بررسی ۳۶۰ درجه ست فرنچ ناخن این لی

بررسی ۳۶۰ درجه ست فرنچ ناخن این لی
راهنمای مطالعه

    در این مطلب از «درجه» به بررسی ۳۶۰ درجه ست فرنچ ناخن این لی می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا با این ست جذاب بیشتر آشنا شوید. شاید وسوسه شدید به جای کاشت ناخن به دنبال فرنچ ناخن‌تان بروید.

    لاک ناخن می‌تواند زیبایی دستانتان را چند برابر کند. اما اگر از آن دسته خانم‌هایی باشید که دنبال طراحی ساده روی ناخن‌تان هستید، مطمئنا استفاده از ست فرنچ ناخن این لی می‌تواند برای‌تان جذاب باشد.

    زیبایی فرنچ ناخن در این است که با هر لباسی می‌توان آن را ست کرد؛  چه یک قرار به صرف نوشیدن قهوه در کافه باشد یا یک عروسی رسمی؛ حتی برای حضور در محل کار هم به کار می‌آید و مناسب است. فرنچ ناخن با ماندگاری طولانی که دارد معمولا سبک مورد پسند اکثر خانم‌های شیک است.

    پرفروش‌ترین انواع برچسب فرنچ ناخن را ببینید

    ست فرنچ ناخن این لی؛ یک محصول ایرانی

    این لی یکی از برندهای ایرانی لوازم آرایشی است که با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت توانسته نظر خانم‌های ایرانی زیادی را به خود جذب کند. از نکات مثبت این برند، فرمولاسیون گیاهی محصولات آن است. لاک فرنچ این ‌لی هم یکی از محصولات خاص و محبوب این برند است که برای طراحی حرفه‌ای ناخن به بازار عرضه شده است.

    پرطرفدارترین لاک‌های این لی را ببینید+

    ست فرنچ این لیست فرنچ ناخن این لی؛ یک محصول جذاب و ملیح 

    همانطور که می‌دانید ست فرنچ معمولا از سه یا چهار تکه تشکیل شده است که غالب شرکت‌ها این ست را در قالب سه لاک ارائه می‌دهند اما برخی از شرکت‌ها علاوه بر سه لاک فرنچ، برچسب فرنچ را که برای بهتر طراحی کردن است را هم در این ست به علاقه‌مندان به فرنچ ناخن عرضه می‌کنند.

    ست لاک فرنچ ناخن این لی شامل سه عدد لاک است که هر کدام برای یک مرحله فرنچ ناخن کاربرد دارد. این ست شامل لاک زمینه یا لاک پایه برای پوشاندن سطح ناخن است و به عنوان بیس استفاده می‌شود و تا حدودی شبیه رنگ طبیعی ناخن است مگر چندین بار زده شود. لاک سفید برای فرنچ ناخن و لاک پوشاننده یا تاپ کات برای تکمیل فرنچ، افزایش دوام لاک و ایجاد برق ناخن است.

    طبق آنچه در سایت این‌لی در خصوص این ست فرنچ گفته شده این لاک‌ها، پوششی کامل و یک‌دست را بر روی سطح ناخن‌ها ایجاد می‌کنند و ماندگاری و دوام طولانی دارند اما تقویت‌کننده نیستند.

    سه محصول این ست در سایت این‌لی با اسامی که از رنگ‌شان خبر می‌دهد، به شرح زیر موجود هستند:

    • لایه پایه یا لاک زمینه با رنگ 02 French-Beige
    • لاک سفید با رنگ French-White
    • لاک یا Top-Coat

    مشاهده رنگ‌ها و قیمت این لاک‌ها در دیجی‌کالا

    لاک پایه یا همان بیس، جایگزین خوبی برای لاک بی‌رنگ و طبیعی ناخن است. اکثر استفاده‌کنندگان این لاک از دوام بالا و ماندگاری خوب این لاک پایه این‌لی صحبت کردند.

    نگاهی به بازخوردهای مصرف‌کنندگان

    برای بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگان، به نظرات کاربران دیجی‌کالا در مورد این ست فرنچ ناخن این‌لی نگاهی داشتیم و اما برایند نظرات:

    برخی از خریداران ست فرنچ ناخن این‌لی بعد از استفاده بیان کردند که با توجه به رقیق بودن این لاک، لاک سریع خشک نمی‌شود و زمان می‌برد. اما در کل اکثر نظرات نسبت به این ست مثبت است.

    قیمت ست فرنچ ناخن این‌لی نسبت به محصولات مشابه دیگر برندها بسیار مقرون به صرفه است و همین باعث محبوبیت این برند در میان خانم‌های ایرانی است.

    مشاهده قیمت ست فرنچ ناخن این‌لی در دیجی‌کالا

    از جمله نکات مثبت این ست لاک‌، برس مناسب آنهاست که اکثر کاربران فروشگاه‌های آنلاین از جمله دیجی‌کالا به آن اشاره کرده‌اند.

    با بررسی صفحه اینستاگرام این‌لی می‌توان متوجه شد که این ست فرنچ ناخن که هم به صورت مجزا و تکی فروخته می‌شوند و هم به صورت پک، مورد استقبال خریداران این برند بوده و اکثر نظرات حکایت از باکیفیت بودن این ست دارند.

    یک نکته مهم برای خرید اینترنتی ست فرنچ ناخن

    با توجه به این که خرید لاک از طریق اینترنت نیاز به دقت بسیار دارد، به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید اینترنتی لاک و ست فرنچ حتما به رنگ‌های هر لاک در سایت‌های فروش و شبکه‌های اجتماعی برندها دقت کنید و این را به خاطر داشته باشید که قاعدتا شباهت ۱۰۰ درصدی رنگ لاک خریداری شده با آنچه در تصاویر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی امکان‌پذیر نیست و احتمالا درصدی از تفاوت طبیعی است. دقت داشته باشید که رنگ ست‌های فرنچ ناخن عموما خیلی بارز و خاص نیست و بیشتر برای جلوه و جلا دادن به ناخن، رنگ مختصری دارند و بنابراین اگر می‌خواهید جلوه لاک فرنچ‌تان بیشتر باشد بهتر است دو یا سه بار لاک را روی ناخن‌تان بکشید. اگر شما هم تجربه استفاده از ست فرنچ ناخن این لی را دارید، نظرات خود را در خصوص کیفیت این محصول با ما در میان بگذارید. [see_also]30062[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید