بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی؛ اقامتگاه‌های ارزان و بکر جنگلی را تجربه کنید

بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی؛ اقامتگاه‌های ارزان و بکر جنگلی را تجربه کنید
راهنمای مطالعه

    گذراندن تعطیلات در آب‌وهوای ناب جنگل برای هر شخص طبیعت‌دوست، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود. بهار و روزهای تعطیل عید، بهانه قشنگی است تا به یک کوله‌گرد تبدیل شویم و جنگل‌نوردی را آغاز کنیم. برای استراحت در طول این سفر مهیج، نیاز به رزرو کلبه جنگلی در استان‌های سبز شمال ایران داریم. در این مطلب از درجه تصمیم گرفتیم که بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی را به شما معرفی کنیم تا در ثبت خاطرات خوش شما در جنگل‌های ایران سهمی داشته باشیم. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

    معیارهای انتخاب بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی

    در این مطلب برای رزرو کلبه جنگلی، ۵ مورد از بهترین سایت‌های در حال فعالیت را به شما معرفی می‌کنیم و این سامانه‌ها را براساس معیارهای درجه که در ادامه توضیح داده شده، رتبه‌بندی می‌کنیم. یکی از معیارهای مهم در انتخاب بهترین سایت رزرو کلبه جنگلی، قابلیت فیلتر تنوع اقامتگاه‌ها به نوع اقلیم جنگلی و بوم‌گردی است. امکان انتخاب اقلیم جنگلی در همان ابتدای ورود به سایت سبب می‌شود، زمان را برای پیدا کردن کلبه جنگلی در میان فهرست طولانی دیگر اقامتگاه‌ها تلف نکنیم.

    سایت رزرو اقامتگاه باید امکان انتخاب محدوده قیمت و فیلتر امکانات رفاهی و تجهیزات مورد نظر کاربر را داشته باشد تا انتخاب را برای او آسان‌تر کند. همچنین بهتر است که سایت‌های رزرو کلبه جنگلی، در همان صفحه اول، لینک دسترسی سریع کاربر به اقامتگاه‌های محبوب و شهرهای پر طرفدار را قرار دهند و کاربر را بدون نیاز به جست‌وجو، به صفحه رزرو کلبه هدایت کنند. با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و روزهای بهاری، ارائه پیشنهادهای مناسب و متنوع برای عید یک امتیاز ویژه برای هر سایت محسوب می‌شود. از دیگر معیارهای درجه برای انتخاب بهترین سایت رزرو کلبه جنگلی، ارائه نقشه لوکیشن هر اقامتگاه و همچنین امکان گفتگوی آنلاین نوشتاری با واحد پشتیبانی است.

    معرفی بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی

    به‌عنوان یک کاربر علاقمند به طبیعت‌گردی، گشتی در گوگل زده‌ایم و بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی را برای شما گلچین کرده‌ایم. به پیشنهادهای ما توجه کنید تا اقامت شیرینی را در جنگل‌های سرسبز ایران تجربه کنید.

    رتبه پنجم: جاباما (jabama.com)

    یکی از بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی در دنیای آنلاین، جاباما است که مهم‌ترین ویژگی آن دسترسی آسان به نوع اقامتگاه جنگلی، انتخاب قیمت و تجهیزات و دسترسی به نقشه و لوکیشن کلبه است. در همان صفحه اول سایت می‌توانید محدود قیمت را انتخاب و تیک گزینه‌های امکانات رفاهی مدنظرتان را برای اقامتگاه تعیین کنید تا زمان کمتری را برای جست‌وجو اختصاص دهید. بهتر بود که در همان صفحه اول هم، لینک اختصاصی اقامتگاه جنگلی وجود داشت تا کاربر به راحتی به صفحه رزرو کلبه جنگلی هدایت شود.

    جاباما - رزرو کلبه جنگلی

    اما متاسفانه در این سایت چنین امکانی دیده نشد. پیشنهادهای نوروزی جاباما برای تعطیلات نوروز، نسبت به سایر سامانه‌های رزرو کلبه جنگلی کمتر بود و امکان گفتگوی نوشتاری آنلاین میان کاربر و پشتیبان وجود نداشت. تماس با پشتیبانی این سایت از طریق خطوط تلفن و ارسال ایمیل امکان‌پذیر است. سایت جاباما با ارائه اپلیکیشن، امکان رزرو اقامتگاه را برای مسافران راحت‌تر کرده است. یکی از امتیازات این سایت، ارائه نقشه لوکیشن در صفحه معرفی هر کلبه است که اطلاعات مسیر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با بررسی نقاط ضعف و قوت سایت جاباما، درجه رتبه ۵ فهرست بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی را به این سایت اختصاص می‌دهد.

    رتبه چهارم: شب (shab.ir)

    رتبه چهارم بهترین سایت رزرو کلبه جنگلی متعلق به سایت رزرو اقامتگاه شب است. با کلیک روی لینک این سایت متوجه خواهید شد که زیبایی بصری از ویژگی‌های مهم این سایت است. البته طراحی سایت در زمینه دسترسی به تمام موارد می‌توانست بهتر باشد و کاربر را به شکل هوشمندانه‌تری هدایت کند. بالاترین امتیاز درجه به معیارهای این سایت، به امکان انتخاب محدوده قیمت و تجهیزات کلبه و فیلتر انواع اقامتگاه‌ها به نوع کلبه جنگلی داده شده است.

    شب - رزرو کلبه جنگلی

    همچنین سایت شب پیشنهادهای خوبی در زمینه رزرو کلبه جنگلی برای روزهای نوروز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نمایش نقشه لوکیشن اقامتگاه، از دیگر ویژگی‌هایی سایت شب برای راحتی کاربران در تشخیص مسیر است. امکان گفتگوی نوشتاری آنلاین میان کاربر و نیروهای پشتیبانی در این سایت وجود ندارد و برای پیگیری سفارش باید شماره تلفن پشتیبانی تماس بگیرید. بر اساس بررسی ویژگی‌های سایت شب از منظر معیارهای ذکر شده، رتبه ۴ درجه برای بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی به این سایت تعلق می‌گیرد.

    [related]16060[/related]

    رتبه سوم: دهگردی (dehgardi.com)

    با کلیک به روی لینک سایت دهگردی و جست‌وجوی اقامتگاه، متوجه خواهید شد این سایت یکی از بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی است. توجه این سایت به اقامتگاه‌های بوم‌گردی از جمله کلبه‌های جنگلی، برای کاربر بسیار جذاب است. در این سایت می‌توانید دسته‌بندی‌‌های جالبی در بین اقامتگاه‌ها ببینید. به‌عنوان مثال لینک دسترسی به اقامتگاه‌هایی با چشم‌اندازهای خاص در صفحه اول سایت وجود دارد. شما با کلیک بر روی این لینک به صفحه رزرو انواع کلبه‌ها و خانه‌های روستایی با منظره‌ای تماشایی هدایت می‌شوید.

    دهگردی - رزرو کلبه جنگلی

    همچنین در این سایتی بخشی به‌عنوان رادیو دهگردی وجود دارد که پادکست‌های شنیدنی با اطلاعات مفید، به همراه موسیقی‌های محلی از نقاط مختلف ایران برای شما قرار داده‌اند. از دیگر خصوصیت این سایت، استفاده از تصاویر زیبای بوم‌گردی، دسته‌بندی‌های مناسب و اهمیت به جزئیات در این دسته‌بندی‌ها است. در صفحه اول سایت امکان دسترسی به اقامتگاه‌های جنگلی وجود دارد و در لیست این اقامتگاه‌ها، پیشنهادهای متنوعی را برای روزهای نوروز وجود دارد. به غیر از ارائه نقشه لوکیشن اقامتگاه، تمام معیارهای مورد نظر درجه برای این سایت، رعایت شده است و به همین دلیل ما رتبه ۳ از فهرست بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی را به دهگردی تقدیم می‌کنیم.

    رتبه دوم: جاجیگاه (jajiga.com)

    رتبه دوم بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی درجه به سایت جاجیگا اختصاص داده می‌شود، زیرا از نظر فیلتر اقامتگاه‌ها، انتخاب محدوده قیمت و تجهیزات و لینک دسترسی به اقامتگاه جنگلی در همان صفحه اول سایت، وضعیت مطلوبی دارد. در این سایت می‌توانید تنوع مطلوبی از پیشنهادهای نوروزی را برای اقامتگاه‌های جنگل‌های شمالی ببینید و د رنهایت با بررسی نقشه موقعیت مکانی هرکدام، رزرو مطلوبی داشته باشید. طراحی صفحه اول سایت به شکلی است که کاربر به راحتی می‌تواند وارد فهرست اقامتگاه‌های مختلف از جمله کلبه جنگلی شود.

    جاجیگا - رزرو کلبه جنگلی

    جست‌وجوی سریع سایت در صفحه اول بنا به پر طرفدارترین اقامتگاه‌ها برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر لینک دسترسی جست‌وجوی سریع، لینک‌های دسته‌بندی شده دیگری نیز در صفحه اول سایت خواهید دید که نقطه قوت طراحی جاجیگا هستند. اقامتگاه‌های خاص، اقامتگاه‌های اقتصادی، لوکس و مجلل، تخفیف‌‌دار و بوم‌گردی از جمله این دسته‌بندی‌ها هستند. امکان گفتگوی آنلاین با واحد پشتیبانی در این سایت از طریق لینک تلگرام وجود دارد. با توجه به تمام ویژگی‌های گفته شده، سایت جاجیگا در رتبه ۲ قرار می‌گیرد و اختلاف آن با رتبه ۱ فهرست بهترین سایت‌های رزرو کلبه جنگلی بسیار کم است.

    رتبه اول: مکانچی (makanchi.com)

    مکانچی در میان سایت‌های رزرو کلبه جنگلی با اختلاف بسیار کمی نسبت به جاجیگا، در رتبه اول درجه قرار می‎گیرد و می‌تواند اولین پیشنهاد ما برای سایت انتخاب اقامتگاه‌های مناسب در اقلیم جنگلی باشد. نوار ابزار بالای سایت در صفحه اول، نظم خوبی به انتخاب‌ها می‌دهد و به راحتی کاربر را به صفحه مورد نظرش هدایت می‌کند. تنوع اقلیم اقامتگاه‌ها در مکانچی بالا است و کلبه جنگلی را هم شامل می‌شود. از نکات جالب نوار ابزار مکانچی، پیشنهادات فصلی است که انتخاب را برای کاربر راحت‌تر می‌کند. همچنین در صفحه اول سایت، با توجه به یک سری از جزئیات، لینک دسته‌بندی‌هایی قرار داده شده که گردشگران را به خوبی به صفحه انتخاب و رزرو هدایت می‌کند. اقامتگاه‌های محبوب، تخفیف‌دار و بوم‌گردی، نمونه‌ای از این دسته‌بندی‌های هوشمندانه در طراحی سایت مکانچی است.

    مکانچی - رزرو کلبه جنگلی

    تنوع پیشنهادهای مطلوب برای روزهای نوروز، امکان جداسازی اقامتگاه به نوع جنگلی و لینک میان‌بر در همان صفحه اول به اقامتگاه جنگلی، از ویژگی‌های این سایت و معیارهای مورد نظر درجه است. همچنین می‌توانید در همان صفحه اول سایت بدون نیاز به لینک تلگرام، به‌طور آنلاین با واحد پشتیبانی گفتگو کنید. هنگام انتخاب اقامتگاه با کمک نقشه، موقعیت کلبه را از منظر مسیر دسترسی بسنجید و سپس با خیال راحت رزرو کنید. لینک دانلود اپلیکیشن مکانچی برای دسترسی راحت‌تر کاربران، در سایت قرار داده شده است.

    تصمیم آخر برای رزرو کلبه جنگلی

    در این مطلب از درجه همچون یک کاربر مشتاق سفر به اقلیم جنگلی، در گوگل به قصد رزرو اقامتگاه جست‌وجو کردیم و وارد سایت‌های مختلف رزرو کلبه جنگلی در ایران شدیم. طبق نتیجه به‌دست آمده، سایت‌های جاجیگاه، دهگردی و مکانچی با اختلاف کمی نسبت به هم، بهترین‌ها برای رزرو کلبه جنگلی در ایران هستند. برای شناخت دیگر بهترین‌های دنیای آنلاین، با درجه همراه باشید و از ذره‌بین آن نتایج گوگل را بررسی کنید. [see_also]17846[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید