بهترین شامپو ضد شوره ایرانی برای انواع مو؛ این ۱۳ مدل را به‌خاطر بسپارید

بهترین شامپو ضد شوره ایرانی برای انواع مو؛ این ۱۳ مدل را به‌خاطر بسپارید
راهنمای مطالعه

    بهترین شامپو ضد شوره ایرانی از نظر کیفیت و کیفیت باید در سطحی ایده‌آل باشد. در این راهنمای خرید ۱۳ شامپو را برای شوره سر موهای خشک، معمولی و بدون سولفات معرفی می‌کنیم.

    راهنمای خرید بهترین شامپو ضد شوره

    شوره سر یکی از متداول‌ترین مشکلات موهاست که ظاهر موها را نازیبا جلوه می‌دهد و حس ناخوشایندی در افراد ایجاد می‌کند. وجود پوسته‌های سفید بسیار زیاد لابه‌لای موها که معمولا با خارش و التهاب پوست سر همراه است، حتی در زیباترین موها هم منظره بدی به‌وجود می‌آورد. به‌همین‌دلیل است که هرچند تولید شوره سر فرایندی طبیعی است، اما معمولا سبب خجالت‌کشیدن فرد می‌شود.

    مهمترین عوامل شوره سر چیست؟

    1. وجود میکروبی به نام مالاسزیا گولوبوزا (Malassezia Golobosa) که به طور طبیعی روی پوست سر همه افراد زندگی می‌کند؛
    2. چربی طبیعی پوست کف سر که سبیوم نام دارد؛
    3. حساسیت پوست سر.
    4. شوره سر هم در افراد با پوست چرب و هم در افراد دارای پوست خشک دیده می‌شود. به‌جز سه عامل بالا، عواملی مانند استرس، تغییرات هورمونی، پرتوهای مضر آفتاب و ضعف پوست در سنین پیری هم شوره سر را تشدید می‌کنند.

      انواع شوره سر

      شوره سر انواع مختلفی دارد که هر کدام به دلیل خاصی ایجاد می‌شوند. انواع شوره سر عبارتند از :

      • شوره سر خشک
      • شوره سر چرب
      • شوره سر به خاطر استفاده بیش از حد از محصولات مراقبت مو
      • شوره سر ناشی از بیماری‌های التهابی یا پوستی

      درمان خانگی شوره سر

      برای درمان شوره سر بهترین روش استفاده از شامپو ضد شوره ایرانی یا خارجی است. اگر دنبال بهترین درمان خانگی شوره سر هستید می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

      • آسپرین به خاطر وجود ترکیبات فعال اسید سالیسیلیک
      • ماساژ سر با روغن زیتون یا روغن نارگیل
      • ماساژ سر با ترکیب سرکه سیب و آب گرم
      • ماساژ سر با آلوئه‌ورا (خاصیت خنک‌کنندگی)
      • شستشو سر با مخلوط یک قاشق جوش شیرین و آب
      • آبکشی مو با دهانشویه (حاوی مواد ضد قارچ) بعد از شتسشو با شامپو
      • ماساژ سر با دو قاشق آبلمیو (متعادل شدن PH پوست سر)
      • مالیدن کمی سیر یا نمک روی سر و سپس شتسشو با شامپو

      بهترین درمان شوره سر

      خوشبختانه در بسیاری از موارد، این مشکل با مصرف منظم بهترین شامپو ضد شوره مناسب قابل‌حل است. اگر سری به داروخانه بزنید یا در فروشگاه‌های آنلاین به دنبال بهترین شامپو ضد شوره ایرانی بگردید، با انبوهی از شامپوهای ضد شوره ایرانی و خارجی مختلف مواجه می‌شوید.

      هر یک از آنها براساس نوع پوست و مو و جنسیت افراد با هم متفاوت هستند، اما درکل همه شامپوهای ضدشوره دست‌کم یکی از مواد مؤثره زیر را برای مقابله با شوره سر دارند:

      • کتوکونازول
      • سلنیوم سولفید
      • پیریتیون روی (zinc pyrithion)
      • قطران زغال‌سنگ
      • اسید سالیسیلیک
      • روغن درخت چای

      [related]23195[/related]

      بهترین شامپو ضد شوره ایرانی

      در ادامه تعدادی از پرفروش ‌ترین شامپو ضد شوره ایرانی را معرفی می‌کنیم که با کارایی و قیمت مناسب نظر خریداران را جلب کرده است. اگر با مدل‌‌های حاوی سولفات راحت نیستید، توصیه می‌کنیم راهنمای خرید بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی را از دست ندهید.

      شامپو ضد شوره سینره

      ption id="attachment_24960" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپو ضد شوره سینره بهترین شامپو ضد شوره سینره

      بهترین شامپو ضد شوره ایرانی مدل سینره با بهره‌گیری از خواص ضدباکتری و ضدقارچ گیاهان دارویی مثل پرسیاوش، آویشن و بید تولید می‌شود. با توجه به گفته‌های تولیدکننده، در هفته اول مصرف شامپو، اثر آن را برای رفع شوره سر مشاهده خواهید کرد و پس از یک ماه استفاده، درمان شوره سر کامل می‌شود.

      عده قابل‌توجهی از کاربران پس از استفاده از این محصول از عملکرد آن راضی بوده‌اند و این شامپو را در لیست بهترین شامپو برای شوره سر قرار داده‌اند. البته کاربرانی هم هستند که آن را برای شوره سر بی‌اثر دانسته‌اند. باید به این نکته توجه داشت که تاثیر شامپوهای مختلف در افراد یکسان نیست. توصیه مشاوران این است که در صورت تداوم مشکل شوره سر، شامپو ضدشوره خود را تغییر دهید. از دیدگاه کاربران، رایحه خوب، تمیز کنندگی قوی مو و جنبه درمانی مؤثر این شامپو از نکات مثبت آن به شمار می‌رود. در مقابل، برخی کاربران از کم‌اثر بودن، خشک شدن مو پس از استفاده و کف ناکافی به عنوان نکات منفی شامپو صحبت کرده‌اند.

      ویژگی‌های مهم

      • حجم شامپو: ۲۵۰ میلی‌لیتر
      • قیمت: ۵۱هزار تومان
      • امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

      لینک خرید شامپو ضدشوره سینره

      بهترین شامپو ضد شوره ایرانی سریتا

      ption id="attachment_24222" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپو ضد شوره ایرانی سریتا بهترین شامپو ضد شوره ایرانی سریتا

      برند سریتا محصولات ضدشوره خود را در دو رنگ آبی (دو در یک) مخصوص درمان شوره‌های کم و متوسط و رنگ قرمز (+pz) برای درمان شوره‌ شدید و مقاوم به بازار عرضه می‌کند. سریتای آبی حاوی ترکیباتی برای کاهش التهاب و خارش پوست سر است که به پوست آرامش می‌دهد. سریتای قرمز که تخصصی است، علاوه‌بر ترکیبات شیمیایی مانند پیروکتون اولامین، زینک و اسید سالیسیلیک دارای عصاره دانه انار، نعناع‌فلفلی و رزماری هم هست.

      بسیاری از مصرف‌کنندگان از تأثیر قابل‌قبول، کیفیت مناسب، قدرت تمیز‌کنندگی بالا و کنترل چربی عالی بهترین شامپو ضد شوره ایرانی سریتا رضایت داشته‌اند. برخی از کاربران عنوان کردند که این برند را به توصیه پزشک برای حل مشکل شوره سر تهیه کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین دلایل رضایت کاربران از این شامپو، ویژگی خنک‌کنندگی آن است که به آرامش پوست سر و کم‌شدن خارش ناشی از شوره کمک می‌کند.

      از نکات منفی این شامپو که برخی کاربران از آن شکایت دارند، بوی تقریبا نامطبوع آن است. بااین‌حال، به‌دلیل تأثیر بالای آن در درمان شوره سر همچنان حاضرند از آن استفاده کنند. بعضی از کاربران هم گفته‌اند که درب محصول به‌سختی باز می‌شود و قیمت آن درمقایسه با حجم کمی که دارد، خیلی بالاست.

      ویژگی‌های مهم

      • حجم شامپو: ۲۰۰ میلی‌لیتر
      • قیمت: ۶۴هزار تومان
      • امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

      لینک خرید شامپو ضدشوره سریتا

      شامپو ضد شوره اویدرم

      ption id="attachment_24223" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپو ضد شوره ایرانی اویدرم عکس از دیجی کالا

      اویدرم از محصولات پرطرفدار ایرانی است که واقعا در بسیاری از مشکلات مربوط به موها امتحانش را پس داده است. بهترین شامپو ضد شوره ایرانی اویدرم مخصوص درمان شوره سر شدید و مزمن است. در تولید این شامپو علاوه‌بر ترکیبات ضد شوره شیمیایی، از گیاهان دارویی نیز استفاده می‌کنند. فهرستی طولانی از مواد شیمیایی مانند سیکلوپیروکس، پیریتیون زینک، اسید سالیسیلیک و ترکیبات طبیعی نظیر روغن درخت‌چای، گزنه، مورد، آویشن، کالاندولا، گل ختمی، آرنیکا، فنوگریک، آلوئه‌ورا در این شامپو به‌کار رفته‌اند.

      شاید بتوان گفت میزان رضایت و استقبال مصرف‌کنندگان از این شامپو حتی در مقایسه با شامپوهای خارجی بی‌نظیر است و برخی کابران از آن به عنوان بهترین شامپو برای شوره سر یاد می‌کنند. بسیاری از کاربرانی که حتی از درمان شوره سر با انواع محصولات خارجی و گران‌قیمت نا‌امید شده‌ بودند، بعد از اولین هفته مصرف، تأثیر این شامپو را مشاهده کرده‌اند. اویدرم علاوه‌بر کیفیت عالی، قیمت مناسبی هم دارد.

      تعداد انگشت‌شماری از افراد پس از مصرف این شامپو، از احساس خشکی در پوست و موی خود ابراز ناراحتی‌ دارند. البته بسیاری از شامپوهای امروزی به‌دلیل ترکیباتی که دارند و نیز به علت اینکه حاوی نرم‌کننده نیستند، موها را خشک می‌کنند و باید به همراه نرم‌کننده مصرف شوند. بعضی از مصرف‌کنندگان هم این شامپو را درمانی مقطعی می‌دانند و بر این باورند که پس از قطع مصرف، شوره سر بازمی‌گردد.

      لینک خرید شامپو ضدشوره اویدرم

      بهترین شامپو ضد شوره بدون سولفات استم سل

      ption id="attachment_24224" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپو ضد شوره بدون سولفات بهترین شامپو ضد شوره بدون سولفات

      محصولات ضدشوره استم سل برای موهای چرب به رنگ فیروزه‌ای و برای موهای خشک به رنگ آبی در بازار موجود است. این شامپو ضد شوره بدون سولفات علاوه‌بر کمک به حفظ رطوبت پوست سر و مو، خارش و التهاب پوست سر را کاهش می‌دهد و از عود مجدد شوره سر جلوگیری می‌کند. درخشندگی موها و راحت شانه‌شدن آنها دو مورد از مزایای برجسته این محصول هستند.

      بااین‌حال دیدگاه‌های کاربران درباره شامپو ضد شوره ایرانی استم سل، تا حد زیادی متفاوت بود. به‌طوری‌که واقعا نمی‌توان تصمیم گرفت این شامپو واقعا تأثیری در درمان شوره سر دارد یا خیر. برخی از کاربران که از آن برای موهای خشک و شوره‌دار استفاده کرده بودند، از آن رضایت داشتند و عنوان کردند که این شامپو در کنار رفع شوره، چربی مفید پوست سر را حفظ می‌کند.

      همچنین ازآنجاکه کاملا خوش‌عطر و سبک است، می‌توان از آن به‌عنوان شامپو روزانه هم استفاده کرد. این در حالی است که برخی کاربران از این شامپو رضایت کافی نداشتند و آن را برای شوره سر کاملا بی‌اثر دانستند. برخی هم گفته‌اند که با مصرف این شامپو، موهایشان سریع‌تر از قبل چرب می‌شود.

      لینک خرید شامپو ضدشوره استم‌سل

      شامپو ضد شوره آردن مدل هرباسنس

      آردن یکی از برندهای نام‌آشنا در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. شامپو ضد شوره آردن حاوی مواد و ترکیبات مؤثر برای رفع شوره سر است و عصاره‌های گزنه و اکالیپتوس در آن به کار رفته است که برای ازبین‌بردن شوره‌های خشک و چرب مناسب‌اند. علاوه‌ بر آن در کنترل چربی پوست سر، نرم‌کنندگی موها و رفع خارش و خشکی آن مؤثر است و ترکیبات ضدقارچ هم دارد که قارچ‌هایی را که شوره سر را ایجاد می‌کنند از بین می‌برد.

      به‌طورکلی کاربران از عملکرد این شامپو راضی بوده‌اند و برخی از آنها حتی آن را در مقایسه با بهترین شامپو ضد شوره خارجی دیگر بهتر می‌دانند.

      ویژگی‌های مهم

      • حجم شامپو: ۲۵۰ میلی‌لیتر
      • قیمت: ۳۷هزار تومان
      • امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

      شامپو ضد شوره مو اوه مدل  Zinc

      اوه یک برند ایرانی در زمینه تولید شامپو و محصولات بهداشتی است. این محصول علاوه بر رفع شوره سر، چربی را کاهش می‌دهد و ضدالتهاب هم هست. برای انواع موها مناسب است و مخصوص آقایان است.

      نظرات کاربران درباره این شامپو مثبت بوده است و آن را سازگار با پوست سر دانسته‌اند. قیمت آن هم با توجه به عملکردی که دارد مقرون‌به‌صرفه می‌رسد.

      ویژگی‌های مهم

      • حجم شامپو: ۴۰۰ میلی‌لیتر
      • قیمت: ۵۰هزار تومان
      • امتیاز کاربران: ۴.۷ از ۵

      شامپو ضد شوره نوپریت

      شامپو نوپریت یکی از برندهای جدید شامپو ضدشوره است و از دانش روزه بهره گرفته است. این برند شامپوهای ضدشوره خود را در سه نوع تخصصی با توجه به مشکلات و نیاز پوست سر تولید می‌کند که هر یک نام و بسته‌بندی متفاوتی دارند.

      شامپو ضدشوره نوپریت سری Nopripirox مدل G

      ption id="attachment_24227" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپوی ضدشوره- شامپو نوپریت عکس از دیجی کالا

      بسته‌بندی این مدل از بهترین شامپو ضد شوره ایرانی به‌رنگ سفید و زرد است. ترکیبات آن شامل پیروکتون اولامین، گیاه دانه قلب، کمپلکس پروتئین سویا و سولفور است که به آن ویژگی کاهش‌دهنده‌ چربی، التهاب و شوره سر را می‌بخشد. همچنین قادر به از بین بردن خارش کف سر به‌طور قابل توجهی است.

      این شامپو به‌خاطر خاصیت ویژگی ضد‌التهاب و پاک‌کنندگی آن و تأثیر بالایی که در رفع شوره سر دارد، مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. تنها نقطه‌ضعفی که برای آن ذکر کرده‌اند، قیمت بالای این برند در مقایسه با ضد شوره‌های ایرانی دیگر است.

      شامپو ضد شوره نوپریت سری بازول مدل G

      ption id="attachment_24228" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپوی ضدشوره- شامپو نوپریت سری نوپری بازول عکس از دیجی کالا

      بسته‌بندی این شامپو به رنگ سفید و قرمز است و دارای ترکیب ضدقارچ کلیمبازول است که می‌توان در دوران بارداری و شیردهی هم از آن استفاده کرد. ترکیبات گیاهی موجود در این شامپو شامل عصاره پونه‌کوهی، آویشن شیرازی، چای‌ سبز، پرسیاوشان و ترکیب فیتودرمینا‌ اس است.

      برخی از کاربران اظهار داشتند که این مدل از بهترین شامپو ضد شوره ایرانی در یک دوره سه تا چهار ماهه مؤثر بوده است. بااین‌حال گزارش‌هایی از عود مجدد شوره سر پس از قطع مصرف و ریزش مو هم وجود دارد که باید به آن توجه داشت.

      شامپو ضد‌ شوره نوپریت سری نوپری بازول مدل D

      ption id="attachment_24229" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپوی ضدشوره- شامپو نوپریت سری نوپری بازول عکس از دیجی کالا

      این شامپو در بسته‌بندی سفید و نارنجی به بازار عرضه می‌شود که شامپویی قوی به شمار می‌رود. این شامپو با عصاره ترکیبات گیاهی از جمله گزنه، آویشن، رزماری، بابونه و آلوئه‌ورا و نیز ترکیبات شیمیایی مانند اسید‌سالیسیلیک، کلیمبازول و ویتامین B5 بسیار مؤثر و درعین‌حال ملایم است.

      به‌طوری‌که از آن می‌توان برای درمان شوره سر کودکان و حتی خانم‌ها در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد. معمولا درمان با آن روندی طولانی سه یا چهارماهه دارد. به‌هرحال، کاربران از درخشندگی و حالت‌پذیری مو بعد از شست‌وشو با این شامپو ابراز رضایت کرده‌اند.

      لینک خرید شامپو ضدشوره نوپریت

      شامپو ضدشوره ایروکس

      یکی از با‌سابقه‌ترین برندهای شامپو ضدشوره، ایروکس است که همچنان در ارتقای کیفیت محصول ضدشوره خود پیشرو است. دو نوع ضدشوره ایروکس در بازار موجود است که هر یک ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

      ضدشوره ایروکس مدل اکتوپیروکس

      ption id="attachment_24230" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپوی ضدشوره- شامپو ایروکس عکس از دیجی کالا

      این شامپو در بسته‌بندی سفید با برچسب زرد است که معروف‌تر از نوع دیگر آن است و از اکتوپیروکس به‌عنوان ضدقارچ و ضد شوره بهره گرفته است. این ترکیب گیاهی علاوه‌بر جلوگیری از التهاب و خارش سر، التیام‌بخش موها و ضدموخوره هم هست و به ترمیم موها کمک می‌کند.

      کاربران به‌طورکلی از کیفیت، قیمت مناسب، تأثیر فوری و رایحه خوب آن راضی هستند. برخی از این کاربران این شامپو را به توصیه پزشک تهیه و استفاده کرده بودند. تعدادی اندک از کاربران از خشک‌شدن پوست سر، نازک‌شدن یا بدحالت شدن موها گلایه داشتند و اینکه حجم آن با توجه به قیمت کم است.

      ویژگی‌های مهم

      • حجم شامپو: ۲۰۰ میلی‌لیتر
      • قیمت: ۴۶هزار تومان
      • امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

      شامپو ضد شوره ایروکس سری sebarox

      ption id="attachment_24231" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپوی ضدشوره- شامپو ایروکس مدل سباروکس عکس از دیجی کالا

      این سری شامپو برای پوست چرب است و بسته‌بندی آن سفید با برچسب قرمز است. این شامپو به‌دلیل تخصصی بودنش چندان در بین کاربران شناخته‌شده نیست. ماده اصلی به‌کاررفته در آن پیروکتون اولامین است و حاوی گیاهانی مثل اکیناسه، گزنه و بید کانادایی هم هست. علاوه‌برآن، از پلی کواترنیوم ۱۰ برای نرمی و لطافت مو و پیشگیری از موخوره و از گلیسیرین و ویتامین ای برای تقویت بیشتر پوست سر در آن استفاده کرده‌اند.

      به‌طورکلی بازخورد مصرف‌کنندگان نسبت به این شامپو مثبت بوده است.

      لینک خرید شامپو ضدشوره ایروکس

      شامپو ضد شوره سانسیلک مدل Anti-Dandruff حجم 600 میلی لیتر

      بهترین شامپو ضد شوره ایرانی سان‌سیلک یکی دیگر از شامپوهای ایرانی است و همان طور که از نامش پیداست برای رفع شوره سر به کار می‌رود. علاوه بر آن، موها را تقویت و پوست سر را پاک‌سازی می‌کند. این شامپو برای انواع مو مناسب است و هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

      باتوجه‌به نظر کاربران قابلیت پاک‌کنندگی بالایی دارد و دربرابر حجمی که دارد قیمتش مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد.

      ویژگی‌های مهم

      • حجم شامپو: ۶۰۰ میلی‌لیتر
      • قیمت: ۸۳هزار تومان
      • امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

      بهترین شامپو ضد شوره ایرانی لافارر

      ption id="attachment_24232" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپوی ضدشوره- شامپو لافارر عکس از دیجی کالا

      از نظر برخی از استفاده کنندگان، بهترین شامپو برای شوره سر شامپوهای لافارر هستند. شامپوهای ضد شوره لافارر، با عنوان کلیمبا (CLIMBA) از سایر شامپوهای این برند مجزا شده‌اند.

      این شامپو دو نوع چرب و خشک دارد. در تولید این شامپو از ترکیبات گیاهی و شیمیایی استفاده کرده‌اند. ترکیب اصلی آن شامل اسید سالیسیلیک، کلیمبازول و اکتوپیروکس به همراه رزماری، آلوئه‌ورا و گیاه مورد است. نوع چرب آن با Zn PCA و نوع خشک آن با Na PCA تقویت شده است. علاوه‌بر این حاوی ویتامین‌های B5 و E هم هست.

      بیشتر افرادی که از آن استفاده کرده‌اند، از عملکرد آن در کاهش و ازبین‌بردن شوره سر راضی هستند. البته طبق انتظار افرادی هم هستند که آن را کاملا بی‌اثر دانسته‌اند.

      غلظت قابل‌قبول شامپو و تأثیر خوب آن بر کاهش شوره و جلوگیری از خارش سر از نکات مثبت دیدگاه‌های کاربران بود. بااین‌حال برخی از کاربران به‌دلیل کف‌کنندگی پایین آن (که نشان‌دهنده نبودِ مواد مضر در شامپو است) و حجم کم محصول از آن رضایت نشان نداده‌اند.

      لینک خرید شامپو ضدشوره لافارر

      شامپو ضد شوره مدیلن

      ption id="attachment_24233" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپوی ضدشوره- شامپو مدیلن عکس از دیجی کالا

      برند مدیلن برای موهای چرب، خشک و معمولی سه مدل شامپوی ضد شوره متفاوت دارد. بسته‌بندی تیوپی مشکی این شامپو‌ها جذابیت بصری دارد و ایده جالبی برای جلب‌توجه مشتریان است. این برند ادعا می‌کند که از پوسته‌پوسته شدن کف سر جلوگیری می‌کند و همچنین از ریزش مو در آقایان پیش‌گیری به‌عمل می‌آورد. برای تقویت‌کردن موها و نرم و ضداستاتیک کردن آنها در این شامپو از زینک پریتیون و پلی کواترنیوم ۱۰ استفاده کرده‌اند.

      کاربران دارای شوره سر معمولی و نه‌چندان شدید، مؤثر‌بودن این مدل از بهترین شامپو ضد شوره ایرانی را از همان شروع مصرف تأیید کرده‌اند. اما افرادی که شوره سر آنها مزمن و نسبت به درمان مقاوم است این محصول را معمولی و حتی بی‌اثر می‌دانند.

      این شامپو از نظر کاربران، غلیظ، خوشبو و با کف مناسب است. التهاب ایجاد نمی‌کند و برای مشکل ریزش مو هم مفید است.

      حجم کم در برابر قیمت بالا، ایجاد سوزش چشم و خشک و شکننده‌شدن مو از نکات منفی‌ای است که کاربران به آنها اشاره کردند.

      ویژگی‌های مهم

      • حجم شامپو: ۲۰۰ میلی‌لیتر
      • قیمت: ۴۶هزار تومان
      • امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

      لینک خرید شامپو ضدشوره مدیلن

      شامپو ضد شوره مو لروکس مدل Vigorous وزن ۳۰۰ گرم

      این شامپو تحت لیسانس سوییس در ایران تولید می‌شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول با دارابودن ترکیبات مؤثر برای رفع شوره سر و عصاره‌های گیاهی ازجمله رزماری و بابونه به سلامت و تقویت موهای شما کمک می‌کند. کاربران از این شامپو بسیار راضی هستند و عنوان کرده‌اند که این محصول باعث پاک‌شدن چربی‌های سر، خنک‌شدن پوست سر و رفع شوره می‌شود. این شامپو مخصوص آقایان است و هرکسی با هر نوع مو می‌تواند از آن استفاده کند.

      ویژگی‌های مهم

      • حجم شامپو: ۳۰۰ میلی‌لیتر
      • قیمت: ۳۳هزار تومان
      • امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

      شامپو ضد شوره دئودراگ مدل Ketokonazol حجم ۲۰۰ میلی لیتر

      شامپو دئودراگ ساخت ایران است. نوعی شامپوی درمانی است و برای درمان شوره سر و نیز کنترل چربی و خارش مناسب است. این شامپو اثر ضدقارچ دارد و به همین دلیل از رشد ضایعات قارچی روی سر جلوگیری می‌کند. علاوه بر آن برای درمان پوسته ریزی کف سر (درماتیت سبوره) هم کاربرد دارد.

      در این شامپو از سالیسیلیک اسید استفاده کرده‌اند که خاصیت لایه‌بردار دارد. به همین دلیل سلول‌های مرده را از روی پوست سر برمی‌دارد. این شامپو از سازمان غذا و دارو مجوز دریافت کرده است.

      نظرات کاربران درباره آن مثبت بوده است و فقط برخی از آنها قیمت آن را بالا دانسته‌اند.

      ویژگی‌های مهم

      • حجم شامپو: ۲۰۰ میلی‌لیتر
      • قیمت: ۴۳هزار تومان
      • امتیاز کاربران: ۳.۹ از ۵

      جمع بندی بهترین شامپو برای شوره سر

      بهترین شامپو ضد شوره ایرانی از نظر فرمول، تأثیرگذاری و کیفیت قابل‌قبول است. همچنین به‌دلیل داشتن قیمت‌های پایین‌تر و مناسب‌تر نه‌تنها مصرف‌کنندگان از آنها استقبال می‌کنند، بلکه پزشکان و مشاوران پوست و مو هم اغلب برندهای ایرانی را پیشنهاد می‌دهند.

       

      سوالات متداول

      بهترین شامپو ضد شوره ایرانی کدام است؟ شامپو ضد شوره سریتا، سینره، شامپو ضد شوره اویدرم، شامپو ضد شوره بدون سولفات استم سل، شامپو آردن مدل هرباسنس و شامپو ضد شوره اوه Zinc بهترین مدل‌‌ها هستند. بهترین شامپو شوره بدون سولفات کدام است؟ شامپو ضدشوره بدون سولفات استم سل علاوه بر به حفظ رطوبت پوست سر و مو، خارش و التهاب پوست سر را کاهش می‌دهد.[see_also]13910[/see_also]

      تهیه شده در: درجه
      {{totalCount}} دیدگاه‌
      {{name.error}}
      {{email.error}}
      {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
      {{commentMessage.error}}

      ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید