بررسی ۳۶۰ درجه اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Invisible

بررسی ۳۶۰ درجه اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Invisible
راهنمای مطالعه

    این مطلب «درجه» را برای شما آقایان وب‌گردی تهیه کرده‌ایم که به استفاده از محصولات ضدتعریق علاقه‌مندید؛ در ادامه، از ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Invisible (اینویزیبِل) برایتان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

    تابستان، بیش از هر زمان دیگری در طول سال، به افراد فعال و پرتحرک سخت می‌گذرد، چراکه تعریق زیاد بدن به‌دلیل رطوبت و دمای بالای هوا می‌تواند مشکل‌ساز شود. لکه خیس زیربغل چه‌بسا حتی اعتمادبه‌نفس‌تان را هم در برخوردهای اجتماعی بگیرد؛ شرمندگی از بوی نامطبوع عرق که دیگر بماند! برای افزایش احساس طراوت و تازگی در طول روز و رفع بوی بد عرق می‌توان از اسپری‌های ضدتعریق استفاده کرد. اسپری‌های ضدتعریق خیلی مختلفی در بازار موجودند؛ اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Invisible ازجمله ضدتعریق‌های خوش‌فروش در بازار است که شاید انتخاب شما هم باشد!

    درباره رکسونا؛ برندی پرمدعا در بازار ضدتعریق‌ها

    ption id="attachment_24807" align="aligncenter" width="850"]اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Invisible تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام rexona.iran

    رکسونا در میان مصرف‌کنندگان ایرانی برندی به‌خوبی شناخته‌شده است. برند رکسونا به شرکت بریتانیایی-هلندی «یونیلیوِر» تعلق داشته و توسط شرکت «یونیلیور ایران» در دسترس ما ایرانی‌ها قرار می‌گیرد. همان طور که گفتیم، رکسونا برندی پرمدعاست، برندی که ادعا می‌کند ناامیدتان نخواهد کرد! رکسونا وظیفه خود را در شناخت هرچه بیشتر پدیده عرق‌کردن می‌داند و مدعی است که با ضدتعریق‌های نوآورانه این برند می‌توان همه‌جا بااعتمادبه‌نفس ظاهر شد.

    [related]9457[/related]

    ویژگی‌های اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Invisible

    خرید اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل invisible

    محافظت ۴۸ ساعته

    اسپری مذکور از نوع antiperspirant (آنتی‌پِرسپیرِنت) محسوب می‌شود، یعنی ضدتعریق. متأسفانه، خیلی‌ها به تفاوت کاربرد ضدتعریق‌ و دئودورانت‌ آگاه نیستند. کار اصلی ضدتعریق‌ها را می‌توان کنترل تعریق در به‌خصوص ناحیه زیربغل دانست؛ این در حالی است که دئودورانت‌ها، به‌جای کنترل تعریق، در اصل با هدف جلوگیری از بوی بد عرق فرمولاسیون می‌شوند. البته، ضدتعریق‌ها می‌توانند، مثل همین رکسونای مدل Invisible، دئودورانت هم باشند. پس، اسپری‌های ضدتعریق رکسونا بیشتر به‌درد شماهایی می‌خورند که زیاد عرق می‌کنید، وگرنه می‌توانید از محصولات صرفا دئودورانت هم نتیجه خوبی بگیرید.

    ضدلک بودن

    اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Invisible به‌گونه‌ای فرمولاسیون شده که ادعا می‌شود هیچ ردی از خود روی لباس باقی نمی‌گذارد. اصلا به همین دلیل هم Invisible نام‌گذاری شده، چراکه Invisible یعنی نامرئی.

    ترکیبات فعال موجود در ضدتعریق‌ها و دئودورانت‌ها معمولا با عرق و چربی‌های طبیعی بدن مخلوط شده و لباس‌ها را لک می‌کنند، اما رکسونا ادعا دارد که فرمولاسیون اسپری‌های مدل Invisible به‌گونه‌ای است که از احتمال ایجاد لک زرد و رد سفیدی می‌کاهد. بنابراین، قاعدتا باید با هم لباس‌های روشن و هم تیره سازگار باشد.

    فرمولاسیون‌شده بر پایه فناوری موشِن‌سِنس

    خرید اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل invisible

    خوب که دقت کنید، درست زیر لوگوی رکسونا به عبارت موشِن‌سِنس (Motionsense) و آدمکی در حال دو برمی‌خورید؛ موشِن‌سِنس از فناوری‌های ثبت‌شده به‌اسم خود رکسوناست. رکسوناهایی که با نشان Motionsense عرضه می‌شوند، درواقع، از کپسول‌های حساس به حرکت برخوردارند، میکروکپسول‌های هوشمندی که روی سطح پوست نشسته و وقتی حرکت می‌کنید، براثر سایش زیربغل می‌ترکند و طراواتی فوری از خود می‌پراکنند. قدرت حفاظتی و رایحه مطبوع ضدتعریق‌ها و دئودورانت‌های معمولی در طول روز کاهش می‌یابد، اما رکسونا ادعا دارد که با فناوری موشِن‌سِنس می‌توان مدت طولانی‌تری از تأثیر چنین محصولاتی بهره برد.

    [related]5930[/related]

    سایر ویژگی‌ها

    • دارای رایحه خنک چوب‌های جنگلی است؛
    • فاقد الکل است؛
    • ۱۵۰ میلی‌لیتری است:
    • طراحی محصول به‌گونه‌ای است که در نداشته و به‌صورت قفلی بازوبسته می‌شود.
    • در زمان نگارش این مطلب با قیمت حدود ۳۵ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    و اما مروری بر بازخوردهای مصرف‌کنندگان

    خرید اسپری ضدتعریق مردانه

    باتوجه‌به بازخوردهای آقایان در فروشگاه‌های آنلاین به نظر می‌رسد که تقریبا اکثریت مصرف‌کنندگان از اسپری ضدتعریق رکسونا مدل Invisible ناراضی نیستند. برایند بازخوردها به شرح زیر است:

    • عطروبوی محصول برای بسیاری از آقایان خوشایند بوده و از بابت مطبوع‌‌بودن رایحه به بازخورد منفی به‌خصوصی برنخوردیم؛ ازاین‌رو، می‌توان حدس زد که Invisible دارای رایحه تقریبا همه‌پسندی است و گویا به شامه اکثریت خوش می‌نشیند.
    • همان طور که گفتیم، کار اصلی ضدتعریق‌ها کنترل تعریق و کاهش خیسی زیربغل است؛ مصرف‌کنندگان بسیاری از خاصیت ضدتعریق رکسونای Invisible ابراز رضایت کرده و معتقدند که ازلحاظ کنترل تعریق دارای عملکرد قابل‌قبولی است. اما در این مورد به مصرف‌کنندگان ناراضی هم برخوردیم؛ رکسونای Invisible به نظر برخی آقایان می‌توانسته در کنترل تعریق بهتر باشد. البته، ناگفته نماند که در این مورد نمی‌توان به‌راحتی از روی بازخوردها قضاوت کرد، چراکه باید دید هر مصرف‌کننده‌ای معمولا در طول روز چقدر عرق می‌کند؛ شدت عرق‌کردن و میزان فعالیت‌های بدنی هر فرد قطعا روی بازخوردی که ارائه می‌دهد، تأثیر خواهد داشت.
    • ازلحاظ ماندگاری هم اغلب معتقدند که دارای رایحه نسبتا ماندگاری است، اما برخی مصرف‌کنندگان از محصولی با قیمت بالای ۳۰ هزار تومان ماندگاری بالاتری انتظار داشتند. درکل، برایند بازخوردها که نشان می‌دهد رکسونای Invisible ازلحاظ ماندگاری دارای عملکرد کم‌وبیش قابل‌قبولی است.
    • گویا رکسونای Invisible، همان طور که انتظار می‌رود، به‌قدر کفایت ضدلک بوده و در حد ضدتعریق‌های معمولی لک نمی‌اندازد.
    • قیمت بالا ازجمله دلایل گله‌مندی خیلی‌هاست، اما بسیاری از مصرف‌کنندگانی هم که به گرانی رکسونای Invisible ایراد می‌گیرند، باز به نظرشان انتخاب خوبی است.

    مشاهده پرفروش‌ترین اسپری‌های ضدتعریق

    جمع‌بندی

    این روزها بیش از هر زمان دیگری در طول سال باید مراقب عرق‌کردن‌مان باشیم و با به‌کارگیری تدابیر امنیتی از انتشار بوی بد عرق و آزار شامه اطرافیان‌مان جلوگیری کنیم! شماهایی که برای احساس طراوت و تازگی در طول روز و رفع بوی بد عرق از محصولات ضدتعریق استفاده می‌کنید و تابه‌حال مشتری برندهایی چون نیوآ و داو بودید، بد نیست ضدتعریق Invisible رکسونا را هم به خاطر بسپارید. اما سؤال ما از شما: بهترین و بدترین ضدتعریقی که تابه‌حال استفاده کرده‌اید، از چه برند و مدلی بوده؟ برایمان در قسمت دیدگاه‌ها بنویسید. [see_also]13443[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید