قبل از خرید انواع براش آرایشی کاربرد دقیق هرکدام را بشناسید

قبل از خرید انواع براش آرایشی کاربرد دقیق هرکدام را بشناسید
راهنمای مطالعه

    حیف نیست چند صد هزار تومان خرج خرید لوازم آرایشی کنید، اما براش مناسب هر کدام را نداشته باشید؟ خرید براش آرایشی در نگاه اول راحت به‌نظر می‌رسد، اما اگر با کاربرد براش‌های مختلف آشنا نباشید، به آرایش صورت طبیعی و دلپذیری نمی‌رسید. بیایید و نگاهی به انواع مختلف براش آرایشی بیندازید.

    اگر قصد خرید براش آرایشی داشتید، دست نگه دارید. هیچ کاری را نباید بدون بررسی انجام داد، به‌ویژه اگر این کار به میک‌آپ صورت شما مربوط باشد. لوازم آرایشی را که با وسواس انتخاب کرده و خریده‌اید، با براش مناسب به‌کار بگیرید.خرید برس آرایشی

    بهترین کرم‌ها و سایه‌ها بدون براش مناسب نتیجه‌ خوبی روی صورت شما نخواهند داشت. پس اگر می‌خواهید به میک‌آپ شیک موردنظرتان برسید، باید انواع قلم‌موها، کاربرد و جنس آنها را بشناسید؛ برای خرید براش آرایشی مناسب تصمیم بگیرید و بعد دست‌به‌کار آرایش شوید.خرید براش آرایشی

    ۱- در کیف لوازم آرایش شما براش زیرسازی پیدا می‌شود؟خرید برس آرایشی

    براش زیرسازی که به برس فون هم معروف است، کاربرد زیادی در شکل دادن آرایش صورت طبیعی دارد. شاید بتوانید کرم‌پودر مایع را با انگشت‌ یا اسفنج روی پوست بمالید، اما برای محصولات پودری حتما به برس نیاز دارید.

    این برس‌ها موی متراکمی دارند و سر آنها ممکن است گرد، تخت یا گنبدی باشد. اگر موی این برس مصنوعی باشد، برای محصولات پودری و مایع کاربرد راحتی دارد و تمیز کردنش ساده است. کار زیرسازی را از سمت گونه‌ها شروع کنید و به‌نرمی به بخش‌های مختلف صورت برس بزنید.

    ۲- تا حالا براش کابوکی داشته‌اید؟خرید براش آرایشی

    در هر کاری خشت اول اهمیت زیادی دارد، حتا در آرایش صورت. با داشتن یک برس زیرسازی باکیفیت، بقیه‌ مرحله‌های آرایش‌تان هم خوب پیش می‌رود. این برس زیرسازی به نام سازنده‌ ژاپنی آن، کابوکی نامیده شده. معمولا دسته کوتاهی دارد و موهای انبوه آن برش صافی خورده است. البته در بعضی از مدل‌ها، موهای گنبدی شکل دارد.

    از کرم زیرسازی مایع تا پودر را با برس کابوکی بزنید. اغلب مدل‌های گنبدی برای انواع پودر روشن و برنز و برس‌های سرصاف برای کرم مایع طراحی می‌شود. همه‌ صورت و گردن‌تان را به‌شکل یک‌دست برس بزنید.

    براش مدل کابوکی را ببینید

    ۳- استفاده از براش پوشاننده یا کانسیلر را فراموش نکنیدخرید برس کانسیلر

    براش کانسیلر نوعی براش زیرسازی کوچک و جمع‌وجور است. این دسته از برس‌های آرایشی برای پوشاندن بخش‌های خاصی از پوست مثل کناره‌های بینی و زیر چشم مناسبند، همین‌طور برای پوشاندن لکه و جای جوش.

    کافی‌ست نوک براش را در کرم کانسیلر بزنید و خیلی آرام روی پوست بمالید. برای ملایم کردن آرایش چشم و شکل دادن به گوشه‌های لب‌ها هم می‌توانید از این براش استفاده کنید.

    محبوب‌ترین براش‌های آرایشی را ببینید

    ۴- با براش سایه چشم تخت، چشم‌هاتان زیباتر از همیشه می‌شوندخرید برس سایه چشم

    برای خرید براش سایه چشم، دو گزینه پیش رو دارید. یکی از آنها براش سایز متوسط با سر تخت است که کمی نرم به‌نظر می‌رسد. با خرید این براش می‌توانید سایه چشم را روی پلک پخش کنید. برای ترکیب کردن سایه‌ها و نرم کردن انتهای سایه هم مناسب است.

     

    براش‌های مخصوص سایه زدن را ببینید

    ۵- از براش سایه چشم خطی غافل نشویدخرید براش آرایشی

    نوع دوم براش سایه چشم، کوچک‌تر است و به‌ویژه برای سایه زدن روی گوشه و کنارهای چشم مناسب به‌نظر می‌رسد.

    ۶- چرا از براش ابرو استفاده نکنید؟خرید برس ابرو

    خرید براش ابرو یکی از کارهایی‌ست که اثر زیادی در مرتب به‌نظر رسیدن شما و آرایش صورت‌تان دارد. براش ابرو معمولا دو سر دارد. یکی شبیه برس و دیگری کرکی‌ست.

    برس آن برای مرتب کردن ابرو، محو کردن سایه ابرو و گاهی برداشتن ریمل اضافی به‌کار می‌رود. با برس کرکی زاویه‌دار آن سایه ابرو بزنید، جاهای خالی ابرو رو پر کنید و خلاصه به ابرو سروشکل قشنگ‌تری ببخشید.

    براش ابروی کاپریس را ببینید

    ۷- تا حالا براش لب خریده‌اید؟خرید براش آرایشی

    هر کسی می‌تواند در رژ لب را باز کند و آن را روی پوست لب بمالد. اما رژ لب حرفه‌ای که به صورت شما فرم می‌دهد، با خرید براش آرایشی به‌دست می‌آید. براش لب باعث می‌شود رژ به‌طور یک‌دست و مرتب پخش شود. وظیفه‌ مهم‌ترش این است که کمک کند رنگ‌های مختلف را با هم ترکیب کنید و به رنگ تازه و جذابی برسید.

    [related]14239[/related]

    ۸- استفاده از براش خط لب انتخاب هوشمندانه‌ای ا‌ستخرید برس لب

    برس خط لب یکی دیگر از براش‌های آرایشی‌ست که کمک می‌کند خط لب صاف و دقیقی بکشید. سر این براش، تخت و نازک است.

    براش رژلب کاپریس را ببینید

    ۹- براش خط چشم به‌درد همه می‌خوردخرید برس خط چشم

    بعضی‌ها به کشیدن خط چشم شیک و مرتب اهمیت زیادی می‌دهند. برس خط چشم خوش‌دست و کاربردی است و برای کشیدن خط چشم و حتا سایه زدن کاربرد دارد. شما هم یک دانه از این براش جلوی آینه‌تان داشته باشید که پشیمان نمی‌شوید.

     

    ۱۰-  شما براش بادبزنی دارید؟خرید براش آرایشی

    می‌توانید هر جا به اشتباه یا زیادی پودر زدید، با این برس پاک کنید. سایه‌های اضافی که زیر چشم و روی صورت‌تان ریخته، با برس بادبزنی راحت پاک می‌شوند. یادتان باشد این برس را روی پوست فشار ندهید. براش بادبزنی نوعی براش هایلایتر به‌حساب می‌آید و برای پخش کردن هایلایتر روی گونه‌ها انتخابی عالی‌ست.

    ۱۱- براش رژگونه باکیفیت بخریدخرید برس رژگونه

    موقع خرید براش آرایشی، براش رژگونه را آن بالای لیست بگذارید. هیچ میزتوالتی بدون برس رژگونه نمی‌شود. رژگونه با براش مناسب می‌تواند روی گونه به‌طور طبیعی بنشیند و جلوه تازگی و جوانی به صورت شما بدهد. مراقب باشید دایره‌های رنگی روی صورت‌تان نکشید و کاملا رنگ را محو کنید. براش رژگونه شباهت زیادی به براش برنزر دارد.

    این براش رژگونه جذاب را ببینید

    پرفروش‌ترین انواع رژگونه را ببینید

    ۱۲- از براش پودر استفاده کرده‌اید؟خرید براش آرایشی

    برس پودر موهای نرم، بلند و پر دارد. با خرید برس پودر خیلی راحت محصولات پودری را روی صورت می‌زنید و پخش می‌کنید. براش پودر از بایدهای کیف آرایشی شماست، چراکه کمک می‌کند پودر طبیعی و کامل روی صورت‌تان پخش شود.

    بهتر است کارتان را از وسط صورت شروع کنید و کم‌کم برس را با حرکت دایره‌ای دست‌تان به بیرون صورت بکشید.

    ۱۳- با براش کانتور حرفه‌ای آرایش کنیدخرید براش کانتور

    براش‌های نرم و زاویه‌دار کانتور، برای برجسته‌سازی اعضای صورت مثل گونه‌ها، استخوان فک یا پیشانی به‌کار می‌روند. اغلب انواع این برس سر زاویه‌دار و باریک دارند. براش کانتور یا برجسته‌سازی را در پودر بزنید و پودر اضافی را بتکانید. آن را دقیقا زیر استخوان گونه یا فک قرار دهید و به‌طرف بالا بکشید.

     

    براش‌های مخصوص کانتور را ببینید

    [related]26405[/related]

    ۱۴- براش مدادی، برس چندکاره شما می‌شودخرید براش آرایشی

    براش مدادی یکی از برس‌های کاربردی در لوازم آرایش به‌حساب می‌آید. همان‌طور که از اسمش پیداست، مثل مداد باریک و ظریف است. از براش مدادی برای هایلایت کردن بخش‌هایی از صورت مثل استخوان ابرو، بینی یا قوس بالای لب استفاده کنید. وقتی می‌خواهید دقیقن زیر خط پلک سایه بزنید یا خط چشم‌تان را صاف کنید، براش مدادی به‌دردتان می‌خورد. این بار شما برایمان از تجربه‌های‌تان درباره خرید انواع براش آرایشی بنویسید. [see_also]25133[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید