتاب ایرانی - مای کرم ضدآفتاب SPF 30 مای مناسب برای پوست‌های معمولی و خشک

    محصولات مای توسط شرکت آریان کیمیا تک و تحت لیسانس شرکت کال اَند کوی آلمان تولید می‌شوند. مای مدعی است محصولاتش را به‌طور خاص متناسب با نیاز بانوان ایرانی و طبق اکوسیستم و ژنتیک خاص ایرانی‌ها طراحی و فرمولاسیون می‌کند.

    ضدآفتاب‌ها و قیمت

    [table id=271 /]

    همان طور که می‌بینید، ضدآفتاب‌های مای بسیار متنوع‌اند و در مقایسه با سایر برندهای ایرانی از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردارند. قیمت‌ها را با استناد به وب‌سایت بیوتی کد، که فروشنده تولیدات آریان کیمیا تک است، درج کردیم. البته اینها همه قیمت‌های پیش از کسر تخفیف‌اند. در زمان تهیه این مطلب اغلب محصولات مای در بیوتی کد شامل تخفیف شده بودند.

    بازخورد مشتریان

    درمورد برای مثال کرم ضدآفتاب رنگی SPF 30 مای (مناسب برای پوست‌های معمولی و خشک) اکثریت خریداران قبلی این محصول به‌اتفاق ابراز رضایت داشتند. اغلب کاربران معتقدند به‌نسبت قیمت از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار است. درمورد سایر ضدآفتاب‌های مای هم به بازخوردهای مثبت زیادی برخوردیم. کیفیت قابل‌قبول به‌نسبت قیمت تقریبا پرتکرارترین نقطه قوت ضدآفتاب‌های مای در بازخوردهاست.

    ۹. مِدیسان و مِدیلِن؛ محصولات از گل‌افشان

    ption id="attachment_16978" align="aligncenter" width="850"]خرید ضدآفتاب ایرانی - مدیسان ضدآفتاب کرم‌پودری SPF 40 مدیسان مناسب برای پوست‌های چرب

    دو برند مدیسان و مدیلن از برندهای زیرمجموعه شرکت آرایشی و بهداشتی گل‌افشان به شمار می‌روند. پس از آغاز خط تولید برند مدیلن گل‌افشانی‌ها برند مدیسان را به بازار معرفی کردند که شامل محصولات تخصصی محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است.

    ضدآفتاب‌ها و قیمت

    [table id=275 /]

    مدیسان در تولید ضدآفتاب لاین تخصصی‌تر و متنوع‌تری به‌نسبت مدیلن است. اما هر دو برند در مقایسه با سایر برندهای ایرانی قیمت متوسط رو به بالایی دارند و به خوش‌قیمتی مای نیستند. قیمت‌ها را هم به‌استناد قیمت‌های مندرج در وب‌سایت رسمی گل‌افشان درج کردیم.

    بازخورد مشتریان

    درمورد برای مثال ضدآفتاب‌های کرم‌پودری مدیسان پوشانندگی بالا ترغیب‌کننده‌ترین نقطه قوتی است که در مرور بازخوردها به چشم می‌خورد. اما عده‌ای هم ته‌مایه زرد این ضدآفتاب‌ها چندان به دل‌شان ننشسته بود. درمورد مدیلن هم نظرات کاربران متفاوت بود. جدای از کاربران راضی برخی‌ها درخصوص تجربه خرید ضدآفتاب ایرانی مدیلن به پوشش رنگی ناکافی اشاره داشتند.

    ۱۰. هیدرودرم؛ شریک زیبایی شما

    ption id="attachment_16980" align="aligncenter" width="850"]خرید ضدآفتاب ایرانی - هیدرودرم كرم ضدآفتاب اقایان SPF 35 هيدرودرم

    هیدرودرم را هم شرکت پارس حیان تولید می‌کند. خط تولید هیدرودرم از سال ۱۳۸۶ کلید خورد و در حال حاضر دو برند هیدرودرم لِیدی و هیدرودرم بِیبی هم از زیرمجموعه‌های همین برندند. جالب است بدانید محصولات هیدرودرم لیدی مخصوص بانوان باردار و شیرده فرمولاسیون شده‌اند.

    ضدآفتاب‌ها و قیمت

    [table id=267 /]

    در خود وب‌سایت رسمی هیدرودرم برای خرید محصولات این برند به فروشگاه اینترنتی خانومی ارجاع داده شده است. قیمت‌هایی هم که می‌بینید قیمت‌های درج‌شده در وب‌سایت خانومی است.

    بازخورد مشتریان

    درمورد برای مثال کرم ضدآفتاب SPF 50 فاقد چربی هیدرودرم عمدتا ابراز رضایت داشتند. ازجمله نقاط قوتی که در بازخوردها تکرار شده بودند می‌توان به سبکی و زودجذبی اشاره کرد. اما گویا این محصول پوشانندگی متوسطی دارد و تنها برای پوست‌های چرب و آکنه‌ای پیشنهاد می‌شود.

    یا برای مثال درمورد کرم ضدآفتاب هیدرودرم لیدی هم تفرجی در بازخوردهای خریداران قبلی داشتیم و متوجه شدیم برخی خانم‌ها به نظرشان بژ طبیعی این کرم زیادی روشن است. اما دقت کنید این ضدآفتاب از نوع ضدآفتاب‌های فیزیکی است. ضدآفتاب‌های فیزیکی درصورتی‌که به‌خوبی روی پوست پخش نشوند بیشتر به سفیدی می‌زنند.

    سخن پایانی

    امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد. اگر برای خرید ضدآفتاب ایرانی برند دیگری هم می‌شناسید، حتما در قسمت دیدگاه‌ها با ما مطرح کنید. در پایان جا دارد نکته‌ای را هم درخصوص بازخوردهای مشتریان یادآوری کنیم. فراموش نکنید شرایط پوستی هرکسی متفاوت است. شاید کسی از بافت، رنگ یا سایر خصوصیات فلان کرم ضدآفتاب راضی نباشد. درحالی‌که در مرور بازخوردها احتمالا به نظراتی هم برخواهید خورد که از همان ضدآفتاب تعریف کرده‌اند. تفاوت دیدگاه‌ها تا حد زیادی به شرایط پوستی و سلیقه افراد برمی‌گردد. در انتخاب ضدآفتاب، فرقی نمی‌کند ایرانی یا خارجی، حتما دقت کنید برای چه نوع پوستی و دارای چه ویژگی‌هایی است تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید. و حالا ممنون می‌شویم شما برایمان از تجربه استفاده از ضدآفتاب‌های ایرانی بگویید. [see_also]4322[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید