بهترین روش‌های ست کردن لباس زیر کدام است؟

بهترین روش‌های ست کردن لباس زیر کدام است؟
راهنمای مطالعه

    معمولا خرید ست لباس زیر قیمتی به مراتب گران‌تر از خرید اجزای لباس زیر به صورت جداگانه دارد. اگر می‌خواهید بتوانید بدون صرف هزینه گزاف خودتان برای خودتان انواع مختلف ست‌های لباس زیر زنانه را با خرید جداگانه لباس‌هایتان طراحی کنید و نمی‌دانید چطور باید این کار را انجام دهید، این مقاله شش روش طلایی را به شما معرفی خواهد کرد.

    ۱. تعداد بیشتری بخرید

    برای رعایت بهداشت، توصیه می‌شود که لباس زیر را هر روز عوض کنید و سوتین را بعد از هر دو الی چهار بار استفاده بشویید. به همین دلیل هم خرید یک ست معمولی برای لباس زیر کار درستی به نظر نمی‌رسد، چون در شرایطی که یک بخش این ست باید یک روزه عوض شود، بخش دیگر را می‌توان برای چندین روز پوشید.

    در چنین شرایطی بهترین روش برای اینکه هم‌چنان ست بپوشید این است که سراغ خرید چند شورت زنانه اسپرت روزمره یا شیک و مجلسی برای مدل سوتین بروید. برای مثال اگر یک سوتین ساده نخی به رنگ سفید دارید، برای آن چندین لباس زیر سفید نخی تهیه کنید یا اگر یک مدل گیپوری یا گلدار دارید، همین کار را برایش انجام دهید تا بتوانید یک ست تمیز و همیشه شیک داشته باشید. هم‌چنین اگر از مجموعه‌های لباس زیر دیزاینرهای مطرح خرید می‌کنید، معمولا در هر مجموعه گزینه‌هایی شبیه به هم وجود دارند که امکان بیشتری برای ست شدن لباس‌های شما فراهم می‌کنند.

    ۲. رنگ‌های مشابه را با هم ست کنید

    پرفروش‌ترین رنگ‌های لباس زیر زنانه، رنگ‌های مشکی، سفید و رنگ بدن یا کرم هستند و این مسئله به معنی آن است که این رنگ‌ها در کمد اغلب خانم‌ها پیدا می‌شوند. تعداد دیگری هم از رنگ‌های دیگری مثل صورتی، آبی و قرمز استفاده می‌کنند. اگر دوست ندارید خودتان را به خرید یک ست سر هم لباس زیر مجبور کنید، هر کدام از رنگ‌های مورد علاقه‌تان را به صورت جداگانه خریداری کنید و آن‌ها را با مدل‌های مختلف یکدیگر ست کنید. برای مثال اگر طرفدار آبی هستید، می‌توانید با خرید دو عدد لباس زیر و دو عدد سوتین به رنگ آبی، چهار ست مختلف داشته باشید.

    ۳. از جزئیات کمک بگیرید

    همیشه هم لازم نیست همه چیز لباس زیرتان با هم ست باشد. گاهی می‌توانید رنگ جزئیات به کار رفته در آن را برای ست کردن در نظر بگیرید. برای مثال ممکن است یک سوتین سفید با بخش‌هایی از پارچه گیپور مشکی داشته باشید. لازم نیست لباس زیرتان هم کاملا به همین شکل باشد، بلکه می‌توانید یک لباس زیر مشکی گیپور ساده را برای ست شدن با آن در نظر بگیرید. در مورد انواع دیگری مثل سوتین‌ های ورزشی، مجلسی و فانتزی هم وضعیت به همین شکل است. می‌توانید رنگ پاپیون یا بند لباس‌های زیر را با هم ست کنید؛ در حالی که برای خرید ست لباس هزینه نکرده‌اید و همه چیز برایتان ارزان تر تمام خواهد شد.

    ۴. طرح‌دار را با ساده ست کنید

    معمولا لباس‌های زیر زنانه در دو شکل طرح‌دار و ساده تولید می‌شوند. یکی از روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن تنوع بیشتری ایجاد کنید، ترکیب کردن یک لباس زیر ساده با یک لباس طرح‌دار است. برای این کار کافی است رنگ لباس زیر ساده‌تان را مد نظر داشته باشید و برای خرید گزینه دوم سراغ یک مدل طراح‌دار بروید که از این رنگ در طراحی آن استفاده شده است. نتیجه این خلاقیت به صرفه تمام شدن یک ست جدید خواهد بود.

    ۵. از طرح‌های مشابه استفاده کنید

    روش دیگری که استفاده از آن باعث تنوع بیشتر در لباس‌های شما خواهد شد، این است که هر دو لباس طرح مشترکی داشته باشند و این فقط به معنی خرید ست لباس زیر نیست. برای مثال اگر یکی از لباس زیرهای شما خال‌دار است، می‌توانید دیگری را هم در همان تناژ رنگ و با طرح خال‌خالی بخرید و از این طریق یک ست جدید داشته باشید؛ یا اگر یکی از لباس‌ها خطوط راه‌راه شکسته دارد، دیگری را با همان تناژ رنگ و خطوط راه راه مستقیم انتخاب کنید.

    ۶. سراغ طرح‌های نامتشابه بروید

    همانقدر که در استفاده از طرح‌های مشابه در لباس زیر آزاد هستید، انتخاب طرح‌های نامتشابه هم برای شما مجاز است؛ فقط به رعایت یک نکته کوچک نیاز دارد و آن به کار رفتن رنگ‌های مشترک در هر دو لباس است.

    در این روش شما می‌توانید یک لباس زیر با تناژ سرمه‌ای و گلبهی که طرح پروانه را دارد، با یک لباس دیگر با همین تناژ و طرح گل ست کنید یا سراغ مواردی مشابه بروید. معمولا مهم است که رنگ اصلی زمینه هر دو لباس با هم اشتراک داشته باشند. برای راهنمایی بیشتر جهت انتخاب ترکیب رنگ‌های ترند در سال 2021 این مطلب را مشاهده کنید.

    سبک خودتان را پیدا کنید

    همان‌طور که در این مقاله دیدید، لازم نیست سراغ ست‌های گران قیمت بروید تا بتوانید در لباس‌های زیرتان تنوع ایجاد کنید. شش روش بالا هر کدام امکان داشتن یک یا چندین ست جدید را به شما خواهد داد. نکته‌ای که در نهایت باید به آن دقت داشته باشید این است که این شما هستید که باید از بین سبک‌های مختلف، سبک خودتان را پیدا کنید؛ سبکی که در آن احساس راحتی دارید و از پوشیدن آن لذت می‌برید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید