بررسی ۳۶۰ درجه نخ دندان‌های مینا

بررسی ۳۶۰ درجه نخ دندان‌های مینا
راهنمای مطالعه

    مینا یکی از قدیمی‌ترین برندهای نخ‌دندان ایرانی است که سهم مناسبی از بازار نخ‌دندان ایران را در اختیار دارد. در این مطلب «درجه» از انواع و ویژگی‌های نخ‌دندان مینا برایتان می‌گوییم؛ بازخوردهای مصرف‌کنندگان را هم درمورد خرید نخ دندان مینا بررسی می‌کنیم.

    انواع نخ‌دندان‌های مینا: معمولی و دسته‌دار

    نخ‌دندان‌های مینا را می‌توان به دو دسته کلی معمولی و دسته‌دار تقسیم کرد:

    ۱. مینای معمولی

    منظور از نخ‌دندان معمولی همان نخ‌دندان‌های قرقره‌ای است که بایستی برای هر بار استفاده به طول مناسب ببرید. نخ دندان‌های معمولی مینا در طعم‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند:

    خرید نخ دندان مینا - نخ‌دندان مینا با طعم‌های مختلف

    تولیدی نخ‌دندان مینا ادعا دارد که همیشه سعی کرده تا از بهترین اسانس‌ها و طعم‌دهنده‌ها برای تولید نخ‌دندان استفاده کند. اسانس مورداستفاده در تولید نخ‌دندان‌های مینا، به‌گفته خود شرکت تولیدکننده، همگی تهیه‌شده از کنسانتره‌های طبیعی و دارای ماندگاری خوبی است. استفاده از اسانس‌های مختلف به‌همراه فلوراید باعث شده تا کشیدن نخ‌دندان با نخ‌دندان‌های مینا به تجربه خوشمزه‌تری تبدیل شود!

    [related]22517[/related]

    نخ‌دندان‌های معمولی مینا به‌لحاظ ضخامت هم از تنوع کافی و درخورتوجهی برخوردارند:

    • متراکم: نخ‌دندان‌های متراکم مینا به‌دلیل تراکم افزوده ریش‌ریش نمی‌شوند؛ نخ نخ‌دندان‌های متراکم مینا بیش از سایر ضخامت‌ها تابیده شده و به همین دلیل دارای مقاومت بهتری در برابر ریش‌شدگی است.
    • ضخیم: نخ‌دندان‌های ضخیم مینا نواری‌شکل بوده و از ضخامت استاندارد برخوردارند.
    • نازک: نخ‌دندان‌های نازک مینا برای دندان‌های متراکم توصیه می‌شوند، یعنی دندان‌هایی که از حد معمول به هم چسبیده‌ترند.
    • فوق‌نازک: نخ‌دندان‌های فوق‌نازک مینا از انواع نازک هم نازک‌ترند و به‌دلیل ضخامت بسیار نازک بایستی برای پیشگیری از آسیب احتمالی به بافت نرم و حساس لثه‌ها با احتیاط بیشتری مصرف شوند.

    ۲. مینا ویسل

    خرید نخ دندان مینا ویسل

    نخ‌دندان‌ دسته‌دار مینا، موسوم به مینا ویسل، بنا به تخمین خود شرکت تولیدکننده، کشیدن نخ‌دندان را تا ۷۰ درصد آسان‌تر کرده و تا ۴۰ درصد به صرفه‌جویی در میزان مصرف نخ می‌انجامد. در طراحی نخ‌دندان‌های مینا ویسل سعی شده تا از فرمی ارگونومیک برخوردار بوده و به‌راحتی برای دندان‌های انتهایی هم قابل‌استفاده باشند. ازجمله مزایای نخ‌دندان‌های دسته‌دار می‌توان به تماس‌نداشتن دست با نخ اشاره کرد.

    مشاهده نخ دندان مینا ویسل

    سایر ویژگی‌های نخ‌دندان‌های مینا

    • جنس: نخ‌دندان‌های مینا با استفاده از نخ ۴لایه پلی‌آمید ۶ و موم طبیعی زنبور عسل تولید می‌شوند؛ نخ‌دندان‌های مومی، در مقایسه با انواع بدون موم، راحت‌تر بین دندان‌ها حرکت کرده و کمتر گیر می‌کنند.
    • اندازه: اندازه نخ‌دندان‌های معمولی مینا ۵۰ متری و نخ‌دندان‌های مینا ویسل ۴۰ متری است.
    • قیمت: نخ‌دندان‌های معمولی مینا در زمان نگارش این مطلب با قیمت حدود ۱۱ هزار تومان و نخ‌دندان‌های مینا ویسل با قیمت حدود ۱۵ هزار تومان به‌فروش می‌رسند.

    مشاهده پرفروش‌ترین نخ دندان‌های مینا

    بازخوردهای مصرف‌کنندگان نخ‌دندان‌های مینا

    خرید نخ دندان مینا

    برایند بازخوردها درمورد نخ‌دندان‌های معمولی مینا نشان می‌دهد که رضایت عمده مصرف‌کنندگان جلب شده و اغلب با خرید نخ دندان مینا موافق‌اند؛ بسیاری بر این باورند که مینا نسبت به سایر برندهای نخ‌دندان ایرانی از کیفیت درخورتوجهی برخوردار بوده و به امتحان‌کردنش می‌ارزد. ازجمله نقاط مثبت مطرح‌شده در بازخوردها می‌توان به دارابودن استحکام کافی و ریش‌ریش‌نشدن اشاره کرد. از مجموع بازخوردها همچنین به نظر می‌رسد که طعم نخ‌دندان‌های مینا برای اکثریت تند و زننده نیست، حتی برخی مصرف‌کنندگان طعم قابل‌حس‌تری انتظار داشتند.

    و اما برایند بازخوردها درمورد نخ‌دندان‌های مینا ویسل:

    • تجربه استفاده از نخ‌دندان‌های مینا ویسل برای مصرف‌کنندگانی که به قلق کار با نخ‌دندان‌های دسته‌دار واردند، رضایت‌بخش بوده، اما رضایت برخی مصرف‌کنندگان هم جلب نشده و معتقدند که نخ‌دندان‌کشیدن با نخ‌دندان‌های این مدلی کار سختی است.
    • مصرف کم نخ در هر بار استفاده ازجمله نقاط مثبتی است که واردها به قلق کار تأیید کرده‌اند.
    • اغلب بر این باورند که نخ‌دندان مینا ویسل و سایر نخ‌دندان‌های این مدلی برای به‌خصوص بیرون از منزل بسیار به‌دردبخورند، چراکه نخ‌دندان دسته‌دار به‌دلیل تماس‌نداشتن دست با نخ گزینه بهداشتی‌تری محسوب می‌شود.
    • برخی مصرف‌کنندگان از شل‌شدن نخ گله‌مندند و در چند بازخورد هم به شکستن محل بست نخ اشاره شده بود؛ البته، ناگفته نماند که از روی چنین بازخوردهایی نمی‌توان به‌راحتی قضاوت کرد، چراکه نحوه استفاده افراد می‌تواند با شدت عمل متفاوتی باشد.

    جمع‌بندی

    نخ‌دندان‌های معمولی مینا همه‌پسندترند، اما برای کار با نخ‌دندان‌های مینا ویسل بایستی به قلق خاص نخ‌دندان‌های دسته‌دار وارد باشید. درکل، مینا برند خوب و شناخته‌شده‌ای در بین نخ‌دندان‌های ایرانی است و از روی برایند بازخوردهای مصرف‌کنندگان می‌توان حدس زد که به حداقل یک بار امتحان‌کردنش می‌ارزد؛ چه‌بسا مشتری دائمی شدید!

    برایمان بنویسید که کدام برند نخ‌دندان ایرانی یا خارجی را به دیگران توصیه می‌کنید. اگر هم تجربه‌ای درمورد استفاده از نخ‌دندان‌های مینا دارید، با ما و مخاطبان «درجه» مطرح کنید.

    مشاهده محبوب‌ترین نخ‌دندان‌های مینا

    [see_also]7316[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید