خرید آنر بند ۵ و ۷ دلیل رضایت مشتریان از انتخاب این مچ‌بند هوشمند

خرید آنر بند ۵ و ۷ دلیل رضایت مشتریان از انتخاب این مچ‌بند هوشمند
راهنمای مطالعه

    پشتیبانی از زبان فارسی، نمایشگر باکیفیت، بدنه مقاوم و پایش فعالیت‌های مختلف قابلیت‌هایی است که خرید آنر بند ۵ را به انتخابی منطقی تبدیل کرده ‌است. اینجا از ۷ دلیلی برایتان گفته‌ایم که کمکتان می‌کند درباره خرید مچ‌بند هوشمند آنر بند ۵ تصمیم بگیرید.

    از حضور آنر در بازار پوشیدنی‌های هوشمند چند سالی می‌گذرد. آنر در این مدت با عرضه دستگاه‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه نامی برای خود دست‌وپا کرده است. این شرکت تاکنون چند نسل مختلف از مچ‌بندهای هوشمند را به بازار عرضه کرده و آنر بند ۵ برایندی از آنهاست. آنر بند ۵ نه‌تنها تمامی نکات مثبت نسل‌های قبل را به ارث برده است، بلکه از نظر عمر باتری و ردیابی فعالیت‌ها یک سروگردن بالاتر است.

    تلاش آنر برای پایین نگه داشتن قیمت باعث نشده است که این برند از تجهیز بند هوشمند خود به نمایشگر باکیفیت، سنسورهای کارآمد و باتری بادوام صرف‌نظر کند. اگر هنوز درمورد خرید آنر بند ۵ مردد هستید، این مطلب در تصمیم‌گیری نهایی به شما کمک می‌کند.

    ۱. پشتیبانی از زبان فارسی

    این روزها در بازار ایران برندهای معتبری، از شیائومی و سامسونگ گرفته تا ده‌ها کمپانی کمترشناخته‌شده چینی، انواع و اقسام مچ‌بند هوشمند را عرضه کرده‌اند اما کمتر برندی است که با زبان فارسی سازگاری داشته باشد؛ آنر بند ۵ یکی از این برندهاست. این گجت با گوشی‌های اندرویدی با اندروید بالاتر از ۴.۴ و آیفون‌های با iOS 9 و نسخه‌های بالاتر سازگاری دارد و پس از همگام‌سازی اعلان‌ها، پیامک‌ها و تماس‌های ورودی را با زبان فارسی به نمایش می‌گذارد.

    هرچند آنر بند ۵ منوی فارسی ندارد، قابلیت نمایش ۴۵ کاراکتر از نوتیفیکشن یا پیامک به زبان فارسی را دارد. باتوجه‌به حضور رسمی آنر در بازار داخل و استقبال خریداران از محصولات این شرکت، احتمال اضافه‌شدن منوی فارسی در به‌روزرسانی‌های بعدی چندان دور از انتظار نیست.

    نمایش‌ندادن پیام‌های فارسی، قابلیت نمایش اعلان‌ها را در بسیاری از بندها تا حد زیادی بی‌استفاده می‌کند، اما با خرید آنر بند ۵ از این ویژگی تمام‌وکمال بهره خواهید برد.

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    ۲. نمایشگر باکیفیت

    خرید آنر بند ۵

    آنر بند ۵ میزبان نمایشگر ۰.۹۵ اینچی امولد است که از رزولوشن ۲۴۰ در ۱۲۰ پیکسلی یا تراکم فوق‌العاده ۲۸۳PPi بهره می‌برد. این نمایشگر لمسی دارای ۵ سیکل روشنایی است که بر اساس وضعیت نوری محیط به‌صورت خودکار تنظیم می‌شوند. تنظیم خودکار روشنایی دو مزیت دارد: نخست، از مصرف بی‌دلیل باتری برای ارائه حداکثر روشنایی جلوگیری می‌شود؛ دوم، در محیط‌های کم‌نور هم کار‌کردن با بند به چشم آسیب نمی‌زند.

    صفحه‌نمایش آنر به‌لطف سنسور حرکتی با بلندکردن دست به‌صورت خودکار روشن می‌شود. سایز بزرگ نمایشگر مشاهده اطلاعات و کارکردن با منوها به‌ویژه سوایپ را بسیار آسان‌تر کرده است. علاوه بر این، پنل امولد رنگ‌های زنده و روشنایی فوق‌العاده‌ای را به ارمغان آورده است و حتی زیر نور مستقیم خورشید هم ناامیدتان نمی‌کند.

    آنر، در کنار این پنل، تغییراتی را هم در منو اعمال کرده است تا نسبت به بند ۴ طراوت و شادابی بیشتر پیدا کرده و کمتر حالت فلت یا تخت داشته باشند. این بند هوشمند به‌صورت پیش‌فرض ۸ واچ‌فیس یا رابط کاربری دارد که هرکدام با یکی از حالت‌های اسمارت بند مثل فیتنس، استفاده روزمره و غیره تناسب دارند.

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    ۳. پایش کارآمد سلامتی

    یکی دیگر از دلایل برای خرید آنر بند ۵ پشتیبانی از فعالیت‌های متعدد ورزشی، از پیاده‌روی گرفته تا شنا و دویدن است. فعالیت‌های ورزشی که اسمارت بند آنر توانایی شناسایی آنها را دارد شامل پیاده‌روی و دویدن در فضاهای بسته یا باز، دوچرخه‌سواری، اسکی فضایی، شنا، قایق‌رانی و تمرین ترکیبی است.

    این قابلیت‌ها به‌لطف سنسور ۶محوره‌ای میسر شده که متشکل از شتاب‌سنج و ژیروسکوپ ۳محوره است. شتاب‌سنج تغییرات سرعت در جهات مختلف رهگیری می‌کند و ژیروسکوپ تغییر زوایا را می‌سنجد. با استفاده از بند می‌توانید هدفی مثل ۳ کیلومتر دویدن را برای خود تعیین کنید تا پس از رسیدن به آن دستگاه به شما اطلاع دهد. در پایان تمرین هم اطلاعات کاملی درمورد ضربان قلب، مسافت طی‌شده، زمان تمرین و غیره در اختیارتان قرار می‌گیرد.

    همگام‌سازی بند و اپ Health هواوی نه‌تنها داده‌های مفیدی را در مورد زمان فعالیت ورزشی، شدت (از گم‌کردن و نرمش گرفته تا فعالیت شدید) و کالری مصرفی را در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه با ارائه راهکارهایی، شما را به دستیابی به اهداف ازپیش‌تعیین‌شده تشویق می‌کند.

    در کنار این موارد نباید از قابلیت پایش SPO2 (سطح اشباع خون از اکسیژن) آنر بند غافل شد. اکسیژن از طریق خون به سایر اندام‌ها می‌رسد و در صورت وجود هر مانعی بر سر راه این فرایند، مشکلات بسیاری برای کاربر رخ می‌دهد. آنر بند ۵، هیپوکسمی یا افت سطح اکسیژن را که می‌تواند ناشی از آسم، آپنه خواب، مصرف دارو، حرکت در ارتفاعات بسیار بالا یا هوای آلوده باشد، تشخیص داده و به کاربر هشدار می‌دهد. گفتنی است در برخی اسمارت بندهای دیگر از جمله شیائومی می‌بند ۴ خبری از SPO2 نیست.

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    [related]16103[/related]

    ۴. پایش دقیق خواب

    آنر بند 5 - پایش خواب

    یکی دیگر از مزایایی که کاربران را به سوی خرید آنر بند ۵ سوق داده، پایش دقیق خواب به لطف قابلیت TruSleep است. این دستگاه مثل نسل قبلی اسمارت بندهای آنر قادر به برآورد زمان خواب و کیفیت تنفس (برای تشخیص مشکلاتی مثل احتقان) است اما در صورت همگام‌سازی با اپلیکیشن Health هواوی اطلاعات تفکیکی از بازه زمانی سپری‌شده طی خواب سبک، عمیق و REM را نیز ارائه می‌کند.

    قابلیت آلارم هوشمند به‌جای اینکه مثل زنگ گوشی به‌یک‌باره شما را از خواب بپراند، زمانی که در حالت خواب سبک هستید، بیدارتان می‌کند. ویژگی جدیدی که در آنر بند ۵ ارائه شده مقایسه میانگین زمان خواب کاربر با سطح استاندارد و ارائه توصیه‌هایی برای افزایش کیفیت خواب است. اپلیکیشن برای تشویق کاربر به دنبال‌کردن توصیه‌ها، نموداری از پیشرفت‌های حاصل‌شده را نمایش می‌دهد.

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    ۵. مقاومت در برابر آب و ضربه

    اغلب کاربران، بندهای هوشمند را هرگز از خود جدا نمی‌کنند و حتی حین خواب و آن را در انواع شرایط آب‌وهوایی به همراه دارند. در نتیجه، این گجت‌ها باید در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت بالایی داشته باشند. آنر، باتوجه‌به این مسئله، محصول جدید خود را با استاندار 5 ATM عرضه کرده است؛ یعنی استقامت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰متری و به‌مدت ۱۰ دقیقه است.

    به‌لطف این ویژگی نه‌تنها حین استحمام بلکه حتی در زمان شنا هم می‌توانید آنر بند ۵ را به دست داشته باشید تا زمان رفت‌وبرگشت و کالری مصرف‌شده در استخر را برآورد کند. کمپانی سازنده برای افزایش دوام ساعت، روی نمایشگر آن لایه‌ای حفاظتی به کار برده اما به نوع آن اشاره‌ای نکرده است. بند ساعت هم از جنس TPU و بسیار بادوام است.

    ۶. قیمت مناسب

    خرید آنر بند ۵ - قیمت مناسب

    بی‌شک، ساعت‌های هوشمند سامسونگ و اپل کارآمدتر و زیباتر از آنر بند ۵ هستند اما نباید فراموش کنیم که برای خرید آنر بند ۵ کمتر از ۴۰۰ هزار تومان می‌پردازید؛ قیمت آنر بند ۵ حدود یک‌سوم مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت است؛ آن هم درحالی‌که مزایای سیستم‌عامل Realtime OS گلکسی چندان بر رقیب چینی نمی‌چربد. بنابراین اگر قصد پیوستن به خیل کاربران اسمارت بندها را دارید، به‌جای پرداخت قیمت‌های گزاف، ابتدا سراغ آنر بند ۵ بروید.

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    ۷. شارژدهی طولانی

    آنر بند ۵ به باتری ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که به‌گفته سازنده با یک بار شارژ، ۱۴ روز شما را همراهی خواهد کرد. البته این عدد بیشتر تبلیغاتی است؛ درصورتی‌که قابلیت پایش ضربان قلب و نظارت بر خواب فعال باشند، این میزان به یک هفته محدود می‌شود. باوجوداین، میزان شارژدهی به قدری است که سروکار شما تنها هفته‌ای یک بار به شارژر دستگاه می‌افتد که به‌مراتب از ساعت‌های هوشمند بهتر است.

    علاوه بر این، در پنل پشتی آنر بند ۵ دو پین برای شارژ تعبیه شده است؛ در نتیجه، برخلاف مچ‌بندهای هوشمندی از قبیل شیائومی می‌بند ۴ برای شارژ نیازی به درآوردن بند پلاستیکی نیست.

    جمع‌بندی مزایای خرید آنر بند ۵

    آنر با معرفی بند ۵، گامی رو به جلو برداشته است، چون این محصول در کنار حفظ ساختار مینی‌مالیستی نسل قبل، با ویژگی‌های جدیدی مثل پایش سطح اکسیژن خون و کنترل موزیک همراه شده است. پشتیبانی از زبان فارسی، نمایشگر باکیفیت، بدنه مقاوم در برابر آب و پایش سلامتی قابلیت‌هایی است که در ساعت‌های هوشمند ارائه می‌شوند؛ اما کمپانی چینی آنها را در محصولی ۳۰یورویی گرد آورده است. بنابراین اگر به‌دنبال خرید مچ‌بند هوشمندی هستید که از طراحی شیک، کیفیت مطلوب و کارایی بالا برخوردار باشد و در عین حال مقرون‌به‌صرفه باشد، آنر بند ۵ انتظار شما را می‌کشد.

    مشاهده قیمت

    [see_also]8141[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید