بهترین کرم‌های ضدچروک ایرانی با قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان

بهترین کرم‌های ضدچروک ایرانی با قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان
راهنمای مطالعه

    اگر بهترین کرم‌ های ضدچروک ایرانی را بشناسیم، می‌توانیم تا دیر نشده از پوست‌مان مراقبت کنیم. «درجه» در این مطلب بهترین کرم‌های ضدچروک ایرانی با قیمتی اقتصادی را به شما معرفی می‌کند.

    می‌دانیم که قیمت خرید کرم ضدچروک حسابی بالاست. به همین دلیل خوب است کرم‌های باکیفیتی با قیمت مناسب بشناسیم. ما تعدادی از بهترین کرم‌های ضدچروک ایرانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.کرم ضد چروک ایرانی

    برای مراقبت از پوست‌مان، به چندین محصول مثل مرطوب‌کننده، ضدآفتاب، کرم دورچشم و واش صورت و خیلی چیزهای دیگر نیاز داریم. لازم است هزینه‌ کلی خرید محصولات مراقبت از پوست‌مان را کنترل کنیم.

    به همین دلیل است که فکر کردن به کرم های ضد چروک ایرانی عاقلانه به‌نظر می‌رسد. این محصولات شاید درمقابل کرم‌های درجه یک دنیا ضعیف‌تر عمل کنند. اما یادتان هم باشد که اصولا کرم‌های مراقبت از پوست با استفاده‌ منظم و درست، اثربخش هستند.

    این را هم بگوییم که شماره ۱ بالاترین امتیاز را از کاربران دریافت کرده. این شما و این بررسی بهترین کرم‌های ضدچروک ایرانی از دید مصرف‌کنندگان دیجی‌کالا:

    ۶- کرم ضد چروک هیدرودرمکرم ضد چروک ایرانی

    اگر سن‌تان بالا نیست و چروک‌های عمیقی روی پوست‌تان ندارید، این کرم مناسب شماست. کرم ضدچروک هیدرودم، اثر ملایمی دارد. اگر به‌طور مداوم از آن استفاده کنید، چروک تازه‌ای روی پوست‌تان ظاهر نمی‌شود؛ این نظر شرکت تولیدکننده و خریداران قبلی‌ است.

    پرفروش‌ترین ضدچروک‌های هیدرودرم را ببینید

    در تولید این کرم از روغن دانه انگور و روغن جوانه گندم استفاده شده. اگر این کرم ضد چروک را بخریم، از ویتامین C، E و روغن شی باتر هم بهره می‌بریم. پیش از استفاده از این کرم باید پوست را با واش صورت و تونر خوب پاک کنیم.

    این کرم امتیاز ۴ از ۵ مصرف‌کنندگان قبلی را به‌دست آورده و عملکردن آن ۵ از ۵ است. میزان اثرگذاری آن را معمولی توصیف کرده‌اند.

    [table id=421 /]

    مشاهده قیمت این ضد چروک در دیجی‌کالا

    ۵- کرم ضدچروک فیس دوکس

    کرم ضد چروک ایرانی

    از بهترین کرم‌ های ضدچروک ایرانی حرف می‌زنیم، پس محصولات فیس دوکس هم وارد ماجرا می‌شوند. کرم ضد چروک فیس دوکس مدل لیفتازوم ادعا می‌کند محرک تولید رشته‌های کلاژن و الاستین است. از طرف دیگر چروک‌های سطحی که روی صورت و گردن ما شکل گرفته، محو و صاف می‌کند.

    پرفروش‌ترین کرم‌های فیس‌دوکس را ببینید

    این محصول ضد چروک و سفت‌کننده در محفظه‌ تیوپی و بسته‌بندی مناسب عرضه می‌شود. حجم آن ۴۰ میلی‌لیتر است و مثل دیگر کرم‌های مشابه خودش، پس از دست‌کم سه ماه اثرش را نشان‌مان می‌دهد. این کرم ویتامین ندارد اما ترکیب ضدچروک و آنتی اکسیدان آن کارساز است.

    مصرف‌کنندگان به این کرم ضد چروک ایرانی امتیاز ۴ از ۵ داده‌اند و عملکرد ۳/۵ از ۵ است. اما اثرگذاری و ماندگاری آن خوب توصیف شده.

    تجربه‌ کاربران قبلی می‌گوید برای پوست خشک کمی مناسب‌تر است. پوست را سفت و شاداب می‌کند، و مرطوب‌کنندگی آن خوب است. اگرچه با استفاده از این کرم، نباید منتظر معجزه باشیم.

    [table id=422 /]

    مشاهده قیمت این ضد چروک در دیجی‌کالا

    [related]30415[/related]

    ۴- کرم ضدچروک سینرهکرم ضد چروک ایرانی

    برند سینره به‌خاطر کیفیت خوبش جایگاه مناسبی بین مصرف‌کنندگان دارد. لوسیون و محصولات پاک‌کننده‌ صورت آن حسابی در بازار جا باز کرده‌اند. یکی از بهترین کرم های ضدچروک ایرانی هم به‌حساب می‌آید. این برند دو محصول ضد چروک دارد یکی برای زیر ۴۰ سال و دیگری برای بالای ۴۰ سال.

    محبوب‌ترین کرم‌های سینره را ببینید

    کرمی که تصویرش را می‌بینید برای ۲۵ تا ۴۰ سال طراحی شده. اگر از این سن استفاده از کرم را آغاز کنیم، چروک‌های پوستی دیرتر و کم‌تر شکل می‌گیرند. سینره می‌گوید استفاده از این کرم به‌خاطر داشتن مورد، روی تولید کلاژن تاثیر می‌گذارد.

    در ترکیب این محصول کمپلکس MDI، ویتامین E، کوانزیم Q10 و گیاه مورد می‌بینیم. کرم سینره از پوست‌مان در برابر آلودگی هوا هم مراقبت می‌کند.

    روزی دو بار، یعنی صبح و شب می‌توانیم این کرم را روی پوست تمیز بمالیم. این کرم تیوپی، ۴۰ میلی‌لیتر حجم دارد. خریداران قبلی کرم ضد چروک سینزه به آن امتیاز ۴/۱ داده‌اند. عملکرد این کرم ۵ از ۵ است.

    میزان اثرگذاری آن را خوب و ماندگاری اثرش را معمولی توصیف کرده‌اند. به نظر می‌رسد برای کنترل چین‌های ریز صورت موثر بوده است.

    [table id=423 /]

    مشاهده قیمت این ضد چروک در دیجی‌کالا

    ۳- لوسیون ضدچروک آردنکرم ضد چروک ایرانی

    آردن از برندهای خوبی ا‌ست که ضدآفتاب آن از قدیم معروف بوده. اما محصولات مراقبت از پوست دیگر آردن هم کیفیت قابل‌قبولی دارند. لوسیون ضدچروک آن برای انواع پوست مناسب است و یکی دیگر از بهترین کرم‌ های ضدچروک ایرانی به‌حساب می‌آید.

    پرفروش‌ترین ضد چروک‌های آردن را ببینید

    آردن می‌گوید این لوسیون ضدچروک، سفت‌کننده و جوان کننده است. لایه‌برداری می‌کند و باعث روشن شدن پوست می‌شود. در ترکیب آن ویتامین C و E می‌بینیم. بسته‌بندی آن تیوپی و حجمش ۳۰ گرم است.

    آردن امتیاز نسبتا خوب ۴/۲ از ۵ را به‌دست آورده و حدود ۸۳ درصد رضایت خریداران را دارد. کاربران سرعت و میزان اثرگذاری آن را خوب توصیف کرده‌اند و از ماندگاری اثرش راضی بوده‌اند. از دید کاربران این کرم پوست را نرم و روشن می‌کند. اثرش پس از چند ماه استفاده خودش را نشان می‌دهد. بعضی‌ها هم از افت کیفیت آن حرف زده‌‌اند. اگر پوست حساس دارید، اول کمی از آن امتحان کنید.

    [table id=424 /]

    مشاهده قیمت این ضد چروک در دیجی‌کالا

    ۲- کرم ضد چروک سی گلکرم ضد چروک ایرانی

    سی گل یکی از برندهایی‌ست که توانسته توجه مصرف‌کنندگان را به کیفیت خوبش جلب کند. اغلب محصولات سی گل کیفیت قابل‌قبولی دارند. کرم ضدچروک آن هم نمره خوبی از خریداران این کرم در دیجی کالا گرفته. این کرم ویژگی لایه‌برداری دارد و به‌دلیل داشتن ویتامین C در کمرنگ شدن لکه‌ها موثر است.

    پرفروش‌ترین ضدچروک‌های سی گل را ببینید

    اسید لاکتیک، اسید گلیکولیک، آلفا هیدروکسی اسیدها A.H.A، اسید سیتریک،‌ اسید اسکوربیک، ویتامین C و E، مرطوب‌کننده و لایه‌بردار از ترکیبات این محصول هستند.

    این کرم را شب‌ها روز پوست تمیز می‌مالیم. این دسته از کرم‌ها در استفاده‌ی میان‌مدت یا طولانی اثر خودشان را نشان می‌دهند. لازم است دست‌کم بین ۳ تا ۵ ماه از آن استفاده کنیم تا اثرش پدیدار شود. این محصول به‌شکل تیوپی و در حجم ۴۰ میلی‌لیتر در بازار موجود است.

    امتیازی که این کرم ضد چروک ایرانی از مصرف‌کنندگان قبلی گرفته، ۴/۳ است. میزان رضایت از آن ۸۴ درصد است و ۹۰ نفر این کرم را پیشنهاد داده‌اند. میزان اثرگذاری و ماندگاری اثر کرم، خوب توصیف شده. کاربران از لایه‌برداری آن راضی بوده‌اند، ولی برای رسیدن به نتیجه باید چند ماه صبر کرد.

    [table id=425 /]

    مشاهده قیمت این ضد چروک در دیجی‌کالا

    ۱- کرم ضدچروک دکتر ژیلاکرم ضد چروک ایرانی

    دکتر ژیلا یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی برای محصولات مراقبت از پوست به‌شمار می‌رود. کرم ضد چروک مدل آملی ایج ادعا می‌کند چروک شدن پوست را به تعویق می‌اندازد و خیلی زود اثر ضد چروک خود را نشان می‌دهد. پس حق دارد به‌عنوان یکی از بهترین کرم‌ های ضدچروک ایرانی برای خودش امتیاز جمع کند. پرطرفدارترین ضد چروک‌های دکتر ژیلا را ببینید کرم دکتر ژیلا ترکیب آملیوکس دارد که در آن ویتامین E، ویتامین E، ویتامین B5، گیاه خار مریم و ترکیب کارنوزین دیده می‌شود. ویژگی آنتی اکسیدان و ضدچروکی آن هم از همین ترکیبات می‌آید. ویژگی دیگر آن مرطوب‌کنندگی است. این محصول سفت‌کننده هم هست. محفظه‌ آن تیوپی‌ست و ۵۰ میلی‌لیتر حجم دارد. کرم ضد چروک دکتر ژیلا امتیاز ۴/۴ از ۵ را بین خریداران دیجی کالا گرفته. عملکرد این محوصل ۵ از ۵ بوده و ۸۵ درصد از خریداران را راضی کرده. آنها میزان و سرعت اثرگذاری کرم را خوب، و ماندگاری اثرش را معمولی توصیف کرده‌اند. کاربران نوشته‌اند این کرم جذب خوبی دارد، چرب نیست و در درازمدت اثر خوبی دارد. این برند محصول ضدچروک و سفت‌کننده دیگری از سری Q10 ارائه کرده که میزان ویتامین C بیشتری دارد. [table id=426 /] مشاهده قیمت این ضدچروک در دیجی‌کالا اگر شما مدتی ا‌ست از کرم‌ ضد چروک ایرانی استفاده می‌کنید، از تجربه‌تان برای خوانندگان «درجه» بنویسید. [see_also]30414[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید