بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده؛ این مدل‌ها را به خاطر بسپارید

بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده؛ این مدل‌ها را به خاطر بسپارید
راهنمای مطالعه

    موی همه ما نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد و اگر موها آسیب‌دیده باشند نیاز به مراقبت و رسیدگی به آنها بیشتر هم می‌شود. در این مقاله به دنبال بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده هستیم و پرفروش‌ترین‌های بازار را معرفی می‌کنیم.

    معیار انتخاب بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده

    در انتخاب بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده باید متر و معیاری هم داشته باشیم. با جست‌وجو در میان محصولات موجود در بازار ایران و بررسی نظر مصرف‌کنندگان در سایت‌هایی مانند دیجی‌کالا، از معیارهای زیر برای پیداکردن بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده بهره بردیم:

    • قدرت تمیزکنندگی
    • میزان نرم‌کنندگی
    • میزان تقویت‌کنندگی
    • نظرات کاربران و ارزش خرید

    مواردی که در ادامه این مقاله می‌خوانید از میان پرفروش‌ترین‌های دیجی‌کالا انتخاب شده‌اند و گزینه‌هایی هستند که نمرات خوبی از مصرف‌کنندگان گرفته‌اند. ترتیب قرارگرفتن آنها در متن هم از بیشترین قیمت به کمترین است.

    ۱. شامپو مو سریتا مدل موهای آسیب دیده

    بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده

    سریتا از برندهای خوب ایرانی در بازار لوازم آرایشی است. برخی معتقدند بهتر است، محصولات بهداشتی و آرایشی را از میان محصولات وطنی انتخاب کنید که با شرایط آب‌وهوایی و ژنتیکی‌مان سازگارترند. نمی‌دانیم که این گفته چقدر درست است. شما چیزی درباره این موضوع می‌دانید؟ در هر حال، اگر قرار به استفاده از محصولی وطنی با استانداردهای لازم باشد، سریتا گزینه خوبی است. اجازه بدهید که درباره معیارهایمان برای این شامپو بررسی ساده‌ای ترتیب بدهیم.

    قدرت تمیزکنندگی

    این شامپو ادعاهای مختلفی در راستای تقویت موهای آسیب‌دیده دارد. در کنار همه آنها مانند موارد دیگر قدرت تمیزکنندگی هم در میان ویژگی‌هایش موجود است. پس اگر موهای خشک و رنگ‌شده یا آسیب‌دیده دارید، برای تمیزکردن و رهایی از مشکلات می‌توانید نیم‌نگاهی به این محصول از برند سریتا داشته باشید.

    میزان نرم‌کنندگی

    شامپوی سریتا آب‌رسانی به موها را در فرمولاسیون خود در نظر گرفته و با مواد دیگری که در ترکیب دارد، موها را نرم می‌کند. نرم‌شدن موهایی که خشک شده‌ و آسیب دیده‌اند از گام‌های مؤثر در جهت بهبود و تقویت است.

    میزان تقویت‌کنندگی

    شامپوی سریتا برای موهای آسیب‌دیده از آرگان در ترکیب خود بهره می‌برد. حتما شما هم درباره روغن آرگان و فواید بی‌شمارش چیزهای زیادی شنیده‌اید. وجود چنین ماده‌ای در یک شامپو می‌تواند نوید اثرگذاری خوب روی وضعیت موها بدهد. سریتا مدعی است که این محصولش آب‌رسانی مناسب، تقویت‌کننده‌ای قابل‌قبول و نرم‌کننده‌ای باکیفیت است.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    کاربران نمره‌های نسبتا خوبی به معیارهایمان برای بررسی شامپوی مناسب برای موهای آسیب دیده به سریتا داده‌اند. پس گزینه‌ای قابل‌اعتناست. خود من هم از محصولات دیگر تقویت‌کننده این برند استفاده کرده‌ام و از آنها راضی بوده‌ام. اگر نظر من را قبول داشته باشید و خوبی محصولات دیگر را دلیلی برای کیفیت تمام محصولاتش بدانید، احتمالا این شامپو را امتحان خواهید کرد.

    محبوب‌ترین تقویت‌کننده‌های سریتا را ببینید

    ۲. شامپو ترمیم کننده لافارر

    بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده

    موهایتان به‌خاطر رنگ‌کردن یا دلایل دیگر آسیب‌ دیده و ضعیف شده؟ نگران نباشید. محصولاتی در بازار هستند که می‌توانند وضعیت را بهتر کنند. شامپو ترمیم‌کننده لافارر ادعا می‌کند که با وجود داشتن پروتئین‌های هیدرولیزشده ابریشم، گندم، سدر، حنا، گزنه و... می‌تواند موهای آسیب‌دیده را بهبود بدهد، حالت‌گرفتن موها را تقویت کند و موخوره را از بین ببرد.

    قدرت تمیزکنندگی

    قدرت تمیزکنندگی این شامپو مطلوب است و حتی اگر نتایج دیگری مانند حجم‌دهندگی وبراق‌کنندگی موها از آن به‌دست نیاید، حتما موهایتان را تمیز و پاک می‌کند. کنترل چربی موها از جمله ویژگی‌های شامپو لافارر است که باعث می‌شود در هر بار مصرف، موها بسیار تمیز شوند.

    میزان نرم‌کنندگی

    نرم‌کردن موها هم از ویژگی‌های مسلم این شامپوست؛ به‌طوری‌که اگر موهایتان به‌سبب رنگ‌کردن خشک و خشن شده باشد، لافارر می‌تواند آنها را دوباره نرم و عادی کند.

    میزان تقویت‌کنندگی

    این شامپو از پرفروش‌ترین‌ها میان مشتریان ایرانی است و گفته می‌شود که با عصاره‌های گیاهی مو را تغذیه می‌کند، از اثرگذاری عوامل شیمیایی مخرب محیطی روی موها جلوگیری کند و به موها خاصیتی ارتجاعی می‌دهد تا لطیف‌تر و نرم‌تر شوند. برای اینکه ببینیم چنین میزان تقویت‌کنندگی واقعا در شامپو لافارر وجود دارد یا خیر، در بخش بعدی به سراغ نظرات کاربران می‌رویم.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    مصرف‌کنندگان قبلی این شامپو معتقدند که بعد از مصرف، موهایشان نرم و براق شده است. تعداد زیادی از افراد از بوی خوش شامپو لافارر راضی بوده‌اند و گفته‌اند که مصرف این شامپو موهایشان را از حالت خشک و شکننده درآورده است. کسانی که موهایشان را رنگ کرده و به آنها آسیب زده بودند هم از استفاده از لافارر تجربه خوبی داشته‌اند.

    با این اوصاف، به نظر می‌رسد که ارزش خرید شامپوی ترمیم‌کننده لافارر مطلوب است. شما چه فکر می‌کنید؟ البته حواستان باشد که این شامپو حدود ۲۵۰ گرم است و اگر فکر می‌کنید که تناسب میان قیمت و حجم آن وجود ندارد، به گزینه‌های دیگر این مقاله توجه کنید.

    ۳. شامپو موهای آسیب دیده داو 

    بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده

    داور(‌Dove) نام آشنایی در میان برندهای بهداشتی است و کیفیت خوبی دارد. در زمینه ترمیم موهای آسیب‌دیده هم یکی از بهترین محصولات بازار را عرضه می‌کند. اگر به دنبال بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده هستید، به این محصول داو هم دقت کنید. بگذارید معیارهایمان را برای شامپوی داو بررسی کنیم و ببینیم که اوضاع دقیقا از چه قرار است.

    قدرت تمیزکنندگی

    دوش‌گرفتن مدام را که نمی‌توان خط زد و نادیده گرفت، می‌شود؟ اما شست‌وشوی مدام موها یا وجود دلایل دیگر می‌تواند باعث خشکی مو و پوست سر شود یا آسیب‌هایی به آنها وارد کند. شامپوی موهای آسیب‌دیده داو هم موها را تمیز و پاک می‌کند و هم از عوارضی که گفته شد، به‌شدت جلوگیری می‌کند.

    میزان نرم‌کنندگی

    نرم‌کنندگی شامپوی داو بسیار قابل‌ملاحظه است. یکی از اصلی‌ترین نتایجی که بعد از مصرف این شامپو روی موهایتان می‌بینید، همین نرم‌شدن است. داو هم موها را نرم می‌کند و هم براق. راضی هستید؟

    میزان تقویت‌کنندگی

    شامپوی ترمیم‌کننده داو هم تمیزکنندگی بالایی دارد و هم با نرم و لطیف‌کردن موها باعث می‌شود که از حالت زبر، خشک و آسیب‌دیده دور شوند. همین نرمی و لطافت باعث می‌شود که موها تقویت شوند و کمتر دچار بریزند.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    نرم‌کنندگی و لطافتی که شامپوی داو به موها می‌دهد از جمله ویژگی‌های قابل‌اعتنایی است که در میان نظرات کاربران مطرح شده است. کسانی که موهای آسیب‌دیده داشته‌اند هم از مصرف شامپوی ترمیم داو ابراز رضایت کرده‌اند. این محصول در هر بطری حدود ۴۰۰ میلی‌لیتر شامپو دارد. به نظر ارزش خرید خوبی دارد. موافقید؟

    ۴. استم‌سل مدل موهای خشک و آسیب دیده

    بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده

    هنوز در انتخاب بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده مردد هستید؟ گزینه بعدی‌مان شامپو موی استم‌سل (stem-cell) است. این شامپو هم برای رفع خشکی موها و بهبود آسیب‌دیدگی آنها کاربرد دارد. بیایید به سراغ بررسی معیارها درباره این محصول برویم.

    قدرت تمیزکنندگی

    تولید کننده مدعی است این شامپو ملایم است و با رایحه‌ای خوشایند و نه‌چندان تندوتیز و فرمول شیمیایی مناسب و متعادل موها را تمیز کرده و آنها را از آسیب‌های قبلی دور می‌کند. پاک‌کنندگی و قدرت تمیزکنندگی بالا نخستین قولی است که استم‌سل درباره ویژگی‌هایش به مشتریان می‌دهد.

    میزان نرم‌کنندگی

    نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی موها از دیگر ویژگی‌های شامپوی استم‌سل است و به گواه مصرف‌کنندگان قبلی، به نظر می‌رسد که واقعا از عهده اجرای چنین قولی به مشتریان برمی‌آید.

    میزان تقویت‌کنندگی

    این برند شامپوی مخصوص موهای آسیب‌دیده خود را از موادی مانند بابونه، آلوئه‌ورا، شی‌باتر، جوانه گندم، روغن آرگان و مواد دیگری می‌سازد که هریک به تنهایی می‌توانند ستاره درمان موهای خشک و آسیب‌دیده باشند. بنابراین، به نظر می‌رسد که فرمول‌بندی شیمیایی قوی و خوبی برای تقویت‌کردن موهای سر دارد.

    [related]23192[/related]

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    نرم‌ و براق‌شدن موها نویدی است که نظرات کاربران مختلف درباره مصرف این شامپو به ما می‌دهند. این خیلی خوب است. نیست؟ کسانی که موهایشان را کراتینه کرده‌اند از مصرف استم‌سل راضی بوده‌اند. دقت کنید که این شامپو به‌خاطر فرمولاسیونی که برای ترمیم و تقویت‌کنندگی دارد، شُل و رقیق است.

    اگر از این حالت خوشتان نمی‌آید، باید برای یافتن بهترین شامپو برای موهای آسیب‌دیده کماکان با ما همراه باشید. حجم این شامپو هم حدود ۲۵۰ میلی‌لیتر است و زیاد نیست. حالا خودتان تصمیم بگیرید که ارزش خرید دارد یا خیر؟

    قیمت شامپوی ترمیم‌کننده استم‌سل

    ۵. شامپو مو آسیب دیده زی

    بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده همچنان به‌دنبال بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده هستید یا دیگر انتخابتان را کرده‌اید؟ دو گزینه دیگر باقی مانده است. یکی از این دو، شامپوی زی نام دارد که مخصوص موهای آسیب‌دیده طراحی شده و قیمت نسبتا مناسبی هم دارد.

    قدرت تمیزکنندگی

    شامپوی زی به‌خوبی از پس تمیزکردن موها برمی‌آید و چربی‌شان را به شکلی متعادل نگه می‌دارد. از نقطه‌نظر پاک‌کنندگی نمرات خوبی از مشتریان قبلی‌اش گرفته است. حالا اجازه بدهید که ببینیم در زمینه‌های دیگر هم نمرات خوبی را از آن خود می‌کند یا خیر.

    میزان نرم‌کنندگی

    آثار نرم‌کنندگی این شامپو روی موهای مصرف‌کنندگان قبلی مشهود بوده است. شاید دقیق نتوان گفت که یک محصول بهداشتی می‌تواند روی تقویت درونی موها اثر بگذارد یا خیر اما درباره نرم‌کنندگی همه‌چیز واضح است. به نظر می‌رسد که شامپوی زی هم در نرم‌کردن موها خوب عمل می‌کند.

    میزان تقویت‌کنندگی

    به نظر می‌رسد که این شامپو با نرم‌کردن و تغذیه موهای رنگ‌شده می‌تواند آنها را نرم کند و مانع از خشکی و ریزششان شود. ویتامین‌هایی در آن وجود دارد که موها را از بیرون تقویت می‌کنند و به آنها استحکام می‌دهند.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    کاربران از این شامپو رضایت داشته‌اند. نرم‌کنندگی، بوی خوش و تمیزکنندگی آن از نکاتی بود که در میان نظرات مصرف‌کنندگان قبلی تکرار شده است. دیگر تصمیم نهایی را شما باید بگیرید.

    ۶. شامپو فولیکا مخصوص موهای خشک و آسیب دیده

    بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده فولیکا هم از برندهای معروف وطنی در زمینه تولید شامپوست که سابقه خوبی در عرضه شامپوهای تقویت‌کننده و بهبود دهنده موهای آسیب‌دیده دارد. این مدل از محصولاتش هم می‌توانند نقش ترمیم‌کننده برای موهای آقایان و خانم‌ها داشته باشند.

    قدرت تمیزکنندگی

    شامپوهایی که با ادعاهای بزرگ درباره ترمیم موهای آسیب‌دیده به بازار می‌آیند، حتی اگر در این زمینه واقعا مؤثر نباشند اما باز هم قدرت پاک‌کنندگی خوبی دارند. صحبتمان درباره شامپو فولیکا نیست؛ این موضوع واقعیتی است که عنوان‌کردن آن خالی از لطف نخواهد بود. شامپو فولیکا هم قدرت تمیزکنندگی خوبی دارد. حالا اجازه بدهید که با بررسی ویژگی‌های دیگرش ببینیم که با معیارهای انتخاب شامپویی ممتاز برای موهای آسیب‌دیده هم‌خوانی دارد یا خیر.

    میزان نرم‌کنندگی

    فولیکا هم نرم‌کنندگی خوبی برای موها به همراه می‌آورد و می‌توانید به آن اعتماد کنید. اگر موهایتان به خاطر رنگ‌شدن خشک شده یا به دلایل دیگر انعطاف خود را از دست داده، شامپو فولیکا را در خاطر داشته باشید.

    میزان تقویت‌کنندگی

    برخی از مصرف‌کنندگان این شامپو گفته‌اند که اثرات مثبت آن را بعد از چند دوره مصرف مشاهده کرده‌اند. برخی هم رفع موخوره بعد از مصرف این شامپو را اعلام کرده‌اند. همه این‌ها نشان می‌دهد که شامپو فولیکا می‌تواند گزینه‌ای مطلوب برای موهای آسیب‌دیده باشد و به بهبود و تقویت موهای سر کمک کند.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    نرم‌کنندگی و براق‌شدن موها از نتایج مصرف این شامپو برای تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان قبلی‌اش بوده است. اما دقت کنید که در میان نظرات، مواردی هم وجود دارد که معتقدند این شامپو برای جنس موهایشان مناسب نبوده و به خشک‌ترشدن موها دامن زده است. به نظر می‌رسد که خرید این گزینه باید با دقت بیشتری از سوی شما صورت بگیرد. بهتر است که نظرات مصرف‌کنندگان درباره این محصول را دیده و بعد تصمیم‌گیری کنید. این شامپو حدود ۲۰۰ میلی‌لیتر است.

    در آخر

    حالا که با شامپوهای تقویت‌کننده آشنا شدید، کدام مورد را مناسب‌تر می‌دانید؟ اگر قرار به خرید باشد، به سراغ کدام گزینه می‌روید؟ شما هم موردی را می‌شناسید که به ما معرفی کنید؟ [see_also]557[/see_also]
    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید