ایده‌های جذاب برای ترکیب رنگی لباس دختربچه

ایده‌های جذاب برای ترکیب رنگی لباس دختربچه
راهنمای مطالعه

    دنیای بچه‌ها دنیای زنده‌ای است که در آن همه چیز در تکاپو است؛ یک دنیای تمام رنگی شاد که هر اتفاقی هم در جهان بیفتد به روزهای خوب ایمان خواهد داشت. برای اینکه بتوانید رنگ‌های دنیای فرزندتان را شادتر از همیشه انتخاب کنید و استایل‌های زیبایی برای یکی از بهترین دوران‌های زندگی او بسازید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله شش ترکیب رنگ جذاب برای لباس دختر کوچولوها را به شما آموزش می‌دهیم.

    ۱. سبز و زرد

    یکی از اصلی‌ترین رنگ‌هایی که امسال در لباس‌های بچه‌ها دیده می‌شود، سبز است. سبز قرار است تداعی کننده مادر طبیعت باشد و احساس پیوند بین بچه‌ها و طبیعت را در روزهایی که طبیعت گردی امکان پذیر نیست، تداعی کند. در چرخه رنگ‌هاسبز از ترکیب زرد و آبی به دست می‌آید؛ بنابراین طبیعی است که ترکیب این رنگ با هر دو مورد زیبا شود. در حال حاضر از آنجایی که بچه‌ها نیاز زیادی به روحیه مثبت دارند تا جای خالی دوستان و مدرسه را برایشان پر کند، ترکیب سبز با زرد را به شما توصیه می‌کنیم که یادآور یک روز خوش آب و هوای تابستانی در دل طبیعت و پیک‌نیک‌های دوست داشتنی است.

    • برای ایجاد زیباترین ترکیب از تناژ روشن زرد و تناژ تیره سبز در لباس بچه‌ها استفاده کنید. مثلا می‌توانید یک تی شرت نخی راحتی به دختران بپوشانید و یک شلوارک دخترانه سبز تیره را با آن ست کنید. این ست بهاره و تابستانی خواهد بود و یک استایل اسپرت و بامزه برای دختر کوچولوی شما خواهد ساخت.

    ۲. آبی بسیار کم‌رنگ و صورتی بسیار ملایم

    بیشتر دختر بچه‌ها از داشتن وسایل و لباس‌های صورتی لذت می‌برند و اگر شما به عنوان بزرگتر بدانید که این رنگ در کنار کدام رنگ‌ها زیباتر خواهد شد، کار بزرگی برای استایل فرزندتان انجام داده‌اید.

    صورتی طیف‌های متنوعی دارد؛ اما اگر قصد دارید به این رنگ، حال و هوای رویایی و بهاره دهید، ملایم‌ترین تناژ این رنگ را که صورتی پاستلی است، انتخاب کنید و سپس یک لباس آبی پاستلی ملایم را با آن ترکیب کنید. این ترکیب رنگ زیبا چشم‌ها را نوازش می‎‌دهد و دختر کوچولوی‌تان را شبیه یک عروسک زیبا خواهد کرد.

    برای مثال می‌توانید یک تی شرت یا بلوز صورتی پاستلی تهیه کرده و آن را با یک دامن کوتاه و زیبا دخترانه آبی روشن همراه کنید. معمولا دخترها از داشتن دامنی که توری  و پیلی دار باشد لذت می‌برند و احساس پرنسس بودن می‌کنند.در عین حال فرقی ندارد که دامن میدی باشد یا کوتاه و بلند؛ اما معمولا استفاده از دامن‌های بلند برای بچه‌ها کوچک به دلیل احتمال زمین خوردن توصیه نمی‎شود. این ست لباس رنگی گزینه‌ای بسیار شیک برای بهار 2021 خواهد بود.

    ۳. قرمز و آبی

    قرمز و آبی دو رنگ از سه رنگ اصلی در چرخه رنگ‌ها هستند و از کنار هم قرار گرفتن آن‌ها ترکیب زیبایی ایجاد می‌شود. نکته مهمی که با رعایت آن می‌توانید بهترین نتیجه را از این ترکیب رنگ بگیرید، بازی با طیف‌های متنوع هر دو رنگ است. برای مثال می‌توانید یک تاپ چین‌دار جین به رنگ آبی ملایم را با یک شلوار یا شلوارک قرمز پارچه‌ای ست کنید که غلظت رنگ آن نسبت به رنگ تاپ تیره‌تر است. بر عکس این قضیه را هم می‌توانید در استایل دخترتان پیاده کنید، یعنی سراغ تاپ یا بلوز قرمز روشن و شلوار جین آبی ملایم یا آبی با غلظت متوسط بروید. ترکیب قرمز و آبی تند در کنار هم زیبا خواهد شد؛ اما انرژی آن برای روزهای بهاری و تابستانی کمی زیاد است.

    ۴. صورتی و توسی

    اگر علاقمند به درست کردن استایل‌های اقتصادی هستید و دوست دارید با تعداد کم لباس، تنوع زیادی برای دخترتان ایجاد کنید، از رنگ‌های خنثی هم استفاده کنید. برای مثال اگر فرزندتان به پوشیدن صورتی علاقه دارد، می‌توانید برای او یک دامن صورتی تهیه کنید و به جز رنگ آبی پاستلی که قبلا معرفی کردیم، از رنگ توسی به عنوان رنگ تی شرت کمک بگیرید. بهتر است سراغ توسی بسیار روشن بروید تا ترکیب شیک‌تر بسازید. رنگ دیگری که می‌توانید از آن استفاده کنید سفید است. بنابراین شما با گرفتن تنها یک دامن یا شلوارک و سه رنگ متفاوت تی شرت می‌توانید استایل‌های مقرون به صرفه‌ای را طراحی کنید.

    ۵. نیلی و سفید

    نیلی ترکیبی زیبا از رنگ سبز و آبی است که رنگی ملایم و بسیار جذاب ایجاد می‌کند. برای اینکه بتوانید از این رنگ رویایی و جذاب در استایل فرزندتان استفاده کنید، می‌توانید آن را با رنگ سفید همراه کنید تا یک ترکیب بهاره و تابستانه بسیار زیبا به وجود آورید؛ برای مثال ترکیب یک پیراهن سفید کوتاه با یک رویه آستین بلند نیلی ترکیبی دوست داشتنی خواهد بود که می‌‎توان آن را به بچه‌ها هدیه داد. اگر نگران کثیف شدن لباس‌های رنگ روشن و سفید کودک هستید بهتر است این مطلب را برای روش شستشوی لباس‌های سفید بخوانید.

    ۶. نارنجی و آبی

    از دیگر ترکیب رنگ‌های دوست داشتنی که می‌توانید با طیف‌های متنوع آن بازی کنید و استایل‎‌های زیبایی برای دختر کوچولوی‌تان بسازید، آبی و نارنجی است. این دو رنگ می‌توانند به راحتی مکمل همدیگر شوند و یک استایل مناسب ایجاد کنند. نارنجی رنگی گرم و آبی رنگی سرد است و وقتی این دو رنگ کنار هم بنشینند احساسی شبیه خوردن یک لیوان شیر گرم در هوای بارانی را تداعی خواهند کرد که می‌تواند به ویژه برای بچه‌ها دلچسب باشد. لباس آبی فرزند شما می‌تواند شلوار یا بلوز جین آبی او بوده که در کنار یک لباس نارنجی قرار می‌گیرد.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید