بررسی ۳۶۰ درجه رژلب‌ جامد این لی

بررسی ۳۶۰ درجه رژلب‌ جامد این لی
راهنمای مطالعه

    برند این‌لی ازجمله گزینه‌های خوبی است که برای خرید رژلب خوش‌رنگ و قیمت‌مناسب پیشنهاد می‌کنیم. با مطالعه این مطلب «درجه» می‌توانید درباره خرید رژلب جامد این لی بهتر تصمیم بگیرید، چون ضمن معرفی رژلب‌های این برند وطنی، از نظرات خریداران قبلی هم برایتان خواهیم گفت.

    این‌لی؛ یک برند خوب ایرانی

    قبلا هم در «درجه»، به برند این‌لی پرداخته‌ایم، برندی وطنی که با شعار «زیبایی طبیعی» و هدف متجلی‌ساختن زیبایی طبیعی بانوان ایرانی شکل گرفته و با اقبال خوبی هم در بین مصرف‌کنندگان مواجه شده. این‌لی از برندهای زیرمجموعه شرکت طبیعت زنده به‌شمار می‌رود، همان شرکت تولیدکننده محصولات برند معروف سینره. لوازم آرایشی این‌لی شامل عمده اقلام ضروری برای آرایش کامل روزمره و با جلوه طبیعی است. در ادامه، نگاه دقیق‌تری به رژلب‌های جامد و فاقد سرب این‌لی خواهیم داشت که تعریف‌شان را زیاد شنیده‌ایم.

    رژلب‌های جامد و فاقد سرب این‌لی

    در حال حاضر، رژلب‌های جامد و فاقد سرب این‌لی در دو مدل با ظاهر و رنگ‌بندی‌های متفاوت تولید می‌شوند. این‌لی رژلب مایع هم دارد که موضوع بررسی امروزمان نیست. در این مطلب، از رژلب‌های جامد این‌لی برایتان خواهیم گفت و رژلب مایع این برند را به مطلب دیگری موکول می‌کنیم.

    رژلب جامد این لی

    ption id="attachment_29029" align="aligncenter" width="850"]خرید رژلب جامد این لی - ۲۴ رنگ و فاقد سرب تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام این‌لی (inlaycosmetics@)

    این مدل رژلب این‌لی دارای ۲۴ رنگ متنوع و زیباست. ازجمله ویژگی‌های این محصول، طبق توضیحات خود این‌لی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دارای ساختاری سبک و لطیف بوده و لطافت و نرمی دلپذیری به لب‌ها می‌بخشد.
    • این‌طور که گفته شده، به‌دلیل دارابودن مواد مرطوب‌کننده برای حفظ رطوبت لب‌ها باعث خشکی و پوسته‌پوسته‌شدن لب‌ نمی‌شود.
    • دارای جلوه‌ای طبیعی بر روی لب‌هاست.
    • دارای قدرت پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی توصیف شده است.
    • ادعا شده که فاقد سرب و مواد آلرژی‌زاست و از مواد اولیه مرغوبی تولید شده.

    قیمت تولیدات جدید این سری از رژلب‌های این‌لی در وب‌سایت رسمی خود برند ۴۹ هزار تومان درج شده، اما هنوز برخی فروشندگان چون تولیدات گذشته را در دست دارند، این محصول را با قیمت زیر ۴۰ هزار تومان می‌فروشند.

    پرفروش‌ترین رژلب‌های جامد این‌لی را ببینید

    محبوب‌ترین‌های این مدل

    ption id="attachment_29030" align="aligncenter" width="850"]خرید رژلب جامد این لی - تست رنگ تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام این‌لی (inlaycosmetics@)

    ازجمله پرفروش‌ترین رنگ‌های سری ۲۴رنگ رژلب جامد این لی عبارت‌اند از:

    • Viollet Velvet شماره 600 (تُن سرخابی)
    • Night Angel شماره 610 (تن قرمز)
    • Ladylike شماره 640 (تن قهوه‌ای صورتی)
    • Primrose شماره 540 (تن گلبهی)
    • Cinnamon شماره 400 (تن نارنجی)

    رنگ‌های دقیق‌تر این کدها را در لینک‌های زیر ببینید:

    مدل Viollet Velvet را ببینید

    مدل Night Angel را ببینید

    نگاهی به بازخوردهای مصرف‌کنندگان

    ption id="attachment_29031" align="aligncenter" width="850"]خرید رژلب جامد این لی - رژلب قرمز تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام این‌لی (inlaycosmetics@)

    برای بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگان، مروری برای نظرات کاربران دیجی‌کالا در پای چند رنگ پرفروش رژلب‌های جامد این‌لی داشتیم. و اما برایند نظرات:

    • این طور که از روی حجم بالای بازخوردهای مثبت به نظر می‌رسد، این‌لی در جلب رضایت اکثر مصرف‌کنندگانش موفق بوده‌است.
    • رژلب‌های این‌لی از سوی اغلب مصرف‌کنندگان، خوش‌رنگ و خوش‌بو توصیف شده‌اند.
    • اکثریت قریب‌به‌اتفاق مصرف‌کنندگان گفته‌اند که این محصول، رژلب نرم و روانی است. هم به‌راحتی کشیده می‌شود و هم روی لب، خوب می‌نشیند.
    • در بازخوردهای بسیاری گفته شده که لب‌ها را نرم نگه می‌دارد و خشک نمی‌کند.
    • بنا به تجربه اغلب مصرف‌کنندگان، این مدل رژلب این‌لی که در بالا معرفی کردیم، دارای چربی ملایمی است، اگرچه برخی هم معتقدند که زیادی چرب است. خودم هم به‌عنوان مصرف‌کننده این محصول، به نظرم رژلب نیمه‌چرب و نیمه‌ماتی است و لب‌ها را نه براق و نه خشک می‌کند.
    • دارای ماندگاری مطلوبی است، اگرچه می‌توانسته بهتر هم باشد.

    رژلب جامد حاوی ضدآفتاب این‌لی

    ption id="attachment_29033" align="aligncenter" width="850"]خرید رژلب جامد این لی - مدل حاوی ضدآفتاب تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام این‌لی (inlaycosmetics@)

    این مدل رژلب این‌لی جدیدتر بوده و با مقادیری ضدآفتاب فرمولاسیون شده است (SPF10) تا علاوه بر زیباترکردن لب‌ها، از پوست لب در برابر پرتوهای خورشید هم محافظت کند. رژلب‌های حاوی ضدآفتاب این‌لی در تنها ۶ رنگ موجودند و چندان متنوع نیستند. درواقع، جای بسیاری از رنگ‌ها در پالت رنگی این مدل رژلب جامد این لی خالی است. این‌لی در توضیح این محصول هم گفته که فاقد سرب و پارابن فرمولاسیون شده و مناسب برای حفظ رطوبت لب‌هاست، با پوشش‌دهی کامل و ماندگاری طولانی.

    قیمت جدید رژلب‌های حاوی ضدآفتاب این‌لی را هم که در زمان نگارش این مطلب، در وب‌سایت این‌لی چک کردیم، ۵۵ هزار تومان بود.

    رژلب‌های حاوی ضدآفتاب ای لی را ببینید

    نگاهی به بازخوردهای مصرف‌کنندگان

    ption id="attachment_29034" align="aligncenter" width="850"]خرید رژلب جامد این‌لی - تست رنگ تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام این‌لی (inlaycosmetics@)

    این سری از رژلب‌های این‌لی هم از کیفیت مقبولی برخوردارند. برایند بازخوردهای مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد که رژلب‌های حاوی ضدآفتاب این‌لی چندان چرب نیستند، اما لب‌ها را هم خشک نمی‌کنند.

    یک نکته مهم برای خرید اینترنتی رژلب جامد این لی

    اگر حضوری خرید می‌کنید که هیچ! اما اگر خریدتان اینترنتی است، حواس‌تان باشد که شاید رنگ رژلب در تصویر با واقعیت اندکی مغایر باشد. مثلا ممکن است رنگ رژلبی که به دست‌تان می‌رسد، تیره‌تر یا روشن‌تر از چیزی باشد که از روی عکس حدس زده بودید. برای اینکه دچار اشتباه نشوید و با اطمینان بیشتری انتخاب کنید، حتما عکس تست رنگ مدنظرتان را چک کنید. حتما می‌پرسید از کجا چک کنیم؟ خب، پیشنهاد ما به شما چک‌کردن بخش نظرات کاربران دیجی‌کالاست. درصورتی که از دیجی‌کالا خرید نمی‌کنید هم می‌توانید از این بخش در انتخاب‌تان کمک بگیرید. اگر بخش نظرات کاربران را در پای کدهای محبوب و پرفروش این‌لی چک کنید، می‌توانید از روی مشاهده تصاویر ارسالی کاربران و تست رنگ رژلب روی دست‌شان، بهتر تصمیم بگیرید.

    حالا اگر تجربه‌ای درباره استفاده از لوازم آرایشی این‌لی دارید، لطفا نظرتان را پیرامون کیفیت محصولات این برند با ما در میان بگذارید و بنویسید کدام کد رژلب جامد این لی را به دیگران پیشنهاد می‌کنید.

    محبوب‌ترین محصولات این‌لی اینجاست

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید