بررسی ۳۶۰ درجه خط چشم ماژیکی مای

بررسی ۳۶۰ درجه خط چشم ماژیکی مای
راهنمای مطالعه

    با برند مای که احتمالا ناآشنا نیستید؛ حتی اگر تابه‌حال از محصولات مای استفاده نکرده باشید، به‌احتمال‌قوی اسمش به گوش‌تان آشناست. در این مطلب «درجه» از ویژگی‌های خط چشم ماژیکی مای و نقاط قوت و ضعف این محصول خوش‌فروش برایتان نوشته‌ایم؛ با ما همراه باشید.

    محصولات مای در ایران و توسط شرکت «آریان کیمیا تک» تولید می‌شوند. مای، برخلاف اغلب برندهای لوازم آرایشی ایرانی، برند پرمحصولی است و از حیث تنوع در مقایسه با سایر رقبای داخلی جزو برترین‌هاست. برای خرید خط چشم از برند مای چند گزینه پیش رو دارید: خط چشم مویی یا ماژیکی مای از لاین کلاسیک و خط چشم آل این وان مای از لاین بلک دایموند (لوازم آرایشی مای در دو لاین کلاسیک و بلک دایموند تولید می‌شوند)؛ منتها در مطلب امروزمان فقط به بررسی خط چشم ماژیکی مای می‌پردازیم.

    ویژگی‌های خط چشم ماژیکی مای

    خط چشم ماژیکی مای

    این مدل خط چشم مای، همان طور که از اسمش پیداست، از نوع خط چشم‌های ماژیکی است. خط چشم‌های مایع از حیث اپلیکاتور بر دو نوع‌اند: مویی و ماژیکی. اپلیکاتورهای مویی، نازک و ظریف‌اند و به همین دلیل می‌توان باهاشان خط چشمی بسیار نازک و ظریف کشید؛ البته، این را هم بگوییم که کار با خط چشم‌های مویی مهارت حرفه‌ای‌تری می‌طلبد! خط چشم‌های ماژیکی، درعوض، برای ناواردها راحت‌ترند، چراکه فرم خاص اپلیکاتورهای ماژیکی از سختی کار می‌کاهد؛ به‌عبارتی، کشیدن خط چشمی صاف و یک‌دست با خط چشم‌های ماژیکی برای ناواردها کار نسبتا راحت‌تری خواهد بود. بنابراین، حداقل به نظر ما درجه‌ای‌ها، قابلیت استفاده آسان را می‌توان مهم‌ترین ویژگی خط چشم ماژیکی مای دانست.

    اما سایر ویژگی‌های محصول مذکور، طبق توضیحات خود برند، عبارت‌اند از:

    • کاملا مشکی؛
    • بادوام و ماندگار؛
    • دارای قابلیت خشک‌شدن سریع؛
    • بدون ریزش و سیاه‌کردن زیر چشم.

    احتمالا می‌پرسید ضدآب هم هست یا نه؟ خب، باید بگوییم روی خود پوکه محصول که نوشته شده: ضدآب و حاوی ویتامین E؛ البته، با مرور بازخوردهای مصرف‌کنندگان متوجه شدیم که گویا خط چشم ماژیکی مای از نوع خط چشم‌های سخت‌پاک‌شو نیست. و اما قیمت: هر پوکه ۴٫۵ میلی‌لیتری خط چشم ماژیکی مای حدود ۲۰ هزار تومان قیمت دارد که باتوجه‌به قیمت محصولات مشابه خارجی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای است.

    [related]22436[/related]

    مصرف‌کنندگان چه نظری درباره خط چشم ماژیکی مای دارند؟

    برای بررسی بازخوردها به نظرات کاربران در فروشگاه‌های آنلاین رجوع کردیم؛ برایند بازخوردها به شرح زیر است:

    نقاط قوت

    از حجم بالای بازخوردهای مثبت می‌توان دریافت که اکثریت قریب‌به‌اتفاق مصرف‌کنندگان از خرید خط چشم ماژیکی مای ناراضی نیستند و برایشان خط چشم مقبولی بوده است. اما ببینیم چرا:

    • ازجمله نکات مثبتی که در دیدگاه‌ها به‌فراوانی یاد شده بود، می‌توان به سهولت در استفاده اشاره کرد؛ خیلی‌ها معتقدند که خط چشم راحتی است و به‌خصوص برای مبتدی‌ها چالش زیادی نخواهد داشت. پس، برای استفاده از خط چشم ماژیکی مای نیازی نیست که در کار با خط چشم‌های مایع حرفه‌ای باشید!
    • خط چشم ماژیکی مای ازلحاظ غلظت و پررنگی هم برای بسیاری مقبول بوده است.
    • در بازخوردهای مثبت به این نکته هم اشاره شده که اپلیکاتور محصول نرم و روان روی پوست کشیده می‌شود و برای هم کشیدن خط چشم نسبتا نازک و هم پهن قابل‌استفاده است.
    • در بازخوردهای بسیاری به ماندگاری بالای خط چشم مای اشاره شده؛ خیلی‌ها به نظرشان بااینکه خط چشم ماندگاری است، به‌راحتی هم وقت شست‌وشو پاک می‌شود.
    • پخش‌نشدن و ریزش‌نداشتن زیر چشم از دیگر نکات مثبتی است که در مرور بازخوردها به چشم‌مان خورد.
    • از قیمت مناسب خط چشم ماژیکی مای هم به‌راحتی نمی‌توان گذشت، چراکه با این قیمت می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه باشد.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    نقاط ضعف

    حجم کم محصول پرتکرارترین دلیل گله‌مندی‌هاست؛ برخی خانم‌ها از حجم کم خط چشم ماژیکی مای گله‌مندند و به نظرشان ای کاش حجم بیشتری می‌داشت تا دیرتر تمام می‌شد. یادآوری می‌کنیم که حجم هر پوکه خط چشم ماژیکی مای ۴٫۵ میلی‌لیتر است، اما خط چشم مویی مای از لاین کلاسیک با حجم ۸ میلی‌لیتر به‌فروش می‌رسد و همچنین دارای فرم کشیده‌تری است.

    جمع‌بندی

    از روی بازخوردهای مصرف‌کنندگان می‌توان نتیجه گرفت که خط چشم ماژیکی مای از کیفیت مقبولی به‌نسبت قیمت مشتری‌پسندش برخوردار است و توانسته به دل خیلی از خانم‌ها بنشیند؛ بعضی خانم‌ها که مشتری چندساله این خط چشم‌اند! شما هم اگر از محصولات آرایشی مای چیزی استفاده کرده‌اید، برایمان در قسمت دیدگاه‌های همین مطلب بنویسید که چه محصولی بوده و چقدر راضی بودید.

    [see_also]22425[/see_also]

    پرفروش‌ترین خط چشم‌های ماژیکی را ببینید

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید