ایده‌هایی جذاب و فوق‌العاده برای خرید ماگ

ایده‌هایی جذاب و فوق‌العاده برای خرید ماگ
راهنمای مطالعه

    خرید ماگ برای قهوه‌خورها و البته چای‌خورها، یکی از اتفاق‌های هیجان‌انگیز به‌حساب می‌آید. «درجه» در این مطلب ایده‌های جذابی برای خرید ماگ به شما پیشنهاد می‌کند.

    خرید ماگ یکی از ایده‌های خوب برای کادو دادن است. اگر اهل قهوه و چای باشید، داشتن ماگ‌های رنگارنگ و متفاوت حس خیلی خوبی به شما می‌دهد. درست است که در ایران چای نوشیدنی محبوب همه است. اما کم نیستند کسانی که یک بار در روز قهوه خورند. ماگ‌ها ‌آن‌قدر محبوبند که بعضی‌ از دوستداران چای ترجیح می‌دهند چای‌شان را در ماگ بنوشند.

    بی‌دلیل نیست که بعضی‌ها کلکسیون ماگ درست می‌کنند. ماگ‌ها در اندازه، رنگ، جنس و فرم‌های متنوعی در بازار هستند و بعضی‌هاشان واقعا جذابند. «درجه» در این مطلب ۸ ماگ جذاب و هیجان‌انگیز به شما پیشنهاد می‌کند. شاید ماگ موردعلاقه‌ شما در فهرست ما پیدا شود. اما اول ببینیم انسان‌ها از چه زمانی ماگ برای خودشان ساخته‌اند.

    تاریخچه؛ ماگ از کجا در زندگی انسان پیدا شد؟خرید ماگ

    باورش سخت است که ۴ هزار و ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح، آدم‌ها نوشیدنی‌شان را در ماگ می‌نوشیدند. این ماگ‌ها از جنس طلا، نقره، برنز یا سرب ساخته می‌شدند. در دوران نوسنگی نوشیدنی را در ماگ‌ چوبی یا فلزی می‌نوشیدند. از استخوان حیوانات هم در ساخت ماگ استفاده می‌کردند. در همین سال‌ها در چین اولین ماگ‌های سفالی یا سرامیکی را ساختند.

    در حد ۱۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح، کم‌کم طراحی روی ظرف سفالی متداول شد. باوجود چرخ سفال، ماگ‌ها با طرح و نقش‌های جذابی به‌دست مردم می‌رسید.

    خلاصه، سال‌ها می‌گذشت و لیوان‌های دسته‌دار در همه آشپزخانه‌ها جا خوش کرده بودند. ماگ‌های سفید ساده از ۱۹۴۵ روانه بازار شدند. از ماگ‌های ویکتور به‌عنوان ماگ کلاسیک و سنتی یاد می‌شود. این شرکت ماگ‌هایش را برای کاربرد نظامی طراحی کرده بود.

    ماگ‌های محبوب استارباکس از ۱۹۹۷ در نقش‌های هیجان‌انگیز به بازار آمدند. حالا دیگر ماگ‌ها در نقش‌ها و طرح‌های متنوعی در ویترین مغازه‌ها دیده می‌شوند.

    برای هر سلیقه و هر کاربردی، ماگ پیدا می‌شود. از ماگ دردار، بامبو، پلاستیکی، فلزی و شیشه‌ای تا ماگ سرامیکی و چینی. ماگ یکی از محبوب‌ترین سوغاتی‌ها و کادوها در همه جای دنیا به‌حساب می‌آید.

    این را هم بگوییم که فردی به نام باب تامسون از ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۶ توانسته بود ۶ هزار و ۳۵۲ ماگ در کلکسیون خودش جمع کند! اگر شما هم عاشق ماگ هستید، بین پیشنهادهای ما، ماگ خودتان را پیدا کنید و بخرید.

    ۱- خرید ماگ فرندز؛ جذاب‌ترین ماگ برای دوستداران فرندزخرید ماگ

    سریال فرندز هنوز برای خیلی‌ها محبوب‌ترین سریال است. اگر شما هم عاشق این سریال هستید، خودتان را از داشتن یک ماگ با نقش فرندز محروم نکنید. یک گزینه خوب برای کادو دادن به‌حساب می‌آید. پس اگر کسی در اطراف شما، دوستدار فرندز است، همین الان دست به‌کار شوید.

    پرفروش‌ترین ماگ‌های طرح فرندز اینجاست

    ۲- خرید ماگ گربه‌ای؛ شیک و جذاب برای گربه‌دوست‌هاخرید ماگ

    خیلی‌ها عاشق گربه‌اند. خودشان گربه‌ای در خانه دارند. یا اطرافیان‌شان از گربه‌ای نگهداری می‌کنند. این ماگ گربه‌ای هم برای خودتان قشنگ است و هم برای کادو دادن. کیفیت سرامیک ماگ، خیلی خوب است. برای خرید ماگ گربه، ۱۰۳ هزار تومان می‌پردازید.

    طراحی آن خوشگل است و ۴۵۰ میلی‌لیتر ظرفیت دارد. در و قاشق ماگ هم از طرح گربه بی‌نصیب نمانده‌اند. دیگر از یک ماگ گربه‌ای چه توقعی دارید؟

    پرفروش‌ترین ماگ‌های طرح گربه اینجاست

    [related]24212[/related]

    ۳- خرید ماگ کوکا کولا؛ کاربردی و متفاوتخرید ماگ

    تا حالا ماگ دوجداره داشته‌اید؟ می‌خواهیم ماگ دوجداره شیشه‌ای به شما پیشنهاد کنیم. این ماگ نوشیدنی را مدتی خنک نگه می‌دارد. چه چیز بهتر از این؟

    اگر ماگ را مدتی در فریزر بگذارید، مایع بین دوجداره یخ می‌زند. بعد با خیال راحت، آب یا هر نوشیدنی خنک را در آن بریزید. تا چند ساعت آن را خنک نگه می‌دارد. جنس این ماگ از پلاستیک و بلندی آن ۹ سانتی‌متر است. برای خرید ماگ کوکا کولا ۳۹ هزار تومان خواهید پرداخت.

    مشاهده ماگ دوجداره طرح نوشابه

    محبوب‌ترین ماگ‌ها را ببینید

    ۴- خرید ماگ شب پرستاره؛ خواستنی برای هنردوست‌هاخرید ماگ

    شب پرستاره ونگوگ یکی از معروف‌ترین آثار ونسان ونگوگ است. شاید نتوانید تابلوی اصلی آن را از نزدیک ببینید، اما ماگش را می‌توانید بخرید! این ماگ سرامیکی‌ست و چاپ آن کیفیت‌ راضی‌کننده‌ای دارد. می‌توانید با خیال آسوده آن را در ماکروفر بگذارید. قیمت آن ۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان است.

    ماگ‌های نقاشی‌های ونگوگ را ببینید

    ۵- ماگ یزدگل؛ باکیفیت و ارزانخرید ماگ

    دنبال ماگ مناسب برای روی میز کار هستید؟ ماگ برند یزدگل را پیشنهاد می‌کنیم. این ماگ دوجداره است و تا یک ساعتی دمای نوشیدنی را حفظ می‌کند. رنگ‌بندی ماگ قشنگ است و قیمت مناسبی دارد. اما از همه بهتر این که، امکان شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی را دارد.

    اگر آن را در کیف‌تان بگذارید، احتمال نشتی دارد. ولی یک گزینه خوب برای روی میز و کنار دست‌تان است. جنس ماگ از پلاستیک است و درپوش هم دارد. قیمتش ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان است.

    ماگ یزدگل را ببینید

    ۶- ماگ استارباکس؛ محبوب قهوه‌خورهاخرید ماگ

    یک ماگ شیک و خوشگل برای قهوه‌خورها، طرح استارباکس است. این ماگ چند رنگ دارد، یکی از دیگری جذاب‌تر. جنس آن از سرامیک است. ظرفیت ماگ ۴۰۰ میلی‌لیتر است و بدنه و در آن از جنس سیلیکون ساخته شده.

    اگر عادت دارید هنگام کار چای یا نسکافه بنوشید، می‌توانید در آن را ببندید که زود سرد نشود.

    ماگ استار باکس را ببینید

    ۷- خرید ماگ دوتایی طرح قلبخرید ماگ

    دوست دارید یک جفت ماگ ست داشته باشید؟ این ماگ شکل قلب است و برای کادو دادن به کسی که دوستش دارید، عالی به‌نظر می‌رسد. این ماگ از جنس سرامیک ساخته شده و در دو رنگ متفاوت طراحی شده. قیمت این جفت ماگ ۶۰ هزار تومان است.

    مشاهده ماگ طرح قلب

    ۸- خرید ماگ زرین؛ قشنگ و باکیفیتخرید ماگ

    چینی زرین برند باکیفیتی‌ست. بنابراین، توقع داریم ماگ این برند هم راضی‌کننده باشد. در و نیمی از بدنه آن عایق سیلیکونی دارد. خود ماگ از جنس سرامیک ساخته شده و لعاب‌دار است.

    تنوع رنگ این مدل ماگ، یکی از جذابیت‌های آن به‌شمار می‌رود. برای هر سلیقه‌ای، رنگی درنظر گرفته شده. درنهایت این ماگ فوق‌العاده، با ظرفیت ۲۵۰ میلی‌لیتری، مناسب سر کار و البته خانه است.

    ماگ چینی زرین را ببینید

    شما از کدام ماگ بیشتر از همه خوش‌تان آمد؟ دوست دارید خودتان آن را داشته باشید، یا به کسی هدیه بدهید؟

    پرفروش‌ترین ماگ‌ها را ببینید

    [see_also]13198[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید