بهترین سایت‌های کارواش سیار؛ بی‌دردسرترین روش شست‌وشوی خودرو

بهترین سایت‌های کارواش سیار؛ بی‌دردسرترین روش شست‌وشوی خودرو
راهنمای مطالعه

    خودروها نیز به نظافت احتیاج دارند، اما به علل مختلفی از مراجعه به کارواش خودداری می‌کنیم. صرف زمان زیاد برای رفت‌وآمد به کارواش، تلف‌کردن وقت در ترافیک و تمایل‌نداشتن به حضور در کارواش (برای بانوان) چند نمونه از دلایلی است که باعث می‌شود خودرو را به کارواش نبریم. مانند اکثر امور، در اینجا نیز تکنولوژی به کمک ما آمده است. کسب‌وکارهای آنلاینی که خدمات کارواش در محل را ارائه می‌دهند، راهکار مناسبی برای حل این مشکل محسوب می‌شوند. در ادامه، بهترین سایت‌های کارواش در محل را معرفی خواهیم کرد.

    ویژگی‌های بهترین سایت‌های کارواش در محل

    در عصر اینترنت، پس از ظهور یک ایده که در بستر آنلاین امکان‌پذیر باشد، کسب‌وکارهای بسیاری به‌دنبال راه‌اندازی آن می‌روند؛ در نتیجه، در زمینه ارائه خدمات کارواش در محل نیز وب‌سایت‌های بسیاری وجود دارد. تنوع شرکت‌ها باعث شده است که انتخاب برای ما سخت باشد. ازاین‌رو در ادامه به ویژگی‌های مهمی که این کسب‌وکارها باید داشته باشند، اشاره خواهیم کرد.

    ۱. شهرهای تحت پوشش

    فرض کنید به شهر دیگری سفر کرده‌اید یا اقوام نزدیکی در شهر دیگری دارید که دائم به آنها سر می‌زنید یا به دلایل کاری مدام مجبور هستید به‌دفعات به شهر دیگری سفر کنید؛ در چنین شرایطی بسیار وقت‌گیر خواهد بود که در شهر دیگری که چندان به آن آشنایی هم ندارید، به‌دنبال کارواش باشید. بنابراین یک سامانه خوب باید در اغلب شهرها امکان خدمات‌رسانی را داشته باشد.

    ۲. خدمات مکمل کارواش

    در اکثر موارد وقتی خودرو تمیز می‌شود شاهد خط‌وخش‌هایی روی بدنه هستیم که پیش‌تر ایجاد شده‌اند، اما از چشم ما پنهان مانده‌اند. در این مواقع اگر متخصصان کارواش کار لکه‌گیری را نیز انجام دهند، در وقت صرفه‌جویی خواهد شد؛ به‌علاوه انجام بسیاری از سرویس‌های دوره‌ای خودرو نظیر تعویض روغن مستلزم صرف وقت زیادی است. در نتیجه اگر بتوانیم هم‌زمان با کارواش، این خدمات خودرو را نیز دریافت کنیم، با یک تیر چند نشان زده‌ایم.

    ۳. متخصصان کارآزموده

    مسلما هیچ‌کدام از ما تمایل نداریم پس از دریافت خدمات کارواش، خودرویمان همچنان کثیف باشد. علاوه‌براین، درصورتی‌که از متخصصان کمک نگیریم، احتمال آسیب‌رسیدن به رنگ خودرو در زمان کارواش وجود دارد. بنابراین متخصصان کارآزموده نه‌تنها باعث ارتقای کیفیت کار می‌شوند، بلکه مانع از آسیب‌رسیدن به خودرو خواهند شد.

    قطعا در هر خرید آنلاین باید از معتبربودن سایت اطمینان حاصل کنیم. نماد اعتماد الکترونیک (eنماد) نشان‌دهنده اعتبار وب‌سایت است؛ بنابراین با مشاهده آن و مطابقت آدرس درج‌شده در این صفحه با وب‌سایت، با خیال راحت می‌توانیم خرید کنیم. البته هنگام بررسی eنماد باید به تاریخ انقضای آن نیز توجه کنیم.

    بهترین وب‌سایت‌های کارواش در محل

    اگرچه عمر کسب‌وکارهای آنلاین در کشورمان چندان زیاد نیست، اما این کسب‌وکارها در همین مدت کم هم توانسته‌اند رشد چشمگیری داشته باشند و حتی در مواردی گوی سبقت را از کسب‌وکارهای سنتی بربایند. این موضوع باعث شده است روزبه‌روز به تعداد این کسب‌وکارها افزوده شود و بازار رقابت آنها داغ شود. البته داغ‌شدن بازار رقابت به‌نفع ما مصرف‌کننده تمام خواهد شد، زیرا شرکت‌ها تلاش می‌کنند خدمات بهتری ارائه دهند و مشتریان یکدیگر را جذب کنند؛ اما از طرف دیگر، انتخاب را هم برای ما سخت کرده‌اند.

    رتبه ششم: کاربوی (carboy.ir)

    اگر از علاقه‌مندان به محیط‌زیست هستید و تمایل دارید در مصرف آب نیز صرفه‌جویی کنید، کاربوی متخصص این‌کار است. در واقع، کاربوی فقط کارواش سبز (بدون آب) ارائه می‌دهد و مابقی انواع کارواش از طریق این سامانه ارائه داده نمی‌شود. در این نوع شست‌وشوی خودرو از آب استفاده نمی‌شود و متخصصان، به‌کمک تکنولوژی نانو، اتومبیل را تمیز می‌کنند.

    روند ثبت درخواست ساده است: از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت باید ثبت‌نام کنید و سپس نوع خدمت مدنظر و مشخصات خودروی خود را انتخاب و ثبت کنید. در ادامه، پس از تعیین زمان، صورت‌حساب به شما ارائه داده می‌شود. پس از آن باید درخواست خود را نهایی کنید.

    کاربوی، علاوه بر کارواش، خدمات دیگری نظیر کارشناسی خودرو، تعویض روغن، تعویض لنت، تعویض باتری، سرویس دیاگ و... را نیز ارائه می‌دهد. متأسفانه هنگام کارکردن با اپلیکیشن کاربوی یا ثبت درخواست در سایت، کمی تأخیر احساس می‌شود که می‌تواند برای کاربران ناخوشایند باشد. خدمات کاربوی تاکنون (زمان نگارش این مقاله) فقط برای شهروندان تهرانی قابل‌استفاده است.

    کارواش در محل با کاربوی

    رتبه پنجم: استادکار (ostadkar.pro)

    استادکار تمام خدمات خودرو، که امکان ارائه آنها در محل مشتری وجود دارد، را ارائه می‌دهد؛ به‌علاوه، این سامانه خدمات نظافت و تأسیسات منزل را نیز عرضه می‌کند. کارواش سبز تنها نوع کارواش خودرو است که استادکار انجام می‌دهد، در این روش، میزان آب مصرفی برای شست‌وشوی خودرو به حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کند، به‌طوری‌که حدود ۸ لیتر آب مصرف می‌شود.

    از طریق وب‌سایت این سامانه فقط در ۴ مرحله می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. متأسفانه خدمات این سامانه تنها در شهرهای کرج و تهران قابل‌دسترسی است.سرویس‌های دوره‌ای خودرو و کارواش در محل با استادکار

    [related]12799[/related]

    رتبه چهارم: هاب کار (hubcar.ir)

    برای استفاده از خدمات هاب کار فقط کافی است به سایت یا اپلیکیشن این سامانه مراجعه کنید. پس از آن، در شش مرحله شامل ثبت‌نام، انتخاب محل، تعیین زمان، انتخاب مدل اتومبیل و نوع سرویس و انتخاب روش پرداخت می‌توان از خدمات این سامانه استفاده کرد؛ به‌علاوه، امکان ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی نیز وجود دارد.

    هاب کار علاوه بر کارواش، خدمات دیگری مانند سرویس دوره‌ای خودرو، تعویض روغن، بیمه بدنه و ثالث و... را نیز ارائه می‌دهد. متأسفانه این سامانه تاکنون (در زمان نگارش این مقاله) خدمات خود را فقط در تهران ارائه می‎‌دهد.

    کارواش در محل با هاب کار

    رتبه سوم: آب‌وجارو (abo-jaroo.ir)

    آب‌وجارو تمام خدمات نظافت خودرو، منزل و محل کار را ارائه می‌دهد. کارواش نانو، کارواش بخار، توشویی، روشویی، واکس، پولیش و موتورشویی خدمات نظافتی‌ای است که این سامانه برای خودروها عرضه می‌کند. موتورشویی به روش نانو و بدون نیاز به آب انجام می‌شود؛ در نتیجه، نگران آسیب‌رسیدن به سیستم الکتریکی موتور نباشید.

    برای استفاده از خدمات این سامانه باید اپلیکیشن آب‌وجارو را را نصب کنید و پس از ثبت‌نام، مراحل ثبت سفارش و نهایی‌کردن آن را پیش بروید. متأسفانه این سامانه تاکنون خدمات خود را فقط در شهر تهران ارائه می‌دهد.

    ارائه سرویس‌های خودرو با آب و جارو

    رتبه دوم: خدمت از ما (khedmatazma.com)

    خدمت از ما یک بستر آنلاین برای رفع نیازهای کاربران است. این سامانه انواع خدمات خودرو، منزل، محل کار و حیوانات خانگی را در ۴۵ شهر کشورمان ارائه می‌دهد. کارواش بخار، کارواش نانو، صفرشویی و سرامیک خودرو از جمله خدمات این شرکت است. برای استفاده از این خدمات باید از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن آن اقدام کنید.

    نکته درخورتوجه راجع به خدمت از ما، شیوه قیمت‌گذاری است. پس از ثبت سفارش، کاربران باتوجه‌به قیمت‌های پیشنهادی و سوابق متخصصان می‌توانند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

    خدمت از ما، بازار خدمات آنلاین

    رتبه اول: آچاره (achareh.ir)

    آچاره خدمات کارواش سیار را در ۲۷ شهر کشورمان ارائه می‌دهد. شما توسط وب‌سایت یا اپلیکیشن این سامانه می‌توانید خدمات کارواش در انواع نانو، با آب و صفر شویی را در محل دریافت کنید. البته آچاره خدمات دیگری در زمینه‌های تعمیر خودرو، نظافت منزل، اسباب‌کشی، سرویس‌های دوره‌ای خودرو، سلامت و زیبایی و... را نیز ارائه می‌دهد. به‌طورکلی، این سامانه بیش از ۲۵۰ نوع خدمات را عرضه می‌کند.

    برای استفاده از خدمات آچاره می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن آن اقدام کنید. پس از آنکه ثبت‌نام کردید، نوع خدمات موردنیاز خود و تاریخی که به این خدمات نیاز دارید را وارد کنید. هزینه کارواش باتوجه‌به نوع ماشین و کارواش تعیین می‌شود تا کاربران سفارش خود را با آگاهی کامل ثبت کنند؛ به‌علاوه، پس از آنکه درخواست خود را ثبت کردید، می‌توانید پروفایل متخصصانی را که اعلام آمادگی کرده‌اند، ببینید و از بین آنها فرد مناسب برای انجام امور موردنظر خود را انتخاب کنید.

    ارائه کارواش در محل با آچاره

    جمع‌بندی

    همان طور که مطالعه کردید، دیگر نیاز نیست برای بردن خودروی خود به کارواش ساعت‌ها در ترافیک بمانید و زمان خود را تلف کنید. به‌سادگی با چند کلیک می‌توانید در محل موردنظر خود خدمات کارواش را دریافت کنید؛ به‌علاوه، بسیاری از سرویس‌های دوره‌ای خودرو نیز به‌صورت سیار در محل قابل‌انجام هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم دفعه بعد که تصمیم گرفتید خودروی خود را به کارواش ببرید، ابتدا سری به وب‌سایت‌های معرفی‌شده در این مقاله بزنید. [see_also]13640[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید