کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ کامل‌ترین راهنمای خرید هدیه ارزان تا لاکچری

کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ کامل‌ترین راهنمای خرید هدیه ارزان تا لاکچری
راهنمای مطالعه

    روز عشاق نزدیک است. اگر اهل ولنتاین‌بازی باشید، باید از همین حالا که فرصت هست درمورد انتخاب هدیه تصمیم بگیرید. روی سخن‌مان با شما آقایانی است که هیچ ایده‌ای ندارید. ما اینجاییم تا در خرید کادو ولنتاین برای دختر و خانم‌ها کمک‌تان کنیم.

    ۱۴ فوریه، مصادف با ۲۵ بهمن، در تقویم فرنگی‌ها روز ولنتاین نام دارد. مناسبتی که برای عشاق روز گرامیداشت عشق محسوب می‌شود. اما جالب است بدانید ایرانیان باستان هم روز عشق داشتند که متأسفانه در درازنای تاریخ به‌دست فراموشی سپرده شد. روز عشق برای ایران باستان سپندارمذگان نام داشته که بر اساس تقویم خورشیدی برابر ۲۹ بهمن و بر اساس تقویم زرتشتی برابر ۵ اسفند است و با تاریخ ولنتاین فاصله چندانی ندارد. اینکه چه روزی را برای گرامیداشت عشق‌ انتخاب می‌کنید با خودتان! اما اگر قرار است هدیه‌ای هم در این روز در کار باشد، ما پیشنهادهایی برایتان داریم.

    راهنمای خرید کادو ولنتاین برای دختر

    در این مطلب، روی سخن‌مان به‌طور خاص با شما آقایانی است که نمی‌دانید برای نامزد یا همسرتان چه هدیه‌ای بخرید. پیش از اینکه پیشنهادهای مطرح شده در این مقاله را مرور کنید، نگاهی به نکات مهم خرید کادوی ولنتاین برای دختر و خانم‌ها بیندازید. 

    ۱. توجه به سبک او

    پیش از خرید کادو برای دوست صمیمی ، نامزد یا همسرتان، توجه کنید که او چه لباس‌هایی دوست دارد بپوشد یا زیورآلاتی که استفاده می‌کند، چه چیزهایی هستند. با این کار به ایده‌های خوبی دست پیدا می‌کنید و می‌دانید چه هدیه‌ای او را خوشحال خواهد کرد. هنگام بررسی سبک او به موارد زیر دقت کنید:

    • نوع جواهراتی که استفاده می‌کند. جواهراتش درشت هستند یا ریز؟ نقره‌اند یا طلا یا ترکیبی از آنها؟ شاید هم به زیورآلات بدلی و چشمگیر علاقه‌مند است.
    • لباس‌های او ساده یا طرح‌دار هستند؟ طرح‌های لباس‌های او گلدار، هندسی، قلبی یا هر طرح جالب دیگر است یا اگر هم لباس او طرح‌دار باشد، از طرح‌های بسیار ساده استقبال می‌کند؟

    ۲. شخصیت او

    اگر شخصیت کسی را که می‌خواهید به او هدیه بدهید، به‌خوبی بشناسید مشکلی در خرید هدیه مناسب نخواهید داشت. مثلا،

    • ممکن است او کسی باشد که خیلی برای خودش خرید نمی‌کند. مسلما از هدیه‌ای که می‌گیرد بسیار خوشحال خواهد شد.
    • او شخصیتی برونگرا و نمایشی دارد یا تودار است؟ با دانستن این موضوع می‌توانید هدیه‌ای مناسب برای او تهیه کنید.
    • آیا او احساساتی است یا به دنبال هدایا مفهومی است؟

    ۳. حرفه و فعالیت‌های او

    می‌توانید با توجه به فعالیت‌های روزمره او حدس بزنید که چه کادویی او را شاد خواهد کرد. مثلا،

    • اگر او کارمند اداره‌ای است و معمولا برای رفتن به محل کار خود از لباس‌های رسمی استقبال می‌کند، پس می‌توانید لباس، کیف یا کفشی برای او بخرید که رسمی باشد و او بتواند برای رفتن به محل کار خود از آن استفاده کند.
    • اگر با دختر یا زنی ورزشکار طرف هستید، خرید وسایل ورزشی یا لباس ورزشی او را خوشحال خواهید کرد.
    • با توجه به همین چند نکته ساده، می‌توانید هدیه‌ای درخور نامزد یا همسرتان بخرید و او را خشنود کنید.

    بهترین کادو ولنتاین برای دختر 

    صندل زنانه نیکتا مدل ۴-۱۷۰۰

    قیمت (۲۱بهمن): ۳۵۵,۳۷۰ تومان

    صندل روفرشی مجلسی

    این مدل از صندل‌های زنانه برند نیکتا، لژدار ۷ سانتی‌متری است. زیره این صندل از جنس PU است و رویه آن پارچه‌ای همراه با تزئینات زیبایی از گل‌های پارچه‌ای است. کف صندل از فوم انعطاف‌پذیر است که جلوی خسته شدن پا را می‌گیرد و نرم و راحت است.

    این صندل در سایزهای مختلف از ۳۷ تا ۴۱ تولید شده است. یادتان باشد برای پنجه‌های متوسط و پهن باید صندلی تهیه کنید که یک سایز بزرگتر از کفش شهری باشد.  

    جعبه گل رز هلندی کلبه گل سن سون مدل BX-22074

    قیمت (۲۱بهمن): ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

    جعبه گل رز

    گل‌ها علاوه‌بر زیبایی، بیانگر علایق و احساسات درونی افراد می باشند و درعین‌حال فضای اطراف خود را پرطراوت می‌کنند. این جعبه با رنگ خاص و طراحی زیبا بهترین کادو ولنتاین دخترانه است. این جعبه که به شکل صندوقچه طراحی شده است، دارای ۱۶ شاخه گل رز هلندی ممتاز قرمز و گل‌های عروس هلندی است.

    خرید کادوی ولنتاین زنانه

    ست هدیه زنانه چرم یلسان

    قیمت (۲۱ بهمن): ۲,۱۳۵,۲۵۰ تومان

    ست هدیه زنانه

    یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد و مهم زنانه، کیف و کمربندها هستند. این محصولات معمولا در انواع و مدل‌های گوناگون در بازار تولید و عرضه می‌شوند و از آنجایی‌که این محصولات استفاده روزمره دارند، پس یکی از بهترین کادو‌ها برای روز ولنتاین یا هر مناسبت دیگر هستند.

    ست هدیه زنانه چرم یلسان مدل دلاریس در برگیرنده، کمربند، کیف رودوشی و جاکلیدی است. چرم استفاده شده در این محصولات، از نوع طبیعی و باکیفیت و مقاوم است.

    تمامی یراق‌آلات از سرب خارجی با آبکاری رنگ ثابت هستند. جعبه نگهدارنده این هدایا هم از چوب مقاومی است که با سلفون مات روکش شده است.

    کادو ولنتاین برای دختر لاکچری

    گردنبند طلای ۱۸ عیار ماهک

    قیمت (۲۰بهمن): ۳,۲۸۷,۰۰۰ تومان

    خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها - گردنبند طلای ۱۸ عیار ماهک مدل MM0404  

    این روزها گردنبندهای یک‌تکه حسابی روی بورس‌اند. ما هم برای اینکه انتخاب به‌روزی داشته باشید، گردنبند طلای ۱۸ عیار ماهک مدل MM0404 را پیشنهاد می‌کنیم. پلاک این گردنبند به‌شکل هفت باز و از دو طرف به زنجیر طلا متصل است. بنابراین، ثابت می‌ماند و داخل زنجیر حرکت نمی‌کند. درضمن، این مدل گردنبندها را می‌توان همراه گردنبند دیگری با زنجیر بلندتر هم استفاده کرد. اما به‌نظرمان اول مطمئن شوید نامزدتان طلای زرد می‌پسندد. چون همه خانم‌ها از طلای زرد استقبال نمی‌کنند و برخی‌ها آبکاری سفید برایشان جلوه خوشایندتری دارد.

    مشاهده این محصول

    ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour

    قیمت (۲۱بهمن): ۲,۲۷۵,۹۴۰ تومان

    ادوپرفیوم لالیک

    شاید شما هم شنیده باشید هدیه‌دادن یا هدیه‌گرفتن عطر جدایی می‌آورد. اما اگر به چنین خرافاتی پایبند نیستید، ادو پرفیوم زنانه لالیک عطر خوش‌رایحه و لاکچری برای کادوی ولنتاین است. 

    ادو پرفیوم‌ها حاوی ۱۵ تا ۲۰‌درصد اسانس خالص هستند که معمولا ماندگاری بین ۵ تا ۸ ساعت دارند. ادو پرفیوم زنانه لالیک هم از این دست عطرهاست که می‌توانید حداقل از ۵ ساعت ماندگاری آن مطمئن شوید. اگرچه هنوز در فصل سرد سال قرار داریم اما کم‌کم قدم به بهار می‌گذاریم،‌ بنابراین خرید عطری که حس بهار بدهد، عالی است.

    اگر نامزد یا همسرتان بوی شیرین دوست دارد، این ادوپرفیوم مناسب اوست. نت‌های آغازی این ادوپرفیوم،‌ اسانس‌های شکوفه پرتقال، گل رز و نارنج است. نت‌های میانی هم اسانس گل‌های مریم،‌گاردنیا و یاسمین است و چوب صندل و مشک و چوب سدر نت‌های پایانی آن هستند. این ادوپرفیوم به‌طور کلی حس خنکی و شیرینی می‌دهد و مناسب فصل‌های بهار و تابستان است.

    تفرجی در بین بازخوردهای خریداران لالیک در دیجی‌کالا داشتیم و می‌توانیم بگوییم رایحه این عطر برای اغلب دلنشین بوده است. البته که دلنشینی رایحه عطر تا حدی زیادی سلیقه‌ای است. اما از حجم بازخوردهای مثبت می‌توان حدس زد لالیک عطری تقریبا همه‌پسند است. حداقل ۴۰۰ نفر خرید این ادوپرفیوم را پیشنهاد داده‌اند.

     دستبند طلا ۱۸ عیار طرح کارتیه

    قیمت (۲۱بهمن): ۳,۵۵۷,۶۱۰ تومان

    دستبند طلا

    تفاوتی ندارد می‌خواهید کادو تولد برای دختر بخرید یا به مناسب ولنتاین به او هدیه‌ای بدهید، جواهرات همیشه یک پیشنهاد ایده‌آل برای مناسبت‌‌ها خواهد بود.

    دستبندی را که در تصویر می‌بینید و پلاک آن، به‌کل از طلای ۱۸ عیار و با طرح کارتیه است. درواقع این دستبند، شبیه دستبندهای عشق کارتیه است که نشان می‌دهد فرد به معشوق خود علاقه بسیار دارد. طول این دستبند ۲۰ سانتی‌متر و پهنای آن حدود ۱ سانتی‌متر است.

    قفل این دستبند در عین سادگی که باز و بسته شدن آن را راحت می‌کند، بزرگ هم هست و به همین دلیل می‌توان روی قفل از آویزهای متناسب استفاده کرد.

    وزن این دستبند ۱۲٫۷۱۰ گرم است و زیبایی آن خیره‌کننده است. مسلما هدیه‌گیرنده از دریافت چنین هدیه‌ای خوشحال خواهد شد.

     برس حرارتی صاف‌کننده موی پرومکس مدل ۸۰۰۰

    قیمت (۲۱بهمن): ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

    خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها - برس حرارتی صاف‌کننده موی پرومکس مدل ۸۰۰۰

    برس حرارتی وسیله‌ای برای صاف‌کردن و مرتب‌کردن موهاست. اگر با اتوی مو مقایسه کنیم، برس حرارتی برای استفاده مکرر گزینه نسبتا کم‌ضررتری است. خلاصه که از بابت کاربردی‌بودنش شک نکنید. به‌خصوص برای موهای بلند. مدلی هم که در تصویر می‌بینید، جزو پرفروش‌ترین پرفروش‌هاست. بیش از ۹۹۹ نفر از کاربران دیجی‌کالا خرید برس حرارتی پرومکس را به دیگران پیشنهاد داده‌اند. ازجمله ویژگی‌های درخور توجه این محصول می‌توان به فناوری تولید یون اشاره کرد که مانع وزشدن موها می‌شود.

    البته، اگر موهای نامزد یا همسرتان کوتاه است، از این پیشنهاد صرف‌نظر کنید. برای موهای کوتاه اتوی مو بهتر جواب می‌دهد.

    مشاهده این محصول

    سشوار حرفه‌ای پرومکس مدل ۷۲۰۰

    قیمت (۲۱بهمن): ۲,۰۱۷,۴۹۰ تومان

    خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها - سشوار حرفه‌ای پرومکس مدل ۷۲۰۰

    سشوار ضروری‌ترین لوازم حرارتی مو برای خانم‌هاست که می‌تواند کادوی ولنتاین کاربردی و همیشه به‌دردبخوری باشد. این مدل سشوار پرومکس هم ویژگی‌های درخور توجهی دارد. برای مثال، موتور این سشوار دارای قدرت ۲۰۰۰ وات و از نوع AC است. موتورهای AC مخصوص سشوارهای سالنی‌اند و به‌دلیل قدرت باد بالا موها را سریع‌تر خشک می‌کنند. ازجمله سایر ویژگی‌های مشتری‌پسند این سشوار می‌توان به قابلیت تولید یون اشاره کرد. برای استفاده از این قابلیت یک دکمه فعال‌سازی روی دستگاه تعبیه شده است. با فشردن این دکمه ژنراتور یونی شروع به تولید یون‌های منفی می‌کند و الکتریسیته ساکن مو را از بین می‌برد.

    مشاهده این محصول

    کادو ولنتاین برای دختر ۲۰۲۴

    مچ‌بند هوشمند آنر

    قیمت (۲۱ بهمن): ۱,۰۸۹,۰۰۰ تومان

    مچ‌بند آنر

    مچبند هوشمند می‌تواند برای خانم‌های اهل ورزش و سلامتی کادوی ولنتاین خوشحال‌کننده‌ای باشد. ما به شما نسل ششم مچ‌بندهای هوشمند آنر را پیشنهاد می‌کنیم. این را هم بدانید آنر از برندهای زیرمجموعه برند خوش‌نام هوآوی است. آنر بند ۶ با قابلیت پایش شاخص‌های سلامتی‌محور، برای مثال شمارش تعداد ضربان قلب، تعداد گام‌های برداشته شده هنگام پیاده‌روی و محاسبه کالری سوزانده‌شده، به‌خصوص برای پیشبرد اهداف ورزشی کارایی دارد. درضمن این مچ‌بند، با استفاده از حسگر SpO2 سطح اکسیژن در خون را به‌خوبی نشان می‌دهد و می‌توانید میزان تحمل بدن خود را هنگام ورزش‌های سنگین یا پیاده‌روی در ارتفاعات بالا بسنجید.

    به‌علاوه، این مچ‌بند پیام‌ها و تماس‌های دریافتی تلفن همراه کاربر را هم نشان می‌دهد. این محصول برخلاف، نسخه قبلی‌اش، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

     این مچ‌بند ۱۰ نوع برنامه ورزشی متفاوت را شناسایی کرده و شاخص‌های سلامتی‌تان را هنگام انجام دادن هر کدام از این ورزش‌ها شناسایی و اعلام می‌کند.    

    آنر بند ۶ را می‌توانید همین حالا در رنگ‌های مشکی، طوسی یا صورتی کم‌رنگ از دیجی‌کالا سفارش دهید.

    اتو موی رمینگتون مدل S8540

    قیمت (۲۱بهمن): ۲,۱۵۰,۰۰۰ تومان

    خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها - اتو موی رمینگتون مدل S8540

    اگر برای کادوی ولنتاین به خرید اتوی مو فکر می‌کنید، رمینگتون مدل S8540 را هم مدنظر داشته باشید. البته، به‌شرط اینکه بتوانید بیش از ۲ میلیون تومان هزینه کنید. این مدل اتوی موی رمینگتون از نوع اتوهای سرامیکی غنی‌شده با کراتین است. این ویژگی موجب افزایش درخشندگی موها می‌شود. ازجمله سایر ویژگی‌های درخور توجه S8540 می‌توان به قابلیت تنظیم دما، بیشینه دمای ۲۳۰ سانتی‌گراد و دارابودن نمایشگر دما اشاره کرد. فقط اینکه فناوری تولید یون ندارد. اما ازلحاظ کیفیت کارایی اتوی مقبولی است و می‌تواند موها را در حد حرفه‌ای صاف و لخت کند.

    مشاهده این محصول

    دستگاه اسپرسوساز مِباشی مدل ECM2010

    قیمت (۲۱ بهمن): ۵,۹۸۱,۶۵۰ تومانخرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها - دستگاه اسپرسوساز مِباشی مدل ECM2010

    دستگاه اسپرسوساز کادوی ولنتاین دلربایی برای قهوه‌خورهاست. حداقل به‌نظر ما درجه‌ای‌ها که کادوی خاص و ماندگاری است. فقط اینکه باید سر کیسه را شل کنید! اسپرسوساز خانگی مباشی ظاهر شیک و کلاسیکی دارد و در سه رنگ مشکی، قرمز و شیری عرضه می‌شود. این مدل اسپرسوساز مباشی، طبق توضیحات مندرج در دیجی‌کالا، برای تهیه اسپرسو با فشار بخار ۲۰ بار عمل می‌کند و سیستم کاپوچینوساز و قابلیت کف‌سازی هم دارد. بسیاری از خریداران این محصول معتقدند برای مصرف خانگی دارای عملکرد قابل‌قبولی است. منتها، حواس‌تان باشد که جنس بدنه دستگاه فلزی نیست.

    مشاهده این محصول

    کادو ولنتاین برای دختر ارزان

    پالت کانتورینگ و گریم لیدی میکاپ مدل روغن بادام و موم زنبور عسل

    قیمت (۲۱بهمن): ۴۱۹,۰۰۰ تومان

    پالت کانتورینگ

    پالت کانتورینگ و گریم لیدی میکاپ،‌ گزینه‌ای عالی برای دخترانی است که عاشق آرایش بی‌عیب و نقص هستند. این پالت ۱۲ رنگ مختلف از جمله، روشن، متوسط، برنزه و تیره دارد که با استفاده از آنها می‌توان رنگ انواع پوست را متعادل‌سازی کرد.

    این پالت کانتورینگ از مواد معدنی و ارگانیک تهیه شده و به صورت کرمی سبک می‌باشد و نمای زیبایی به صورت می‌دهد. این پالت مناسب افراد با رنگ پوست گندمی، روشن، تیره و برنزه است.

    کیف کمری زنانه مدل هولوگرامی اسپرت کد ۷۴۰۵

    قیمت (۲۱ بهمن): ۲۱۶,۰۰۰ تومان

    کیف کمری

    کیف کمری وسیله‌ای مناسب برای قرار دادن موبایل و کارت عابر بانک و مدارک در مکان‌های شلوغ یا هنگام خرید در بازار است و مسلما می‌تواند هدیه خوبی باشد.

    این کیف کمری از جنس چرم مصنوعی و با طراحی ساده اما هولوگرامی زیباست. بند آن به دو صورت کوتاه و بلند قابل تنظیم است و کیف با کمک زیپ بسته و باز می‌شود.

    از این کیف کمری می‌توان موقع پیاده‌روی، فعالیت‌های روزمره، مهمانی‌ها و حتی در اداره و موقعیت‌های رسمی استفاده کرد.

    کادو ولنتاین عاشقانه

    جعبه موزیکال مدل دو قلب

    قیمت (۲۱بهمن): ۴۸۸,۰۰۰ تومان

    جعبه موزیکال

    این جعبه هدیه‌ای عالی و عاشقانه برای روز ولنتاین است. این جعبه موزیکال دارای ملودی عاشقانه و نوستالژیک است و بدون نیاز به باتری و با ویژگی پیچ‌کوک قابلیت پخش ملودی دارد. وقتی در جعبه باز می‌شود، ملودی پخش می‌شودو عروسک درون آن می‌چرخد.

    این جعبه موزیکال، دکوری زیبا و شیک و کادویی عاشقانه برای روز ولنتاین است.   

    دستبند زنانه مدل مگنتی طرح قلب کد ۷۹۲ مجموعه ۲ عددی

    قیمت (۲۰بهمن): ۲۸,۸۴۰ تومان

    دستبند طرح قلب

    این دستبند از جنس استیل و مدل کارتیه است و هدیه‌ای خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی است. این دستبند رنگ‌های طلایی و نقره‌ای دارد که در این مجموعه از هر رنگ آن وجود دارد. البته اگر دوست داشته باشید، می‌توانید فقط طلایی یا نقره‌ای آن را سفارش دهید تا بتوان آنها را با هم ست کرد.

    طول این دستبند ۲۲ سانتی‌متر است و به‌دلیل اینکه طرح ظریف و دخترانه‌ای دارد، مناسب دست‌های نسبتا لاغر است. هر دستبند دارای نیم‌قلب آهنربایی است و وقتی هر دو نیم‌قلب دستبندها را به هم متصل می‌کنید، یک قلب کامل را تشکیل می‌دهند.

    این دستبند از سه قسمت زنجیر، پلاک و قفل تشکیل شده است که البته رنگ‌ طلایی آن، در همه قسمت‌ها کاملا یکسان نیست و بنابر گفته برخی از مشتریان، رنگ پلاک و قفل بعد از مدتی استفاده تغییر می‌کند. اما رنگ خود زنجیر ثابت می ماند.

    لیست کادو ولنتاین برای دختر

     کادوهای مناسب برای دختر در روز ولنتاین متنوع هستند:

    • اکسسوری: مانند، ساعت، دستبند، کیف و کمربند، کفش، صندل
    • لوازم آرایشی: مانند، انواع سایه‌ها، رژلب، لاک، رژگونه، ریمل
    • پوشاک زنانه: مثل، انواع هودی‌ها، کاپشن، تیشرت، شال، کلاه،
    • کفش زنانه: مانند، اسپرت، رسمی و اداری، روزمره و نیم‌بوت
    • ماگ، انواع زیورآلات، تزئینات پک، عینک آفتابی، انواع تابلوها، به‌ویژه سه بعدی، باکس گل، ست خرس‌های رنگی و شکلات

    با انتخاب هدیه مورد علاقه نامزد یا همسرتان، او را در روز ولنتاین شاد و خوشحال کنید.

    جمع‌بندی هدیه ولنتاین دخترانه چی بخرم؟ 

    خب، پیشنهادهای «درجه» درمورد خرید کادو ولنتاین برای دختر را دیدید. امیدواریم ایده گرفته باشید. اما حالا که تا پایان این مطلب همراه‌مان بودید، بگذارید بدانیم کدام پیشنهادمان را بیشتر پسندید و چرا. پاسخ‌تان را در قسمت دیدگاه‌ها برایمان بنویسید. این مطلب را در گروه دوستان‌ها هم به‌اشتراک بگذارید. می‌دانید که خیلی‌های دیگر هم این روزها در انتخاب کادو ولنتاین دخترانه سردرگم‌اند! 

    سوالات متداول

    ۱. کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟

    با مطالعه بخش قبل می‌توانید به پاسخ سوال‌تان برسید.

    ۲. کادو ولنتاین برای دختر از کجا بخرم؟

    بستگی دارد که چه کالایی را برای هدیه دادن در نظر دارید. مثل، اگر پوشاک یا کفش باشد باید به فروشگاه‌های پوشاک و کفش مراجعه کنید. اگر کالاهای ظریف و زیبا می‌خواهید، می‌توانید به فروشگاه‌های کادویی مراجعه کنید. اما برای اینکه بتوانید به ایده‌های خوب برای خرید هدیه دست پیدا کنید، به بازارهای محصولات مختلف سر بزنید. اگر هم فرصت گشتن در بازار به‌صورت فیزیکی را ندارید، فروشگاه‌های آنلاین، مانند دیجی‌کالا، عالی هستند. با جستجوی اینترنتی محصولات آنها می‌توانید هدیه مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را اینترنتی سفارش دهید.

    ۳. ولنتاین چه روزی است؟

    روز ولنتاین، ۱۴ فوریه مصادف با ۲۵ بهمن است.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید