پرفروش‌ترین ساعت‌های رومیزی در بازار ایران

پرفروش‌ترین ساعت‌های رومیزی در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    ساعت از آن دسته اشیایی است که هم کاربردی است و هم می‌تواند جنبه تزیینی و دکوراتیو داشته باشد. تنوع محصولات زیبا و کاربردی در این زمینه هم زیاد است. در این مقاله نمونه‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم تا در خرید ساعت رومیزی راحت‌تر تصمیم‌ بگیرید.

    خرید ساعت رومیزی و مواردی که ارزش بررسی دارند

    مدت‌هاست گوشی‌های هوشمند ساعت‌ها را به حاشیه رانده‌اند اما هنوز هم بعضی از افراد برای اطلاع از زمان و استفاده از زنگ آن به مدل‌های کلاسیک علاقه دارند. از طرف دیگر، جنبه زیبایی و تزیینی ساعت‌های رومیزی را هم نمی‌توان نادیده گرفت.

    در این مقاله مدل‌هایی معرفی می‌شوند که در دسته پرفروش‌ترین‌ها در سایت دیجی‌کالا بوده‌اند و خریداران را از ابعاد مختلف راضی نگه داشته‌اند. ترتیب قرارگرفتن ساعت‌های این مقاله براساس بیشترین قیمت به کمترین مرتب شده است. نگاهی به موارد مختلف داشته باشید تا ببینید که در بازار فروش ساعت رومیزی اوضاع از چه قرار است. شاید ساعت باب‌میلتان را در میان مدل‌های این فهرست پیدا کردید.

    ساعت رومیزی مدل MSC-8039

    خرید ساعت رومیزی دیجیتالی یا کلاسیک؟ همه‌چیز به حال‌وهوای دکوراسیون و البته میل و سلیقه شما بازمی‌گردد. اگر فضایی مدرن و امروزی برای اتاقتان در نظر گرفته‌اید، خرید ساعت دیجیتالی گزینه جذابی خواهد بود. نکته دیگری هم وجود دارد؛ ساعت‌های دیجیتالی دقت عملکرد بالاتری دارند. پس اگر روی زمان و ثانیه‌هایش حسابی حساس هستید، ساعت دیجیتالی برایتان بهتر خواهد بود. ساعت رومیزی مدل MSC-8039 ساعتی جمع‌وجور است که نیازتان را به ساعتی خوب و باکیفیت رفع می‌کند.

    ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری

    قطر صفحه این ساعت کوچک ۱۰ سانتی‌متر است و ابعادی در حدود ۱۰۰ در ۵۰ در ۳۰ میلی‌متر دارد. جنس بدنه‌اش پلاستیکی است و منبع تغذیه USB هم دارد. یعنی هم با باتری کار می‌کند و هم با کابل USB. اعداد روی نمایشگر این ساعت در تاریکی هم دیده می‌شوند و کارتان را راحت می‌کنند. میزان نور صفحه این ساعت هم قابلیت تنظیم دارد.

    نظرات کاربران

    کاربران از وضوح صفحه و کیفیت و دقت این ساعت تمجید و تعریف کرده‌اند. صدای زنگ این ساعت مانند ساعت تلفن‌های هوشمند به‌تدریج بلند و بلندتر می‌شود تا اگر شما هم از آن دسته افراد خوش‌خواب هستید، بالاخره مجبور به بیدارشدن شوید. قابلیت تنظیم ساعت روی حالت صبح (am) و شب (pm) هم از مزایای موردعلاقه خریداران قبلی‌اش بوده است. یادتان باشد که اگر از کابل و آداپتور برای کارکردن ساعت استفاده می‌کنید، با کشیدن کابل، ساعت به تنظیمات اولیه بازمی‌گردد. پس اگر این ساعت را برای کسی می‌خرید که با این چیزها آشنایی ندارد، چند باتری هم در آن بگذارید که به هنگام کشیده‌شدن از برق یا قطعی برق، نیاز به تنظیم دوباره نداشته باشد. مشاهده تصاویر و قیمت این ساعت رومیزی

    ساعت پروژکتوری رومیزی مدل DS-8190

    خرید ساعت رومیزی این ساعت پروژکتوری خدمات بامزه‌ای ارائه می‌دهد. مثلا می‌توانید ساعت را روی دیوار یا سقف بیاندازید و گذر زمان را این‌طور ببینید. جالب نیست؟ قابلیت نمایش ساعت روی سقف و دیوار در کنار ویژگی‌های دیگر این محصول باعث می‌شود که برای افرادی که دنبال وسایل خاص هستند، حسابی جذاب شود. یک وسیله ساده و نه‌چندان گران می‌تواند حال‌وهوای اتاقتان را عوض کند. قبول دارید؟

    ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری

    این ساعت ابعاد بزرگی ندارد: ۶۰×۱۱۰×۱۵۰میلی‌متر. بسیار هم سبک است و جنسی پلاستیکی دارد. قطر صفحه‌اش حدود ۸سانتی‌متر است و به‌جز ساعت می‌تواند وضعیت آب‌وهوا را هم نشان بدهد، تقویم هم دارد و دماسنج و رطوبت‌سنج هم برای آن در نظر گرفته شده است.

    نظرات کاربران

    کاربرانی که این ساعت را خریده‌اند از حس آرامش‌بخش و جالبی تعریف کرده‌اند که نمایش ساعت روی دیوار و سقف به آنها منتقل می‌کند. برخی از مشتریان درباره ری‌سِت‌شدن ساعت گلایه‌هایی داشته‌اند که اگر به گفته برخی دیگر از خریداران، اصول و نکاتی درباره تنظیمات وسیله رعایت شود، مشکلی پیش نخواهد آمد. دقت کنید که روش کار چیست و بعد اقدام به خرید کنید. در این‌صورت دچار مشکل ری‌ست‌شدن ساعت نخواهید شد.

    ساعت رومیزی دیجیتال مدل وودن کلاک مکعبی

    خرید ساعت رومیزی ترکیبی از زیبایی کلاسیک چوب و فناوری ساعت‌های دیجیتالی جالب می‌شود، نه؟ ساعت رومیزی دیجیتال مدل وودن کلاک مکعبی از آن انتخاب‌های شیک و جذابی است که خاص‌پسندان را راضی می‌کند. اگر به‌دنبال ساعتی هستید که هم زمان را دقیق به شما نشان بدهد و هم گزینه مطلوبی برای دکوراسیون اتاقتان باشد، بهتر است که با وودن کلاک مکعبی بیشتر آشنا شوید.

    ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری

    این ساعت رومیزی مکعبی اضلاععی ۶۰ میلی‌متری دارد؛ از چوب ساخته شده و قطر صفحه‌اش ۶ سانتی‌متر بیشتر نیست. طراحی زیبای آن می‌تواند ساعت را به گزینه مناسبی برای هدیه‌دادن هم بدل کند. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این ساعت قابلیت حفظ انرژی یا Energy Saving است. اگر آن را در حالت خواب یا sleep mode نگه دارید، انرژی ذخیره می‌کند و می‌توانید فقط در زمان نیاز، با لمس صفحه ساعت را ببینید.

    نظرات کاربران

    خریداران قبلی ساعت وودن کلاک از ظاهر و عملکردش ابراز رضایت کرده‌اند. یادتان باشد که اگر قصد خرید اینترنتی ساعت رومیزی دارید، حتما به ابعاد قیدشده درباره ساعت‌ها و محصولات مختلف دقت کنید. نکته دیگری که درباره ساعت‌های دیجیتالی وجود دارد، این است که اگر آنها را از برق بکشید، نیاز به تنظیم مجدد دارند و به حالت اولیه برمی‌گردند. پس با دانستن نکاتی این‌چنینی اقدام به خرید ساعت رومیزی کنید. مشاهده تصاویر و قیمت این ساعت رومیزی

    ساعت رومیزی بتنی مدل M-c05

    خرید ساعت رومیزی
    ساعت رومیزی بتنی هم گزینه جذاب دیگری است که می‌تواند حکم وسیله‌ای تزیینی در اتاقتان را هم داشته باشد. این ساعت تلفیقی است از پارچه و بتن و طراحی بامزه‌ای دارد که برای فانتزی‌پسندان مطلوب خواهد بود.

    ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری

    این ساعت رومیزی از جنس بتن است. بتن می‌تواند در انواع فضاها استفاده شود و کماکان عضوی مناسب برای سبک‌وسیاق دکوراسیون خانه‌تان باشد. این جنس هم برای استایل کلاسیک و هم برای مینیمال‌دوست‌ها، فانتزی‌پسندها و... مناسب است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت بتنی استفاده از موتوری روان‌گرد است که باعث می‌شود بدون تیک‌تاک کار کند و بی‌صدا باشد. این برای کسانی خوشایند خواهد بود که از صداهای اضافه خوش‌شان نمی‌آید و مثلا به‌وقت خواب، به‌دنبال آرامش مطلق می‌گردند. ساعت M-c05 ابعادی ۱۰x۱۰x۱۲ سانتی‌متری دارد. احتمالا به‌خاطر جنس بتنی‌اش، کنجکاو هستید که بدانید وزن ساعت چقدر است. وزن این ساعت حدود ۷۰۰ گرم است. 

    نظرات کاربران

    بیشتر کسانی که این محصول را خریده‌اند از زیبایی‌ ظاهرش تعریف کرده‌اند. در خرید اینترنتی گاهی تفاوت میان تصور از محصول و عکسی که از آن به نمیاش گذاشته شده، زیاد است. اما به نظر می‌رسد که چنین چیزی درباره ساعت رومیزی بتنی M-c05 وجود ندارد. عالی است. نه؟ این را هم یادتان نرود که وزن این ساعت کمی نسبت به ابعادش زیاد است.

    ساعت رومیزی سالی وان مدل مقلب القلوب

    خرید ساعت رومیزی این گزینه هم در میان پرفروش‌ترین ساعت‌ها دیده می‌شود و البته شاید برای کسی که با خرید ساعت رومیزی به‌دنبال گزینه‌ای دکوراتیو یا کاربردی است، همیشه مفید نباشد. این ساعت بیشتر با سفره هفت‌سین تناسب دارد و به خاطر طرح مقلب‌القلوب برای سفره انتخاب بسیار بامسمایی است.

    ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری

    ساعت مذکور ابعاد بزرگی ندارد و ۵x۱۲x۲۶ میلی‌متر است. ساعت سالی‌وان سبک است و برای گذاشتن پای سفره هفت‌سین گزینه خوبی خواهد بود. البته فقط حرف از سفره هفت‌سین نیست. دعای «یامقلب‌القلوب» معنای زیبایی دارد و می‌تواند در روزهای دیگر هم خوانده شود. قبول دارید؟ وجود این دعا با خط نستعلیق در گوشه‌ای از اتاق خوشایند خواهد بود و پیام‌های جذاب و مهمی را به شما منتقل می‌کند.

    نظرات کاربران

    کسانی که این ساعت رومیزی را خریده بودند، بیشتر هدفشان، استفاده از آن برای سفره هفت‌سین بوده و رضایت زیادی هم داشته‌اند. شما از این ساعت خوشتان آمد؟ راستی رنگ‌های دیگری از آن هم وجود دارد و در این زمینه حق انتخاب دارید.

    مشاهده تصاویر و قیمت این ساعت رومیزی

    ساعت رومیزی مدل ماشین کلاسیک کد CH555

    خرید ساعت رومیزی اهل خرید اشیای فانتزی هستید؟ به‌دنبال اشیا و اجسام متنوع هستید یا ساده‌پسندید؟ بعضی‌ از مشتریان همیشه دوست دارند که در خرید به‌سراغ گزینه‌های متنوع‌تر و خاص‌تر بروند. این دسته از دوستان احتمالا خرید ساعت رومیزی مدل ماشین کلاسیک را مد نظر قرار می‌دهند.

    ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری

    این ساعت ابعادی به اندازه 190x7.5x90 میلی‌متر دارد و جنس قابش از پلاستیک است. ساعت که به شکل ماشین است در رنگ‌های مختلف به‌ فروش می‌رسد و برای هدیه‌دادن هم گزینه خوبی است. بعضی‌ها هم که به خودروی خود حسابی می‌رسند، می‌توانند از این ماشین ساعتی یا ساعت ماشینی در خودروی خود برای تزیین استفاده کنند.

    نظرات کاربران

    این ساعت ماشینی از سوی کسانی که آن را خریده‌اند در مواردی مانند طراحی، کیفیت و ارزش خرید نمره خوبی کسب کرده است و به نظر می‌رسد که اگر از ظاهرش خوشتان آمده است، خریدن آن راضی‌تان خواهد کرد و کیفیت خوبی هم دارد. مشاهده تصاویر و قیمت این ساعت رومیزی

    ساعت رومیزی رویونگ مدل RW913

    خرید ساعت رومیزی این ساعت یک مورد کاملا معمولی است؛ یعنی ظاهری خاص و فانتزی ندارد و قابلیت‌های عجیبی هم ارائه نمی‌کند. اما ساعت خوش‌قیمت و با کیفیتی است. پس اگر قصد خرید ساعت رومیزی برای کوک‌کردن و بیدارشدن از خواب دارید، به‌سادگی می‌توانید روی این مورد حساب کنید.

    ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری

    ساعت رومیزی رویونگ پلاستیکی است و ابعادی در حدود ۱۰۰x۱۰۰x۵۰ میلی‌متر دارد. قطر صفحه این ساعت هم ۱۰ سانتی‌متر است و عقربه‌هایی شب‌تاب هم دارد. این ساعتِ سبک و ساده گران‌قیمت نیست. ساعت رویونگ محصولی کار راه‌انداز است که شما را صبح‌ها از خواب بیدار خواهد کرد و کیفیت عملکرد خوبی دارد.

    نظرات کاربران

    بیشتر کسانی که این ساعت را خریده‌اند از کیفیت عملکردش رضایت داشته‌اند و در ضمن از صدای بلند و رسای زنگش خوششان آمده است. البته به نظر می‌رسد که تیک‌تیک ثانیه‌شمار این ساعت کمی بلند است. پس اگر قصد خرید دارید و به صدا حساس هستید، حواستان به این موضوع باشد.

    ساعت رومیزی لاولی کد L90

    خرید ساعت رومیزی ساعت رومیزی لاولی ساعت زیبایی است. این مدل را می‌توانید برای تزیین در نقاط مختلف منزل بگذارید و لذت ببرید. البته دقت کنید که این ساعت آلارم ندارد و بیشتر برای اهداف دکوراتیو استفاده می‌شود.

    ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری

    ساعت لاولی با باتری کار می‌کند، ابعادی در حدود ۲۸۰X۱۸۰X۲۰ میلی‌متر دارد و قطر صفحه آن هم ۱۵ سانتی‌متر است. به‌دنبال خرید هدیه‌ای نه‌چندان گران، جالب و زیبا هستید؟ همین ساعت را بخرید؛ گزینه خوبی است. 

    نظرات کاربران

    مشتریان قبلی ساعت لاولی از آن خوششان آمده است و از خرید خود راضی بوده‌اند. آنها در مواردی مانند طراحی و زیبایی ظاهری و کیفیت عملکرد به این ساعت نمرات خوبی داده‌اند. البته به نظر می‌رسد که صدای عقربه‌های این ساعت کمی زیاد است. پس اگر به این موضوع حساسیت دارید، در خرید دقت بیشتری به خرج بدهید.

    ساعت رومیزی چشمه نور مدل 853

    خرید ساعت رومیزی این ساعت گزینه جذابی است: هم آلارم دارد هم زیباست و برای تزیین و دکوراسیون مورد خوبی خواهد بود. جنس ساعت از چوب است و ابعادی در حدود ۱۰۰×۱۰۰میلی‌متر دارد. 

    ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری

    زنگ این ساعت ملودی زیبایی است و می‌توانید صبح‌ها با نوایی خوشایند بیدار شوید. جنس قاب آن هم از ام.دی.اف (MDF) است. برای هدیه‌دادن هم می‌توانید روی این ساعت حساب کنید.

    نظرات کاربران

    مشتریان قبلی ساعت رومیزی چشمه نور از خریدشان رضایت داشته‌اند و به این ساعت و ویژگی‌های مختلفش مانند کارایی و زیبایی نمرات خوبی داده‌اند. ضمن اینکه نکته‌ای مهم هم درباره آن گفته‌اند: این ساعت سروصدای زیادی ندارد و برای کسانی که به صدای ساعت حساس‌اند، گزینه خوبی خواهد بود. مشاهده تصاویر و قیمت این ساعت رومیزی

    جمع‌بندی راهنمای خرید ساعت رومیزی

    خرید ساعت رومیزی هم مانند خرید هرچیز دیگری نیاز به آگاهی و چشم‌اندازی دقیق دارد. با مرور محصولات متنوعی که در بازار وجود دارند، همیشه تصمیم‌گیری‌های بهتری برای خرید چیزهای مختلف خواهید داشت. زمانی که با دید قوی و اطلاعات اقدام به خرید می‌کنید، درصد اشتباهاتتان در تصمیم‌گیری به حداقل خواهد رسید. قبول دارید که ساعت از آن وسیله‌های جذابی است که هم کاربرد دارد و هم برای تزیین نقاط مختلف هر محیطی جذاب است؟ ضمن اینکه برای هدیه‌دادن هم گزینه خوبی به‌شمار می‌رود و زمانی که واقعا نمی‌دانید باید برای کسی چه چیزی هدیه بخرید، انتخاب خوبی خواهد بود. از میان ساعت‌هایی که معرفی شد، کدام‌یک را پسندید؟
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید