۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A20

۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A20
راهنمای مطالعه

    طراحی زیبا، نمایشگر امولد، عمر باتری فوق‌العاده و البته قیمتی مقرون‌به‌صرفه از جمله دلایلی است که مشتریان بازار گوشی‌های اقتصادی را به سمت خرید سامسونگ گلکسی A20 ترغیب می‌کند.

    عواملی همچون وضعیت اقتصادی حاکم بر اکثر کشورهای دنیا و کم‌رنگ‌شدن مرز بین محصولات پرچمدار و میان‌رده، افراد را از پرداخت مبالغ هنگفت برای خرید گوشی هوشمند منصرف می‌کند و برهمین اساس تولیدکنندگان برای عرضه‌ محصولاتی متنوع و توانمند در دسته‌ میان‌رده و اقتصادی به تکاپو افتاده‌اند.

    سامسونگ نیز در تلاش است تا بازار گوشی های میان‌رده را در دست بگیرد و به همین خاطر تعداد زیادی گوشی را در رنج‌های قیمتی متفاوت روانه بازار کرده است. گلکسی A20 تقریبا شبیه به گلکسی M20 است، با این تفاوت که گلکسی M20 برای بازار هند طراحی شده ولی گلکسی A20 به صورت عمومی و برای همه کشورها عرضه شده است. اما آیا این محصول می‌تواند شایستگی‌های خود را در ازای بهای برداختی شما ثابت کند و به گزینه شماره یک خرید شما تبدیل شود؟ با «درجه» همراه باشید.

    مشخصات گلکسی A20

    • بدنه: قاب و فریم پلاستیکی
    • نمایشگر: ۶.۴ اینچی امولد
    • چیپست: ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۴
    • پیکربندی حافظه: ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: دو‌گانه (۵+۱۳مگاپیکسلی)
    • دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسلی
    • باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
    • قیمت: حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

    مشاهده دقیق‌تر این گوشی

    ۱. طراحی زیبا و مدرن

    طراحی گلکسی A20

    سامسونگ سعی کرده مثل دیگر اعضای سری Galaxy A، ظاهر گلکسی A20 را هم شبیه به گوشی‌های مدرن امروزی طراحی کند. در نگاه اول متوجه شباهت زیاد گلکسی A20 به برادران بزرگتر این گوشی خواهید شد؛ چراکه در طراحی این گوشی نیز  از همان زبان طراحی گلکسی A30 و گلکسی A50 استفاده شده است. بریدگی V شکل به همراه نمایشگر بزرگ و پنل پشتی پلاستیکی با ظاهر شیشه‌ای که شرکت سازنده نام Glasstic (ترکیب plasstic و glass) بر آن نهاده است؛ ترکیبی که جذاب و انتخابی هوشمندانه به نظر می‌رسد.

    پنل پشتی از پلاستیک پلی کربنات ساخته شده اما مثل شیشه براق و چشم‌نواز است و جلوه زیبایی به آن بخشیده است. همچنین حسگر اثر انگشت بیضی شکل دستگاه هم در قاب پشتی آن قابل رویت است و درست در بالای لوگوی سامسونگ قرار دارد. این حسگر کیفیت و سرعت عمل قابل قبولی دارد اما به مرور زمان ممکن است کمی دچار افت کیفیت شود و در شناسایی جزئیات انگشت کاربر کمی تاخیر داشته باشد.

    گذشته از این موارد، گلکسی A20 با وجود داشتن نمایشگر و باتری بزرگ، وزنی بسیار پایین و در حدود ۱۶۹ گرم دارد که در ادغام با ارگونومی خوب محصول، موجب در دست‌گرفتن آسان آن می‌شود. سامسونگ گوشی گلکسی A20 را در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی و نارنجی روانه بازار کرده تا پاسخگوی سلیقه‌ و نیازهای متفاوت کاربران باشد.

    ۲. نمایشگر بی‌کران امولد

    نمایشگر گلکسی A20

    نمایشگر به‌کار رفته در گلکسی A20 از نوع سوپر امولد (Super AMOLED) و ۶.۴ اینچی است و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. ضخیم‌ترین بخش حاشیه نمایشگر این گوشی در لبه زیرین آن دیده می‌شود و در لبه فوقانی نمایشگر دستگاه هم یک زائده کوچک V شکل برای لنز دوربین سلفی وجود دارد. سامسونگ اصطلاحا به این سبک طراحی نمایشگر در گوشی‌های خودش لقب "اینفینیتی دیسپلی" را داده است که یکی از جدیدترین سبک‌های طراحی صفحه‌نمایش گوشی‌های این شرکت محسوب می‌شود.

    این نمایشگر رزولوشنی برابر با ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل یا +HD دارد و به لطف حاشیه‌های بسیار باریک آن تقریبا ۸۵ درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را پوشانده است. روشنایی نمایشگر دستگاه هم به رقم فوق‌العاده ۴۶۵ نیت می‌رسد. این به معنای آن است که حتی در زیر نور خورشید هم مشکلی ازنظر خوانایی نمایشگر نخواهید داشت و خوانایی محتوا رضایت‌بخش است.

    ۳. باتری با شارژدهی بالا

    شارژدهی گلکسی A20

    گلکسی A20 برای تامین انرژی مورد نیاز خود به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت بالای ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که اندکی کوچک‌تر از  نسخه به‌کار رفته در گلکسی M20 است؛ اما عملکرد آن به دلیل استفاده از پردازنده کم‌مصرف و نمایشگر با رزولوشن پایین، در سطح عالی قرار می‌گیرد. بیشتر کاربران در استفاده سنگین، قادر به استفاده از این گوشی تا ۱ روز کامل خواهند بود و در کاربری سبک‌تر این زمان تا ۲ روز نیز قابل افزایش است.

    این گوشی از شارژ سریع ۱۵ واتی سامسونگ هم پشتیبانی می‌کند که خوشبختانه شرکت سازنده شارژر آن را در داخل جعبه قرار داده و با استفاده از آن، شارژ کامل گلکسی A20 حدود ۲ ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

    ۴. رابط کاربری روان

    رابط کاربری گلکسی A20

    خوشبختانه گلکسی A20 از جدیدترین رابط کاربری سامسونگ با نام One UI استفاده می‌کند که بر پایه اندروید ۹ توسعه داده شده و از نظر بیشتر منتقدان، در حال حاضر بهترین رابط کاربری اندروید و نزدیک‌ترین رقیب به اندروید خالص است. انیمیشن‌ها روان نمایش داده می‌شوند و ما با یک رابط کاربری بهینه‌سازی شده مواجه هستیم.

    به گفته سامسونگ، رابط کاربری جدید باعث تعامل بهتر کاربر با گوشی می‌شود و به وسیله آن، استفاده از گوشی با یک دست آسان‌تر خواهد بود.

    جمع‌بندی دلایل خرید گلکسی A20

    خرید گلکسی A20

    گلکسی A20 یک گوشی اقتصادی از سوی سامسونگ است که مجموعه‌ای از ویژگی‌های خوب را در خود جای داده است. از نمایشگر امولد با روشنایی مناسب گرفته تا طراحی به‌روز و باتری غول‌پیکر ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی. اگر بودجه محدودی دارید و قصد خرید یک گوشی باکیفیت، زیبا و خوش‌ساخت اندرویدی را دارید، گلکسی A20 سامسونگ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید پیش‌رویتان باشد.

    گلکسی A20 تنها در یک نسخه و با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تومان در بازار کشورمان به‌فروش می‌رسد.

    نظر شما در رابطه با خرید گلکسی A20 چیست؟ خوشحال می‌شویم آن را در بخش نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

    مشاهده دقیق‌تر این گوشی

    [see_also]22146[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید