بهترین‌ مدل‌های پشت کمری طبی برای صندلی اداری و خودرو

بهترین‌ مدل‌های پشت کمری طبی برای صندلی اداری و خودرو
راهنمای مطالعه

    با خرید پشت کمری طبی می‌توانید ساعت‌های متوالی بدون احساس کمردرد پشت میز بنشینید یا رانندگی کنید. در این مقاله از «درجه»، شما را با ۷ نمونه از بهترین‌های پشت‌کمری بازار ایران آشنا می‌کنیم.

    پشت‌کمری‌ در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف به وفور در بازار یافت می‌شود اما بهترین پشت کمری ها باید از معیارها و ویژگی‌های خاصی برخوردار باشند. مدل‌های معرفی در این فهرست نیز بر اساس معیارهای زیر انتخاب شده‌اند:

    • طراحی مناسب
    • کیفیت بالای تولید محصول
    • دوام و ماندگاری بالا

    اگر ساعت‌های طولانی در روز مجبور به نشستن روی صندلی هستید، این پشت‌کمری‌های پرکاربرد به‌کارتان می‌آیند. البته هر کدام از این پشت‌کمری‌ها مزایا و معایبی هم دارند که از نگاه خریداران مطرح شده است. با بررسی آنها می‌توانید نوع دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

    ۱. پشت کمری طبی زیفن مدل som 1373

    خرید پشت کمری طبی زیفن

    پشت‌کمری طبی زیفن مدل som 1373 به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی روی قسمت پشتی هر نوع صندلی نصب می‌شود. وقتی به این پشت‌کمری تکیه دهید، فورا فرم بدن‌تان را به خود می‌گیرد و باعث کاهش فشار روی مهره‌های کمرتان می‌شود.

    دو قسمت این پشتی قابلیت حرکت در جای خود را دارند و بدین ترتیب می‌توانند با شکل و اندازه هر بدنی سازگاری داشته باشد. در ضمن فاصله بین دو قسمت پشتی محل قرارگیری ستون فقرات است.

    [related]35693[/related]

    این پشت‌کمری را روی هر نوع صندلی، از نوع اداری و خودرو گرفته تا ویلچر و غیره می‌توان نصب کرد. روکش آن منافذ ریزی دارد که برای گردش آزاد هوا آن را مناسب می‌کند و با نشستن ساعت‌های متمادی کمرتان عرق نمی‌کند. همچنین این روکش قابلیت شستشو و تعویض دارد.

    با استفاده از این پشت‌کمری فشارهای وارده به ستون فقرات بین ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش می‌یابد. از دیگر ویژگی‌های این پشت‌کمری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ابعاد ۴۰× ۱۳× ۴۰ سانتی‌متر
    • هماهنگ با ساختار ستون فقرات
    • توصیه‌شده توسط متخصصین مغز و اعصاب، ارتوپدی و زنان و زایمان
    • قابلیت تنظیم ارتفاع و عرض
    • دارای تاییدیه پزشکی و ارگونومیک

    این پشت‌کمری از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۱ ستاره کسب کرده است.

    [table id=557 /]

    مشاهده تصاویر و قیمت این پشت‌کمری

    ۲. پشت‌کمری طبی باراد مدل LS1

    پشت‌کمری باراد

    خرید پشت کمری طبی باراد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمایت از کمر و پیشگیری از کمردرد است. این پشت‌کمری می‌تواند گودی کمرتان را به‌خوبی پر کند و به لطف طراحی ظریف، فضای زیادی از صندلی را به خود اختصاص نمی‌دهد.

    این مدل از پشت‌کمری طبی باراد دارای تیغه پلیمری ارتجاعی است و می‌تواند انحنای مناسب ستون فقرات‌تان را حفظ کند. جنس آن هم از فوم حافظه‌دار است؛ به این مفهوم که وقتی به آن تکیه می‌دهید، شکل و فرم کمرتان را به خود می‌گیرد و می‌تواند از کمر و پشت‌تان به‌ خوبی محافظت کند و وقتی دیگر به آن تکیه نمی‌دهید به حالت اولیه خود برمی‌گردد.

    از دیگر مشخصات این پشت‌کمری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • قابل نصب روی انواع صندلی‌های اداری و خودروها
    • دارای روکش قابل شستشوی پارچه‌ای با ویژگی اسپیسر (برای گردش آزاد هوا و کاهش تعریق)
    • طراحی ارگونومیک با قابلیت تنظیم نصب برای افراد در اندازه‌های مختلف

    این پشت‌کمری از دید مشتریان خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=558 /]

    مشاهده تصاویر و قیمت این پشت‌کمری

    ۳. پشت کمری هوشمند مدل اتومبیل

    خرید پشت کمری طبی

    این پشت‌کمری یکی دیگر از تولیدات شرکت هوشمند و از جنس فوم نرم که مخصوص استفاده روی صندلی‌های خودرو تولید شده. صندلی‌های خودرو معمولا گودی کمر سرنشینان را پر نمی‌کنند و به همین دلیل فشار وزن بالاتنه، روی مهر‌ه‌های پایینی کمر می‌افتد و در طولانی‌مدت موجب کمردرد می‌شود. بنابراین با خرید این پشت‌کمری می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

    فوم مورد استفاده در تولید این پشت‌کمری از نوع حافظه‌دارست و وقتی به آن تکیه می‌دهید، فورا شکل و حالت بالاتنه‌تان را به خود می‌گیرد و وقتی دیگر به آن تکیه نمی‌دهید به حالت اولیه خود برمی‌گردد.

    روکش این پشت‌کمری از جنس ۸۰درصد کتان بوده و قابل تعویض و شستشوست. این روکش لطیف و جاذب رطوبت است و جلوی عرق کردن و خیس شدن کمرتان را می‌گیرد. از قابلیت‌های دیگر پشت کمری هوشمند مدل اتوموبیل:

    • ابعاد ۳۰× ۲۵× ۶ سانتی‌متر
    • فاقد قابلیت گردش هوا
    • وزن ۳۶۲ گرم

    این محصول از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۳,۷ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=559 /]

    مشاهده تصاویر و قیمت این پشت‌کمری

    ۴. پشت کمری اداری هوشمند مدل کامفورت پلاس (Comfort Plus)

    پشت‌کمری کامفورت

    این پشت‌کمری یکی دیگر از محصولات باکیفیت شرکت هوشمند است. این پشت‌کمری ساختاری نرم و لطیف دارد و به‌دلیل اینکه از جنس فوم هوشمند (حافظه‌دار) است، می‌تواند جلوی کمردرد و مشکلات ناشی از گودی کمر را بگیرد. انحنای روی این پشت‌کمری به‌راحتی گودی کمر را پر می‌کند.

    طراحی ارگونومیک این پشت‌کمری یکی دیگر از فواید آن است. این مدل از پشت‌کمری‌های اداری هوشمند که قابلیت شست‌وشو هم دارد، از نظر طراحی و کیفیت ساخت امتیاز قابل ملاحظه‌ای دریافت کرده. از دیگر قابلیت‌های این پشت‌کمری:

    • دارای روکش پنبه‌ای قابل شستشو
    • ابعاد ۳۸× ۳۷× ۱۰ سانتی‌متر

    این پشت‌کمری از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۳,۵ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=560 /]

    مشاهده تصاویر و قیمت این پشت‌کمری

    ۵. پشت کمری هوشمند مدل آفیس

    پشت‌کمری آفیس

    این مدل از پشت‌کمری‌های شرکت هوشمند مجهز به فوم حافظه‌دار و انتخاب مناسبی برای پر کردن گودی کمر و اصلاح وضعیت نشستن روی صندلی اداره است. این پشت‌ کمری اداری هوشمند ، حالت خود را با شکل بدن تغییر می‌دهد و ستون فقرات را در یک راستا حفظ می‌کند.

    روکش این صندلی ۸۰درصد کتان است و قابلیت شستشو دارد. جنس این روکش به جذب رطوبت کمک می‌کند و از خیس شدن بیش از حد کمر به دلیل تعریق پیشگیری می‌کند.

    [related]4818[/related]

    خرید پشت کمری طبی مذکور مناسب افرادی است که مجبورند مدت زمان زیادی روی صندلی بنشینند. از دیگر قابلیت‌های این پشت‌کمری باید به موارد زیر اشاره کرد:

    • جنس فوم نرم حافظه‌دار
    • ابعاد ۳۴ × ۳۳ × ۹ سانتی‌متر
    • دارای روکش نرم با قابلیت شستشو
    • جلوگیری از ایجاد درد در ناحیه کمر

    این پشت‌کمری طبی و هوشمند از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۳,۶ ستاره کسب کرده است.

    [table id=561 /]

    مشاهده تصاویر و قیمت این پشت‌کمری

    ۶. پشت‌کمری طبی نگین

    پشت‌کمری طبی نگین

    پشت‌کمری طبی نگین که از جنس بادوام پلی‌استر است با حفاظت از عضلات کمر جلوی کمردرد را می‌گیرد. این پشت‌کمری طبی ارگونومیک می‌تواند با کاهش فشار بر مهره‌ها و دیسک‌های ستون فقرات‌تان وقتی روی صندلی به مدت طولانی نشسته‌اید، از ناراحتی‌های مربوط به کمر و دیسک کمر، آرتروز و سیاتیک پیشگیری کند.

    با استفاده از این پشت‌کمری گودی و انحناء کمرتان به‌خوبی پر می‌شود و پس از مدتی نشستن روی صندلی احساس خستگی در ناحیه پشت و کمرتان نمی‌کنید.

    طراحی پشت‌کمری نگین ظریف بوده و به همین دلیل فضای زیادی روی صندلی اشغال نمی‌کند و می‌توانید بدون دردسر و زحمت از آن استفاده کنید.از ویژگی‌های دیگر این پشت‌کمری طبی:

    • ابعاد ۴۳× ۴۰× ۱۱ سانتی‌متر
    • روکش پلی‌استر با قابلیت شستشو
    • قابلیت گردش هوا
    • شاسی پلاستیکی محکم
    • یچ تنظیم ارتفاع پشت‌کمری

    این پشت‌کمری از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۳,۵ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=562 /]

    مشاهده تصاویر و قیمت این پشت‌کمری

    ۷. پشت‌کمری طبی زیفن مدل بک (Back)

    پشت‌کمری زیفن (بک)

    پشت‌کمری طبی زیفن را می‌توانید به‌راحتی روی پشتی انواع صندلی‌ها نصب کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. وقتی به این پشت‌کمری تکیه می‌دهید، فرم بدن‌تان را به خود می‌گیرد و با حمایت از عضلات دو طرف کمر فشار روی مهره‌ها را کم می‌کند. همچنین این پشت‌کمری طوری طراحی شده است که فرد روی صندلی به شیوه‌ای صحیح بنشیند و کمر خود را کمتر در معرض صدمه قرار دهد.

    این پشت‌کمری طبی را می‌توان روی انواع صندلی اداری، راحتی و خودرو قرار داد. کمربند‌های کشی نیز آن را روی صندلی ثابت و محکم می‌کنند.

    روکش قابل شستشو و تعویض این پشت‌کمری منافذ ریزی دارد که باعث گردش آزاد هوا می‌شود و جلوی تعریق بیش از حد کاربر را می‌گیرد. از قابلیت‌های دیگر این پشت‌کمری:

    • ابعاد ۱۳ × ۴۰ × ۴۲
    • هماهنگ با ساختار ستون فقرات
    • انعطاف‌پذیر و دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و عرض
    • تاییدیه پزشکی و ارگونومیک
    • کاهش ۵۰ تا ۶۰ درصدی فشار به ستون فقرات

    این پشت‌کمری از ۵ ستاره، ۲,۵ ستاره از مشتریان خود کسب کرده است و در بازار امروز (اردیبهشت ۱۴۰۰) با قیمت ۳۸۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

    [table id=563 /]

    در آخر

    در این مطلب ۷ مدل از بهترین پشت کمری‌های طبی را معرفی کردیم که از معیارهای لازم برای کمک به حفظ سلامت برخوردار بوده و مشکلاتی نظیر کمردرد ناشی از نشستن‌های طولانی روی صندلی ادرای یا خودرو را برطرف می‌کنند. [see_also]32807[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید