راهنمای خرید میله بارفیکس؛ هرآنچه باید بدانید

راهنمای خرید میله بارفیکس؛ هرآنچه باید بدانید
راهنمای مطالعه

    اهل ورزش هستید؟ حتما به اهمیت بارفیکس هم واقف هستید و می‌دانید که برای تمرینات ورزشی چقدر مفید و گاهی ضروری است. در این مقاله شما را برای خرید میله بارفیکس راهنمایی می‌کنیم.

    برای خرید میله بارفیکس باید به چه نکاتی دقت کنید؟

    اگر به‌دنبال قوی‌کردن نیم‌تنه بالایی بدن‌تان هستید، باید به‌طور جدی به استفاده از بارفیکس و تمرینات مربوط به آن فکر کنید. بارفیکس باعث می‌شود که با دست‌ها وزن بدن را بالا بکشید و ماهیچه‌های دست و بالاتنه را کاملا ورزیده کنید. علاوه بر قوی و ماهیچه‌ای‌شدن نیم‌تنه بالایی بدن، تمرینات بارفیکس به شما کمک می‌کند که سلامت قلبی-عروقی خود را تضمین کنید و چربی‌ها را بسوزانید. اما قبل از خرید میله بارفیکس باید بدانید که این وسیله ورزشی دارای انواع مختلفی است.

    انواع میله بارفیکس

    • میله بارفیکسی که در چارچوب در قرار می‌گیرد؛
    • میله بارفیکسی که به سقف متصل می‌شود؛
    • میله بارفیکسی که به دیوار متصل می‌شود؛
    • میله بارفیکسی که استند و پایه‌ای مستقل دارد.

    تصاویر انواع میله بارفیکس را ببینید

    میله بارفیکس در چارچوب در

    خرید میله بارفیکس

    میله‌های بارفیکسی که در چارچوب در قرار می‌گیرند از انواع رایجی هستند که احتمالا در دوران کودکی در اتاق‌تان، یکی از آنها را داشته‌اید. اگر شیطان و پرشور بوده‌اید، احتمالا تجربه‌های بامزه اما دردناکی از پرتاب‌شدن از بالای بارفیکس هم در ذهن‌تان مانده است. مزیت اصلی این بارفیکس‌ها، این است که می‌توانید بعد از نقل‌مکان از یک منزل به منزلی دیگر یا حتی از اتاقی به اتاق دیگر، آنها را با خود ببرید.

    نصب این مدل از بارفیکس‌ها ساده است و نسبت به انواع دیگر، معمولا قیمت پایین‌تری هم دارند. البته مشکلی که این میله‌ها دارند، مقاومت کمترشان نسبت به گزینه‌های دیگر است. یعنی احتمال دارد که ایمنی کافی برای تحمل وزن‌تان را نداشته باشند.

    [related]18570[/related]

    میله بارفیکس سقفی

    خرید میله بارفیکس

    همان‌طور که از نام این نوع میله‌ها برمی‌آید، مکان اتکا و اتصال آنها به سقف است. با خرید میله بارفیکسی انجام انواع حرکات تمرینی با بارفیکس برای‌تان مقدور می‌شود. چرا؟‌ چون این میله‌ها به سقف به‌شدت و به شکلی محکم متصل می‌شوند و فضایی برای انجام انواع تمرینات را در اختیارتان قرار می‌دهند. اگر هم فضای کافی برای خرید میله بارفیکس پایه‌دار نداشته باشید، این نوع از بارفیکس‌ها به شما کمک می‌کنند که از فضایی که در اختیار دارید، نهایت استفاده را ببرید.

    میله بارفیکس متصل به دیوار

    خرید میله بارفیکس

    افرادی که به‌دنبال انجام تمرینات پرچالش با بارفیکس هستند از میله‌های متصل به دیوار استقبال بیشتری می‌کنند. چون برخلاف بارفیکس‌های سقفی یا مواردی که در چارچوب در قرار می‌گیرند، این مدل بارفیکس‌ها فضایی در اختیار ورزشکار قرار می‌دهند که تمرین‌های متنوعی را انجام بدهد.

    میله بارفیکس مستقل پایه‌دار

    خرید میله بارفیکس

    اگر فضای کافی دارید، می‌توانید به‌سراغ خرید پایه بارفیکس مستقل بروید. این بارفیکس‌ها از جنس فلزات سنگین ساخته می‌شوند و مقاومت خوبی هم دارند. تمرین‌های بسیار متنوعی با وجود میله‌های مستقل پایه‌دار شدنی هستند. ضمن اینکه، امکان اضافه‌کردن قطعات دیگر مانند وزنه‌ها هم به این مدل از بارفیکس وجود دارد.

    پرفروش‌ترین انواع میله بارفیکس را ببینید

    ویژگی‌های لازم برای خرید میله بارفیکس

    برای خرید میله بارفیکس نکات متعددی وجود دارد. اگر نکات لازم را از قبل بررسی نکنید و ندانید، امکان دارد که خریدی اشتباه انجام بدهید. تصمیم‌گیری درباره مناسب‌ترین وسایل و تمرینات در ورزش بسیار مهم است. هرگونه اشتباهی در تصمیم‌گیری می‌تواند به قیمت هدررفتن زمان و پول و البته به‌خطرافتادن سلامت‌تان تمام شود. پس به موارد زیر قبل از خرید بارفیکس دقت کنید:

    توانایی و ظرفیت نگهداری وزن

    بی‌شک، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید قبل از خرید میله بارفیکس در نظر بگیرید، تحمل میزان وزن از سوی آن است. میله انتخابی‌تان باید توان و تحمل وزن شما را داشته باشد. اگر این وسیله برای‌تان مناسب نباشد، امکان دارد که جراحت‌های سنگینی به بدن‌تان وارد شود. پس قبل از خرید، وزن‌تان را دقیق بدانید و دقت کنید که مورد انتخابی‌تان از ظرفیت زیادی برای تحمل وزن ورزشکار برخوردار باشد.

    پیشنهاد ویژه خرید میله بارفیکس را ببینید

    مکان و محل استفاده از میله بارفیکس

    به مکان و محل مناسب برای نصب یا قراردادن بارفیکس هم دقت کنید. باید از قبل از خرید بدانید که می‌خواهید بارفیکس را در کجا قرار بدهید. در این صورت، از میان انواع گوناگون به انتخاب مورد مناسب می‌رسید. مثلا اگر قرار است که بارفیکسی بخرید که در چارچوب در قرار می‌گیرد، باید اندازه و ابعاد در را بدانید. برای خرید انواع دیگر میله بارفیکس هم باید به فضایی که اشغال می‌کنند از قبل فکر کنید.

    تناسب نوع تمرینات و میله بارفیکس

    خرید میله بارفیکس

    با خرید میله بارفیکس در پِی انجام چه حرکات ورزشی هستید؟‌ هر ورزشی به میله مخصوص خودش نیاز دارد. برای مثال، اگر به‌دنبال تقویت عضله‌های بالاتنه هستید، نباید از میله‌های سقفی استفاده کنید. بارفیکس‌هایی که در چارچوب در قرار می‌گیرند هم گزینه‌ای مناسب نخواهند بود. اما دو گزینه دیگر، یعنی بارفیکس‌های پایه‌دار یا دیواری برای چنین تمرین‌هایی مناسب‌اند.

    امکانات جانبی و اضافی

    به امکانات و تجهیزات اضافی هم در هنگام خرید میله بارفیکس توجه داشته باشید. برای مثال، نیمکت‌هایی وجود دارد که باوجود آنها در کنار میله بارفیکس می‌توانید تمرینات متنوع‌تری با میله انجام بدهید یا راحت‌تر از آن استفاده کنید. پَدهایی هم وجود دارد که به‌کمک آنها، راحت‌تر میله را در دست می‌گیرید و ورزش می‌کنید.

    نتیجه‌گیری

    خرید بارفیکس و تمرین در خانه، مزایای زیادی دارد. با وجود آن در منزل می‌توانید برنامه‌ای منظم برای ورزش‌تان ترتیب بدهید و نیازی به رفتن به باشگاه نداشته باشید. وجود وسیله‌ای در منزل که به شما کمک می‌کند تا در محیطی راحت ورزش کنید، عالی خواهد بود. قبول دارید؟ تجربه‌ای از خرید بارفیکس و استفاده از آن در منزل دارید؟ اگر نکته‌ای برای خرید از نظر ما جا مانده، حتما در بخش نظرات، ما را باخبر کنید. لینک خرید میله بارفیکس از دیجی‌کالا [see_also]28085[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید