بهترین ساعت هوشمند در بازار ایران؛ اسمارت واچ از ۱ تا ۲۰ میلیون

بهترین ساعت هوشمند در بازار ایران؛ اسمارت واچ از ۱ تا ۲۰ میلیون
راهنمای مطالعه

    بهترین ساعت هوشمند برای اندروید و آیفون کدام است؟ در این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ را از نظر قابلیت و امکانات معرفی کرده‌ایم تا مدل مناسب را بر اساس نیازتان انتخاب کنید.

    بهترین مدل ساعت هوشمند به واسطه قابلیت‌های گسترده از برقراری تماس و نظارت بر سلامت کاربر گرفته تا پایش حرکات ورزشی و کیفیت خواب، با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شده‌. این استقبال باعث شده شرکت‌های کوچک و بزرگ دنیا به تولید انواع و اقسام اسمارت واچ روی بیاورند که نتیجه آن عرضه صدها مدل با قیمت و قابلیت‌های مختلف است.

    در این شرایط پیدا کردن بهترین اسمارت واچ با کیفیت که با نیازها و بودجه شما سازگار باشد، چندان کار ساده‌ای نیست و به همین خاطر درجه راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند را تهیه کرده است. مدل‌های معرفی شده در این راهنما بر اساس قیمت، کارایی، طراحی، جنس بدنه، نرم افزار و سطح رضایت کاربران انتخاب شده‌اند و بی شک می‌توانید مدل مورد نظر خود را از بین انها پیدا کنید. 

    راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند

    پیش از آنکه سراغ فهرست بهترین ساعت هوشمند برویم باید با معیارهای مهم در انتخاب اسمارت واچ آشنا شویم:

    • طراحی: فارغ از اینکه ساعت هوشمند یا معمولی به دست ببندید نخستین موردی که در آن جلب توجه می‌کند طراحی است. زبان طراحی این گجت‌ها را می‌توان به دو دسته اصلی چارگوش و گرد تقسیم کرد که هر کدام از آنها نیز در انواع ساده و اسپرت عرضه می‌شوند. انتخاب از بین این مدل‌ها سلیقه‌ای است؛ هرچند اگر اپل واچ را به عنوان بهترین ساعت هوشمند انتخاب کنید خبری از مدل گرد نیست.
    • جنس بدنه: در بهترین اسمارت واچ ۲۰۲۳ معمولا از پلاستیک، سرامیک، فلز و آلومینیوم استفاده می‌شود که مقاومت دو مدل آخر بهتر از پلاستیک است. از طرف دیگر وزن ساعت‌های فلزی به مراتب بیشتر از مدل‌های آلومینیومی و پلاستیکی است.
    • نوع نمایشگر: در ساعت‌های هوشمند هم مثل موبایل‌ها معمولا از پنل‌های IPS و OLED استفاده می‌شود. پنل OLED به خاطر سطح روشنایی و خوانایی بالاتر طرفداران بیشتری دارد اما قیمت مدل‌های مجهز به آن هم بالاتر است.
    • نرم‌افزار: پراکندگی در دنیای اسمارت‌واچ از موبایل بیشتر است. در کنار WearOS گوگل که روی بسیاری از ساعت‌ها نصب شده، اپل و سامسونگ ساعت‌های خود را با سیستم‌عامل‌های WatchOS و تایزن روانه بازار می‌کنند. هواوی و آنر هم از سیستم عامل اختصاصی خود به نام LiteOS بهره می‌برند. اگر از کاربران آیفون هستید، اپل واچ مناسبترین گزینه برای شماست اما در غیر این صورت بهتر است قید آن را بزنید.
    • حسگرها: اکثر ساعت‌ها از پایش حرکات ورزشی، گام‌شمار و ضربان قلب پشتیبانی می‌کنند اما موارد دیگری مثل نوار قلب، GPS و پایش سطح اکسیژن تنها در برخی مدل‌های فهرست بهترین ساعت هوشمند به کار رفته‌اند و حین انتخاب باید به آن توجه داشته باشید.

    بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون

    میبرو Watch C2

    میبرو در فهرست بهترین اسمارت واچ تا ۱ میلیون پادشاهی می‌کند و مدل‌های خوش قیمتی را روانه بازار کرده است. ساعت هوشمند میبرو Watch C2 یک نمایشگر بزرگ و چهارگوش ۱.۶۹ اینچی با وضوح HD و از نوع TFT دارد که فضایی زیادی را برای نمایش محتوا در اختیارتان می‌گذارد.

    بدنه پلاستیکی و بدنه سیلیکون آن به خوبی روی دست می‌نشیند و به خاطر وزن بسیار سبک ۴۵ گرمی آن را احساس نخواهید کرد. در برابر نفوذ آب هم مقاوم است و می‌توانید حین پوشیدن دستهایتان را بشویید. ۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی آن با استفاده روزمره تا ۷ روز شارژدهی خواهد داشت.

    قابلیت رهگیری ۲۰ حالت ورزشی از جمله پیاده روی را دارد و کالری مصرفی را پس از تمرین به شما نمایش می دهد. علاوه بر این به سنسورهای پایش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و شتاب سنج مجهز است. از اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند و قابلیت نمایش پیام‌ و تماس، پایش وضعیت خواب و هشدار عدم تحرک را دارد.

    میبرو Watch A1

    اگر اسمارت واچ با صفحه گرد را ترجیح می‌دهید، بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون برای شما شیائومی میبرو Watch A1 است. صفحه نمایش ۱.۳ اینجی آن وضوح HD دارد و می‌توانید واچ فیس‌های مختلفی را روی آن ست کنید.

    از نظر قابلیت‌ها شبیه به مدل C2 است و به حسگرهای ضربان قلب (PPG)، اکسیژن خون (SpO2) و شتاب‌سنج مجهز است. امکاناتی مثل نمایش اعلان‌های  گوشی، رهگیری حرکات ورزشی، پایش خواب، کنترل موزیک و دوربین گوشی را دارد.

    بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون

    شیائومی میبرو Lite

    بهترین ساعت هوشمند

    میبرو (Mibro) از زیربرندهای شیائومی است که ساعت‌های معدود اما با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را شامل می‌شود. میبرو لایت یکی از این ساعت‌ها است که با صفحه‌ای گرد و طراحی جذاب بهترین ساعت هوشمند ارزان است. نمایشگر امولد این ساعت هوشمند با ابعاد ۱.۳ اینچی، وضوح مطلوب ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسلی دارد. حاشیه‌های اندک نمایشگر ظاهری مدرن به آن بخشیده است.

    بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون قابلیت‌هایی مثل سازگاری با گوشی‌های اندروید و iOS، سنجش فشار و اکسیژن خون (SpO2)، پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب، رهگیری ۱۵ فعالیت ورزشی و شارژدهی طولانی دارد. این ساعت با گواهی IP68 تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

    • نمایشگر: ۱.۳ اینچی امولد با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل
    • باتری: ۲۳۰ میلی آمپر ساعت با شارژدهی تا ۸ روزه
    • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۵۰ متر با گواهی IP68
    • سیستم عامل: اندروید
    • وزن: ۴۸ گرم

    قابلیت‌ها: نمایش اعلان‌های فارسی، پشتیبانی از ۱۵ تمرین ورزشی متفاوت، پایش ضربان قلب، سنجش فشار و اکسیژن خون (SpO2)، پایش خواب، گام‌شمار و محاسبه کالری مصرفی، کنترل موزیک، گواهی IP68

    معایب: فاقد GPS و اسپیکر، عدم پخش موزیک

    مشاهده تصاویر و قیمت این ساعت در دیجی‌کالا

    بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون

    امیزفیت GTS 2 Mini

    بهترین ساعت هوشمند

    امیزفیت از برندهای خوش‌نام بازار اسمارت‌واچ است که مدل‌های متنوع و مقرون به صرفه‌ای را راهی بازار کرده. بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون این برند، امیزفیت GTS 2 Mini نام دارد که نمایشگر ۱.۵۵ اینچی AMOLED آن محتوا را با عمق رنگ مطلوب و وضوح قابل‌توجه ۳۰۱ پیکسل بر اینچ به تصویر می‌کشد.

    این نمایشگر حالت همیشه روشن هم دارد و با فعال کردن آن می‌توانید مثل یک ساعت عادی، تاریخ و ساعت را بدون روشن کردن صفحه نمایش ببینید.

    این ساعت از نظر سخت‌افزاری به ژیروسکوپ، قطب نما، حسگر نور محیط، فشار سنج، شتاب سنج ۶ محوره، GPS و گلوناس مجهز است و بدون نیاز به موبایل می‌تواند فعالیت‌های مختلف ورزشی را رهگیری کرده و کالری مصرفی را نشان دهد.

    پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب و رهگیری خواب از دیگر مزایای بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون است. از نکات منفی هم باید به عدم پشتیبانی از زبان فارسی، رابط کاربری کند و فقدان قابلیت پاسخ به تماس دریافتی اشاره کرد.

    امیزفیت در ساخت این ساعت از آلومینیوم استفاده کرده و به همین خاطر وزن آن از ۲۵ گرم فراتر نمی‌رود؛ با این حال تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

    • نمایشگر: ۱.۵۵ اینچی امولد با وضوح ۳۰۶ در ۳۵۴ پیکسل
    • باتری: ۲۲۰ میلی آمپر ساعت با شارژدهی ۱۴ روزه
    • مقاومت در برابر آب:  تا عمق ۵۰ متر با گواهی IP68
    • سیستم عامل: اختصاصی
    • وزن: ۱۹.۵ گرم

    قابلیت‌ها: رهگیری مسیر با GPS داخلی، نمایشگر همیشه روشن، پایش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، پایش خواب، رهگیری ۷۰ حالت ورزشی، حسگر نور محیط

    معایب: عدم پشتیبانی از اعلان فارسی، فاقد اسپیکر، واچ فیس‌های محدود

    مشاهده تصاویر و قیمت این ساعت در دیجی‌کالا

    بهترین ساعت هوشمند تا ۴ میلیون

    شیائومی Mi Watch

    شیائومی Mi Watch یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در این رده قیمتی است که با تکیه بر GPS داخلی و پشتیبانی از گلوناس، شما را از همراه داشتن موبایل برای رهگیری حرکات ورزشی بی‌نیاز می‌سازد.

    این ساعت طراحی دایره‌ای زیبایی دارد که روی آن نمایشگری ۱٫۳۹ اینچی با قابلیت تنظیم خودکار سطح روشنایی قرار گرفته.

    یکی از دلایل انتخاب این مدل به عنوان بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون قابلیت‌های سنجش فشار خون و سطح اکسیژن خون است که در بسیاری از مدل‌های دیگر به دلیل تحریم در ایران فعال نیست.

    شیائومی Mi Watch شارژدهی فوق‌العاده‌ای هم دارد. باتری ۴۲۰ میلی‌آمپرساعتی حتی با فعال بودن نمایشگر همیشه روشن، پایش خواب و رهگیری حرکات ورزشی با GPS شارژ کافی را برای ۲ هفته فراهم می‌کند.

    این ساعت هوشمند شیائومی قابلیت رهگیری ۱۷ حرکت ورزشی از جمله پیاده‌روی، دو و شنا را دارد. از نظر سلامتی هم پایش خواب، نظارت بر ضربان قلب و ارائه توصیه‌هایی برای کاهش استرس از طریق تنفس صحیح از ویژگی‌های آن است.

    • نمایشگر: ۱.۳۹ اینچی امولد با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل
    • باتری: ۴۲۰ میلی آمپر ساعت با شارژدهی ۱۴ روزه
    • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۵۰ متر با گواهی IP68
    • سیستم عامل: اختصاصی
    • وزن: ۳۲ گرم

    قابلیت‌ها: شارژدهی فوق‌العاده، GPS داخلی، سنجش فشار و سطح اکسیژن خون، رهگیری ۱۷ حرکت ورزشی، محاسبه کالری مصرفی، نمایش اعلان فارسی

    معایب: قابلیت‌های محدود، دقیق نبودن پایش ضربان قلب، نبود امکان مکالمه

    مشاهده تصاویر و مشخصات کامل این مدل

    بهترین ساعت هوشمند تا ۵ میلیون

    امیزفیت تی‌رکس پرو

    بهترین ساعت هوشمند مقاوم

    اگر اهل ورزش هستید یا به ساعت‌های اسپرت مثل جی‌شاک و گارمین علاقه دارید، امیزفیت تی‌رکس پرو برای شما ساخته شده. این مدل از بهترین ساعت هوشمند ویژگی‌های مشابه گارمین را با قیمتی به مراتب کمتر در اختیارتان می‌گذارد.

    امیزفیت تی‌رکس پرو با استاندارد نظامی 810G قادر به تحمل دمای بالای ۷۰ درجه تا منفی ۴۰ سانتی گراد، مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع ۱.۲ متری و شوک حرارتی و همچنین عدم نفوذ آب تا عمق ۱۰۰ متری است.

    این ساعت با بهره‌گیری از GPS داخلی توانایی رهگیری ۱۰۰ حرکت ورزشی و شناسایی خودکار ۸ تمرین متفاوت را دارد. به این موارد باید پایش اکسیژن و ضربان قلب را اضافه کرد.

    از دیگر مزایای تی‌رکس باید به باتری ۳۹۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژدهی مطلوب ۲۰ روزه و GPS داخلی اشاره کرد. در صورتی که GPS به صورت مداوم فعال باشد شارژدهی ۴۰ ساعت خواهد بود. امیزفیت تی‌رکس پرو مثل اغلب ساعت‌‌های هم‌رده از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

    • نمایشگر: ۱.۳ اینچی امولد با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل
    • باتری: ۳۹۰ میلی آمپر ساعت با شارژدهی ۱۸ روزه
    • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۱۰۰ متر با گواهی نظامی MIL-STD-810G
    • سیستم عامل: اختصاصی
    • وزن: ۵۹ گرم

    قابلیت‌ها: GPS داخلی، بدنه بسیار مقاوم، حسگر اپتیکال برای سنجش فشار و اکسیژن خون، رهگیری ۱۰۰ حرکت ورزشی، پایش مداوم ضربان قلب، پایش خواب، کنترل موزیک، فناوری FirstBeat برای نظارت بر تاثیر تمرینات ورزشی

    معایب: عدم پشتیبانی از زبان فارسی، فاقد اسپیکر

    مشاهده تصاویر و مشخصات کامل این مدل

    بهترین اسمارت واچ تا ۶ میلیون

    سامسونگ گلکسی واچ ۴

    سامسونگ گلکسی واچ ۴ سامسونگ گلکسی واچ ۴؛ بهترین ساعت هوشمند برای اندروید

    بهترین ساعت هوشمند برای اندروید گلکسی واچ ۴ است که با مجموعه‌ای قابلیت‌ها و رابط کاربری روان روانه بازار شده است. این ساعت در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری تولید شده اما مدل دیگری با عنوان گلکسی واچ ۴ کلاسیک هم داریم که بدنه‌ای فلزی دارد و از بزل یا حلقه مکانیکی چرخان در اطراف نمایشگر برخوردار است.

    گلکسی واچ ۴ بر خلاف مدل‌های قبلی به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز شده و با انبوهی از اپ‌های گوگل پلی سازگاری دارد. رابط کاربری سامسونگ هم امکان نصب تعداد بسیار زیادی از واچ‌های فیس‌های جذاب را به شما می‌دهد.

    گلکسی واچ ۴ نه تنها از قابلیت‌های رایج ساعت‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند بلکه ویژگی‌های دیگری نظیر تشخیص سقوط ناگهانی کاربر، سنجش قند خون، ثبت نوار قلب، تحلیل میزان عضله و چربی، میزان آب و ترکیب بدنی را هم دارد. هرچند برخی ویژگی‌ها از جمله قابلیت ECG و سنجش فشار خون در ایران فعال نیست. این ساعت حتی با ارائه توصیه‌های مناسب نقش مربی شما را نیز بر عهده می‌گیرد.

    • نمایشگر: ۱.۴ اینچی سوپر امولد با وضوح ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل (مدل ۴۴ میلی‌متری)
    • باتری: ۳۶۱ میلی آمپر ساعت با شارژدهی ۴۰ ساعت
    • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۱۰۰ متر با گواهی نظامی MIL-STD-810G
    • سیستم عامل: Wear OS
    • وزن: ۳۰ گرم

    قابلیت‌ها: پشتیبانی از زبان فارسی، تشخیص سقوط ناگهانی کاربر، سنجش فشار و قند خون، ثبت نوار قلب، تحلیل میزان عضله و چربی، گام‌شمار، پایش ضربان قلب دقیق، پایش خواب و رهگیری فعالیت‌های ورزشی نظیر پیاده‌روی، کوهنوردی، دو، دوچرخه سواری و شنا پشتیبانی می‌کند

    معایب: در دسترس نبودن برخی قابلیت‌ها در ایران، ناسازگار با آیفون، محدودیت برخی قابلیت‌ها به گوشی‌های گلکسی، شارژدهی متوسط

    مشاهده تصاویر و مشخصات کامل این مدل

    گلکسی واچ اکتیو ۲

    ساعت هوشمند زیر ۵ میلیون تومان

    گلکسی واچ اکتیو ۲ در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلیمتری تولید شده که به لطف بدنه آلومینیومی وزن آنها از ۳۰ گرم فراتر نمی‌رود اما در عین حال از استاندارد نظامی 810G پشتیبانی می‌کنند که به معنی مقاومت بسیار بالا در شرایط مختلف است.

    هر دو مدل از نمایشگر با کیفیت سوپر AMOLED بهره می‌برند که محتوا را در تمام شرایط با وضوح و شفافیت بالایی به نمایش گذاشته و با لایه گوریلا گلس +DX محافظت می‌شود. این مدل از بهترین ساعت هوشمند به سیستم عامل تایزن مجهز شده که روان است اما نسبت به Wear OS اپ‌های کمتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

    • نمایشگر: ۱.۴ اینچی سوپر امولد با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل (مدل ۴۴ میلی‌متری)
    • باتری: ۳۴۰ میلی آمپر ساعت با شارژدهی ۴۰ ساعت
    • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۱۰۰ متر با گواهی نظامی MIL-STD-810G
    • سیستم عامل: تایزن
    • وزن: ۴۴ گرم

    قابلیت‌ها: ثبت نوار قلب، رهگیری فعالیت‌های ورزشی، پایش خواب، نمایش اعلان‌های گوشی، فشارسنج و شمارش ضربان قلب، پایش خواب دقیق، طراحی جذاب و بدنه بسیار مقاوم

    معایب: عدم ارائه برخی قابلیت‌ها در ایران، شارژدهی محدود، اکوسیستم محدود تایزن

    مشاهده تصاویر و مشخصات این ساعت

    [related]28331[/related]

    بهترین ساعت هوشمند تا ۱۰ میلیون

    سامسونگ گلکسی واچ ۵

    بهترین ساعت هوشمند

    گلکسی واچ ۵ با وجود شباهت‌های فراوان به نسل قبلی دارای باتری بزرگ‌تر، شارژ سریع‌تر، طراحی بادوام و ردیابی سلامت پیشرفته‌تر است. این مدل به سنسور BioActive بزرگتر مجهز شده که داده‌های سلامت را بسیار دقیق‌تر تحلیل می‌کند.

    همانطور که در بررسی گلکسی واچ ۵ گفتیم، در ۲ مدل ۴۰ و ۴۴ میلیمتری عرضه شده که هر دو نمایشگر همیشه روشن Super AMOLED دارند. صفحه نمایش مدل ۴۰ میلی متری دارای اندازه ۱.۲ اینچی با وضوح ۳۹۶ در ۳۹۶ پیکسل است، در حالی که نسخه ۴۴ میلی متری آن ابعاد ۱.۴ اینچ با وضوح ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل دارد. بهترین اسمارت واچ سامسونگ چیپست اگزینوس W920،رم ۱.۵ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از نظر نرم‌افزاری هم از  سیستم عامل Wear OS 3.5 و رابط کاربری One UI Watch 4.5 بهره می‌برد.

    باتری گلکسی واچ ۵ بهتر شده و حتی در صورت فعال بودن تمام حسگرها ۲۴ ساعت شارژدهی خواهد داشت. همچنین به لطف شارژ سریع در ۳۰ دقیقه باتری تا ۶۰ درصد پر می‌شود.

    قابلیت‌ها: سنسور تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریک برای برآورد میزان چربی، حجم عضلانی و میزان آب بدن، ثبت نوار قلب ECG، ردیابی SpO2، رهگیری تمرین‌های ورزشی، پایش خواب دقیق، نمایش اعلان‌های گوشی، فشارسنج و شمارش ضربان قلب، پایش خواب دقیق، طراحی جذاب و بدنه بسیار مقاوم

    معایب: طراحی شبیه نسل قبل، غیرفعال بودن برخی قابلیت‌ها در ایران، قیمت بالا، اکوسیستم محدود تایزن

    بهترین ساعت هوشمند تا ۱۵ میلیون

    اپل واچ SE 2022

    هرچند ساعت‌های سامسونگ، هواوی و آنر با iOS سازگاری دارند اما اگر جزو کابران آيفون باشید، اپل واچ بهترین ساعت هوشمند برای شماست. در بین ساعت‌های اپل مقرون به صرفه‌ترین گزینه در حال حاضر اپل واچ SE 2022 است که از پردازنده و اکثر قابلیت‌های نرم‌افزاری اپل‌واچ سری ۸ برخوردار است. فقدان قابلیت نوار قلب است هم قابل چشم پوشی است چرا که در ایران اساسا فعال نیست.

    نمایشگر اولد با روشنایی ۱۰۰۰ نیت مشاهده صفحه زیر نور مستقیم را هم آسان می‌کند. پردازنده دو هسته‌ای S8 و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز رابط کاربری روان و دسترسی به اپ‌های متعدد را تضمین می‌کنند.

    • نمایشگر: ۱.۷۸ اینچی LTPO OLED با رزولوشن ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسل (مدل ۴۴ میلی‌متری)
    • باتری: شارژدهی ۱۸ ساعت
    • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۵۰ متر
    • سیستم عامل: watchOS 7.0
    • وزن: ۳۶ گرم

    قابلیت‌ها: سازگاری کامل با آیفون، رابط کاربری بسیار روان، سنجش ضربان قلب، رهگیری فعالیت‌های ورزشی و پایش خواب دقیق، مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متر، عرضه در دو مدل GPS و GPS به همراه سلولار

    معایب: فاقد ECG، قیمت نسبتا بالا، عدم سازگاری کامل با اندروید

    مشاهده تصاویر و مشخصات کامل این مدل

    اپل واچ سری ۷

    بهترین ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷؛ بهترین ساعت هوشمند برای آیفون

    ساعت‌های اپل با قاب مستطیلی و طراحی چشم نواز در همان نگاه اول از مدل‌های دیگر قابل تشخیص هستند و اپل واچ سری ۷ هم از این قضیه مستثنی نیست.

    این ساعت در دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه شده که به ترتیب از نمایشگرهای ۱.۶۹ و ۱.۹ اینچی رتینا با وضوح و کیفیت حیرت‌انگیز برخوردارند. این پنل‌های بزرگ مشاهده اطلاعات صفحه و تنظیم منو را آسان می‌کند. بدنه آلومینیومی ساعت نیز وزن ناچیزی دارد که در استفاده طولانی مدت باعث خستگی دست نمی‌‌شود.

    مشاهده تصاویر و مشخصات کامل این مدل

    رابط کاربری نرم و روان اپل واچ سری ۷ قابلیت‌های متعددی را در اختیارتان می‌گذارد. هرچند شارژدهی همان ۱۸ ساعت مدل SE است اما باتری این ساعت با تکیه بر شارژ سریع به سرعت پر می‌شود. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اپل واچ سری ۷ تقریبا دو برابر مدل‌های اندرویدی است و امکان ذخیره انبوهی موزیک را به شما می‌دهد.

    • نمایشگر: ۱.۹ اینچی رتینا با رزولوشن ۴۸۴ در ۳۹۶ پیکسل (مدل ۴۵ میلی‌متری)
    • باتری: شارژدهی ۱۸ ساعت با شارژ سریع
    • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۵۰ متر
    • سیستم عامل: watchOS 8.0
    • وزن: ۵۱ گرم

    بهترین ساعت هوشمند تا ۲۰ میلیون

    اپل واچ سری ۸

    بهترین ساعت هوشمند اپل

    در نهایت نوبت به بهترین ساعت هوشمند برای آیفون می‌رسد که اپل واچ سری ۸ است. این دیوایس یک ردیاب سلامت و ابزار ارتباطی با امکانات کامل است که سرعت و دقت فوق‌العاده‌ای دارد.

    تفاوت اصلی بین اپل واچ سری ۸ و سری ۷، سنسور دمای پوست است که پایش خواب را دقیق‌تر می‌کند. جدیدترین ساعت هوشمند اپل همچنین حالت صرفه‌جویی در مصرف شارژ دارد که عمر باتری را تا ۳۶ ساعت افزایش دهد. علاوه بر این دارای ویژگی جدید تشخیص تصادف است که از حسگرهای حرکتی بهبود یافته استفاده می‌کند.

    بهترین اسمارت واچ اپل به لطف سیستم عامل watchOS 9 هماهنگی کاملی با آیفون دارد و قابلیت‌هایی مثل نمایش اعلان‌ها، پاسخ به تماس و پیام، کنترل دوربین و پخش موزیک را فراهم می‌کند.

    • نمایشگر: ۱.۹ اینچی رتینا با رزولوشن ۴۸۴ در ۳۹۶ پیکسل (مدل ۴۵ میلی‌متری)
    • باتری: شارژدهی ۱۸ ساعت با شارژ سریع
    • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۵۰ متر
    • سیستم عامل: watchOS 9.0
    • وزن: ۵۱ گرم

    قابلیت‌ها: سازگاری کامل با آیفون، رابط کاربری بسیار روان، GPS داخلی، ثبت نوار قلب، سنسور دمای پوست، تشخیص سقوط ناگهانی، سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، شارژ سریع، رهگیری فعالیت‌های ورزشی و پایش خواب دقیق، سنجش ارتفاع، مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متر، دارای میکروفون و اسپیکر

    معایب: شباهت به سری ۷، فعال نبودن حسگر اکسیژن خون و نوار قلب در ایران، سازگاری محدود با اندروید

    سوالات متداول

    بهترین ساعت هوشمند اپل کدام است؟

    اپل واچ سری ۸ الترا با ثبت نوار قلب، تشخیص سقوط کاربر، سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، شارژ سریع، رهگیری فعالیت‌های ورزشی و پایش خواب دقیق، بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲ است.

    بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون تومان کدام است؟

    شیائومی میبرو لایت با نمایش اعلان فارسی، رهگیری ورزش، پایش ضربان قلب، فشار و اکسیژن خون، پایش خواب، گام‌شمار و محاسبه کالری مصرفی.

    بهترین ساعت هوشمند شیائومی کدام است؟

    شیائومی Mi Watch با شارژدهی فوق‌العاده، GPS داخلی، سنجش فشار و اکسیژن خون، رهگیری ۱۷ حرکت ورزشی، محاسبه کالری مصرفی، نمایش اعلان فارسی.

    [see_also]28074[/see_also]

    منبع:
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید