بررسی ۳۶۰ درجه ریمل این لی مدل حجم دهنده؛ آیا این محصول به خریدش می‌ارزد؟

بررسی ۳۶۰ درجه ریمل این لی مدل حجم دهنده؛ آیا این محصول به خریدش می‌ارزد؟
راهنمای مطالعه

    برای خرید ریمل از برند ایرانی این‌لی دوبه‌شک‌اید؟ پس در ادامه، با ما همراه باشید تا هم نگاهی به ویژگی‌های ریمل این لی مدل حجم دهنده بیندازیم و هم مروری بر بازخوردهای مصرف‌کنندگان این محصول داشته باشیم. در پایان این مطلب می‌توانید درباره خرید این ریمل راحت‌تر تصمیم بگیرید.

    این‌لِی، زیبایی طبیعی

    خرید ریمل این لی مدل حجم دهنده - زیبایی طبیعی

    برند این‌لی تولید شرکت «طبیعت زنده» است، همان شرکت تولیدکننده برند نام‌آشنای سینره. پس با تولیدکننده گمنام و نامعتبری روبه‌رو نیستیم! این‌لی برند معتبر و در دسترسی است و با شعار «زیبایی طبیعی» و هدف متجلی‌ساختن زیبایی طبیعی بانوان ایرانی به بازار آمده. خلاصه که برند قطعا قابل‌اطمینان‌تری در مقایسه با لوازم آرایشی فِیک و تقلبی است.

    محبوب‌ترین محصولات برند این لی را ببینید

    محصولات این‌لی شامل عمده لوازم آرایشی ضروری است. در این مطلب اما به‌طور خاص از ریمل حجم‌دهنده این‌لی برایتان خواهیم گفت.

    [related]8920[/related]

    ریمل این لی مدل حجم دهنده؛ چگونه محصولی است؟

    خرید ریمل این لی مدل حجم دهنده

    در برند این‌لی، دو مدل ریمل خواهید یافت: یکی مدل حجم‌دهنده (با درِ مشکی) و دیگری مدل بلندکننده (با درِ طلایی). اما تنها مدل حجم‌دهنده این‌لی موضوع بررسی این مطلب ماست.

    ریمل حجم‌دهنده این‌لی (Intense Volumising)، طبق توضیحات خود محصول، دارای این ویژگی‌هاست:

    • حاوی خرده‌مژه‌های خیلی ریزی است که باعث افزایش حجم و پرپشت‌تر به‌نظررسیدن مژه‌ها می‌شوند.
    • رنگ مشکی و پوشش یک‌دست این ریمل، مژه‌ها را ضخیم‌تر نشان می‌دهد.
    • برس این ریمل به‌گونه‌ای طراحی شده که روی تک‌تک مژه‌ها اثر می‌کند.
    • روی مژه‌ها احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند.
    • در اطراف چشم، ریزش ندارد.
    • حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و تقویت‌کننده بوده و از شکستن و خشک‌شدن مژه‌ها جلوگیری می‌کند.

    در توضیحات این محصول همچنین ادعا شده که آرایشی کاملا طبیعی را برایتان به‌ارمغان خواهد آورد.

    اینها ویژگی‌هایی بودند که از سوی خود برند این‌لی ذکر شده‌اند. اما ببینیم که ریمل این لی مدل حجم دهنده از دید مصرف‌کنندگان چگونه محصولی است.

    این ریمل را دقیق‌تر ببینید

    نگاهی به بازخوردهای مصرف‌کنندگان

    ریمل این لی مدل حجم دهنده - نظرات کاربران

    برای بررسی بازخوردهای خریداران قبلی ریمل حجم‌دهنده این‌لی، سری به نظرات کاربران دیجی‌کالا و سایر فروشگاه‌های آنلاین عرضه‌کننده لوازم آرایشی زدیم و گفتنی است که به هم نظرات مثبت و هم منفی برخوردیم. ازآنجا که من، یعنی نگارنده این مطلب، تجربه استفاده از همین مدل ریمل این‌لی را دارم، ارزیابی خودم را هم با شما در میان خواهم گذاشت. اما باید یادآوری کنم که کارشناس نقدوبررسی لوازم آرایشی نیستم و ارزیابی بنده در سطح تنها یک مصرف‌کننده عادی است.

     

    ازلحاظ میزان حجم‌دهندگی

    از این محصول نمی‌توان انتظار حجم‌دهندگی آن‌چنانی داشت. اغلب خریداران قبلی معتقدند که دارای حجم‌دهندگی معمولی است، اما مژه‌ها را به‌خوبی بلند کرده و حالت می‌دهد. این‌طور که از برایند بازخوردها به نظر می‌رسد، ریمل این لی مدل حجم دهنده جواب‌گوی مژه‌های خیلی کم‌پشت نیست. البته، نه به این معنی که پس اصلا حجم‌دهنده نیست، اتفاقا پرپشتی طبیعی و جلوه نرمالی به مژه‌ها می‌بخشد. 

    ارزیابی خودم: به نظرم، ریمل حجم‌دهنده این‌لی بیشتر از اینکه حجم‌دهنده باشد، بلندکننده مژه‌هاست و حجمی تنها در حد معمولی به مژه‌ها می‌بخشد که البته از شعار این‌لی هم دور نیست. شعار این‌لی، همان طور که گفتیم، «زیبایی طبیعی» است و پرپشتی عروسکی مژه‌ها چندان درخور زیبایی طبیعی به نظر نمی‌رسد!

    ازلحاظ ریزش به داخل و زیر چشم

    ریزش‌نداشتن مواد این ریمل ازجمله نقاط قوتی است که برخی‌ها مطرح کرده‌اند. اما به خریداران متعددی هم برخوردیم که برعکس، از ریزش‌داشتن مواد این ریمل شاکی بوده‌اند.

    ارزیابی خودم: طبق تجربه خودم، تا زمانی که چشم‌هایتان را نمالید، اوضاع تحت کنترل خواهد بود.

    ازلحاظ سهولت در پاک‌شوندگی

    اغلب به نظرشان ریمل سخت‌پاک‌شونده‌ای نیست و به‌راحتی شسته می‌شود.

    ارزیابی خودم: این محصول هنگام پاک‌کردن و شستن به‌صورت فتیله‌ای از روی مژه‌ها پاک می‌شود و با میسلار واتر هم به‌خوبی قابل‌پاک‌کردن است، اما با آب خالی نه.

    چسباندن مژه‌ها به هم

    برخی مصرف‌کنندگان در توصیف کیفیت خوب این محصول به ویژگی نچسباندن مژه‌ها به هم اشاره کرده‌اند، درحالی‌که عده‌ای به‌نظرشان ریمل این لی مدل حجم دهنده اتفاقا مژه‌ها را به هم می‌چسباند.

    ارزیابی خودم: برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید، شاید بهتر باشد که برس ریمل را با آغشتگی زیاد روی مژه‌هایتان نکشید. وقتی برس را با مقدار زیادی مواد ریمل روی مژه‌هایتان بکشید، احتمال چسبیدن مژه‌ها به هم بیشتر است. با کشیدن اپلیکاتور روی لبه‌های پوکه محصول می‌توانید از مقدار آغشتگی برس کم کنید. اما با این کار باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه، چند دور روی مژه‌هایتان ریمل بکشید.

    حجم و قیمت

    ریمل این لی مدل حجم دهنده ۱۰ میلی‌لیتری است و خیلی زود تمام نمی‌شود. درمورد قیمت هم باید بگوییم که تا همین چندی پیش حدود ۴۵ هزار تومان بود، اما اخیرا افزایش قیمت داشته است. البته، این محصول هنوز در برخی فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی با همان قیمت قبل فروخته می‌شود. قیمت جدید، طبق قیمت مندرج در وب‌سایت رسمی برند این‌لی، ۶۹ هزار تومان است.

    جمع‌بندی: آیا این محصول به خریدنش می‌ارزد؟

    این محصول، اگرچه در جلب رضایت همگان موفق نبوده، دارای طرفداران بسیاری است. اگر دنبال خرید ریملی هستید که جلوه‌ای طبیعی به مژه‌هایتان ببخشد، به حداقل یک بار امتحان‌کردنش می‌ارزد. هم حجم نسبتا مناسبی به مژه‌ها می‌دهد و هم بلندکننده و حالت‌دهنده خوبی است. اما اگر به ریملی با قابلیت حجم‌دهندگی حداکثری نیاز دارید، احتمالا کمی ناامید خواهید شد، چراکه حجم‌دهنده آن‌چنانی نیست. خلاصه که اگر اهل آرایش‌های سبک و نه‌چندان غلیظ و اغراق‌آمیزید، ریمل حجم‌دهنده این‌لی را هم یک بار امتحان کنید و نظرتان را پس از استفاده با ما در میان بگذارید.

    امیدواریم که دیگر بتوانید برای خرید این محصول تصمیم بگیرید!

    ریمل حجم‌دهنده این لی را ببینید

    [see_also]8920[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید