۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A10s

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A10s
راهنمای مطالعه

    در این مقاله از ۵ دلیل برای خرید گلکسی A10s برایتان گفته‌ایم. دلایلی که کمکتان می‌کند برای خرید این گوشی راحت‌تر تصمیم بگیرید.

    گلکسی A10s ارزان‌قیمت‌ترین موبایل سامسونگ است که دوربین دوگانه، باتری پر حجم و نمایشگری وسیع را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر در دوران قبل از قرنطینه در خیابان به بنرهای تبلیغاتی توجه کرده باشید، احتمالا نام گلکسی A10s را هم دیده‌اید. این موبایلی کلکسیونی از قابلیت‌های شاخص از جمله دوربین دوگانه و باتری قدرتمند در موبایلی مقرون به صرفه است که به صورت ویژه برای بازارهای اقتصادی نظیر ایران تولید شده است.

    گلکسی A10s نتیجه رقابت شانه به شانه سامسونگ با شیائومی و هواوی است و نسخه قوی‌تر گلکسی A10 به شمار می‌رود. A10s در کنار مزایایی مثل طراحی مدرن و نمایشگر وسیع که از مدل قبلی به ارث برده، در برخی زمینه‌ها از جمله دوربین و باتری ارتقا هم پیدا کرده. اگر در پی خرید گلکسی A10s هستید، در ادامه با درجه همراه باشید تا مزایای این موبایل را برایتان شرح دهیم.

    مشخصات سامسونگ گلکسی A10s

    [table id=336 /]

    ۱. نمایشگر وسیع با پنل PLS

    خرید گلکسی A10s

    مشاهده کلیپ و فیلم یا گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی این روزها به متداول ترین سرگرمی افراد در اوقات فراغت تبدیل شده اما آنچه این تجربه را دلپذیرتر می‌کند انجام اینکار در نمایشگری بزرگ و با کیفیت است. سامسونگ با آگاهی از این نکته گلکسی A10s را به صفحه نمایشی ۶.۲ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل مجهز کرده که حداقل حاشیه را اطراف خود می‌بیند.

    نکته مهمتر مجهز بودن گلکسی A10s به پنل PLS TFT است که نسبت به پنل IPS LCD به کار رفته در بسیاری از مدل‌های با قیمت مشابه از جمله گلکسی A10 روشن‌تر است، رنگ‌های را با غنای بیشتری به تصویر می‌کشد و زاویه دید گسترده‌تری را به ارمغان می‌آورد. روشنایی بالای این پنل امکان مشاهده بدون دردسر محتوا در نور روز را میسر می‌سازد.

    مشاهده دقیق‌تر این گوشی

    ۲. طراحی مدرن

    خرید گلکسی A10s

    نمایشگر با بریدگی قطره‌ای یا ناچ، دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت تا همین اواخر به مدل‌های پرچمدار و میانرده محدود بود اما سامسونگ آنها را به برخی گوشی‌های ارزانقیمت‌تر خود آورده و گلکسی A10s هم یکی از آنهاست.

    اطراف نمایشگر را حداقل حاشیه را فرا گرفته و دوربین سلفی و حسگرهای دیگر هم درون ناچ فوقانی جا خوش کرده‌اند. به لطف این طراحی صفحه نمایش بیش از ۸۰ درصد پنل جلو را اشغال کرده، آن هم در حالی که این میزان برای مدل‌های همرده نظیر نوکیا ۶.۱ و شیائومی Mi A2 با طراحی قدیمی به ترتیب از ۷۳ و ۷۷ درصد فراتر نمی‌رود. دیگر مزیت گلکسی A10s این است که با وجود نمایشگر بزرگ ابعاد چندانی نداشته و به راحتی در دست جای می‌گیرد.

    در پنل پشتی هم دوربین دوگانه در لبه فوقانی قرار گرفته و اسکنر اثر انگشت هم در وسط پنل تعبیه شده است. این اسکنر که معمولا در مدل‌های ارزانقیمت کمتر دیده می‌شود، شما را از ترسیم الگو یا وارد کردن پین کد بی نیاز کرده و قفل صفحه را به محض تماس با انگشت باز می‌کند.

    ۳. دوربین دوگانه

    خرید گلکسی A10s

    اصلی‌ترین مزیت گلکسی A10s نسبت به A10 و اغلب مدل‌های هم قیمت برخوردار بودن از دوربین دوگانه‌ای است که کیفیت تصاویر پرتره را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی متشکل از سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج است. سنسور اصلی پشت لنزی با اپرچر f/1.8 قرار گرفته که با عبور میزان قابل توجهی از نور، کیفیت تصاویر در محیط‌های کم نور و شب را بهبود می‌بخشد.

    دوربین سلفی این مدل اقتصادی هم ۸ مگاپیکسلی است و مثل ماژول عقب توانایی فیلمبرداری 1080p را با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه دارد. بنابراین در صورتی که دوربین برایتان اهمیت بالایی دارد خرید گلکسی A10s را مد نظر داشته باشید.

    ۴. پردازنده قوی

    قلب تپنده گلکسی A10s تراشه مدیاتک هلیو P22 است که بر اساس لیتوگرافی ۱۲ نانومتری تولید شده است. این لیتوگرافی به صرفه‌جویی در مصرف شارژ کمک کرده و مانع داغ کردن گوشی می‌شود. پردازنده ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتزی هم به خوبی توانایی پردازش برنامه‌ها و بازی‌های نسبتا سنگین را خواهد داشت.

    در کنار این تراشه ۲ یا ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده اما درگاه microSD خیالتان را از بابت فضای ذخیره‌سازی راحت می‌کند.

    ۵. باتری پرظرفیت

    در رنج قیمتی ۲ میلیون تومان کمتر گوشی با باتری قوی دیده می‌شود اما گلکسی A10s با برخوردار بودن از باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، امکان ساعت‌ها وبگردی، تماشای فیلم و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی بدون نیاز به شارژ مجدد را فراهم خواهد کرد.

    جمع‌بندی دلایل خرید گلکسی A10s

    گلکسی A10s

    این روزها خرید گوشی‌های پرچمدار و حتی برخی میانرده‌ها به رویا تبدیل شده اما با خرید گلکسی A10s می‌توان به برخی قابلیت‌های شاخص مثل دوربین دوگانه، نمایشگر بزرگ و باتری پرقدرت دست یافت.

    نمایشگر ۶.۲ اینچی گلکسی A10s مشاهده محتوا را دلپذیر کرده و به لطف باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی کمتر سر و کارتان به شارژر و پاوربانک می‌افتد. همچنین گلکسی A10s برخلاف گلکسی A10 به دوربین دوگانه مجهز شده و تصاویر پرتره چشم‌نوازی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

    مشاهده دقیق‌تر این گوشی

    [see_also]20136[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید