همه نکات برای خرید مینی واش

همه نکات برای خرید مینی واش
راهنمای مطالعه

    امروزه مینی واش‌ها یا همان ماشین‌های لباسشویی کوچک طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. شستشوی لباس‌های نوزاد یا استفاده از آن به عنوان لباسشویی اصلی در منازل کوچک، باعث فروش روز افزون این دستگاه‌ها شده است. از این‌رو در ادامه قصد داریم تا شما را با همه نکاتی که برای خرید مینی واش مهم هستند، آشنا کنیم.

    مینی واش چیست؟

    ابتدا اجازه دهید یه این سوال پاسخ دهیم که مینی واش چیست؟ مینی واش که با نام کهنه شور نوزاد نیز شناخته می‌شود، نوعی ماشین لباسشویی کوچک و قابل حمل است که مانند ماشین‌های لباسشویی کلاسیک نیاز به اتصال دائم به شیر آب و فاضلاب ندارد. البته کاربرد مینی واش تنها شستشوی کهنه و لباس بچه نیست؛ این لباسشویی‌های کوچک می‌توانند هر نوع لباسی را البته در حجم کم بشویند. بنابراین برای منزل‌هایی که فضای کافی ندارند بسیار کارآمد است.

    تصاویر انواع مینی‌واش را ببینید + قیمت

    ۸ نکته مهم برای خرید مینی واش که باید بدانید

    اکنون بیایید با نکات مهمی که در هنگام خرید مینی واش باید به آن‌ها توجه کنیم آشنا شویم.

    ۱. حجم مینی واش و مخزن آن چقدر باشد؟

    علت اصلی خرید مینی واش این است که فضای کمی را اشغال می‌کنند؛ چون اگر ابعاد آن‌ها بزرگ باشد و به فضای زیادی نیاز داشته باشند؛ خرید یک لباسشویی کلاسیک انتخاب بهتری خواهد بود. البته حجم مینی واش را باید به نسبت حجم لگن (میزان گنجایش) شستشوی آن درنظر گرفت. اگر صرفا برای شستشوی لباس نوزاد از آن استفاده می‌کنید گنجایش ۲ یا ۲.۵ کیلوگرم مناسب است؛ اما اگر برای لباس بزرگسالان هم از مینی واش استفاده می‌کنید گنجایش‌‌های ۳ کیلوگرم به بالا گزینه مناسب‌تری برای خرید هستند.

    پرفروش‌ترین انواع مینی‌واش را ببینید

    ۲. خشک‌کن داشته باشد؟

    بعضی از انواع مینی واش‌ها خشک کن دارند و بعضی از مدل‌ها نیز فاقد این ویژگی هستند. اگر در منزل شما این امکان وجود ندارد که لباس‌ها در هوای آزاد و در معرض نور خورشید خشک شوند یا در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند که چند ماه از سال هوا ابری است، حتما در هنگام خرید مینی واش توجه کنید که خشک کن داشته باشد. در غیر اینصورت انتخاب با خود شماست که کدام نوع مینی واش را ترجیح می‌دهید.

    لیست قیمت انواع مینی‌واش دارای خشک‌کن

    ۳. سروصدای کم مهم است

    چه قصد خرید مینی واش را داشته باشید چه ماشین لباسشویی کلاسیک، کم بودن میزان صدای تولید شده هنگام شستشوی لباس یکی از موارد بسیار مهم است. بنابراین هنگام خرید به این نکته توجه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

    ۴. میزان مصرف انرژی مینی‌واشتان چقدر باشد؟

    از افزایش مبلغ قبض برق که بگذریم؛ مصرف انرژی بالا به معنی نیاز بیشتر به تولید برق و صدمه بیشتر به محیط زیست است. به راحتی و با بررسی برچسب انرژی مینی واش می‌توانید میزان مصرف انرژی را متوجه شوید. در بهترین حالت این برچسب باید میزان مصرف انرژی A را نشان دهد؛ این حرف انگلیسی حاکی از آن است که وسیله برقی مدنظر ما کمترین میزان مصرف انرژی را دارد.

    پرفروش‌ترین مینی‌واش‌ها با رده انرژی A را ببینید

    به این ترتیب نه تنها در مصرف برق صرفه‌جویی خواهیم کرد؛ بلکه آسیب کمتری نیز به محیط زیست خواهد رسید، زیرا بخش قابل توجهی از انرژی الکتریکی در کشورمان با استفاده از سوخت‌های فسیلی تولید می‌شود. به طور کلی برای خرید هر وسیله برقی باید به لیبل مصرف انرژی آن دقت کنید.

    [related]3774[/related]

    ۵. عملکرد آسان و امکان انتخاب نوع یا زمان شستشو را در نظر بگیرید

    در برنامه روزانه همه ما آنقدر مشغله‌های مختلف وجود دارد که جایی برای سروکله زدن با وسایل منزل با چندین دکمه و تنظیمات پیچیده وجود ندارد. به‌علاوه هیچکدام تمایل نداریم وقت زیادی را برای تنظیم و راه‌اندازی مینی واش بگذاریم. بنابراین هنگام خرید مینی واش توجه به این نکته را از یاد نبرید که کارکردن با آن آسان باشد.

    همچنین یک مینی واش خوب باید گزینه‌هایی برای انتخاب نوع شستشو یا زمان شستشو داشته باشد؛ به این ترتیب با توجه به میزان کثیف بودن لباس‌ها می‌توانیم بهترین برنامه شستشو را انتخاب کنیم.

    ۶. امکان شستشو با آب گرم داشته باشد

    شستشوی لباس‌ها با آب گرم ویژگی‌ای نیست که همواره به آن نیاز داشته باشیم؛ بسیاری از ما هیچگاه لباس‌هایی تا این اندازه کثیف نخواهیم داشت که برای شستشو به آب گرم نیاز داشته باشند. اما اگر فرزند شما خودش غذا می‌خورد و احتمالا لباس‌ها بعد از هر وعده غذایی پر از لکه‌ها می‌شوند، شستشو با آب گرم می‌تواند به پاک شدن این لکه‌ها کمک کند.

    محبوب‌ترین شوینده‌های لباس کودک را بشناسید

    ۷. مینی واش دوقلو بخریم یا اتوماتیک؟

    مینی واش‌ها در دو نوع دوقلو و اتوماتیک عرضه می‌شوند. خشک‌کن در مینی واش‌های دوقلو موتور مجزا داشته و نسبت به انواع اتوماتیک عملکرد بهتری برای خشک کردن لباس‌ها دارد. در مقابل مینی واش دوقلو ابعاد بزرگتری داشته و فضای بیشتری را اشغال می‌کند. بنابراین خرید مینی واش دوقلو یا اتوماتیک بسته به انتظارات شما دارد.

    خرید مینی واش دوقلو

    ۸. جنس بدنه ضدزنگ باشد

    اگرچه مینی واش‌ها را نباید برای مدت طولانی در محیط‌های مرطوب مانند حمام نگهداری کرد؛ با این حال نمی‌توان مطمئن بود که همواره از رطوبت در امان هستند. بنابراین بهتر است هنگام خرید به جنس بدنه آن‌ها توجه کنید و اگر از فلز ساخته شده‌اند از ضد زنگ بودن آن‌ها مطمئن شوید. این موضوع شاید ساده به نظر برسد اما باعث افزایش عمر مفید مینی واش خواهد شد.

    خرید مینی‌واش با تخفیف ویژه امروز

    اکنون که می‌دانیم چه نکاتی را برای خرید باید در نظر بگیریم، برای مطمئن شدن از آن‌ها باید کاتالوگ مینی واش را بخوانیم و برای اطمینان از صحت اطلاعات آن نظرات خریداران قبلی را نیز جویا شویم. برای این منظور می‌توانید سری به فروشگاه‌های اینترنتی زده و نظرات آنان را بخوانید. در نهایت پس از آنکه برای خرید مینی واش یک برند و مدل مناسب را انتخاب کردید از گارانتی و شرایط خدمات پس از فروش آن نیز مطمئن شوید. [see_also]13353[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید