بررسی ۳۶۰ درجه کرم بی بی اکتی پور؛ آیا به خریدش می‌ارزد؟

بررسی ۳۶۰ درجه کرم بی بی اکتی پور؛ آیا به خریدش می‌ارزد؟
راهنمای مطالعه

    داشتن یک پوست سالم و زیبا طی کردن نصف راه زیبایی است. یکی از راه‌های رسیدگی به پوست و زیباکردن آن، استفاده از بی بی کرم‌هاست. در این مقاله به نقد و بررسی کرم بی بی اکتی پور پرداخته‌ایم.

    ویژگی‌های کرم بی بی اکتی پور چیست؟

    بی بی کرم اکتی پور

    ما می‌دانیم که شاید دقیقا ندانید، بی‌بی‌کرم چیست. پس قبل از اینکه به سراغ معرفی کرم بی بی اکتی پور برویم، برای‌تان درباره این نوع کرم کمی توضیح می‌دهیم. نگران نباشید. بی‌بی‌کرم یا BB-Cream مخفف این عبارت‌هاست:

    • blemish balm؛
    • blemish base؛
    • beblesh balm؛

    همه اینها به معنای آن است که بی‌بی کرم‌ها برای رفع لک و زیباتر نشان‌دادن پوست استفاده می‌شوند. بی‌بی کرم‌ها هم کاربرد مراقبتی از پوست دارند و هم کاربرد زیباسازی. در واقع، چند محصول آرایشی و بهداشتی مانند کرم‌پودر، مرطوب‌کننده، کانسیلر و... در یک محصول جا خوش می‌کنند و پوست‌تان را زیباتر و سالم‌تر نشان می‌دهند. بی‌بی‌کرم‌ها می‌توانند روی پوست بنشینند و به‌عنوان زیرساخت آرایش یا در نقش کرم‌پودر برای‌تان عمل کنند.

    کرم بی بی اکتی پور (Actipur) محصولی فرانسوی است و خاصیت ضدلک و ضدجوش دارد. این محصول به شکل رنگی و کرم‌پودری عرضه می‌شود و رنگ آن کرم روشن است. کسانی که پوست چرب دارند، به‌کمک کرم بی بی اکتی پور می‌توانند زیرساخت مناسبی برای آرایش پوست‌شان فراهم کنند. این کرم بافتی سبک دارد و نواحی مختلف صورت را به‌خوبی پوشش می‌دهد. زمانی که افراد با پوست‌های چرب از این کرم استفاده می‌کنند، دیگر برق‌زدن چربی روی پوست‌شان را نخواهند دید.

    آشنایی دقیق‌تر با کرم بی بی اکتی پور

    بی بی کرم اکتی پور

    کرم بی بی اکتی پور پوست‌های چرب را صاف و یک‌دست نشان می‌دهد و آنها را مرطوب می‌کند. ترکیباتی در ساخت این محصول به‌کار رفته که می‌توانند ترشح سبوم را متعادل کنند؛ یعنی ترشح چربی پوست با استفاده از این کرم کنترل می‌شود. رطوبت موجود در بی بی اکتی پور هم پوست‌تان را تروتازه نگه می‌دارد.

    جلوگیری از رشد و پخش‌شدن باکتری‌ها روی پوست هم از آثار استفاده از کرم اکتی پور خواهد بود. البته بدیهی است که کرم‌های بهداشتی-آرایشی نمی‌توانند پوست‌تان را از این رو به آن رو کنند. مثلا نباید انتظار داشته باشید که با یک دوره استفاده از کرم پوست‌تان صاف و شبیه آینه شود. در خرید و استفاده از هر محصولی باید واقع‌بین باشید.

    برای اینکه بتوانید به این نقطه برسید، نظرات خریداران قبلی محصول به شما کمک شایانی می‌کند. در ادامه به سراغ نظرات خریداران قبلی کرم بی بی اکتی پور در دیجی‌کالا و سایت آمازون رفته‌ایم. مرور نظرات مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی به شما کمک می‌کند که درباره ابعاد مختلف این محصول بیشتر بدانید.

    مصرف‌کنندگان درباره بی بی کرم چه می‌گویند؟

    بی بی کرم اکتی پور

    کسانی که قبلا از این کرم استفاده کرده‌اند از کم‌شدن جوش و آکنه‌های‌شان گفته‌اند. ظاهرا کرم بی بی اکتی پور باعث تولید آکنه‌های جدید و بدترشدن وضعیت پوست‌های پر از جوش نمی‌شود و پوست را در وضعیت بهتری نسبت به زمانی نگه دارد که جوش و آکنه‌ها سراسر آن را می‌پوشانند. نکته قابل‌توجهی که از نظرات افراد مختلف دریافت می‌شود، این است که بی بی کرم اکتی پور می‌تواند مانع از رشد جوش‌های تازه شود.

    میزان پوشش‌دهی پوست و خوابیدن منسجم کرم روی آن هم از نقاط مثبتی است که مصرف‌کنندگان قبلی ذکر کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های مهمی که هر محصول آرایشی و بهداشتی باید داشته باشد، سبکی است. کرم اکتی پور سبک است و استفاده از آن روی پوست، احساس خفگی به پوست نمی‌دهد و سنگینی روی صورت به همراه ندارد.

    نقاط قوت

    • انسجام کرم روی پوست و پوشش‌دهی قوی؛
    • ماندگاری اثرات بهداشتی و آرایشی؛
    • خاصیت زیاد مرطوب‌کنندگی؛
    • خاصیت ضدمیکروبی دارد؛
    • سبک‌بودن محصول.

    نقاط ضعف

    • قیمت زیاد نسبت به حجم؛‌ این کرم فقط ۳۰ میل است اما قیمت آن کمی بالاست.

    مشاهده قیمت این کرم در دیجی‌کالا

    درست است که برخی از مصرف‌کنندگان قبلی این کرم معتقدند که استفاده از محصول توانسته مانع از جوش‌زدن و پخش آکنه روی صورت‌شان شود. اما شما با این دید به خرید محصول نروید. چرا؟ به دلیل اینکه پوست آدم‌ها واقعا منحصربه‌فرد است و هرکس بنا به تغذیه، وضعیت اعصاب و اصول بهداشتی و آرایشی‌اش، پوستی متفاوت از دیگری دارد. پس نمی‌توان تجویزات این سبکی را برای پوست خود استفاده کرد.

    اما بدانید که اگر کرم اکتی پور نتواند جوش و آکنه‌های‌تان را کم کند، باز هم موجب جوش‌زدن نمی‌شود. یعنی حتی اگر خاصیت درمانی نداشته باشد، وضعیت را بدتر هم نمی‌کند و محصولی تقریبا امن به‌نظر می‌رسد.

    جمع‌بندی

    بی بی کرم اکتی پور کرم اکتی پور محصول خوبی است که ظاهرا مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی زیادی را از خود راضی نگه داشته و اگر نظرات آنها را در سایت‌های مختلف بخوانید، با افرادی مواجه می‌شوید که چندین سال است از این کرم استفاده می‌کنند. همین‌ها نشان می‌دهد که احتمالا ارزش خرید بی بی کرم مذکور زیاد است. لینک خرید بی‌بی کرم اکتی‌پور با قیمت مناسب کسانی که پوست چرب دارند، معمولا در خرید محصولات و لوازم آرایشی یا بهداشتی مختلف به دردسر می‌افتند و باید بادقت بیشتری خرید کنند. دانستن درباره گزینه‌های مناسب می‌تواند نقش مهمی در خریدشان داشته باشد. اگر شما هم پوستی چرب دارید، برای خرید بی بی کرم، نگاهی به اکتی پور داشته باشید. اگر هم تجربه استفاده از این محصول یا موردی مشابه را دارید، ما را در جریان بگذارید. از بی بی کرم‌ها استفاده می‌کنید؟ برندهای موردعلاقه‌تان چه بوده‌اند؟ [see_also]25129[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید