۲۰ پیشنهاد جذاب برای خرید هدیه روز پدر

۲۰ پیشنهاد جذاب برای خرید هدیه روز پدر
راهنمای مطالعه

    روز پدر سال ۱۴۰۲ یک روز دیگر است و احتمالا شما هم در فکر خرید بهترین هدیه روز پدر هستید. در این مطلب ۲۰ هدیه روز پدر معرفی کرده‌ایم که ارزان و در عین حال ارزشمند هستند.

    می‌دانید امسال روز پدر چه تاریخی است؟ نیازی نیست دنبال تقویم بگردید؛ ما به شما می‌گوییم: ۵ بهمن؛ یعنی پنجشنبه همین هفته! اگر برای خرید هدیه روز پدر هیچ ایده‌ای ندارید، پس در ادامه با «درجه» همراه باشید تا پیشنهادات جذابی را برای خرید هدیه روز پدر به شما معرفی کنیم. پیش از این بهترین هدیه تولد برای دختر و کادو برای کودک را معرفی کردیم.

    ۲۰. فوتبال دستی آی بال مدل پایه دار کد i308GP

    فوتبال دستی

    بیشتر پدرها عاشق فوتبال هستند و حتی برخی از آنها از اینکه نتوانسته‌اند وارد این رشته ورزشی شوند و فرصت فوتبالیست شدن را نداشتند افسوس می‌خورند. اما آنها از بازی‌های جمعی در زمین فوتبال لذت می‌برند. بنابراین خرید فوتبال دستی خانگی او را بسیار شاد می‌کند.  

    فوتبال دستی آی بال مدل پایه دار کد i308GP دقیقا مناسب هدیه روز پدر است. جنس میله، زمین بازی، دسته و چارچوب این وسیله به‌ترتیب فولاد، MDF، پلاستیک سخت و MDF است.

    این فوتبال دستی ۸ میله فولادی و آدمک‌هایی از جنس پلاستیک سخت و دو عدد توپ دارد. ابعاد آن ۱۱۸x۵۲x۸۸ سانتی‌متر و داری ۳۰ کیلوگرم وزن است. از این فوتبال دستی می‌توان هم در فضای داخل و هم بیرون خانه استفاده کرد.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ بیشتر خریداران این فوتبال دستی، آن را باکیفیت و دارای سایز مناسب می‌دانند اما معتقدند نمی‌توان با آن بازی حرفه‌ای داشت و فقط برای سرگرمی‌های خانوادگی خوب است. خریداران نبود گلشمار و یک رنگ بودن تمام دسته‌ها را از نقاط ضعف این فوتبال می‌دانند اما جنس بدنه و میله‌های آن عالی می‌گویند.

    این محصول در بازار (۳ بهمن)، ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان است.  

    ۱۹. دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA R3 کد B

    دوچرخه ثابت

    اگر می‌توانید هدیه‌ای حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای پدرتان بخرید، خرید دوچرخه ثابت پیشنهاد خوبی است. بیشتر پدرها به‌دلیل مشغله کاری یا ناتوانی جسمی کمتر به سراغ ورزش می‌روند. اما اگر می‌خواهید سلامتی را به پدرتان هدیه دهید، خرید دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA R3 بهترین هدیه روز پدر است. با این وسیله او می‌تواند به‌راحتی ورزش‌های هوازی مورد نیاز برای سلامت بدن، به‌ویژه قلب را در خانه انجام دهد.

    این دوچرخه ثابت از برند پروتئوس تحمل وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارد. مقاومت رکاب آن را می‌توان در ۸ حالت متفاوت تنظیم کرد. از عملکردهای آن می‌توان به قابلیت اندازه‌گیری سرعت، مسافت، زمان، کالری، ضربان قلب و نمایش آن روی نمایشگر دیجیتالی دوچرخه اشاره کرد.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ کاربران این محصول از خرید خود بسیار راضی بودند و از ویژگی‌های خوب این دوچرخه به ظاهر زیبا، داشتن درجات سختی مختلف، صندلی راحت، مونتاژ و نصب عالی، کیفیت بالای قطعات، بی‌صدایی و قیمت نسبتا مناسب اشاره کرده‌اند. اما بنا به گفته برخی از کاربران این محصول، نمی‌توان به دقت تعیین کالری، ضربان قلب،‌ مقار مسافت و ... این دستگاه اعتماد کرد.

    این دوچرخه ثابت در بازار (۳بهمن) با قیمت ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۱۸. کارواش شارژی باس مدل 88VF کد 1

    کارواش

    بیشتر پدرها عاشق خودروهایشان هستند و همیشه می‌خواهند آن را تمیز ببینند. پس خرید کارواش شارژی خانگی می‌تواند آنها را خوشحال کند.

    کارواش شارژی خانگی می‌تواند هدیه روز پدر خوبی باشد. حداکثر جریان خروجی سیالات در این کارواش ۴ لیتر در دقیقه است و فشار آب در بازه ۲۲ تا ۳۰ بار (Bar) است و در ضمن می‌توان محدوده فشار آب این دستگاه را تنظیم کرد.

    با استفاده از این کارواش می‌توان بدون مصرف آب زیاد، خودرو را شست. این کارواش حتی برای کارهای دیگر مانند آبیاری گیاهان، شستشوی پارکینگ، استخر، مبلمان، باغ، دوچرخه و .. هم مناسب است.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ کاربران این محصول، از کیفیت، فشار آب و شارژی بودن آن رضایت دارند و دو ویژگی کم‌صدا بودن و داشتن قابلیت استفاده در هر مکانی این کارواش را عالی می‌دانند. اما شیلنگ نه‌چندان بلند و کم بودن تعداد باتری (۱ عدد) همراه با محصول را از نقاط ضعف این کارواش می‌دانند. برخی از کاربران هم می‌گویند که با این کارواش فقط می‌توان غبار و خاک نشسته روی خودرو را تمیز کرد و گل‌ولای بعد از بارندگی را به‌راحتی تمیز نمی‌کند.

    این محصول در بازار (۳ بهمن) با قیمت ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۱۷. پاوربانک ای دیتا مدل P20000QCD

    پاوربانک

    پاوربانک هدیه‌ای عالی برای هدیه روز پدر است. اما موقع خرید پاوربانک مراقب باشید، نوعی بخرید که هم باکیفیت باشد و هم ظرفیت بالایی داشته باشد.

    پاوربانک ای دیتا (ADATA) مدل P20000QCD برای این منظور عالی است. این محصول جنس و کیفیتی عالی دارد و با انواع تلفن‌های همراه، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر سازگار است. این پاوربانک حاوی سه درگاه خروجی  است که همزمان با آن می‌توان سه دستگاه را شارژ کرد. این پاور بانک ۲۰هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و دیگر مانند سابق در بیرون از خانه با تلفن همراه بدون شارژ معطل نمی‌مانید. باتری این پاوربانک از نوع لیتیوم-یونی است. از ویژگی‌های دیگر این پاوربانک باید به موارد زیر اشاره کرد:

    • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (PD) Power Delivery
    • ۳ آمپر شدت جریان ورودی و خروجی
    • ولتاژ ورودی و خروجی ۵ ولت

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ بیشتر خریداران این محصول، از خرید خود راضی هستند و این محصول را عالی و باکیفیت می‌دانند. شارژ سریع دستگاه‌های مختلف و ظرفیت بالای این پاوربانک را نقطه قوت آن می‌دانند. اما برخی هم از بدنه ضعیف این محصول گله دارند.

    این پاوربانک در بازار (۳ بهمن) با قیمت ۱ میلیون و ۱۳۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۱۶. قهوه ساز فلاویا مدل FL-200

    قهوه‌ساز فلاویا

    اگر پدری دارید که عاشق قهوه است، پس برای هدیه روز پدر برای او یکی از قهوه‌سازهای بازار را بخرید. می‌توانید با کمک قهوه‌ساز، همراه با پدرتان قهوه‌ای خوش‌طعم درست کنید و پدر و فرزند لحظات دلچسبی را بگذرانید.

    قهوه ساز فلاویا مدل FL-200، دستگاه خوبی برای هدیه دادن است. با استفاده از این دستگاه تهیه قهوه بسیار آسان است. این دستگاه ۴۰۰ وات توان مصرفی دارد و می‌تواند دو فنجان قهوه آماده کند. درضمن این دستگاه به فیلتر شستشو، کفی ضدلغزش برای فنجان‌ها و کلید خاموش و روشن مجهز است. طول سیم آن هم ۸۵ سانتی‌متر است.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ با بررسی دیدگاه‌‌های متعدد خریداران باید گفت که این محصول اقبال خوبی در بین خریداران خود به دست آورده است. آنها از طراحی زیبا، قدرت مناسب آن برای به جوش آوردن آب و داشتن دو عدد فنجان به‌طور کل راضی‌اند. اما برخی از خریداران به‌طور اتوماتیک خاموش نشدن این دستگاه و نداشتن توری را ایراد‌های این قهوه‌ساز می‌دانند.

    این محصول در بازار (۳ بهمن)، حدود ۴۷۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۱۵. شطرنج مدل تاشو مسافرتی

    شطرنج تاشو مسافرتی

    شطرنج هدیه‌ای عالی برای آقایانی است که عاشق مسابقه‌ و مبارزه‌های فکری هستند و اتفاقا در بازی شطرنج مهارت دارند یا اینکه می‌خواهند یادگیری این ورزش فکری بی‌نظیر را شروع کنند.

    شطرنج مدل تاشو مسافرتی می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای روز پدر باشد. چراکه اگر دوست داشته باشند در سفر هم شطرنج بازی کنند، این شطرنج تاشو را می‌توانند هر کجا که می‌خواهند همراه خود ببرند.

    جنس چوب این شطرنج از نوع شش لایه است و در رنگ‌های عسلی، آنتیک و ماهگونی موجود است. سطح روی کار به‌جای برچسب، با لیزر حکاکی شده است. تمامی پین‌ها و قفل‌های محصول فلزی است. این محصول دو بازی شطرنج و چکرز را پشتیبانی می‌کند. در بسته‌بندی این محصول ۳۲ عدد مهره چوبی دو رو و ۲ عدد تاس وجود دارد. کیفیت کالا و بسته‌بندی عالی آن، این محصول را گزینه مناسبی برای هدیه دادن می‌کند.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ خریداران قیمت این شطرنج را مناسب می‌دانستند و فقط آنها ترجیح می‌دادند میان رنگ‌ها، رنگ سفید هم وجود داشت.  

    قیمت این محصول در بازار (۳ بهمن)، ۱۸۵ هزار تومان است.

    ۱۴. ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه

    ست ورزشی

    اگر پدرتان اهل ورزش، به‌ویژه ورزش‌های صبحگاهی است، ست ورزشی می‌تواند هدیه‌ای عالی باشد. پیشنهاد ما که خریداران دیجی‌کالا هم از آن راضی بوده‌اند ست ورزشی مدل SH-271 است. جنس این ست ورزشی از پلی‌استر است و طرح ساده و معمولی دارد. این لباس گرم نه‌تنها از بدن در برابر سرما محافظت می‌کند، بلکه پوشش مناسبی برای پاییز و زمستان است. گر قصد خرید یک ست با کیفیت و زیبا را دارید این محصول بهترین گزینه برای شما است.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ ۹۰درصد از خریداران از این محصول بسیار راضی هستند و بیش از ۴۸۰ نفر خرید آن را پیشنهاد داده‌اند. خریداران از کیفیت، سایزبندی و خوش‌دوختی این ست ورزشی رضایت دارند. درضمن قیمت این محصول را هم با توجه به کیفیتش خیلی خوب می‌دانند.

    این ست ورزشی در بازار (۳ بهمن) با قیمت حدود ۵۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۱۳. کت تک مردانه مدل C-22 اسپرت

    کت تک اسپرت

    برخی از آقایان دوست دارند همیشه در محل کار ظاهری رسمی داشته باشند و برخی هم از در بعضی مهمانی‌ها ترجیح می‌دهند کت بپوشند. طرح‌های ساده و یک رنگ هم طرحی است که میان آقایان طرفدارهای بسیاری دارد. اگر پدر شما هم طرفدار این مدل کت‌هاست، کت تک مردانه مدل C-22 اسپرت می‌تواند نظر او را جلب کند. 

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ بیشتر خریداران از خرید خود راضی هستند و آن را خوش‌دوخت، شیک، زیبا و با قیمت مناسب می‌دانند.

    قیمت این محصول در بازار (۳ بهمن)، حدود ۷۰۰ هزار تومان است.  

    ۱۲. دستبند مردانه مدل چرم کد ۷۷۸۹۴

    هدیه روز پدر، دستنبد مردانه

    دستبند مردانه یکی از هدایای زیبایی است که می‌توانید برای خرید هدیه روز پدر در نظر بگیرید. این دستبند مردانه ترکیبی از استیل و چرم طبیعی است و در برابر ضربه و آب مقاوم است. این دستبند فری‌سایز بوده و متناسب همه است. در ضمن این دستبند را می‌توان تاحدی کوچک کرد. البته این دستبند کپی از برند رولکس است.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ بیشتر خریداران از انتخاب خود راضی بودند و آن را شیک و بسیار زیبا و همینطور باکیفیت می‌دانند. از طرفی برخی از خریداران از نداشتن جعبه بسته‌بندی این محصول رضایت نداشتند.

    این دستبند در بازار (۳ بهمن) حدود ۱۸۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۱۱. عینک آفتابی مردانه ماتریکس مدل ۸۲۳۶

    هدیه روز پدر، عینک آفتابی

    عینک آفتابی هدیه‌ای عالی برای پدرهاست؛ چراکه بدون شک آنها مدام از خانه بیرون می‌روند. درواقع آنها چه در محل کارشان حاضر شوند، چه بخواهند با دوستان خود یک روز تفریحی دوست‌داشتنی را بگذرانند، از عینک آفتابی بسیار استفاده می‌کنند. بنابراین این وسیله می‌تواند یک هدیه روز پدر عالی برای آنها باشد.

    عینک آفتابی مردانه مدل Ri 6465، از نوع خلبانی است و  بنا به ادعای سازنده‌اش، از مواد اولیه باکیفیت و تیم طراحی با سابقه استفاده کرده و محصولی جذاب به مخاطبان ارائه داده است. این عینک مناسب افراد با فرم صورت مربع، گرد، بیضی، مستطیل، مثلث و لوزی است. جنس و فرم فریم به‌ترتیب فلزی و خلبانی است. جنس لنز آن نیز پلی‌کربنات و همچنین پلاریزه است. این عینک مناسب ساحل، آب‌وهوای آفتابی، استفاده روزمره و همچنین رانندگی است.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ بیشتر خریداران این عینک از کیفیت آن راضی هستند و حتی برخی از آنها این عینک را در عینک‌سازی بررسی کرده‌اند و پلاریزه بودن و داشتن UV400 آن را تایید کرده‌اند. ۱۱۰ نفر از خریداران، خرید این عینک را پیشنهاد داده‌اند. 

    این عینک در بازار (۳ بهمن) حدود ۱۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۱۰. مسواک برقی اورال-بی مدل مدل پرو اکسپرت 110

    هدیه روز پدر، مسواک برقی

    مسواک برقی چیزی است که برای هدیه روز پدر ۱۴۰۲ به ذهن کمتر کسی خطور می‌کند، اما چرا که نه! مسواک برقی وسیله‌ای فوق‌العاده کاربردی است و حداقل به نظر ما درجه‌ای‌ها که می‌تواند برای روز پدر هم هدیه مناسبی باشد. مسواک برقی را به‌خصوص برای هدیه به پدرهای عزیزی پیشنهاد می‌کنیم که از آرتروز و مشکلات حرکتی دست رنج می‌برند، چون برای مسواک‌کردن با مسواک‌های برقی نیازی به حرکت زیاد دست نیست.

    مسواک برقی اورال-بی مدل پرو اکسپرت 110 از خوش قیمت‌ترین مسواک برقی‌های بازار است. این مدل جزو مسواک‌برقی‌های چرخشی-لرزشی محسوب می‌شود و دارای قدرت تمیزکنندگی بالایی است. نیازی به نگرانی در مورد خراب شدن شارژر و بی‌مصرف ماندن مسواک ندارید چون این مدل با باتری قلمی کار می‌کند. اما اگر ازلحاظ قطعات یدکی می‌پرسید، سری‌های یدکی این مدل برای تعویض سری موجودند.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ بیش از ۲۲۰ نفر از کاربران دیجی‌کالا با خرید این محصول موافق‌اند. درکل، از روی حجم بالای بازخوردهای مثبت خریداران می‌توان حدس زد که رضایت اکثریت جلب شده است.

    این مسواک در بازار (۳بهمن) ۸۶۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۹. موزن گوش و بینی پاناسونیک مدل ER-GN30 

    هدیه برای روز پدر

    موزن گوش و بینی وسیله کاربردی و مفیدی برای اصلاح موهای بلند گوش و بینی است و به نظرمان ارزشش را دارد برای خرید هدیه روز پدر درموردش فکر کنید؛ آقایان به کمک این محصول به‌راحتی می‌توانند بدون کمک کسی از شر موهای بلند گوش و بینی خلاص شوند.

    موزن انتخابی ما از برند معتبر پاناسونیک است. اگر از ویژگی‌های این موزن می‌پرسید، باید بگوییم دارای تیغه استیل ضدزنگ و ضدحساسیت، بدنه ضد آب و قابل‌شست‌وشو و طراحی ارگونومیک و خوش‌دست است؛ ضمن اینکه با باتری قلمی کار می‌کند و در سه رنگ مشکی، نارنجی و نوک‌مدادی قابل‌سفارش است. 

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ در عمده بازخوردها از کیفیت مقبول و کارایی این محصول تعریف‌وتمجید شده است. البته، خریدارانی هم بودند که تیغه تیزتری انتظار داشتند، ولی خب تعداد بازخوردهای مثبت هم کم نیست. ۹۹۹ نفر از خریداران این محصول در دیجی‌کالا معتقدند از خریدش ضرر نمی‌کنید.

    این محصول در بازار (۳بهمن)، حدود ۶۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۸. ساعت مچی عقربه‌ای مردانه برند اِسکمی مدل ۹۰۶۹

     خرید هدیه روز پدر

    ازجمله هدایایی که معمولا برای خرید هدیه روز پدر به ذهن می‌رسد، می‌توان به ساعت مچی اشاره کرد؛ ایرادی هم ندارد، چراکه جزو هدایای کاربردی و اتفاقا ماندگار محسوب می‌شود. اگر برای خرید ساعت دنبال برندهای قیمت‌مناسب می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به ساعت مچی‌های برند اِسکمی بیندازید.

    اِسکمی یک برند چینی تولیدکننده انواع ساعت‌های مچی عقربه‌ای و دیجیتالی است و در بازار جهانی هم به تنوع بالا و قیمت مناسب شناخته می‌شود. ساعت ۹۰۶۹ اِسکمی با صفحه مشکی، بند استیل و همچنین تاریخ‌شمار از مدل‌های تقریبا همه‌پسندی است که می‌توانید مدنظر داشته باشید (دقیقا همین مدل با صفحه سفید هم در بازار موجود است).

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ برآیند بازخوردها نشان می‌دهد اغلب خریداران روی شیکی و زیبایی این مدل ساعت مردانه اِسکمی اتفاق‌نظر دارند؛ حتی در بازخوردهایی دیدیم که گفته بودند این ساعت از عکسش هم خوش‌قیافه‌تر است. درضمن، اکثرا معتقدند ساعت قیمت‌مناسبی است و با جلوه درخورتوجهی که دارد به خریدنش می‌ارزد. ۹۹۹ نفر از خریداران، خرید این کالا را پیشنهاد کرده‌اند و این محصول در بازار (۳ بهمن)، ۷۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    مشاهده ساعت مچی اسکمی

    ۷. ادو پرفیوم ژک ساف مدل FF

    ادوپرفیوم

    ازجمله گزینه‌های مناسب برای خرید هدیه روز پدر می‌توان به عطر و ادکلن اشاره کرد. ادو پرفیومی که برایتان در نظر داریم از محبوب‌ترین عطرهای ایرانی است که بیش از ۳۲۰ نفر از خریداران در دیجی‌کالا آن را به دیگران هم پیشنهاد کرده‌اند. عطر ۲۲ میلی‌لیتری «FF» از برند ایرانی ژک ساف با الهام از عطر معروف کارولینا « CH Men » طراحی‌شده و بوی گرمی دارد.

    رایحه این عطر شامل بوی چوب، گل، گیاهان معطر، مرکبات و وانیل بوده و مناسب فصل زمستان است. 

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ اغلب خریداران این عطر معتقدند برای هدیه گزینه مناسبی محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد ژک ساف ازلحاظ رایحه توانسته نظر اکثریت خریدارانش را جلب کند؛ گویا ماندگاری و پخش بوی قابل‌قبولی هم دارد. 

    ۹۹۹ نفر از خریداران، خرید این کالا را با ارزش می‌دانند و آن را پیشنهاد کرده‌اند. این محصول در بازار (۳ بهمن)، با قیمت ۹۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

    مشاهده ست ست ادو تویلت امپر

    ۶. ست هدیه چرم طبیعی آدین چرم مدل DS1

    خرید هدیه روز پدر - ست هدیه چرم طبیعی آدین چرم مدل DS1

    آدین چرم تولیدکننده هدایای نفیس چرمی است و ست‌های هدیه مردانه و زنانه متنوعی به بازار عرضه می‌کند. ست مردانه‌ انتخابی ما شامل سه تکه کاملا کاربردی است: کیف پول کتی، جاکلیدی و کمربند. به‌گفته خود آدین چرم، کمربند موجود در این ست برای تا سایز ۴۸ مناسب است. کلیه اقلام ست بالا از چرم گاوی با رنگ گیاهی و ضدحساسیت تهیه شده‌اند. این ست، علاوه بر قهوه‌ای روشن، در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای تیره هم قابل‌سفارش است و به همین ترتیبی که در تصویر می‌بیند، در جعبه اختصاصی آدین چرم برایتان ارسال خواهد شد.

    ناگفته نماند که این ست از گارانتی ۲۴ ماهه آدین چرم برخوردار است.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ اغلب خریداران تأیید کرده‌اند که ست خوش‌دوختی است و بسته‌بندی زیبا و شکیلی هم دارد؛ درکل که به‌خصوص در تخفیف به خریدنش می‌ارزد. درضمن، با مرور بازخوردها متوجه شدیم که گویا آرم آدین چرم روی اقلام ست حک شده است، درحالی‌که تصویر چیزی نشان نمی‌دهد!

    این محصول در بازار (۳ بهمن) با قیمت ۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.  

    مشاهده ست چرم طبیعی آدین

    ۵. ساعت مچی دیجیتالی اِسکمی مدل 1257 خرید هدیه روز پدر - ساعت مچی دیجیتالی اِسکمی مدل 1257

    برای ساعت مچی دیجیتالی هم باز سراغ برند خوش‌قیمت اِسکمی رفتیم. فکر کردیم یک پیشنهاد ویژه مخصوص پدرهای اسپرت‌پوشی داشته باشیم که بدشان نمی‌آید ساعت دیجیتالی بپوشند و گاهی از تیپ کلاسیک فاصله بگیرند. این ساعت مچی دیجیتالی اِسکمی با طراحی تماما مشکی انتخاب تقریبا مطمئنی به عنوان هدیه روز پدر است.

    ازجمله مشخصاتی که باید بدانید، می‌توان به بند سیلیکونی، قابلیت نمایش روز هفته و تنظیم آلارم اشاره کرد. اگر درمورد بزرگی صفحه می‌پرسید، قطر صفحه این ساعت، طبق توضیحات فروشنده، ۵۰ میلی‌متر یا به‌عبارتی ۵ سانتی‌متر است؛ بنابراین، ساعت نسبتا بزرگی است و برای مچ‌های ظریف چندان پیشنهاد نمی‌کنیم.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ میانگین بازخوردها نشان می‌دهد این مدل ساعت دیجیتالی اِسکمی به دل اغلب خریدارانش نشسته است؛ حتی دوست عزیزی از این ساعت با لفظ «لعنتی دوست‌داشتنی» تعریف کرده! خلاصه که اغلب معتقدند ساعت شیک و باکیفیتی است و به قیمتش می‌ارزد. ناگفته نماند که برخی هم علی‌رغم رضایت کلی به خش‌پذیری صفحه اشاره داشتند.

    این محصول در بازار (۳ بمهن) با قیمت حدود ۴۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    مشاهده ست ساعت مچی دیجیتال اسکمی

    ۴. کیف رودوشی چرم آرتان کد AR04012m

    هدیه روز پدر، کیف رودوشی

    این کیف رودوشی چرمی از برند آرتان است که در زمینه تولید انواع کیف‌ها، کوله‌ها، کفش و کمربند چرمی فعالیت می‌کند و با وجود اینکه ۶ سال از تاسیس فروشگاه چرم آرتان می‌گذرد، صاحبان این برند در تلاش‌اند، اجناس باکیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

    این کیف جمع‌وجور برای استفاده روزمره کفایت می‌کند و دوخت تروتمیزی دارد. این کیف رودوشی چرمی بند قابل اتصال و قابل تنظیمی دارد و با استفاده از زیپ و مگنت بسته می‌شود.

    این کیف در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای تولید می‌شود.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ خریداران از جنس و کیفیت و رنگ این کیف و همچنین قیمت مناسب آن رضایت دارند و معتقدند که نیاز روزمره را برطرف می‌کند.

    این محصول در بازار (۳ بهمن) با قیمت ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۳. کیف کمری پِکینیو مدل 6094

    خرید هدیه روز پدر - کیف کمری پِکینیو مدل 6094

    این‌یکی پیشنهادمان مختص پدرهای اهل کوهنوردی و طبیعت‌گردی است؛ می‌توانید پدر محترم را با هدیه کیف کمری پِکینیو برای کوهنوردی تجهیز کنید. پِکینیو، معروف به کله‌گاوی، برند شناخته‌شده‌ای درزمینه تولید ملزومات کمپینگ و کوهنوردی است. مدل 6094 کیف کمری پِکینیو طراحی جاداری دارد؛ حجم داخلی این کیف، بنا به توضیح فروشنده، ۵ لیتر و همان طور که در تصویر هم پیداست، دارای جیب‌های متعددی در قسمت بیرونی است. این مدل کیف کمری پِکینیو را می‌توانید در رنگ قرمز، نارنجی، سبز، فیروزه‌ای یا خردلی سفارش دهید. درضمن، بندهای دوشی این کیف از نوع جداشونده‌اند؛ کیف کمری پِکینیو با اتصال بندهای دوشی به حالت کوله هم قابل‌استفاده است.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ در بین بازخوردهای خریدارن به نکات مثبتی نظیر کیفیت مقبول، رنگ‌های متنوع و جاداری زیاد اشاره شده است. خریداران این مدل کیف کمری پِکینیو معتقدند نه‌تنها برای کوهنوردی بلکه برای استفاده روزمره هم کارایی دارد. فقط اینکه گویا گیره‌های بندهای دوشی کمی خشک و سفت‌اند.

    ۶۰ نفر از خریداران، خرید این محصول را پیشنهاد کرده‌اند و این مدل از کیف‌های کمری در بازار (۳ بهمن) با قیمت حدود ۴۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود. 

    ۲. ماشین اصلاح صورت پرو جیمی مدل GM-657

     خرید هدیه روز پدر - ماشین اصلاح صورت پرو جیمی مدل GM-657

    ماشین اصلاح از پرکاربردترین لوازم شخصی مردانه است و می‌توانید برای خرید هدیه روز پدر درموردش فکر کنید. اگر از پرفروش‌های خوش‌قیمت بازار می‌پرسید، پیشنهاد می‌کنیم درنگی روی ماشین اصلاح صورت پرو جیمی مدل GM-657 داشته باشید. پرو جیمی مدل GM-657 از نوع ماشین اصلاح‌های شارژی است و حین کار از مزاحمت سیم خبری نخواهد بود. منتها دقت کنید که صفرزن نیست؛ یعنی ریش را از ته نمی‌زند، ولی خط‌زن دارد که برای آرایش خط ریش حتما به درد می‌خورد. این ماشین اصلاح همراه برس تمیزکننده، روغن روان‌کاری و ست شانه ۴ عددی عرضه می‌شود. 

    البته، ما در مطلب جداگانه‌ای پرفروش‌ترین ماشین اصلاح‌های موجود در بازار ایران را بررسی کرده‌ایم؛ اگر برای هدیه روز پدر به خرید ماشین اصلاح تمایل دارید، آن‌یکی مطلب‌مان را هم حتما بخوانید.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ جالب است بدانید بیش از ۹۹۹ نفر از خریداران این ماشین اصلاح در دیجی‌کالا خریدش را به دیگران هم پیشنهاد کرده‌اند. از روی عمده بازخوردها می‌توان حدس زد که ماشین اصلاح کارراه‌اندازی است؛ خیلی‌ها معتقدند باوجود قیمت پایین از کیفیت بالا و حتی به تعبیر برخی خریداران از کیفیتی عالی برخوردار است.

    این محصول در بازار (۳ بهمن) با قیمت ۳۶۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    مشاهده ماشین اصلاح صورت پروجیمی

    ۱. پلیور مردانه پاییزان مدل P700

    کادو برای روز پدر

    تقریبا همه پدرها از این مدل پلیورها در کمد لباس‌شان پیدا می‌شود. پلیور یقه‌هفتی که در تصویر می‌بینید، از برند ایرانی پاییزان و مناسب پاییز و زمستان است؛ البته، ضخامت نسبتا نازکی دارد و حتی اوایل بهار هم بدون کاپشن قابل‌استفاده خواهد بود. روی قسمت آرنج دارای تکه‌دوزی قهوه‌ای است.. اگر هم قصد دارید هدیه دیگری با این پلیور ست کنید، به نظرمان بد نیست یک پیراهن دکمه‌ای یقه‌دار برای زیرش بخرید؛ پلیورهای این مدلی با پیراهن یقه‌دار جلوه شکیل‌تری پیدا می‌کنند.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ در بیست و چندی بازخوردی که پای این محصول خواندیم، اغلب ابراز رضایت کرده و به نکات مثبتی چون قیمت مناسب، کیفیت رضایت‌بخش و سایزبندی دقیق اشاره داشتند؛ از رنگ قرمز این پلیور هم تعریف شده است.

    این پلیور برای استفاده روزمره و همینطور اداری و رسمی مناسب است و در ضمن در نگ‌های مختلف مانند قرمز، سبز، بادمجانی و فیروزه‌ای تولید شده است. 

    این محصول در بازار (۳ بهمن) با قیمت حدود ۳۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    مشاهده دقیق‌تر این پلیور

    جمع‌بندی ۲۰ پیشنهاد جذاب برای خرید هدیه روز پدر

    خرید هدیه روز پدر برای به‌طورکلی آقایان کار سختی است، اما امیدواریم با پیشنهادهایی که ارائه کردیم کار را برایتان راحت‌تر کرده باشیم. از شماهایی که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید، یک پرسش داریم: آیا موفق به انتخاب شدید؟ کدام هدیه روز پدر از موارد را بیشتر پسند کردید و به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید؟ منتظر تبادل‌نظرهایتان هستیم.

    [see_also]20064[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید