۱۴ مدل از بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی

۱۴ مدل از بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی
راهنمای مطالعه

    بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی کدام است؟ عوارض شامپو بدون سولفات چیست؟ اگر دنبال پاسخ این سوال هستید با درجه همراه شوید.

    شامپو بدون سولفات ایرانی روش‌ جدیدی برای محافظت از مو محسوب می‌شود. شامپو بدون سولفات به دلیل نداشتن سولفات به عنوان یک ماده شیمیایی در ترکیب خود، گزینه‌ بی‌خطرتری برای مو است و بدون داشتن ترکیبات مضر برای مو، به حفظ درخشندگی و طراوت مو کمک می‌کند.

    این نوع شامپو در مقایسه با شامپو حاوی سولفات، بیشتر به حفظ چربی‌های طبیعی مو کمک کرده و تارهای مو را بدون از بین بردن چربی‌های ضروری آن تمیز می‌کند‌.

    شامپو بدون سولفات چیست؟

    مو در حالت عادی نیاز به مقداری رطوبت و چربی طبیعی برای سالم ماندن دارد؛ مواردی که اگر از شامپو حاوی سولفات استفاده کنید به راحتی از موهای شما محو می‌شوند. اما شامپو بدون سولفات ایرانی باعث می‌شود اندکی رطوبت و چربی برای جلوگیری از مواردی مانند اگزما، روی پوست سر باقی بماند.

    شامپو بدون سولفات ایرانی کمک می‌کند تا بدون شکنندگی و ایجاد موخوره در مو، رطوبت طبیعی آن حفظ شود و موهای براق‌تری داشته باشیم.

    شامپو بدون سولفات ایرانی به دلیل نداشتن سولفات از ایجاد تحریک، التهاب و خشکی پوست سر، جلوگیری می‌کند. همچنین استفاده از شامپو بدون سولفات، ماندگاری رنگ مو را افزایش داده و به همین ترتیب تعداد دفعات رنگ کردن مو را نیز کمتر می‌کند.

    یکی دیگر از ویژگی‌های شامپو بدون سولفات از خارش و پوسته‌ پوسته شدن سر و خشک شدن مو بعد از حمام جلوگیری می‌کند. این نوع شامپو حتی خطرات محیط‌زیستی را نیز کاهش داده و سهم مهمی در نجات طبیعت و محیط‌‌‌ زیست دارد. افراد می‌توانند برای جلوگیری از سوزش چشم نیز از شامپو بدون سولفات استفاده کنند.

    مزایا بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی

    شامپوهایی که در این مقاله معرفی شده‌اند را براساس معیارهایی به شما معرفی کرده‌ایم. این معیارها عبارتند از:

    • فاقد سولفات
    • قدرت تمیزکنندگی
    • کمک به حفظ رطوبت مو
    • ترمیم و افزایش درخشندگی مو
    • ارزش خرید به نسبت قیمت
    • رضایت خریداران قبلی

    عوارض شامپو بدون سولفات ایرانی

    شامپو بدون سولفات ایرانی با تمام مزایایی که دارد بدون نقص هم نیست. این شامپوها قدرت پاک کنندگی کمتری نسبت به مدل‌های معمولی دارند و بهتر است این دسته افراد از آنها استفاده نکنند:

    • افراد با پوست حساس
    • افراد با بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس
    • افراد با موی خشک و وز
    • افراد با موی دکلره و رنگ‌شده

    بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی

    در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی می‌پردازیم. پیش از این بهترین شامپو معمولی و بهترین شامپو ضدشوره ایرانی را به شما معرفی کرده بودیم.

    شامپو مو پرو ویکات (ProVcut Sulfate Free)

    • حجم شامپو: ۳۰۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۷۵هزار تومان
    • امتیاز کاربران: ۴ از ۵

    بهترین شامپو بدون سولفاتشامپو پرو ویکات، با منشاء گیاهی و دارای فرمولاسیون ایتالیایی، حاوی عصاره آلوئه ورا است که به حفظ رطوبت مو کمک می‌کند. این شامپو بدون سولفات برای موهای آسیب دیده و مراقبت بعد از کراتینه کردن مو مناسب است. همچنین وجود آلوورا در این شامپو، به حفظ رطوبت مو کمک می‌کند و خواص شاداب‌کننده و نرم‌کنندگی طبیعی دارد.

    از طرفی آلوئه‌ورا حاوی ویتامین‌های C، A و E است؛ ویتامین‌هایی که در عملکرد سلولی، رشد سلول‌های سالم و داشتن موهایی سر‌زنده دخیل و موثر هستند. همچنین شامپو پرو ویکات در جهت محافظت از سلامت پوست و مو و به دلیل داشتن فرمولاسیون حرفه‌ای، فاقد ماده خطرناک پارابن است.

    مشاهده قیمت و لینک خرید این شامپو

    شامپو کراتینه آدرا (Adra Keratine)

    • حجم شامپو: ۲۰۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۳۶هزار تومان
    • امتیاز کاربران: ۳.۹ از ۵

    بهترین شامپو بدون سولفاتشامپو بدون سولفات و کراتیه آدرا، برای موهای خشک و آسیب‌دیده مناسب است و علاوه بر پاک‌کنندگی ملایم موها، کراتین و فیبر مورد نیاز مو را نیز تامین می‌کند. این شامپو همچنین از شکنندگی موها جلوگیری کرده و باعث ترمیم موهای آسیب‌دیده می‌شود. شامپو بدون سولفات آدرا حاوی پروتئین هیدرولیز شده کراتین و ویتامین B5 است که به رطوبت‌رسانی عمیق و جلوگیری از ایجاد گره و موخوره مو کمک می‌کند.

    همچنین وجود پانتنول یا همان پیش‌ساز ویتامین B5 در شامپو آدرا بسیار مهم است. پانتنول قدرت نفوذ بالایی در پوست و مو دارد و به همین دلیل معمولا از پانتنول در شامپو‌ها به عنوان نرم‌کننده، حالت دهنده و مرطوب کننده استفاده می‌شود. علاوه بر این، از آنجایی که پانتنول قابلیت جذب و نگهداری آب را دارد، یک مرطوب‌کننده ایده‌آل است.

    پانتنول میزان آب ساقه مو و در نتیجه خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد و می‌تواند از مناطق فاقد کوتیکول وارد ساقه مو شود و حالت‌پذیری و درخشش و نرمی مو را افزایش دهد. اسید چرب نارگیل و اسید‌های چرب غیر اشباع این شامپو نیز به پروتئین‌های موجود در ریشه و تارهای مو وصل شده و از موها در برابر عوامل مخرب محافظت می‌کنند.

    مشاهده قیمت و لینک خرید این شامپو

    شامپو بدون سولفات ایرانی بیوتی کر (Sulfate Free Ultra Gentle)

    • حجم شامپو: ۲۰۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۷۳هزار تومان
    • امتیاز کاربران: ۳.۹ از ۵

    بهترین شامپو بدون سولفاتشامپو ضد شوره بیوتی کر، لایه‌بردار سلول‌های سطحی و مرده پوست کف سر است و شوره‌زدایی می‌کند. این شامپو با خاصیت ضدعفونی کننده و ضد قارچ خود با کاهش علائم التهابی و خارش همراه است.

    شامپو بدون سولفات ایرانی یوتی کر همچنین کنترل‌کننده ترشح چربی پوست کف سر و تنظیم کننده PH پوست سر است و باعث بهبود گردش خون در سر می‌شود. این شامپو بدون سولفات و پارابن، به مهار رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و حاوی روغن آرگان، عصاره آلوئه ورا و مریم گلی است.

    شامپو نوپریت سری نوپری ویت ( Noprit Nopri-Vit)

    • حجم شامپو: ۲۰۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۷۶هزار و پانصد تومان
    • امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

    شامپو تقویت‌کننده نوپریت سری نوپری ویت، برای افرادی طراحی و تولید شده است که اسکالپ چرب، موهایی خشک، رنگ‌شده یا آسیب‌دیده دارند.  غالباً ساقه موها در این اشخاص بلند است و چربی سر به نوک مو جهت حفظ نرمی موها نمی‌رسد.

    برای این منظور در شامپو نوپری ویت میکس، از کمپلکس آنزیمی کنترل کننده چربی به همراه عصاره‌های گزنه، پرسیاوشان، چای سبز و ویتامین B۶ برای کنترل و کاهش چربی اسکالپ استفاده شده است.

    در کنار این ترکیبات ۴ درصد عصاره آلوئه ورا، ویتامین F و عصاره بابونه برای افزایش رطوبت ساقه مو و حفظ نرمی و لطافت آن به ‌کار رفته است که با این تدبیر ضمن شست‌وشوی مناسب اسکالپ، ساقه مو نیز حفاظت شده و از خشکی و آسیب آن جلوگیری شود.

    مشاهده قیمت و لینک خرید این شامپو

    شامپو بدون سولفات استم سل (Stem Sell Hair Loss Therapy)

    • حجم شامپو: ۲۵۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۹۹هزار تومان
    • امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

    بهترین شامپو بدون سولفاتشامپوی درمانی استم سل که برای موهای خشک و آسیب‌دیده گزینه بسیار مناسبی است، کمترین سطح مواد شیمیایی را دارد. این شامپو به همین دلیل برای آبرسانی و تقویت شکنندگی در موهای خشک بسیار مفید است. علاوه بر حذف سولفات، شامپوی استم سل تمام پارابن‌ها، سیلیکون‌ها و هفت ماده مضر و سرطانی دیگر را نیز از ترکیب خود حذف کرده است.

    با مهار فعالیت آنزیم پنج آلفا ردوکتاز، شامپو بدون سولفات استم سل از تولید دی هیدروتستوسترون (DHT) جلوگیری کرده و با طولانی کردن فاز آناژن چرخه رشد مو،‌ ریزش مو را کنترل می‌کند. همچنین این شامپو علاوه بر مناسب بودن برای درمان ریزش موی فصلی، موجب ضخامت بیشتر و استحکام موهای کرکی مانند می‌شود. از طرف دیگر موجب تحریک سنتز کلا‍ژن و از بین بردن عوامل مخرب مولکول‌های پروتئین شده و حضور این ترکیب به استحکام فولیکول‌های مو کمک می‌کند.

    این شامپو خشکی پوست سر را بهبود داده و از ریزش مو، نازک شدن تار موها، شوره سر، خارش پوست سر و … نیز پیشگیری می‌کند. محتویات این شامپو ترکیبات گیاهی موثر عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا، پروتئین هیدرولیز شده سبزیجات، پروویتامینB5، شی باتر و روغن آرگان و روغن جوانه گندم است. همچنین این شامپو در محافظت از موها در برابر اثرات اشعه UV نیز نقش دارد.

    مشاهده قیمت و لینک خرید این شامپو

    شامپو بدون سولفات درمالیفت (DermaLift Vita-Grow)

    • حجم شامپو: ۲۰۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۶۰هزار تومان
    • امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

    بهترین شامپو بدون سولفاتشامپو ضد ریزش و تقویت موهای چرب درمالیفت فاقد سولفات، نمک و پارابن است. این ترکیبات اگر در شامپویی وجود داشته باشند، به مرور فولیکول مو را ضعیف کرده و با هر بار رنگ زدن موها روند پیری را نیز سریع‌تر می‌کنند. شامپو تقویت کننده موی خشک و آسیب دیده درمالیفت طبق ادعای تولید کننده محصولی جهت مقابله با ریزش موی سر با علل مختلف اندروژنتیک و غیراندروژنتیک است.

    شامپو تقویت کننده موی خشک و آسیب دیده درمالیفت فولیکول‌های ضعیف موی سر را تقویت کرده و با این کار علاوه بر تحریک آن‌ها جهت رشد مجدد، از ریزش آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

    این شامپو قابلیت پیشگیری از پیری و سفید شدن موهای سر را نیز دارد؛ اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن قابلیت احیا کردن موهای خشک و آسیب دیده و پیشگیری از ایجاد موخوره است. این شامپو از بوی نامناسب پوست سر جلوگیری کرده و کاهش‌دهنده ترشحات غدد چربی پوست سر است.

    مشاهده قیمت و لینک خرید این شامپو

    شامپو بدون سولفات کامان (Total 5 in 1)

    • حجم شامپو: ۴۰۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۱۰۱هزار تومان
    • امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

    بهترین شامپو بدون سولفاتبرای تغذیه و احیای موهای آسیب‌دیده می‌توان شامپو بدون سولفات کامان را با ویژگی‌هایی فوق‌العاده پیشنهاد کرد. شامپویی که سرشار از پروتئین و ویتامین است و ترکیبات مورد نیاز فولیکول‌ها را تامین می‌کند.

    ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در شامپو بدون سولفات کامان با دفع اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد، موها را لطیف و شاداب می‌کند. شامپو بدون سولفات کامان همچنین باعث تثبیت رنگ مو و تقویت تارهای مو می‌شود.

    [related]34295[/related]

    شامپو کامل ۵ در ۱ بدون سولفات کامان، حاوی آنتی‌اکسیدان، پروتئین و ویتامین است که از ریزش مو جلوگیری کرده و به ترمیم، بازسازی و احیای ساختار مو کمک می‌کند. رطوبت‌رسانی طولانی مدت، باعث افزایش طراوت و زیبایی موها، تقویت رشد، استحکام و لطافت موهای سر می‌شود.

    این محصول فاقد هر گونه مواد شیمیایی برای محافظت کامل از مو و جلوگیری از آسیب به پوست سر است و بلافاصله پس از ۷ روز استفاده از این شامپو، تا درصد بالایی نتیجه‌ فوق‌العاده آن را روی موهایتان می‌بینید.

    مشاهده قیمت و لینک خرید این شامپو

    شامپو بدون سولفات لافارر

    • حجم شامپو: ۲۰۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۱۹۱هزار و پانصد تومان
    • امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

    شامپو بدون سولفات ایرانی لافارر یکی دیگر از محصولات پرطرفدار بازار است که برای موهای رنگ و کراتین‌شده تولید می‌شود. این شامپو فاقد سدیم کلراید، لافارر حاوی کافئین، کراتین هیدرولیز شده، عصاره دانه انار و چای سبز، پروتئین هیدرولیز شده گندم و سویا، ویتامین E، دکسپانتنول و گلیسیرین است.

    اگر موهایتان به هر دلیلی آسیب دیده، می‌توانید برای ترمیم و تقویت موها از این شامپو استفاده کنید. این شامپو دارای فرمولاسیونی ملایم است که آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی را بدون کوچک‌ترین آسیبی از موهایتان پاک می‌کند.

    به گفته تولیدکننده در این شامپو، سورفکتانت‌های ملایم و در عین حال موثر، جایگزین ترکیبات SLS و SLES شده‌اند، که بسیار ملایم و مطمئن و مناسب برای موهای کراتینه شده است و هیچ‌گونه آسیبی به موها وارد نمی‌کند.

    این محصول به ویژه برای افرادی که موهای کراتینه، رنگ و دکلره شده، و آسیب دیده دارند یا پوست سرشان حساس است و همچنین کسانی‌ که به استحمام روزانه عادت دارند، کاملاً مناسب است. این شامپو علاوه بر احیا و بازسازی ساختار آسیب دیده مو، به تثبیت رنگ، تقویت و تحریک رشد تارهای مو کمک کرده و با تأمین و حفظ رطوبت در بهبود درخشندگی و حالت‌پذیری موها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

    شامپو پرفکت هیر گاما

    شامپو پرفکت هیر سبز بدون سولفات گاما، محصول بدون سولفات و مراقبتی دیگری برای داشتن موهایی سالم است. این شامپو به شما کمک می‌کند سلامت پوست و موی خود را حفظ کنید و پوست سرتان تحریک نشود. شامپو پرفکت هیر به همین دلیل خشکی و شوره سر را از بین می‌برد. عدم وجود سولفات در این شامپو به لایه‌ی چربی موهای شما آسیب نمی‌زند و موهایتان در برابر رطوبت نیز حفظ می‌شود؛ در نتیجه مشکلاتی مانند وز شدن و گره خوردن مو را نخواهید داشت.

    شاید بر اثر کراتینه، بوتاکس یا عوامل دیگر دچار خشکی و آسیب‌دیدگی پوست سر شده‌اید؛ در این صورت این محصول گزینه‌ مناسبی برای شما خواهد بود. این شامپو دارای هیالورونیک اسید و کراتین هیدرولیز شده است و برای موهای خشک شما یک آبرسان قوی به شمار می‌رود. همچنین اگر موهای رنگ شده دارید می‌توانید این شامپو را بخرید تا از تثبیت شدن رنگ موی خود مطمئن شوید.

    شامپو زینک پلاس ایروکس (Irox Zinc Plus Scalp Care)

    • حجم شامپو: ۲۰۰ میلی‌لیتر
    • قیمت بسته دو عددی: ۹۱هزار و پانصد تومان
    • امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

    بهترین شامپو بدون سولفاتشامپو بدون سولفات زینک پلاس ایروکس، برای افرادی با پوست سر حساس مناسب است. حتما افرادی را دیده‌اید که پوسته‌های سر زیادی دارند و این نوع پوسته پوسته شدن سر آن‌ها به قارچ شبیه شده است. در همین جهت این شامپو برای رفع شوره و کاهش قارچ‌های مولد بیماری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. زینک موجود در شامپو ایروکس سلامت پوست کف سر و موها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

    شامپو ایروکس با ضدعفونی و کاهش رشد قارچ‌ها، التهاب پوست کف سر و خارش ناشی از آن را به طور موثری کمتر می‌کند. شامپو زینک پلاس ایروکس فاقد سولفات، پارابن و نمک با شویندگی ملایم و Ph سازگار با پوست سر با داشتن Zinc Pca و عصاره های گیاهی ضد التهاب و ترمیم کننده ، سبب تنظیم ترشح چربی، بهبود خارش سر و کاهش التهاب در اسکالپ ملتهب و چرب می‌شود. این محصول مواد مغذی و رطوبت مورد نیاز تارهای مو را فراهم کرده و باعث افزایش استحکام آن‌ها می‌شود.

    مشاهده قیمت و لینک خرید این شامپو

    شامپو بدون سولفات پریم (Prime Calming Urea)

    • حجم شامپو: ۲۵۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۷۸هزار و نهصد تومان
    • امتیاز کاربران: ۴.۳ از ۵

    بهترین شامپو بدون سولفاتشامپو بدون سولفات پریم، حاوی ترکیبات گیاهی موثری مانند روغن دانه چیا و عصاره گل هانیساکل است و همچنین سدیم لاکتات و اوره دارد. این شامپو به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی، لطافت و نرمی پوست و مو را افزایش داده و خارش و التهاب را برطرف می‌کند. شامپو پریم با افزایش رطوبت، لطافت و شادابی مو، التهاب و خارش پوست کف سر را نیز برطرف می‌کند.

    شامپو بدون سولفات پریم برای پوست‌های بسیار خشک، دارای اگزما و پسوریازیس مناسب است. این شامپو به بهبود درماتیت آتوپیک پوست بدن کودکان بالای ۳ سال کمک می‌کند و رطوبت‌رسان و التیام بخش پوست سر است. تسکین سریع خارش و التهاب ناشی ازخشکی پوست، و پیشگیری و رفع پوسته ریزی از دیگر فواید استفاده از این شامپو است.

    مشاهده قیمت و لینک خرید این شامپو

    شامپو بدون سولفات موپک (Mopek SLS-SLES Free)

    • حجم شامپو: ۲۵۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۱۷۷هزار تومان
    • امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

    بهترین شامپو بدون سولفاتسولفات و پارابن، دو ماده بسیار خطرناک برای سلامت مو در انسان هستند که برای ایجاد کف و افزایش ماندگاری در شامپوها به کار می‌روند. شامپو مو موپک مدل SLS-SLES Free، به دلیل استفاده از مواد گیاهی و عدم استفاده از پارابن و سولفات، یک شامپوی مناسب و سالم به محسوب می‌شود که استفاده از آن هیچگونه عوارضی به دنبال نخواهد داشت و عصاره‌های طبیعی به کار رفته در آن تمام نیازهای مو و پوست سر به خوبی برطرف می‌کنند.

    شامپو بدون سولفات موپک حاوی ویتامین‌های C، A و E  و عصاره‌های روغن آرگان و انار است. این شامپو به همین علت مناسب موهای رنگ شده و آسیب‌دیده و مناسب موهای کراتین و بوتاکس شده است. در شامپو بدون سولفات موپک، سورفکتانت های ملایم و مرغوبی در کنار عصاره های طبیعی آرگان، انار و پاپایا استفاده شده است. همچنین وجود عصاره انار در این شامپو که حاوی اسیدی فوق العاده به نام پونیسیک است، تا حد زیادی به رفع مشکلات مو مثل موخوره کمک کرده و وزشدگی‌ها را برطرف می‌کند.

    مشاهده قیمت و لینک خرید این شامپو

    شامپو بدون سولفات مو وچه

    • حجم شامپو: ۲۵۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۱۰۵هزار تومان
    • امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

    بهترین شامپو بدون سولفات - شامپو وچه

    اگر موهایتان را کراتین کرده‌اید، رنگ کرده‌اید یا به‌طورکلی موهایی آسیب‌دیده دارید، می‌توانید از این شامپو استفاده کنید. برند وچه همه مواد خطرناک ازجمله سولفات، پارابن، سیلیکون، پروپیلن گلیکول، دایمتیکون و گلوتن را از این شامپو حذف کرده است. اگر متوجه شدید که کمتر از حدمعمول کف می‌کند، دلیلش نبودِ سولفات است.

    در این شامپو ویتامین‌های مختلف ازجمله ویتامین E، A و B5 به همراه بیوتین به کار رفته است که باعث تقویت فولیکول مو می‌شود و از ریزش موها تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. ازآنجاکه نور خورشید برای پوست و مو بسیار مضر است، در فرمولاسیون این شامپو از فیلتر UV و عصاره انار استفاده کرده‌اند که هم این اثرات بد را کاهش دهد و هم به تثبیت رنگ موهایتان کمک کند. کراتین موجود در آن هم به آب‌رسانی و بازسازی ساقه موها کمک می‌کند.

    شامپو مو بدون سولفات باربارا مدل Ultra Soft

    • حجم شامپو: ۴۰۰ میلی‌لیتر
    • قیمت: ۵۴هزار تومان
    • امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

    ption id="attachment_52195" align="alignnone" width="850"]بهترین شامپو بدون سولفات - شامپو باربارا شامپو مو بدون سولفات باربارا مدل Ultra Soft

    شامپو باربارا یکی دیگر از شامپوهای بدون سولفات ایرانی است که با فرمولاسیون تخصصی و استفاده از  کلاژن هیدرولیزشده در آن، از ریزش مو جلوگیری می‌کند و حجم موها را افزایش می‌دهد. این شامپو خاصیت نرم‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی هم دارد و باعث لطافت و شادابی موها می‌شود. ازآنجاکه این شامپو سولفات ندارد، پوست سرتان بعد از شست‌وشو خشک و تحریک نمی‌شود. این محصول با رطوبت‌رسانی کافی به موها، از پوسته‌پوسته‌شدن سرتان جلوگیری می‌کند.

    جمع‌بندی بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی

    در این مطلب درباره ویژگی‌های بهترین شامپو بدون سولفات صحبت کردیم و همچنین ۱۲ مدل پرفروش از شامپو بدون سولفات ایرانی را نیز به شما معرفی کردیم. آیا شما نیز تجربه استفاده از شامپوهای بدون سولفات را داشته‌اید؟ از نظر شما بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی کدام است؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران درجه به اشتراک بگذارید. [see_also]29326[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید